عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

سیاوش خیرابی در عقرب عاشق

این بازیگر جوان به جز بازیگری عکاسی نیز می کند و به همراه برادرانش رستوران کنجد را راه اندازی کرده است و چند سالی است که در تلویزیون کم کار شده و در سینما و شبکه نمایش خانگی فعالیت دارد. در ادامه عکس ها و بیوگرافی سیاوش خیرابی را در پرشین وی مشاهده کنید.

سیاوش خیرابی متولد 29 آذر 1363 در تهران بازیگر ایرانی است. او از سن 19 سالگی در کلاس های آموزش بازیگری کانون سینما گران جوان شرکت کرد و دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران می  باشد و هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.برای دانلود آهنگ جدید کلیک کنید.

کودکی سیاوش خیرابی

وی در سال 1386 در تله فیلم «تلخون» بازی کرد و در بازی در سریال «ترانه مادری» در سال 1387 به شهرت رسید و با بازیگرانی مثل سحر قریشی، نیما شاهرخ شاهی، سمانه پاکدل و محسن افشانی دوره های بازیگری را گذرانده و به طور همزمان وارد دنیای بازیگری شده اند.

شروع فعالیت هنری

سیاوش خیرابی در سال 1375 برای نخستین بار جلوی دوربین استاد کلاری رفت و در فیلم کوتاه چال خیال حمید سلیمیان به ایفای نقش پرداخت ولی بخاطر مخالفت خانواده برای مدتی از دنیای هنر دور ماند تا تحصیلاتش را به پایان برساند.برای دانلود آهنگ شاد کلیک کنید.

سیاوش خیرابی و برادرانش

بعد از فارغ التحصیل شدن در رشته کامپیوتر به خاطر علاقه زیادش به هنر دوره های بازیگری را در کانون بازیگران گذرانده و به همین واسطه برای اولین بار با فیلم تلخون جلوی دوربین می رود او به همراه نیما شاهرخ شاهی نخستین تجربه بازیگری را در این فیلم در کارنامه هنری خود رقم میزنند. بازی در سریال ترانه مادری نقطه عطفی در کارنامه هنری وی بود و باعث شد به شهرت زیادی برسد.

خیرابی در فیلم های سینمایی نفوذی، لج و لجبازی، حس پنهان، یکی برای همه، خیابان یک طرفه و… حضور داشته است.

خانواده سیاوش خیرابی

رستوران داری بازیگر مشهور

در ادامه بیوگرافی بیوگرافی سیاوش خیرابی وی بازیگری است که از سریال «ترانه مادری» چهره شد و خیلی زود پله های معروفیت را طی کرد، البته در تمام این سال ها در سریال های تلویزیونی بازی کرده و بدون اغراق در هر سریالی بازی کرده، کاری خوب از آب درآمده که البته به هوش او در انتخاب نقش ها برمی گردد.

در «کنجد» مهمانش بودیم. «سیاوش» این روزها، هر گاه وقت خالی داشته باشد به کنجد می آید. دو برادرش «آرش و اورنگ» هم در کنار او هستند و البته یک آتلیه عکاسی را هم اداره می کنند.برای دانلود آهنگ غمگین کلیک کنید.

سیاوش خیرابی در کنار پدر و مادرش

چرا نام فست فودتان را «کنجد» گذاشتید؟

– من با برادرهایم خیلی فکر کردیم که اسمی تک سیلابی و خوب بگذاریم، چندتا اسم هم مورد نظر ما بود ولی خب جاهای دیگری به این نام بود.

اورنگ داداشم اون موقع بچه دار شده بود، برادرم آرش هنوز بچه نداشت، تاکید داشتم اسمش را بگذاریم «برسام» (نام بچه اورنگ که سال گذشته روی جلد خانواده سبز هم چاپ شده بود)، دیدیم، نه، بعد می گویند اسم برادرزاده اش را گذاشت، برای همین بود که «کنجد» یکهو به ذهن من رسید و به برادرهایم گفتم و آنها هم قبول کردند.

رستوران سیاوش خیرابی

بیوگرافی سیاوش خیرابی بازیگر جوان

مهر مادرانه  هما روستا برای سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی با ویدیووی از بازی هما روستان نوشت: زمانی که “از کرخه تا راین” رو میدیدم،یکی از آرزوهام دیدن شما از نزدیک بود!
روزگار چرخید و دقیقا در اولین روز کاری از اولین کارِ حرفه ایم منو رو به رویی شما،مقابل دوربین قرار داد…..

یادمه از شدت استرس قادر به گفتن حتی یک جمله از دیالوگ ها نبودم؛بعد از کلی کات خوردن و عصبی بودن عوامل از پیش نرفتن کار با صبوری و آرامش هرچه تمام من رو کنار کشیدین و گفتید: خوبی؟!منم گفتم بله ولی وقتی روبه روی  شما قرار میگیرم از استرس زبونم بند میاد!

