عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

فرق روبالشی یک بار مصرف با روبالشی های پارچه ای چیست؟

پارچه مناسب روبالشتی کدام است؟

برای این که یک خواب راحت داشته باشید ابتدا باید بالش مناسبی در دسترس شما باشد. بسیاری از افراد متوجه نیستند استفاده از بهترین پارچه ها چقدر برای روبالشتی آن ها مهم بوده و بر روی خواب آن ها تاثیرگذار است. پارچه مناسب روبالشتی با طرح  های زیبا برای خواب بسیار ضروری است و روی کیفیت خواب شما نیز تاثیر می گذارد. روبالشتی ها با بافت پنبه ای به لطافت و نرمی شهرت دارند و شما با وجود داشتن چنین روبالشتی هایی خوابی راحت را تجربه خواهید کرد. قبل از این که به بهترین پارچه ها برای روبالشی بپردازیم، ابتدا باید بررسی کنیم که آیا روبالشتی ها واقعاً برای داشتن خواب راحت موثر هستند یا خیر.

چرا باید از رو بالشتی استفاده کنیم؟

بیشتر بالش ها در یک روکش قرار می گیرند و کرک های بالش داخل آن نگهداری می شوند. اما اگر می خواهید از بالشت خود محافظت کنید، بهتر است از یک پارچه مناسب روبالشتی مناسب استفاده کنید. همه بالش ها این قابلیت را دارند که آن ها را با دست بشورید یا با استفاده از لباس شویی آن ها را شستشو دهید. به ویژه آن هایی که با هسته های مموری فوم ساخته شده اند، اما هنگام شستن همه بالش ها با لباسشویی بهتر است دو بالش را باهم داخل لباسشویی قرار دهید چرا که هنگام شستشو آسیبی به بالش ها نرسد.

یک پارچه مناسب روبالشتی هم می تواند خوابی راحت را برای شما به ارمغان بیاورد و هم از بالش شما محافظت کند. هنگامی که فرد می خوابد هنگام خواب عرق می کند یا سلول های مرده پوست و روغن بدن به بالش می خورد. بنابراین بالش بوی بدی می گیرد. اگر از روی بالشتی استفاده کنید روبالشتی از بالش محافظت می کند و اگر کثیف شود ابتدا روبالشتی کثیف می شود. همچنین اگر بالش بوی عرق داد می توانید بالش را بشورید.

و اگر مایل بودید برای رفع بوی بد بالش آن را مدتی در هوای آزاد بگذارید تا هوا رد بدل شده و بالش تمیز شود. با وجود روبالشتی عمر بالش شما طولانی تر خواهد شد. شستن روبالشتی بهتر است،تا این که شما هر چند روز یکبار بالش خود را بشورید. همچنین با شستن زیاد بالش، عمربالش کاهش پیدا می کند.

بیشتر بدانید

اهمیت روبالشتی

این اهمیتی ندارد که شما از روبالشی های معمولی استفاده کنید یا از روبالشی های با طرح های زیبا و گران قیمت، بلکه روبالشتی های که استفاده می کنید باید از نظر جنس و بافت پارچه باکیفیت باشند. از نظر تئوری دارای خواص ضد میکروبی می باشند که افراد مستعد آکنه یا پوست حساس می توانند از این روبالشتی ها بهرمند شوند. ابتدا ببینید با چه نوع پارچه مناسب روبالشتی راحت تر هستید. چه نوع روبالشتی با چه جنس و بافتی مدنظر شما است. برای جلوگیری از موخوره، رفع کثیفی و بوی بد عرق بهترین روبالشی ها با جنس ساتن یا ابریشم می باشند. روبالشتی یکی از ملزومات بستر خواب می باشد.

برای این که شما پوستی صاف و نرم، و خوابی آرام داشته باشید. همچنین برای داشتن موهای سالم، داشتن روبالشتی الزامی است. روبالشتی را مدنظر قرار دهید که پارچه ای لیز نداشته باشد. اگر روبالشتی پارچه ای لیز داشته باشد هنگام خواب لیز می خورد و زیر سر شما به درستی قرار نمی گیرد. هر وسیله یا هر ماده ای که هر شب سر خود را روی آن گذاشته و می خوابید، شروع به ساخت و تجزیه سلول های مرده پوست می کند، به همین دلیل است که باید جنس و نوع بافت پارچه ها را در نظر بگیرید تا از مشکل های پوستی درامان باشید.

بهترین روبالشتی برای پوست

همه ما هنگام خوابیدن از یک بالشت مناسب استفاده می کنیم و از مشخصات یک بالشت استاندارد داشتن روباللشتی مناسب است. برای دوخت روبالشتی از انواع و اقسام پارچه های مختلف با طرح و رنگ های متنوعی استفاده می کنند. قطعاً بسیاری از این پارچه ها با جنس های مختلف حساسیت زا هستند و باعث آسیب رسیدن به پوست می شوند. حتی زبر بودن پارچه نیز باعث ساییده شدن پوست شده و به آن آسیب می زند. شرط خوابی راحت، داشتن یک بالشت مناسب با روبالشتی نرم و لطیف است. روبالشتی نقش مهمی در راحت بودن بالشت دارد. از این رو شما کاربران عزیز هنگام خرید بهترین روبالشتی برای پوست باید نکات بسیار زیادی را مورد توجه قرار دهید. باید بدانید بهترین پارچه ها برای بالش کدام هستند؟ به سراغ پارچه هایی بروید که حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند و وزن سبکی دارند. همچنین سریعا خشک می شوند و زبر نیستند.

پارچه هایی که برای روبالشتی استفاده می کنند، در دو نوع با الیاف مصنوعی و طبیعی خواهند بود. از این رو شما با بررسی ویژگی های الیاف مصنوعی و طبیعی یکی از بهترین روبالشتی ها را تهیه می کنید.

