فیلم و هنرکسب و کار های برتر ایجی مارکت

عکس کنترل کولر گازی هایسنس

شما زمانی که کولر گازی هایسنس را خریداری می کنید باید به خوبی در مورد ویژگی  ها و نکاتی که مربوط به ریموت کولر گازی هایسنس می باشد اطلاعات بیشتری به دست آورید. دکمه های متنوعی روی ریموت کنترل کولر گازی هایسنس وجود دارد که شما بهتر است به خوبی با کارکرد هر یک از آن دکمه ها آشنایی داشته باشید.در واقع برخی از دکمه های روی کولر گازی دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند که بسیاری از افراد شاید با آنها آشنایی نداشته باشند. اگر به درستی هر یک از دکمه های روی ریموت کنترل کولر گازی هایسنس را بزنید می توانید دستگاه را بر اساس استاندارد های تهویه مطبوع ساختمان تنظیم کنید.

بسیاری از افرادی که با دکمه های ریموت کولر گازی هایسنس آشنایی ندارند ممکن است که نتوانند دستگاه را به بهترین نحو ممکن تنظیم نمایند و درجه مطلوبی را در درون دستگاه به وجود آورند. به همین دلیل پیش از اینکه انواع کولر گازی های هایسنس را خریداری کنید باید به خوبی در مورد ویژگی ها و مشخصات مربوط به کارکرد کولر گازی آشنایی بیشتری به دست آورید.برخی از اصلی  ترین دکمه هایی که روی کنترل کولر گازی هایسنس وجود دارد را در ادامه معرفی می کنیم تا شما اطلاعات بیشتری در مورد دکمه های روی ریموت دستگاه داشته باشید.

کولر گازی جنرال گلد 30000

یکی از محبوب ترین کولرهای گازی موجود در بازار است. این کولر گازی دارای ظرفیت 30000 BTU است که برای خنک کردن فضاهای تا 1000 فوت مربع کافی است. این کولر گازی همچنین دارای رتبه بندی بهره وری انرژی بالا است، به این معنی که می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه های قبض برق کمک کند.

کولر گازی جنرال گلد 30000

برخی از ویژگی های کلیدی کولر گازی جنرال گلد 30000 عبارتند از:

  • ظرفیت 30000 BTU
  • رتبه بندی بهره وری انرژی بالا
  • عملکرد خنک کننده و گرم کننده
  • کنترل از راه دور
  • تایمر 24 ساعته
  • نصب آسان

کولر گازی جنرال 30000 اصلی قیمت مناسب گزینه ای عالی برای کسانی است که به دنبال یک کولر گازی قابل اعتماد، کارآمد و مقرون به صرفه هستند. این کولر گازی دارای طیف وسیعی از ویژگی ها است که می تواند آسایش و راحتی را در خانه شما فراهم کند.

در اینجا برخی از مزایای استفاده از کولر گازی جنرال گلد 30000 آورده شده است:

  • می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه های قبض برق کمک کند.
  • می تواند خانه شما را در طول تابستان خنک و در زمستان گرم نگه دارد.
  • استفاده و نگهداری از آن آسان است.
  • دارای طیف وسیعی از ویژگی ها است که می تواند آسایش و راحتی را در خانه شما فراهم کند.

Hisense air conditioner control photo

معرفی دکمه های روی ریموت کولر گازی هایسنس

برخی از دکمه هایی که روی ریموت کولر گازی هایسنس وجود دارد و شما باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت است از :

  1. دکمه خاموش و روشن :

یکی از اصلی ترین دکمه هایی که روی کنترل کولر گازی وجود دارد دکمه خاموش و روشن می باشد. با این دکمه شما می توانید کولر را خاموش و روشن نمایید. توجه داشته باشید که در صورت خاموش کردن دستگاه هر یک از تنظیماتی که روی دستگاه اجرا کرده  اید سیو  می  شود و سری بعد که دستگاه را روشن کنید آن تنظیمات اجرا خواهد شد.

  1. دکمه مود :

دکمه مود یکی از کاربردی  ترین دکمه هایی می باشد که روی ریموت وجود دارد. با استفاده از این دکمه شما می توانید وضعیت دستگاه را تغییر دهید. این دکمه می تواند کولر را در حالت های متنوع رطوبت زدایی، سرما، گرما و فن قرار دهد.