عکس های سیاوش خیرابی

ازم پرسیدید اسمت چیه؟!بعد از اینکه اسمم رو گفتم مهربون تر از همیشه گفتید: ((منم مامان هما هستم!)) پرسیدم یعنی چی؟و جواب دادین من مادر بزرگتم و ازت می خوام با مادر بزرگت راحت باشی تا بتونی درست بازی کنی و من هم بهت افتخار کنم….

این بود برای من اولین ترانه مادریتون….. امیدوارم بتونم همیشه باعث افتخارتون باشم …

سیاوش خیرابی در عقرب عاشق

بازیگر سریال عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رضا محقق با انتخاب بازیگران وارد مرحله پیش تولید شد. در ادامه بیوگرافی سیاوش خیرابی وی در سریال عقرب عاشق بازی کرده است.

عقرب عاشق سومین سریال حسین سهیلی زاده بعد از مانکن و ملکه گدایان در نمایش خانگی است که در 20 قسمت آماده شده است.

در خلاصه داستان رسمی سریال عقرب عاق آمده است: بهداد می میرد. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. او اما مدتی بعد در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب…

سیاوش خیرابی در سریال عقرب عاشق

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، حسین پاکدل، شقایق فراهانی، رویا جاویدنیا، آتنه فقیه نصیری، علی صلاحی، مهران رنجبر، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی و پارسا صحرایی در این مجموعه بازی کرده اند.

این سریال محصول سی تلکام است و در فضایی فانتزی و عاشقانه ساخته شده است. حامد افضلی و امین محمودی نویسندگان این سریال هستند.

بیوگرافی سیاوش خیرابی و گفتگویی متفاوت با وی

شهرت را دوست دارم

شهرت هنوز هم برایت جذابیت دارد یا با تمام سختی هایش به آن عادت کرده ای؟

– هیچ وقت نتوانسته ام این را هضم کنم که انسان از اینکه آدم های دیگر دوستش داشته باشند، اذیت شود. ببین؛ کسی که بازیگر می شود، باید این موضوع را قبول کندکه شهرت جزوی از زنتدگی اش خواهد شد.

یکسری از دوستان می گویند وقتی در رستوران همه نگاه مان می کنندنمی توانیم راحت غذا بخوریم اما باور کن اگر مردم در رستوران من را نگاه نکنند اذیت می شوم و با خودم می گویم یعنی دیگر مردم مرا دوست ندارند؟

سیاوش خیرابی و شاهرخ استخری

همه ما مدیون نگاه مردم هستیم و به همین دلیل به شخصه هیچ وقت از شهرت اذیت نشده ام. بدون هیچ شعاری باید بگویم من از با مردم بودن لذت می برم و تعامل با مردم را دوست دارم.

پس مثل برخی از بازیگرها که می گویند ما برای شهرت بازیگر نشدیم، نیستی …

– با تمام احترامی که برای همکارانم قائلم اما فکر می کنم این حرف، اشتباه است. کسی که وارد بازیگری می شود می داند که یکی از تبعات این حرفه شهرت است، یعنی چی که ما برای شهرت نیامدیم؟ از طرف دیگر همه آدم ها، شهرت ودیده شدن را دوست دارند.

مصاحبه خواندنی با بازیگر جوان

یک بار یکی از بچه ها گفت بیا شیشه های ماشینت را دودی کن که راحت در خیابان رفت و آمد داشته باشی! من در جواب گفتم اگر این کار را انجام دهم چطور تشخیص بدهم چه کسی دوستم ندارد؟

عکس های اینستاگرام سیاوش خیرابی

پس فعلا قصدی نداری که بازیگری را کنار بگذاری؟

– من تمام زندگی ام بازیگری هست، یعنی ممکن است من یه موقع کمک کار شوم، ممکن است نروم سر کار یا ممکنه انتخاب هایم عوض شود اما دوست دارم در این دنیای بازیگری باشم.

الان یک چند وقت بعد از سریال «آوای باران» یه ذره طرز فکر من عوض شده نسبت به بازیگری. تصمیم گرفتم شاید سالی یک کار، دو کار، آن هم کار خوب انجام دهم. اگر کار خوب باشد بازی کنم و در هر کاری، بازی نکنم، برای این که به طرفدارهایم احترام بگذارم و البته به کارم… دوست ندارم به هر قیمتی هر فیلمی را بازی کنم که طرفدارها را جذب نکند.

سلام سینما , ایسنا , آریا پیکس , اخرین خبر , دوات انلاین

 

دکمه بازگشت به بالا