پارچه های پنبه ای شاید برای بسیاری از افراد بهترین پارچه برای روبالشتی مناسب پوست و مو هستند. پارچه هایی که از جنس پنبه و الیاف طبیعی تولید می شوند، لطافت و ماندگاری بسیار زیادی دارند. این پارچه ها برای دوخت یک روبالشتی مناسب هستند و کیفیت خواب شما را نیز بهبود می بخشند. همچنین استحکام و ماندگاری این پارچه ها در برابر شرایط مختلف بسیار زیاد است. نرم و لطیف هستند و هیچ آسیبی به پوست نمی رساند. وزن سبکی دارند و همچنین تبادل هوا و جذب رطوبت در آنها به راحتی انجام می شود.

پارچه ساتن یکی دیگر از انواع بهترین روبالشتی برای پوست محسوب می شود. این پارچه ها هرگز پوسیده نمی شوند و بسیار نرم و لطیف هستند. لازم به ذکر است، ساتن به دلیل سطح صاف و براق بسیار زیبا می باشد. همچنین تنوع رنگی بسیار زیادی دارند، وزن آنها سبک است و گردش هوا به راحتی در آنها صورت می گیرد.

بهترین روبالشتی برای مو

هنگام خرید روبالشتی باید تمامی نکات مهم در نظر گرفته شوند. قطعاً که جنس و نوع روبالشتی حتی برای رشد و بهبود کیفیت مو اهمیت دارد. از این رو کاربران به دنبال بهترین روبالشتی برای مو هستند. جنس روبالشتی یکی از متریال های مهمی است که هنگام خرید باید مورد توجه قرار بگیرد. در واقع زبر و سفت بودن روبالشتی می تواند باعث کشیده شدن و آسیب رسیدن به ریشه موها شود. جنس ساتن یکی از انواع روبالشتی هایی است که هیچ گونه آسیبی به ریشه موها نمی رساند، از طرفی فواید بسیار زیادی نیز برای مو دارد. این جنس رو بالشتی بسیار نرم و لطیف است و اگر شما کاربران عزیز نیز به دنبال موهای جوان و پرپشت هستید، می توانید از این جنس رو بالشتی استفاده کنید. بسیاری از رو بالشتی ها به گونه ای هستند که باعث شکنندگی مو خواهند شد. ساتن برخلاف بسیاری از متریال ها موهای شما را به حالت درخشان و شاداب حفظ می کند.

این روبالشتی به عنوان یک اکسسوری، از نظر زیبایی نیز مورد توجه است. همچنین برای پوست نیز فواید بسیار زیادی دارد و باعث چین و چروک پوست نخواهد شد. بدون شک متریال های دیگر روبالشتی اگر با کیفیت مطلوب و نرمی و لطافت انتخاب شوند، مناسب خواهند بود. به این مسئله توجه داشته باشید که همین ساتن یا متریال های دیگری که برای موها آسیب زننده نیستند، باید با رعایت چند نکته مهم انتخاب شوند. سطح کیفیت این روبالشتی ها بسیار مورد توجه است بدون شک که ساتن یک جنس مرغوب و مناسب برای حفظ کیفیت موها می باشد. چنانچه ساتن کیفیت مطلوبی ندارد، پس نمی توان انتظار آسیب نرسیدن به موها و حتی پوست را از این متریال داشت. به سبک بودن این روبالشتی و همچنین نرم بودن آن نیز توجه داشته باشید. سعی کنید یک رنگ مناسبی از ساتن را در طرح های ایده آل انتخاب نمایید که مورد پسند شما است.

پارچه روبالشی شیک

بدون شک داشتن یک خواب راحت مهم ترین پارامتری است که باعث رفع خستگی و سلامتی بدن می شود. چه بسا اینکه شرط یک خوابه راحت نیز داشتن سرویس خواب مناسب است. حال اینکه روبالشتی به دلیل اینکه در تماس مستقیم با پوست صورت و موها قرار دارد، باید با رعایت نکات بسیار مهمی انتخاب شود. حتی اگر به دنبال یک پارچه رو بالشتی شیک هستید، باید نقاط مثبت آن از نظر عدم ایجاد حساسیت را در نظر بگیرید. بدون شک رو بالشتی برای سلامتی پوست و مو تاثیر بسیار زیادی دارد. از این رو متریالی را انتخاب کنید که کیفیت خواب شما و سلامتی پوست و مو را تضمین نماید. پارچه ها به طور کلی به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند که از نظر مشخصات کاملاً با یکدیگر تفاوت دارند. بدون شک پارچه های با الیاف مصنوعی ماندگاری بسیار بالایی خواهند داشت. چه بسا اینکه تنوع آنها از نظر طرح و رنگ بسیار زیاد است.

البته پارچه های طبیعی نیز قیمت مقرون به صرفه داشته و کیفیت آنها مطلوب می باشد. این پارچه ها بسیار نرم و لطیف هستند و برای سلامتی پوست و مو نیز هیچ حساسیت و خطری به همراه ندارند. هم اکنون رو بالشتی ها هم از نظر جنس، سطح کیفیت، زیبایی و هم از نظر طرح روی دکوراسیون تاثیر می گذارند. از این رو برای دسترسی به روباللشتی های شیک باید تمامی نکات مهم انتخاب یک روبالشتی مناسب را در نظر بگیرید. اگرچه منظور از شیک بودن انتخاب یک طرح، رنگ و متریال مناسب است؛ اما سلامتی پوست و مو نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. بهترین هایی را انتخاب کنید که کیفیت خواب شما را تضمین نماید و باعث آسیب رساندن به پوست و مو نشود. زمانی که تمامی این نکات را مورد توجه قرار دادید، آنگاه به بررسی قیمت روبالشتی ب پردازید که از دیگر پارامترهای مهم خرید محسوب می شود.

