اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

سایه ابرو بهتره یا میکروبلیدینگ

سایه ابرو بهتر است یا میکروبیلدینگ ،همیشه مقایسه بین روش های زیباسازی ابرو وجود دارد. این شما هستید که باید با مقایسه دقیق انواع روش ها مزایا و معایب آنها بهترین روش را بسته به شرایط خود انتخاب نمایید. البته همه این روش ها، متدهای ارتقا یافته و بهبود یافته تاتو سنتی است. در هر روش سعی شده از معایب تاتو ابرو کاسته شود و برای خود محاسنی متفاوت داشته باشند.

در روش میکروپیکمنتیشن از دستگاه برای تاتو استفاده می شود. در فیبروز روش های علمی و دقیق طراحی و قرینه سازی ابروها ابداع می شود و در میکروبلیدینگ برای طبیعی تر شدن ابرو روش ها متفاوتی ارائه می شود. همانطور که مشاهده کردید همگی این روش ها در تلاش اند برای شما ابروهایی زیبا، قرینه و طبیعی طراحی نمایند. رز سفید ارائه دهنه بهترین محصولات به مشتریان خود است.

میکروبلیدینگ ابرو

روش های زیادی برای طراحی و بهبود ابرو وجود دارد. روش هایی مانند ، سایه ابرو، میکروبلیدینگ ابرو، فیبروز ابرو، میکروپیگمنتیشن ابرو. مقایسه بین همه اینها انجام می گیرد؛ اما در این صفحه قصد داریم برای شما مشخص نماییم که سایه ابرو بهتر است یا میکروبیلدینگ؟ میکروبلیدینگ ابرو از جمله روش های پر طرفدار زیبا سازی ابرو است. در این روش میکرو کار تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا برای شما ابروهایی کاملا طبیعی، پرپشت و زیبا طراحی نماید. حال اگر در ابروی خود دچار کم پشتی بسیار زیاد، باریکی بیش از اندازه هستید و یا اثرات شکستگی در ابرو دارید، بهترین روش را می توان میکروبلیدینگ ابرو دانست.

در میکروبلیدینک میکرو کار به کمک یک قلم و سوزن هاشورها و خطوط بسیار باریکی روی پوست طراحی می کند و به عبارتی به کمک سوزن پوست را خراش داده و رنگ را به لایه میانی پوست القا می کنند. در این روش از نکات بسیار ریز طراحی و قرینه سازی استفاده می شود تا ابرویی بسیار طبیعی ترسیم نمایند.

سایه ابرو نیز از دیگر روش های زیبا سازی ابرو می باشد. این روش از بقیه روش ها قدیمی تر است و به عنوان یکی از قدیمی ترین روش های تاتو موقت شناخته می شود. در این روش متد تاتو بهبود نیافته است و فقط ماندگاری سایه نسبت به تاتو کم تر می باشد. در این روش تاتو کار روی ابروی طبیعی مراجعه کننده کار می کند. در واقع می توان گفت زیر تار موی ابرو را رنگ می کند. بعد از اتمام سایه ابرو شکل ابروی فرد دقیقا همانند وقتی است که با مداد ابرو و سایه پودری ابرو، ابروهای خود را آرایش نموده است.

اگر این سوال ذهن شما را مشغول کرده است سایه ابرو بهتر است یا میکروبیلدینگ؟ می توان گفت که در واقع به کمک سایه ابرو می توان مشکل کم پشتی ابرو را برطرف نمود. این روش برای برطرف نمودن باریکی ابرو و ایرادات دیگر ابرو هیچ گونه برنامه ای ندارد. در این روش رنگ های استفاده شده از رنگ ابروها کم رنگ تر انتخاب می شود. این روش نیز در زمان خود بسیار کاربردی و زیبا می نمود.

تفاوت اجرای سایه ابرو با میکروبلیدینگ ابرو

در صورتی که برای شما این سوال به وجود آمده است که سایه ابرو بهتر است یا میکروبیلدینگ بهتر است ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید. در ابتدا با مشورت میکرو کار و متقاضی مدل ابروی مناسب انتخاب می شود. کار با بی حسی آغاز شده و با سوالات مربوط به سلامتی زمان مربوط به بی حسی سپری می شود. میکرو کار در این فاصله رنگ ها و مکمل ها را ترکیب می کند و سوزن مربوط به پوست را انتخاب می نماید. بعد از بی حس شدن ابرو نوبت به طراحی و قرینه سازی ابروها می رسد و میکرو کار به کمک ابزار، نسبت های طلایی را در ابرو اجرا می نماید و ابرویی کاملا قرینه و متناسب با فرم صورت را روی ابرو طراحی می نماید. در زمان اتمام مرحله طراحی میکرو کار شروع به کشیدن هاشورها متناسب با ضخامت تار موی ابرو و خط رویش آنها می کند. این قسمت برای طبیعی تر شدن ابرو اهمیت زیادی دارد و در صورت مهارت در این کار ابروی شما کاملا طبیعی  به نظر خواهد رسید. در انتها شوک رنگ و تجدید خطوط انجام می گیرد.

