عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

شال یا روسری برای صورت کشیده

شال و روسری برای بانوان علاوه بر دارا بودن جنبه پوششی، به عنوان یک اکسسوری مد نیز مطرح است. روسری یا شال متناسب با فرم صورت می تواند یک استایل شیک و به روز ایجاد نماید. در صورتی که شما نیز خواهان انتخاب و خرید شال و روسری مطابق با فرم صورت خود هستید با ما همراه باشید.

هر چقدر هم و کیف و کفش تان گران و لاکچری باشد باز هم شال یا روسری تان است که در استایل تان حرف اول و آخر را می زند. پس باید در انتخاب و یا روسری دقت زیادی به خرج بدهید. از نکات مهمی که در و شال باید در نظر داشته باشید این است که رنگ مناسب پوست صورت تان را انتخاب کنید. (پیشنهاد مطالعه: )

اما در هنگام نباید فقط به رنگ شال یا روسری دقت کنید. یکی از مهم ترین نکات در انتخاب شال و روسری این است که آن را متناسب با شکل هندسی صورت تان انتخاب کنید. در این مطلب می خواهیم شال و روسری مناسب صورت کشیده را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

شال و روسری مناسب برای صورت کشیده مستطیل شکل

اگر صورت کشیده ای دارید که به شکل مستطیل دیده می شود باید به سراغ شال روسری هایی بروید که صورت تان را کوتاه تر نشان دهد. منظور از صورت مستطیل شکل این است که قسمت پیشانی و فک هم اندازه و با لبه های تیز دیده شود. در این وضعیت باید طوری شال و روسری را ببندید که تیزی لبه های مستطیل شکل صورت تان را گردتر نشان دهد. همچنین توصیه می شود با استفاده از انواع هدبند در زیر شال و روسری طول صورت تان را کوتاه تر نمایش دهید. شاید بتوان گفت یکی از مناسب ترین افراد برای استفاده یا همان شال هددار خانم های با صورت کشیده مستطیل شکل می باشند.

یک نکته دیگر در انتخاب شال و روسری دخترانه کوچک برای افراد با صورت کشیده این است که به سراغ طرح های با خطوط افقی بروند. خطوط افقی در شال و روسری موجب پهن تر دیده شدن صورت تان می شود.

شال و روسری مناسب برای صورت کشیده بیضی شکل

مدل بستن شال یا روسری نیز برای افراد با صورت کشیده اهمیت دارد اگر چه خانم های با صورت بیضی نسبت به افرادی که صورت مستطیل شکل دارند دست شان در انتخاب مدل های گوناگون باز تر است. با این وجود توصیه می شود خانم های با صورت کشیده از مدل هایی که شال و روسری در پشت سر بسته می شوند پرهیز کنند.

به عنوان نکته آخر بدانید اینکه کناره های شال و روسری تان را تو بزنید  در بیشتر دیده شدن و برجسته تر شدن گونه ها تاثیر دارد. یادتان باشد با رعایت همین نکات ساده می توانید استایل های خیره کننده ای خلق کنید. نکات بیشتر درباره نحو ست کردن شال و روسری با مانتو را در جدول ست رنگ لباس کاشانه را بخوانید.

اگر به دنبال شال یا روسری به خصوصی هستید بهترین محل یک فروشگاه تخصصی شال و روسری می باشد. ما در فروشگاه اینترنتی کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را برای شما فراهم کرده ایم. هیچ تصویری در فروشگاه کاشانه ژورنالی و فتوشاپ شده نیست و همه تصاویر در واحد تولید محتوای کاشانه تهیه می شوند. با این وجود اگر باز نیاز به تصویر و فیلمی نزدیک از روسری مورد نظرتان داشتید کافی است تا به پشتیبان فروشگاه در واتساپ یا اینستاگرام پیام بدهید.

جدیدترین شال و روسری های فروشگاه اینترنتی کاشانه

فروشگاه کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ما در فروشگاه کاشانه تمرکزمان را فقط روی شال و روسری گذاشته ایم. به این ترتیب شما می توانید تنوعی بی نظیر از هر جنس و رنگ شال که بخواهید در فروشگاه کاشانه بیابید. ادعا می کنیم قیمت های فروشگاه کاشانه پایین ترین قیمت های بازار شال و روسری است. همچنین کلیه فروش ها به صورت روزانه با پست پیشتاز برای مشتریان عزیز در سراسر ایران ارسال می شود. پس اگر قصد خرید شال یا خرید روسری جدید دارید دیدن بخش های مختلف فروشگاه کاشانه خالی از لطف نیست. فروشگاه کاشانه در شهر کاشان قرار دارد یعنی تقریبا در وسط نقشه ایران. در نتیجه از هر جای ایران که باشید 2 تا 4 روز کاری طول می کشد تا بسته تان به دست تان برسد.

 

دکمه بازگشت به بالا