نکات مهم انتخاب بهترین روبالشتی شیک

منظور از پارچه روبالشتی شیک انتخاب بهترین پارچه هایی است که ترکیبی از طرح و رنگ های ایده آل هستند. برای ساخت یک بستری مناسب و برای خواب راحت، به طور کلی از نظر زیبایی ایده آل، باید به طرح و رنگ محصولات خواب نیز دقت کرد. چه بسا اینکه این انتخاب شما در دیزاین اتاق نیز سهم بسیار زیادی دارد و تاثیر آن فراوان است. از این رو پیشنهاد می کنیم هنگام خرید بهترین پارچه روبالشتی شیک چند نکته مهم را مورد توجه قرار دهید:

نوع الیاف پارچه

به نوع الیاف روبالشتی توجه داشته باشید که معمولاً هم در دو نوع مصنوعی و طبیعی در بازار وجود دارد. بدون شک هر یک از الیاف مصنوعی و طبیعی به صورت جداگانه مزایای بسیار زیادی خواهند داشت. پارچه روبالشتی با الیاف مصنوعی ماندگاری آن زیاد است. وزن سبک و قیمت آن مقرون به صرفه از ویژگی های مهم آن می باشد. پارچه های طبیعی نیز قیمت مناسبی دارند و همچنین تنوع آنها قابل قبول است. چه بسا اینکه این پارچه ها دارای وزن سبکی هستند و هرگز حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند. همچنین این پارچه ها خود شامل انواع پارچه های ابریشمی، پنبه ای، پلی آستر، ساتن، کتان و غیره هستند.

وزن روبالشتی

یکی از نکات مهمی که شاید بسیاری از افراد در انتخاب پارچه روبالشتی به آن توجه نکنند، وزن پارچه روبالشتی است. تمامی پارچه های مصنوعی و طبیعی که تنوع زیادی دارند، به تناسب نوع الیاف و تار و پود، دارای وزن مخصوصی هستند. البته این وزن به متراژ پارچه نیز بستگی دارد. روبالشتی هایی که وزن سبک تر اما مقاومت الیاف آن ها بیشتر باشد، به عنوان یکی از با کیفیت ترین و مناسب ترین پارچه ها برای دوخت روبالشتی هستند.

پارچه های مناسب دوخت روبالشتی

برای دوخت رو بالشتی می توان از انواع پارچه های مختلفی استفاده کرد. پارچه های مصنوعی و طبیعی هر دو بهترین گزینه برای دوخت روبالشتی هستند. بدون شک در بین این تنوع زیادی از انواع پارچه، با بررسی تمامی مشخصات باید یک روبالشتی مناسب انتخاب شود. اگر به دنبال پارچه رو بالشتی شیک هستید، قطعاً جذابیت پارچه های ابریشمی و ساتنی باعث شده تا محبوبیت آنها بالاتر باشد. برخی از انواع پارچه های مناسب دوخت روبالشتی شامل:

پارچه روبالشتی ساتن

برای دوخت یک روبالشتی مناسب می توانید از پارچه ساتن استفاده کنید. بدون شک در بین انواع پارچه های ساتن پارچه هایی که لخت تر هستند و کمی ضخامت آنها بیشتر است، برای دوخت یک رو بالشتی مناسب خواهند بود. ساتن بهترین و ایده آل ترین گزینه برای دوخت یک روبالشتی مناسب است. اگر به دنبال خوابی راحت هستید و کیفیت خواب برای شما اهمیت دارد، پس قطعاً محصول خواب مناسبی را نیز انتخاب می کنید. ساتن بسیار نرم و لطیف است و هیچ اصطکاکی ندارد و چه بسا اینکه هرگز باعث آسیب رسیدن به پوست و موها نخواهد شد. وزن ساتن سبک بوده، قیمت مناسبی دارد و همچنین تنوع رنگی آن نیز بسیار است. جدا از کیفیت عالی و قیمت مناسب، زیبایی رو بالشتی های ساتن و براق بودن آنها زبانزد می باشد. این پارچه ها لوکس هستند و هرگز به پوست آسیب نمی رساند. البته بهتر است بگوییم حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند و سطح تمیزی دارند.

می توانید از مراکز معتبر این نوع پارچه ها را با قیمت مقرون به صرفه تر تهیه کنید. پس اگر به دنبال بهترین پارچه رو بالشتی شیک هستید، می توانید این متریال را با زیبایی فوق العاده عالی انتخاب نمایید.

چند متریال مناسب برای دوخت روبالشتی شیک

پارچه رو بالشتی ابریشمی

رو بالشتی های ابریشمی را می توان به عنوان یکی از مطرح ترین و منحصر به فردترین روبالشتی ها برشمرد. این نوع روبالشتی ها از جنس ابریشم هستند و در دسته بندی پارچه های طبیعی قرار می گیرند. حتی تاثیر بسیار بالایی در زیبایی سرویس خواب شما دارند و چه بسا اینکه براقیت و زیبایی این پارچه نیز بسیار فریبنده است. ابریشم خود جزو پارچه های لوکس گران سلطنتی محسوب می شود. این پارچه بسیار نرم و لطیف است و هیچ چین و چروکی ندارد. الیاف پارچه های ابریشمی مقاوم است؛ اما در برابر دماهای بسیار بالا حساس هستند. تنوع رنگی بسیار زیادی دارند، از این رو هنگام خرید به تناسب رنگ سرویس خواب و دکوراسیون اتاق خواب خود می توانید یک رنگ لوکس و مناسبی را انتخاب کنید. سطح بسیار صاف و بدون چین و چروک دارند و قیمت آنها زیاد است.

پارچه روبالشتی نخی

از پرفروش ترین پارچه های روبالشتی می توان به متریال های نخی اشاره داشت این نوع پارچه روبالشتی شیک همانطور که از نام آن پیداست، از جنس نخ یا الیاف نخی است. پارچه های نخی بسیار سبک هستند و به راحتی هوا از بین الیاف آنها عبور می کند. جدا از راحتی نرم و لطیف بودن و وزن سبک این پارچه ها از نظر زیبایی نیز منحصر به فرد است. امروزه پارچه های نخی را برای دوخت انواع محصولات مختلف نظیر پوشاک نیز استفاده می کنند. چه بسا اینکه برای دوخت سرویس خواب پارچه های نخی کاربرد بسیار فراوانی دارند. قیمت پارچه روبالشتی نخی بسیار مقرون به صرفه است البته اگر از مراکز قابل اعتماد چون مجموعه ویرا اقدام به خرید این پارچه کنید. وزن بسیار سبکی دارند و مقاومت آن ها در برابر سایش بسیار زیاد است. از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های پارچه های نخی می توان به قدرت جذب بسیار بالای آنها اشاره داشت.

سازگار با پوست هستند و هیچ حساسیت پوستی ایجاد نمی شود. چه بسا اینکه هرگز الکتریسیته نیز از این پارچه ها عبور نمی کند.

بهترین نوع ساتن برای روبالشی

رو بالشتی یکی از وسایل مهم خواب محسوب می شود. قطعاً که بالشت و رویه آن تاثیر بسزایی روی کیفیت خواب افراد دارند. یکی از رو بالشتی های مطرح که بسیار نرم و لطیف است و همچنین وزن سبکی دارد، رو بالشتی ساتن می باشد. بدون شک پارچه ساتن یکی از پرکاربردترین انواع پارچه هایی است که زیبایی خاصی نیز دارد. سطح این پارچه کاملاً صاف و شفاف است و اما پشت آن به صورت مات می باشد. ساتن در دسته بندی پارچه های ابریشمی قرار می گیرد که خود در چندین نوع مختلف تولید می شود. البته که برای دوخت روبالشتی نیز نمی توان هر نوع ساتنی را انتخاب کرد. شما باید به دنبال بهترین نوع ساتن برای روبالشتی باشید. این پارچه جذاب از نظر زیبایی نیز بسیار قابل توجه است. از تمامی پارچه های ساتنی که در بازار وجود دارد، می توان به چند نوع ساتن مناسب برای روبالشتی اشاره کرد.

ساتن مبلی

یکی از انواع بهترین نوع ساتن برای روبالشتی شامل ساتن مبلی است. این نوع ساتن حتی برای دوخت لباس یا روکش وسایل خانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برخلاف دیگر انواع ساتن ها این نوع ساتن کمی لخت است و سر نمی خورد. می توانید این نوع ساتن را با رنگ بندی های مختلف و حتی با طرح های جذاب برای روبالشتی استفاده کنید.

ساتن آمریکایی

از پرکاربردترین انواع پارچه های ساتن می توان به ساتن آمریکایی اشاره کرد. این پارچه برای دوخت انواع لباس به ویژه لباس عروس و حتی روبالشتی استفاده می شود. در مقایسه با دیگر انواع ساتن ها دارای ضخامت و وزن بسیار بالاتری است. این پارچه هیچ آبرفتی نداشته و به همین سبب برای دوخت لباس بیشترین استفاده را دارد. بسیار لطیف و درخشنده است و قطعاً سرویس خواب شما را زیباتر جلوه می دهد. چروک پذیری بسیار پایینی دارد؛ اما انعطاف آن کم است.

پارچه روبالشی جدید

یکی از نکات بسیار قابل توجهی که روی کیفیت خواب شما افراد تاثیر دارد انتخاب یک روبالشتی مناسب است. بدون شک انتخاب یک پارچه روبالشتی جدید با کیفیت عالی، جنس مناسب و وزن سبک اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع شما کاربران گرامی برای اینکه در رختخواب، خواب راحتی را تجربه کنید، بدون شک باید به دنبال بهترین پارچه ها برای روبالشتی باشید. یک پارچه مناسبی را انتخاب کنید که بسیار نرم و لطیف است. معمولا پارچه های جدید رو بالشتی سریع چروک نمی شوند و حتی در صورت اندک چروک شدن نیز به راحتی پس از یک اتوی ساده چروک آنها باز می شود. مطابق بودن جنس پشتبو رویه پارچه نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و باعث می شود تا پارچه رنگ پس ندهد. همچنین این پارچه ها سبک هستند و شستشوی آنها نیز راحت تر خواهد بود. این پارچه ها به دلیل سبک بودن قطعا سریع تر نیز خشک می شوند.

همین ظرافت الیاف و بافت پارچه رو بالشتی نباید مانع از مقاومت آن شده و سطح کیفیت پارچه را پایین بیاورد. بهترین پارچه های روبالشتی حتی با ظرافت بسیار بالا، دوام و کیفیت عالی دارند. چه بسا اینکه شما به تناسب نوع بالش و ابعاد آن نیاز به همان میزان پارچه برای دوخت رو بالشتی نیاز دارید. معمولاً اندازه استاندارد تمامی بالشت ها 20 در 26 است. از بهترین انواع پارچه های روبالشتی نیز می توان به پارچه های ابریشمی اشاره داشت. این پارچه روبالشتی جدید اگرچه قیمت بالایی دارد؛ اما به دلیل اینکه از الیاف طبیعی است کیفیت مطلوب و طول عمر بالا از ویژگی های مهم آن به شمار می رود.  البته متریال های جدید نایلونی، پنبه ای، پلی استر، ساتن و غیره دیگری در بازار وجود دارد. در بین تمامی متریال ها انتخاب پارچه روبالشتی جدید باید با رعایت تمامی نکات همراه باشد.

بهترین پارچه برای روبالشی

ابریشم

ابریشم پارچه ای است که از الیاف طبیعی ساخته شده، این پارچه یکی از محبوب ترین پارچه ها برای روبالشتی می باشد. روبالشتی با جنس و بافت ابریشم توت یا روبالشتی ابریشمی طبیعی می تواند برای داشتن خوابی آرام و بهبود سلامت مو و پوست های دارای آکنه و حساسیت بسیار خوب بوده و کمک زیادی به شما بکند. برخی از فواید روبالشی های ابریشمی که در ادامه بیان می کنیم شامل موارد زیر می باشند؛

  1. تقویت پوست ظریف به دلیل عدم اصطکاک پوست، اگر روی بالشتی با جنس و بافت دیگری تهیه کنید باعث اصطکاک پوست شده و به پوست شما آسیب می رسد. اما از آن جایی که میزان اصطکاک این روبالشی های ابریشمی کمتر است، برای استفاده افراد با پوست حساس مناسب می باشد.
  2. روبالشی های ابریشمی از سلامت موهای شما نیز پشتیبانی می کنند. افرادی که موهای فر دارند استفاده از این روبالشتی های ابریشمی را توصیه می کنیم.
  3. یکی دیگر از مزایای روبالشی های ابریشمی، مراقبت از پوست مستعد آکنه می باشد. از آن جایی که این نوع پارچه نسبت به بسیاری از پارچه های نخی روی پوست ملایم تر است اما با وجود عدم اصطکاک پارچه ابریشمی آکنه پوست کاهش پیدا می کند. پارچه ابریشمی برای افرادی که زیاد عرق می کنند مفید است چرا که این نوع پارچه گرما را کاهش می  دهد و افراد کمتر عرق می کنند.

الیاف مصنوعی

این نوع پارچه را اگر با دقت بررسی نکنید شاید با پارچه ابریشمی اشتباه بگیرید. یکی از فواید این پارچه ها این است که الیاف مصنوعی را می توان شبیه ابریشم واقعی دانست، اما به این معنا نیست که پارچه های مصنوعی می توانند تمام کارهای ابریشم را انجام دهند. با این حال، الیاف مصنوعی پارچه مناسب روبالشتی می باشد. روبالشتی های الیاف مصنوعی بسیار بادوام بوده و با طرح و بافت خوبی در دسترس هستند، چه در داخل و چه در خارج از منزل می توان از آن ها استفاده کرد. یکی از ویژگی های مفید این نوع روبالشی این است که می توان آن ها را در رنگ های متفاوتی تهیه کرد. از رنگ های کم رنگ و خنثی تا رنگ های روشن مانند؛ آبی، قرمز و… روبالشتی های الیاف مصنوعی را می توانید به راحتی با هر نوع شوینده ای بشویید.

پنبه

تهیه یک روبالشی پنبه ای ممکن است همان چیزی باشد که برای بهبود کیفیت خواب در شب های گرم به آن نیاز دارید. مزیت اصلی روبالشتی های پنبه ای این است که اگر هنگام خواب عرق کنید زود جذب می کنند. علاوه بر این، روبالشی های ساخته شده از پنبه برای انواع تخت خواب ها سازگاری بیشتری دارند. روبالشی های پنبه ای به راحتی در رنگ های روشن و ملایم پیدا می شوند. با انتخاب هر روبالشی پنبه ای رختخواب شما زیباتر شده و سطحی تازه را برای شما فراهم می کند که کیفیت خواب شما را به سطح متفاوتی می برد. پنبه به دلیل تطبیق پذیری و عالی بودن آن برای بیشتر افراد مسلماً بهترین پارچه برای روبالشی می باشد .

ساتن پلی استر

این روبالشتی ها به دلیل ملایم بودن آن برای پوست های حساس، به عنوان یکی از بهترین روبالشی های استفاده می شود. روبالشی های ساتن پلی استر نیز از نظر کیفیت مشابه می باشند و گزینه مناسبی برای روبالشتی محسوب می شوند.

روبالشی های ساتن

این روبالشتی ها مانند ابریشم یکی از بهترین روبالشی ها برای استفاده و زیبایی بالش می باشند، زیرا با وجود اصطکاک کم این پارچه ها باعث می شود پوست و موی شما محافظت شود. سطح صاف آن ممکن است باعث شود هنگام خواب روی پوست شما چین و چروک نیافتد و به صورت شما سطحی تازه می دهد که می توانید هنگام خواب روی آن بخوابید و هیچ خط چینی ایجاد نشود. شاید بهترین جایگزین برای ابریشم، ساتن پلی استر بوده که هم مقرون به صرفه تر از روبالشی معمولی ابریشمی است و هم این روبالشتی به شما کمک می کند تا از برخی راحتی های روبالشتی ابریشمی لذت ببرید. می توانید از ماشین لباسشویی خود برای شستن این روبالشتی  استفاده کنید. برای اطمینان از این که به روبالشتی آسیب وارد نشود می توانید در طول شستشو مراقبت بیشتری داشته باشید.

کتان میکروفایبر

این روبالشتی ها در طول سالیان متمادی به دلیل داشتن حس بسیار نرم و مخملی که دارند محبوبیت پیدا کرده اند. این پارچه ها یک ماده 100 درصد پلی استر می باشند که جریان هوای مناسبی داشته و در برابر چروک و لکه مقاوم هستند. این روبالشتی ها دارای یک سجاف به طول 4 اینچ برای محافظت از بالش شما هستند. آن ها همچنین در رنگ های روشن و شاد مانند؛ قرمز،آبی، زرد، سبز، و… یا رنگ های خنثی موجود هستند. این پارچه ها به عنوان یک بسته 4 تایی فروخته می شود و می توانید رنگ هایی انتخاب کنید که با دکوراسیون شما مطابقت داشته باشند. به علاوه این پارچه ها در برابر چروک مقاوم بوده و هنگام شستشو زود چروک نمی شوند.

تنظیم خواب خود را ارزیابی کنید

ابتدا شما قبل از این که برای خوابیدن به رخت خواب بروید باید یک تشک نرم و سبک با اندازه بدن خود تهیه کنید. سپس وقت آن رسیده که یک بالش خوب با کرک کمتر و روبالشتی مناسب تهیه کنید که مناسب شما باشد تا خوابی آرام و لذت بخش داشته باشید. سعی کنید تشکی را که انتخاب می کنید پارچه لیزی نداشته باشد، هنگامی که بالش روی آن قرار گرفت بالش لیز نخورد. یک تشک مناسب می تواند بدون بالش بسیار راحت تر و پایدارتر باشد، و نیازی به بالش و روبالشتی نداشته باشید.

جمع بندی

پارچه مناسب روبالشتی پارچه ای است که کاملاً به نیازهای افراد بستگی دارد، افرادی هستند که موهای های شکننده و یا پوست دارای آکنه دارند این افراد مایل اند متناسب با پوست و موی خود روبالشتی انتخاب کنند تا هم به پوست و موی خود کمک کنند و هم زیبایی را به بالش بیفزایند. به علاوه برخی از افراد هستند که تمایل دارند از پارچه های ساتن پلی استر استفاده کنند تا هم روبالشتی نرم داشته باشند و هم روی پوست شان کمتر چین چروک مشاهده کنند.