در سایه ابرو تاتوکار ابتدا ابروها رابی حس می نماید.  در این مرحله هیچگونه انتخابی برای تاتوکار و متقاضی وجود ندارد؛ زیرا باید سایه ابرو روی ابروی طبیعی کار شود. در حین بی حسی تاتوکار رنگ ها را ترکیب می نماید. در ضمن در این روش تاتو کار ماهر برای سایه زدن فقط از یک رنگ استفاده نمی کند و برای بعضی قسمت های ابرو از رنگ های تیره و در بعضی قسمت ها از رنگ روشن تر استفاده می کند تا ابروی طبیعی تری در انتها داشته باشیم. بعد از بی حس شدن ابرو تاتو کار به کمک ابزار ابتدایی ابرو ها را قرینه نموده و به کمک قلم و سوزن مناسب شروع به رنگ کردن ابرو ها می کند. در این روش هاشورهای خطی استفاده نمی شود و در انتهای کار ابروی شما با زمانی که ابروی خود را با مداد و سایه پودری ابرو آرایش می کنید، فرقی نخواهد داشت.

مزایای سایه ابرو

در جواب به این سوال که سایه ابرو بهتر است یا میکروبیلدینگ؟ بهتر است کمی درباره مزایای این دو روش صحبت کنیم. این روش به عنوان یکی از قدیمی ترین روش های برگرفته از تاتو شاید به اندازه ی روش های امروزی پیشرفته نیست. اما در نوع خود مزایای خوبی دارد. از این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • از بین بردن مشکل کم پشتی ابرو
  • قرینه نمودن ابروها
  • طبیعی بودن نسبی
  • موقتی بودن رنگ ها
  • فرم و حالت دادن به ابروها
  • درد کم

این روش در مواقعی می تواند مفید واقع شود که ابرو شما مشکلات باریکی و کوتاهی نداشته باشد. در صورت استفاده از این روش در ابروهای کوتاه و بایک برای شما با تاتو ابرو تفاوتی نخواهد داشت و طبیعی به نظر نمی آید. در صورتی که دوران ماندگاری این روش به پایان رسید می توانید از روش های دیگر زیباسازی ابرو استفاده نمایید.

مزایای میکروبلیدینگ ابرو

این روش را از جدیدترین روش های تاتوی موقت می دانند در این روش میزان طبیعی بودن خطوط هاشور در بالاترین حد می باشد و میکرو کار در دو جلسه برای شما ابروهایی کاملا طبیعی و زیبا ترسیم می کند. از دیگر مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • فوق العاده طبیعی
  • موقتی بودن رنگ ها
  • استفاده از نسبت های طلایی برای قرینه نمودن ابروها
  • کشیدن خطوط متناسب با ضخامت تار موی ابروها
  • کشیدن خطوط طبق خط رویش تار موی ابرو
  • درد کم و التهاب کمتر نسبت به بقیه روش ها

با مطالعه مزایا و محاسن میکروبلیدینگ ابرو به راحتی می توان متوجه شد که این روش یکی از بهینه ترین روش هایی است که می توان برای آرایش موقت خود استفاده نمود. در این روش میکرو کار ماهر تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا خطوط به تار موی طبیعی شما نزدیک باشد. در صورتی که به هر دلیل در این روش راضی نبودید می توانید تا مدت اتمام ماندگاری تحمل کنید و یا برای پاک کردن خطوط اقدام نمایید. سپس مجددا می توانید مدل مورد نظرتان را روی ابرو پیاده نمایید. بعد از مطالعه مزایای میکروبلیدینگ ابرو ما از شما سوال می کنیم که سایه ابرو بهتر است یا میکروبیلدینگ؟

میزان ماندگاری سایه ابرو و میکروبلیدینگ ابرو

از آنجایی که هم سایه ابرو و هم میکروبلیدینگ ابرو روش موقت و نیمه دائمی آرایشی هستند. جواب به این سوال که از لحاظ ماندگاری سایه ابرو بهتر است یا میکروبیلدینگ؟ می توان گفت هر دو در یک درجه هستند و بین 6 ماه تا 1 سال برای ماندگاری آنها زمان تعیین شده است. البته بد نیست بدانید که ماندگاری در این روش ها به عواملی بستگی دارد که با رعایت آنها می توانید ماندگاری سایه و یا میکروبلیدینگ ابرو خود را افزایش دهید. این عوامل شامل مدارد زیر می باشد.