  1. دکمه فن :

دکمه فن یکی دیگر از دکمه های این کولر گازی می باشد که شما با استفاده از آن می توانید پرتاب باد دستگاه را به بهترین نحو ممکن تنظیم کنید. دقت داشته باشید که این دکمه روی سرد و یا گرم بودن باد تاثیری نمی گذارد. شما می توانید سه حالت متوسط، تند و کند و همچنین اتوماتیک دستگاه را انتخاب کنید و تهویه مطبوع ساختمان را انجام دهید.

  1. دکمه بالا و پایین :

دکمه هایی که برای بالا و پایین دستگاه تنظیم شده اند برای افزایش و یا کمتر کردن دما مورد استفاده قرار می گیرند. این دکمه ها را شما می توانید به راحتی برای افزایش و یا کاهش دادن دمای سرد و گرم مورد استفاده قرار دهید.

  1. دکمه استارت :

دکمه استارت یکی دیگر از دکمه های کنترل و ریموت کولر گازی هایسنس می باشد که این دکمه به معنی عملکرد هوشمند است. برای دستگاه هایی که عملکرد هوشمند دارند این دکمه را تعبیه کرده اند.

  1. دکمه سوئینگ :

دکمه سوئینگ به معنی حرکت دادن پره های عمودی دستگاه است. شما با انتخاب کردن این دکمه می توانید پرتاب باد درون کولر گازی را به محل دقیقی که تمایل دارید تنظیم کنید و با دکمه بالا و پایین باد آن را هدایت نمایید.

  1. دکمه اسلیپ :

دکمه اسلیپ یکی دیگر از دکمه های ریموت کولر گازی هایسنس می باشد که شما با زدن آن می توانید عملکرد خواب کولر گازی را غیرفعال و یا فعال نمایید. دقت داشته باشید که اگر از دستگاه خود در محیط  های اداری استفاده می  کنید به هیچ عنوان نیازی نیست که از این دکمه استفاده داشته باشید.

  1. دکمه کلاک :

دکمه کلاک یکی دیگر از دکمه های روی کنترل اسپلیت هایسنس می باشد که شما با زدن این دکمه می توانید ساعت جاری روی کولر گازی را تنظیم کنید و در هر زمانی که می  خواهید کولر گازی را روشن و یا خاموش نمایید.

  1. دکمه تایمر آن و یا تایمر اف :

این دکمه برای تنظیم کردن تایمر دستگاه به کار برده می شود. شما با تنظیم کردن ساعت مشخص شده و خاص می توانید به دستگاه فرمان روشن و خاموش شدن را بدهید.

  1. دکمه توربو :

دکمه توربو برای کنترل سرمایش سریع مورد استفاده قرار می  گیرد. پرتاب باد با استفاده از این دکمه به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد. بنابراین شما می توانید زمانی که می خواهید عملکرد سرمایشی از دستگاه دریافت کنید بهتر است برای تنظیم باد درون دستگاه از این دکمه استفاده کنید تا سرعت بیشتری از کولر دریافت نمایید.

11. دکمه اسمارت یا هوشمند

این دکمه در برخی از کولر های گازی هایسنس وجود دارند. راهنمای استفاده از این دکمه با توجه به دفترچه راهنمای آن به معنای ” استفاده از منطق فازی بدون در نظر گرفتن این که دستگاه خاموش است یا روشن” است. اما در واقع کاربرد اصلی این دکمه برای کاهش مصرف انرژی کولرهای گازی هایسنس است. عملکرد این دکمه به این شکل است که می توان با فشردن آن، دمای محیط را به شکل اتوماتیک به اندازه 24 تا 30 درجه سانتی گراد تنظیم کند.

12. دکمه I feel

این دکمه یکی از امکاناتی است که در کمتر کولر گازی وجود دارد. فعال کردن این دکمه باعث می شود تا کولر گازی با توجه به سنسورهای ریموت کنترل، اقدام به تغییر دمای محیط کند. همانطور که می دانید بر روی پنل داخلی کولرهای گازی، نوعی سنسور وجود دارد که با استفاده از آنها دمای محیط را تشخیص میدهند و اقدام به تولید سرما یا گرما می کنند.در جدیدترین نوع کولر گازی هایسنس، علاوه بر سنسورهای پنل داخلی، سنسورهایی نیز بر روی ریموت کنترل قرار دارند که با فعال کردن دکمه I feel، می توان دما را استفاده از این سنسورها تغییر داد.

دکمه بازگشت به بالا