اما افرادی هستند که از این جنس نمی پسندد چرا که این روبالشتی ها سُر می خورند و برخی از افراد دوست دارند روی پارچه های از جنس نخی یا پنبه بخوابند و ترکیبات پنبه از آنچه در بالا به آن اشاره کرده ایم از بهترین ها هستند. الیاف طبیعی پنبه ماندگار و بادوام بوده، روبالشتی های پنبه همچنین قابل شست و شو می باشند. امید است تطراحی بادوام همراه با سطوح بالای محافظت به این معنی است که در هنگام خوابیدن روی این بالش ها نگران تماس مواد شیمیایی مضر با یکدیگر نباشید.

مشخصات اولیه روکش های روبالشی یکبار مصرف

مواد اس ام اس نبافته; پارچه غیر بافته اسپان باند پلاس مذاب و اسپان باند
وزن 20-60g/m²
رنگ سفید، آبی، سبز، صورتی، سیاه و سفید، خاکستری … مانند سفارشی مشتری
اندازه 40*60 سانتی متر، 50*60 سانتی متر، 60*60 (به علاوه 10 سانتی متر) … و غیره.

بستگی به درخواست شما دارد؛ همه اندازه ها موجود است

سبک معمولاً یک طرف قلم است، با یا بدون 10 سانتی متر تا شده. همچنین می تواند با زیپ در یک طرف باشد.
بسته 10 عدد / کیسه، 200 عدد / ctn
کاربرد هتل ها، بیمارستان ها، خانه، سالن زیبایی، آبگرم، خطوط هوایی و در تمام سفرها
گواهینامه ها

چرا پیامک نبافته را برای روکش بالش انتخاب کنید؟

پارچه های نبافته پیامکی از مزایای فن آوری های spunbond و melt-blown به طور کامل استفاده می کنند.

لایه spunbond استحکام و مقاومت در برابر سایش محصول را افزایش می دهد و ضعف استحکام پایین پارچه مذاب را جبران می کند.

الیاف ریسندگی مذاب باعث بهبود یکنواختی و خواص بازدارندگی محصول می شود و می تواند یکنواختی ضعیف منسوجات PP را جبران کند.

روکش پرتاب بالش چیست؟

روکش پرتابی که به عنوان روکش بالش تزئینی نیز شناخته می شود، یک روکش قابل جابجایی است که روی بالش تزئینی یا بالش پرتابی قرار می گیرد. این روکش ها معمولاً برای اهداف زیبایی شناسی استفاده می شوند، زیرا در رنگ ها، الگوها و بافت های مختلفی وجود دارند که می توانند سبک و شخصیت را به اتاق اضافه کنند.

روکش های پرتاب بالش را می توان از مواد مختلفی از جمله پنبه، کتان، ابریشم، مخمل و ترکیبات مصنوعی تهیه کرد. آنها ممکن است دارای گلدوزی، منجوق یا تزئینات دیگر باشند و می توان آنها را در طیف وسیعی از اندازه ها و شکل ها یافت که متناسب با انواع مختلف بالش باشند.

روکش های پرتاب بالش معمولاً به گونه ای طراحی شده اند که برداشتن و شستشوی آسانی داشته باشند، که آنها را راهی مناسب و کاربردی برای تغییر ظاهر اتاق بدون نیاز به تعویض همه بالش های شما می کند. آنها را می توان روی مبل ها، صندلی ها، تختخواب ها یا هر مکان دیگری که در آن لمس تزئینی مورد نظر است استفاده کرد.

روبالشی چه نام دارد؟

روکش های بالش را بسته به هدف یا منطقه می توان به نام های مختلفی نامید. برخی از نام های رایج برای روکش بالش عبارتند از:

روبالشی: روبالشی پوششی است که برای محافظت از بالش و تمیز نگه داشتن آن استفاده می شود. معمولاً از مواد نرم و قابل تنفس مانند پنبه یا کتان ساخته می شود و به گونه ای طراحی شده است که به راحتی قابل جدا شدن و شستشو باشد.

شمع بالش: شمع بالشی پوششی تزئینی است که برای زیباتر کردن ظاهر بالش استفاده می شود. شمع ها اغلب در سرویس خواب استفاده می شوند و می توانند از مواد مختلفی از جمله ابریشم، مخمل و کتان تهیه شوند.

روکش کوسن: روکش های کوسن روکش هایی هستند که برای محافظت و تزئین کوسن ها استفاده می شوند. آنها در اشکال و اندازه های مختلف هستند و می توانند از مواد مختلفی از جمله پنبه، پلی استر و چرم ساخته شوند.

روکش بالش پرتابی: روکش بالش پرتابی یک روکش تزئینی است که روی بالش پرتابی می رود. این روکش ها معمولاً برای اهداف زیبایی شناسی استفاده می شوند و در طیف گسترده ای از رنگ ها، الگوها و بافت ها هستند.

به طور کلی، اصطلاح “روکش بالش” یک اصطلاح کلی است که می تواند برای اشاره به هر نوع پوششی که روی بالش یا کوسن قرار می گیرد، استفاده شود.

روبالشی یکبار مصرف از چه چیزی ساخته شده است؟

روبالشی های یکبار مصرف معمولا از مواد غیر بافته مانند پلی پروپیلن اسپان باند یا پلی استر اسپان لیس ساخته می شوند. این مواد سبک، قابل تنفس و بادوام هستند و برای کاربردهای یکبار مصرف مانند روبالشی یکبار مصرف ایده آل هستند.

پلی پروپیلن اسپان باند نوعی پلیمر پلاستیکی است که به صورت الیاف ریز ریسیده می شود و سپس با هم بافته می شود تا پارچه ای ایجاد شود. معمولاً در محصولات پزشکی یکبار مصرف مانند روپوش های جراحی و پرده استفاده می شود، زیرا در برابر مایعات مقاوم است و به راحتی استریل می شود.

روبالشی های یکبار مصرف ساخته شده از این مواد برای یکبار مصرف طراحی شده اند و معمولاً در بیمارستان ها، کلینیک ها، هتل ها و سایر مکان هایی که رعایت بهداشت در اولویت است استفاده می شود. آنها اغلب برای جلوگیری از گسترش میکروب ها و باکتری ها و همچنین برای محافظت از بستر در برابر ریختن و لکه استفاده می شوند.

تفاوت بین روبالشی و روبالشی چیست؟

اصطلاحات “روبالشی” و “روکش بالش” اغلب به جای هم استفاده می شوند، اما تفاوت جزئی بین این دو وجود دارد.

روبالشی یک روکش قابل جابجایی است که به گونه ای طراحی شده است که روی بالش قرار گیرد و از گرد و غبار، خاک و عرق محافظت کند. روبالشی ها معمولاً از مواد نرم و قابل تنفس مانند پنبه یا کتان ساخته می شوند و به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی قابل جدا شدن و شستشو باشند.

از طرف دیگر روکش بالش یک پوشش تزئینی است که روی بالش یا کوسن قرار می گیرد. روکش بالش را می توان از مواد مختلفی از جمله پنبه، ابریشم، مخمل و ترکیبات مصنوعی تهیه کرد. آنها ممکن است دارای گلدوزی، منجوق یا تزئینات دیگر باشند و برای بهبود ظاهر اتاق طراحی شده اند.

در حالی که روبالشی ها در درجه اول کاربردی هستند و برای محافظت از بالش در نظر گرفته شده اند، روبالشی ها تزئینی هستند و برای اهداف زیبایی استفاده می شوند. روکش های بالش ممکن است برای محافظت از خود بالش طراحی شده باشند یا نباشند و ممکن است برای اهداف کاربردی نیاز به روبالشی اضافی داشته باشند.

به طور خلاصه، روبالشی یک روکش کاربردی است که از بالش محافظت می کند، در حالی که روبالشی یک روکش تزئینی است که ظاهر بالش را بهبود می بخشد.

نحوه پوشیدن روکش های روبالشی یکبار مصرف

استفاده از روکش های یکبار مصرف معمولاً بسیار آسان است. در اینجا چند مرحله کلی برای نحوه پوشیدن آنها آورده شده است:

ابتدا بالش را از روبالشی موجود خود جدا کنید.

بسته روکش روبالشی یکبار مصرف را باز کرده و یک روکش را بردارید.

پوشش را تکان دهید تا به باز شدن و از بین رفتن هرگونه چین و چروک کمک کنید.

دهانه روی جلد را که معمولاً در یک طرف یا یک طرف است قرار دهید.

بالش را در دهانه روکش قرار دهید و مطمئن شوید که تمام گوشه های بالش پوشانده شده است.

هنگامی که بالش کاملاً داخل روکش قرار گرفت، آن را در صورت لزوم تنظیم کنید تا از تناسب آن اطمینان حاصل کنید.

در صورت نیاز، پارچه اضافی را داخل پوشش قرار دهید.

این روند را برای هر بالش اضافی که می خواهید بپوشانید، تکرار کنید.

روکش های  روبالشی آماده  یکبار مصرف به گونه ای طراحی شده اند که یک بار مصرف هستند، بنابراین پس از استفاده باید دور انداخته شوند. هنگام برداشتن روکش، مراقب باشید که به خود بالش دست نزنید، زیرا باعث انتشار میکروب ها و باکتری ها می شود. به سادگی پوشمتوسط زمان مطالعه: 6دقیقه

یکی از اصلی ترین وسایل سرویس خواب، بالش است. بالش ها چون همیشه با مو و پوست سر در ارتباط هستند، خیلی زود کثیف می شوند و باید هر چند گاهی شسته شوند. اگر بالش شما فاقد روبالشی باشد، به راحتی در معرض آلودگی های زیادی قرار می گیرد. اگر هم مدام روبالشی شسته شود، خیلی سریع کهنه می شود و مانند روز اول نخواهد بود. در این مواقع خرید یک روبالشی زیبا و با کیفیت به شما عزیزان کمک فراوانی می کند تا هر لحظه بتوانید رویه بالش را عوض و بشویید. مازاد بر اینها خرید روبالشتی زیبا، سبب زیبایی هرچه بیشتر سرویس خوابتان خواهد شد.

در صورتی که میخواهید با باکیفیت ترین و بهترین جنس و مدل روبالشی های موجود در بازار آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین جنس و پارچه برای روبالشی چیست؟

پارچه روبالشتی ها در انواع گوناگون بافت، شکل و طرح های متنوع وجود دارند. روکش بالش ها در انواع گوناگونی تولید خواهند شد و از لحاظ تاروپود، کیفیت و ظاهر با همدیگر تفاوت بسیار دارند. از آنجایی بالش ها کاربردی ترین وسایل منزل به شمار می آیند، در نتیجه باید جنس مرغوب و باکیفیتی انتخاب نمایید. زیرا بر روی پوست و مو تاثیر فراوانی دارد.

روبالشی تترون

روبالشی تترون یکی از زیباترین و جدیدترین نمونه های روبالشتی می باشد. این محصول علاوه بر طراحی زیبا، طرح ها و نقش های گلدار، قیمت مناسبی دارد. پارچه تترون از الیاف پلی استر و  ویسکوز تشکیل شده است.  این مدل پارچه بسیار نرم و خنک می باشد و ماندگاری بالایی دارد و برای تمام سنین بسیار مناسب می باشد. اشخاصی که پوست لطیف و حساسی دارند، استفاده از این نوع روبالشتی بهترین گزینه انتخابی برای آنها باشد.

روبالشتی تترون دارای بافت بسیار محکم و مقاومی است و به هیچ عنوان نخ نما، پاره و ساییده نمی شود. کیفیت بالا، خواب آرام، کمک به سلامت پوست و مو از جمله ویژگی های اصلی این جنس روبالشتی است.

خرید روبالشی ساتن

الیافی که در این نوع پارچه ( روبالشتی ساتن) استفاده شده است، برای پوست و مو بسیار مناسب است. بافت این نوع کاور بالش بسیار ظریف، نرم و لطیف می باشد. این نوع پارچه روبالشتی، از مواد مصنوعی همچون پلی استر و استات یا از الیاف پنبه ابریشم بافته شده است. برای افرادی که آلرژی دارند، بسیار مناسب است. زیرا گرد و غبار را جذب نمی کند.

این  جنس کاور بالش برای پوست و مو فواید فراوانی دارد. زیرا سطح این روکش بسیار لطیف، صاف و لغزنده می باشد و مانع از وز شدن و گره خوردن موها می شود. برخی دیگر از فواید این نوع کاور بالش عبارتند از: کاهش جوش و آکنه، حفظ رطوبت پوست، پیشگیری از چین و چروک شدن پوست، محافظت از مژه ها، ماندگاری حالت موها و هیدراته ماندن موها، مانع از شکسته شدن موها می شود.

از این پوشش کاور میتوان در مکان های گوناگون از جمله پذیرایی و حتی اتاق استفاده نمایید. این جنس کاور بالش بسیار سبک و در عین حال خوش حالت می باشد و به علت ساختار و جنسی که دارد، میتوان بر روی آن مروارید دوزی یا گلدوزی کرد و یک روبالشی بسیار شیک تولید کرد و جهت زیباسازی سرویس خواب از آن استفاده کرد.

تقسیم بندی روبالشی ها از نظر دوخت

همانطور که در متن بالا به آن اشاره نمودیم روبالشی ها در انواع دوخت و طرح های زیبا و متنوع ساخته می شوند.  بیشتر مدل های روبالشی ها به نحوه قرار گرفتن آنها در درون بالش برمی گردد. الگوی دوخت روبالشتی ها با همدیگر متفاوت می باشد و برای هر نوع بالشتی، به مهارت خاصی نیاز است.

روبالشی پاکتی

برای این مدل روبالشی، یک طرف آن دوخته می شود و طرف دیگر آن همانند پاکت است. یک سمت کاور بالش که تکه اضافه تری دارد بر روی بالش قرار می گیرد و از ورود آلودگی به درون بالش جلوگیری می کند. آن دسته از افرادی که به راحت خارج شدن و گذاشتن بالش درون کاور اهمیت میدهند، این نوع دوخت بالش گزینه بسیار خوبی است. جهت درآوردن بالش درون کاور، فقط کافیست تکه اضافی را کنار بزنید و بالش را در بیاورید.

مانند تصویر بالا

روبالشی زیپ دار

این نوع مدل دوخت روبالشتی ها را به آسانی میتوان با همان زیپ پلاستیکی که در قسمت لبه ها دوخته شده است، شناخت.

در این مدل روبالشتی زیپ دار، یک سمت آن دوخته شده در حالی که سمت دیگر آن به اندازه 15 سانت و به قسمت انتهایی آن زیپ دوخته میشود. جالب است بدانید که در این مدل، دو نوع دوخت ( دوخت ساده و دور دوزی) رواج زیادی دارد. قطعا نوع دوخت دور دوزی در قیاس با دوخت ساده زیبایی بیشتری دارد.

مشاهده نمونه زیپ های دوخته شده برای انواع روبالشی

روبالشتی بچه گانه جدید

مدل های بسیار متنوع و زیبایی از روبالشتی بچه گانه در بازار موجود می باشد. روبالشی نخی و مخمل از جمله اقلامی هستند که فروشگاه شیکدو توانسته است با توجه به نیاز مشتریان عزیز با قیمت های بسیار مناسب آن را عرضه بازار نماید. روبالشتی بچه گانه جدید با طرح های کارتونی گوناگون همراه می باشد و این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد. با توجه به سلیقه و گروه سنی گوناگون نوجوانان و کودکان شما عزیزان، طراحان و تولیدکنندگان در فروشگاه شیکدو توانسته اند، طرح های بسیار زیبایی از روبالشتی بچه گانه تولید و عرضه بازار نمایند.

ناگفته نماند خرید به صورت مستقیم و عمده از  فروشگاه شیکدو می تواند شرایط بسیار ایده آل را برای شما عزیزان فراهم آورد. جهت مشاهده انواع روبالشی های چاپی کلیک کنید.

روبالشتی میکرو چاپی

روبالشتی میکرو چاپی ویژگی بسیار فراوانی دارد. وجود این ویژگی های خاص در این نوع روبالشی سبب شده تا به یکی از پرفروش ترین روبالشتی های موجود در فروشگاه شیکدو شناخته شود. برخی از ویژگی های روبالشتی میکرو چاپی فروشگاه شیکدو عبارتند از:

  • مقاومت و ماندگاری بسیار بالا.
  • ظاهر بسیار زیبا.
  • عدم نفوذ و جذب رطوبت ( به علت پلی استر موجود در پارچه).
  • لطافت بسیار بالا.

خرید از فروشگاه شیکدو

جهت خرید روبالشی های بسیار زیبا، با کیفیت بالا  در عین حال قیمت های مناسب میتوانید به فروشگاه معتبر و خوشنام شیکدو مراجعه به آدرس اینترنتی نمایید. شما عزیزان با خرید آنلاین از این مرکز معتبر در هر نقطه ای از کشور که باشید، محصول مورد نظر خود انتخاب و خریداری نمایید و در اسرع وقت به دست شما برسد.

ش را بردارید و آن را در سطل زباله بیندازید.

تگ های محبوب: روکش بالش یکبار مصرف، تامین کنندگان، تولید کنندگان، قیمت، عمده، برای فروش، در انبار

مامی اطلاعات مدنظر شما قرار گرفته باشد و بتوانید بهترین پارچه روبالشی خود را انتخاب کنید، می توانید برای خرید و راهنمایی درباره روبالشتی از سایت شیکدو استفاده کنید این سایت با دارا بودن محصولات باکیفیت و همچنین مشاوران خبره در شرکت راهنمایی خوبی در جهت خرید محصولات به شما می دهد.

 

دکمه بازگشت به بالا