  • مهارت تاتو کار و یا میکرو کار

مهارت میکرو کار در میزان فشار دست می تواند ماندگاری این روش ها را کم و یا زیاد کند

در صورت انتخاب رنگ ار برند معتبر ماندگاری هر دو روش کاهش و یا افزایش می یابد

طبق گفته کارشناسان پوست، پوست های چرب کمترین ماندگاری و پوست های نرمال بشترین ماندگاری رنگ را دارند.

  • رعایت مراقبت های بعد از از انجام سایه ابرو و یا میکروبلیدینگ ابرو

مواردی همچون نشستن صورت، حمام نکردن، عدم مراجعه به استخر و سونا، عدم مالش و یا خارش ابرو، نکندن پوست های جدا شده از ابرو و ….

سایه ابرو بهتر است یا میکروبیلدینگ؟ انتخاب بهترین روش برای انجام آرایش موقت ابرو کار بسیار سختی است. تعداد روش های انجام این کار روز به روز افزایش می یابد و به مرور بر قابلیت های آنها افزوده می شود. در این میان میکروبلیدینگ ابرو روشی جدید و مدرن است و معایب کمی برای آن شمرده می شود. اما سایه ابرو روش قدیمی تری است و داشتن ابروی طبیعی را تضمین نمی کند. در صورتی که ابروی زیبایی دارید و فقط کم پشت است می توانید با سایه ابرو آن را مانند کشیدن مداد ابرو تاتو کنید. اما در همین شرایط هم میکروبلیدینگ ابرو، ابروی طبیعی تری برای شما ترسیم خواهد کرد.

چه کسانی سایه ابرو و میکروبلیدینگ ابرو انجام ندهند

در زمان مراجعه برای انجام تاتوی موقت ابرو قبل از اینکه سوال کنید سایه ابرو بهتر است یا میکروبیلدینگ؟ باید از یک سری شرایط انجام سایه ابرو و میکروبلیدینگ ابرو مطلع باشید.

این روش ها برای افرادی که در دوران شیردهی و بارداری است مطلقا توصیه نمی شود. افرادی که بیماری صرع، مشکلات عصبی دارند، افرادی قرص های رقیق کننده مصرف می کنند و افرادی مشکلات هورمونی دارند بهتر از هیچ کدام اآیا شما هم ابرو های خالی و کم پشت یا نا متقارنی دارید که شما را مجبور می کنند هر روز مدت ها در مقابل آینه بایستید و با مداد یا سایه ی پودری به آرایش آن ها بپردازید؟ به فکر روش دائمی تری هستید؟

حتما نام هاشور و سایه ی ابرو که امروزه بسیار متداول هستند به گوش تان خورده است. شاید سوالاتی در این زمینه داشته باشید و بخواهید بدانید کدام روش بهتر و مناسب تر است. در این جا به برخی از نکات متداول مربوط به هاشور و سایه می پردازیم تا متوجه شوید  ویا به عبارت دیگر

سایه و هاشور ابرو هر دو از روش های آرایشی و ترمیمی نیمه دائمی از زیر شاخه ی تاتو به شمار می روند که امروزه بین خانم ها طرفداران بسیاری یافته اند. رواج سایه و هاشور، مشکلات تاتو را رفع کرده و با پیشرفت های زیادی که در این حوزه صورت گرفته است، خانم ها می توانند با اطمینان بیشتری به سراغ این گونه روش های زیبایی و ترمیمی بروند.

اولین مزیت هاشور و سایه نسبت به تاتو این است که این روش ها نیمه دائمی هستند. یعنی برخلاف تاتو که خیلی ماندگار است و با نفوذ رنگ به لایه های پایینی پوست امکان پاک کردن آن را بسیار دشوار می سازد، سایه و هاشور زیاد عمیق نیستند و در صورت عدم تجدید به تدریج محو می شوند و پاک کردن آن ها نیز کار ساده تری است.

این خبر خوبی برای خانم ها است و تردید آن ها را تا حد زیادی برطرف می سازد. مخصوصا خانم هایی که دوست دارند همزمان با تغییرات مد روز، مدل ابروی خود را تغییر دهند، یا خانم هایی که نگران هستند مدل جدید ابروها برایشان دلچسب نباشد.

شیدینگ یا سایه: همان طور که از اسامی این دو روش پیدا ست، در روش برای پر تر جلوه دادن و شکل دادن به ابروی طبیعی فرد، در ناحیه ی پوست زیر ابرو سایه ای به رنگ دلخواه فرد انداخته می شود و به این ترتیب ابرو تیره تر و پر تر و خوش حالت تر به نظر خواهد رسید. ظاهر ابرو پس از اتمام کار همانند وقتی است که با استفاده از مداد ابرو یا سایه های پودری ابروی خود را پر می کنید. زیبایی سایه به این است که ابرو مثل تاتو کادر مشخصی نداشته باشد و سایه به شکل کاملا پودری و طبیعی کار شود و اگر آرایشگر حرفه ای باشد طیف رنگ را یک دست نگه نمی دارد و با کم رنگ و پر رنگ کار کردن نقاط مختلف ابرو، جلوه ی زیبا تر و طبیعی تری به ابرو می دهد.

هاشور: در این روش خطوطی به شکل موهای ابرو لا به لای فضاهای خالی بین موهای طبیعی ابرو کشیده می شوند و به این تریتب هم نقاط خالی ابرو با این خطوط پر شده و ابرو پر تر به نظر می رسد و هم شکل دلخواه به ابرو داده می شود. در این حالت نیز ابرو کادر مشخصی ندارد و خطوط همچون زاویه ی رویش مو به نظر می رسند. در روشی به نام هاشور سه بعدی که به نسبت جدید تر است، خطوط همچون موی طبیعی نامنظم تر و در جهات مختلف و با پهنای متفاوت زده می شوند. این کار بر جلوه ی زیبای کار افزوده و آن را بسیار طبیعی جلوه می دهد.

وقتی دور ابرو کادر مشخصی وجود نداشته باشد، هر دو روش از جمله روش های طبیعی و زیبا به شمار می روند و انتخاب هر یک از روش ها تا حدی سلیقه ای است و البته به شکل و میزان پر و خالی بودن ابروی شما نیز بستگی دارد. اگر آرایشگر شما حرفه ای باشد می داند که نباید همه جای ابرو را یک دست سایه بزند، برخی نقاط ابرو بهتر است کم رنگ تر باشند و برخی نقاط پررنگ تر. اگر این نکات رعایت شوند ظاهر کار خیلی طبیعی تر خواهد بود.

اما در کل چون در هاشور خطوطی همچون مو در ابرو کشیده می شود محصول نهایی خیلی طبیعی تر جلوه می کند. به خصوص در هاشور سه بعدی که طرفداران بسیاری دارد و زاویه ی ایجاد خطوط به نحوی است که ابرو بسیار طبیعی به نظر می رسد. استفاده از خطوط نا منظم که در برخی نقاط رو به بالا و در برخی نقاط رو به پایین هستند و به طور کلی با رنگ و جهت رویش موهای اصلی ابرو هماهنگی دارند، به جلوه ی زیبا و طبیعی کار هاشور می افزاید.

دوام این دو روش ترمیمی و زیبایی تا حد زیادی به جنس پوست شما بستگی دارد. میزان مهارت آرایشگر و جنس رنگ و روش ایجاد سایه و هاشور نیز بی تاثیر نخواهد بود. در حالت کلی این دو روش نیمه دائمی به شمار می روند یعنی چیزی بین شش تا یک سال دوام دارند و بعد از این مدت در صورت عدم تجدید کم کم محو و پاک می شوند. در مورد پوست های ایده آل، هاشور و سایه ی میکرو پیگمنتیشن بیشتر از یک سال نیز می توانند دوام داشته باشند و در برخی افراد تا دو الی سه سال نیز باقی مانده اند. دوام  سایه و هاشور به روش میکروبلیدینگ کمی کمتر است.

در کل پوست های چرب کمتر رنگ نگه می دارند و دوام کار روی پوست های خشک و معمولی بیشتر است.

هاشور و سایه به روش های میکرو بلیدینگ و میکرو پیگمنتیشن

تفاوت این دو روش در نوع ابزاری است که آرایشگر از آن برای هاشور و سایه زدن استفاده می کند. دستگاه مورد استفاده در میکرو پیگمنتیشن ابزاری الکتریکی و دیجیتال است اما ابزار مورد استفاده در میکرو بلیدینگ نوعی قلم دستی است که اتصال الکتریکی و دیجیتال ندارد و کار با استفاده از تیغه ی نوک قلم و بر مبنای مهارت آرایشگر به صورت دستی انجام می شود. اینکه کدام روش بهتر است بستگی به منظور و انتظار شما از محصول نهایی دارد.

در کل به این نکته توجه داشته باشید که برای انجام امور زیبایی به افراد ماهر و دوره دیده مراجعه کنید. این افراد با توجه به قصد شما از انجام کار ترمیمی و زیبایی ابرو، به شما مشاوره خواهند داد و بهترین روش را برای نوع پوست و ابرویتان به شما پیشنهاد می دهند.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا