عمومی

دلایل چت آنلاین نسبت به تماسهای تلفنی برتر است


اگرچه مکالمات تلفنی مزایای خود را دارند (مانند تبادل بهتر احساسات) ، گپ زدن روشی عالی برای بدست آوردن نتایج مورد نظر در خدمت شماست. چند تماس تلفنی بیش از یک دقیقه انجام می دهید؟ با وجود رشد فناوری موبایل و همچنین توسعه انواع مختلف آن در دهه های اخیر ، تعداد دقایقی که برای تماس تلفنی صرف می شود روز به روز کاهش می یابد. چت آنلاین بهترین راه برای حل مشکلات مشتریان است. آنها می توانند با پشتیبانی سایتهایی از هر نقطه دنیا مستقیماً ارتباط برقرار کنند.

گپ آنلاین نیز به کاربران امکان می دهد فعالیت های روزانه خود را هنگام مکالمه دنبال کنند. این امر در مورد پرسنل پشتیبانی نیز صدق می کند ، افرادی که می توانند اطلاعاتی را که کاربر می خواهد جمع آوری و ارسال کنند بدون اینکه منتظر کاربر باشند (دکمه انتظار در طی تماس تلفنی) را جمع آوری و ارسال می کنند و کاربر می تواند در هر زمان چت را باز کند. و آنها را ببینید.

ما به عنوان تیم ایمبر معتقدیم که کیفیت پشتیبانی از طریق چت آنلاین از طریق تلفن امکان پذیر نیست.

در اینجا برخی از ویژگیهای منحصر به فرد دیگر که چت آنلاین را از تماسهای تلفنی متمایز می کند:

  • گفتگوی آنلاین همیشه یک قدم با کاربران فاصله دارد و آنها می توانند فقط با یک کلیک ابزار ، سوالات یا پیام خود را ارسال کنند.
  • آنها منتظر نیستند که با اپراتور تماس بگیرند.
  • هنگام صحبت ، می توانید تمام اطلاعات کاربر را بدون نیاز به سؤال مشاهده کنید.
  • از طریق گپ می توانید اسناد ، عکس ها یا فیلم های لازم را مبادله کنید. بعضی اوقات برای درک بهتر و حل مشکل مشتری ، باید از عکس های آن عکس بگیرید ، همچنین مسیر فعال سازی ویژگی و … را نشان دهید و می توانید از تصاویر استفاده کنید.
  • ارائه پشتیبانی از طریق تلفن می تواند برای شما پرهزینه باشد. در حالی که گپ زدن رایگان است یا اغلب کم هزینه تر است. همچنین می توانید به جای سرمایه گذاری در مرکز تماس ، محصولات و خدمات رایگان مشتری را توسعه دهید.
  • هر تماس برقرار شده توسط سیستم ما ذخیره می شود و می توانید هر زمان که بخواهید دوباره به آن دسترسی داشته باشید و حتی مکالمه را ادامه دهید. بنابراین ، کاربران مجبور نیستند هربار خود را معرفی کنند یا مشکل قبلی را چندین بار توضیح دهند.
  • هر متخصص پشتیبانی مکالمه می تواند مکالمه معنی دار با چندین کاربر داشته باشد ، در حالی که تنها یک مشتری با تماس تلفنی می تواند در تعامل باشد.
  • گپ آنلاین محیطی آشنا و صمیمی را برای کاربران ایجاد می کند. از آنجا که آنها در طول روز با افراد مختلف در سیستم عامل های مختلف گپ می زنند ، بنابراین ارائه پشتیبانی از روشی که کاربران می خواهند بهترین راه است.
درصد استفاده از گپ آنلاین ، ایمیل و تماس تلفنی
درصد استفاده از گپ آنلاین ، ایمیل و تماس تلفنی

این اعداد بیانگر درصد استفاده از سه کانال ارتباطی مختلف است که توسط چت اینترنتی Comm100 تحقیق و منتشر شده است. بر اساس این تصویر ، می توانید درک کنید که چرا کاربران شرکتهایی را انتخاب می کنند که چت آنلاین را برای همکاری و خرید انتخاب می کنند.

  • توضیح دادن چیزی با نوشتن ساده تر است زیرا می توانید متن را ویرایش کنید. گپ همچنین امکان سوء تفاهم را کاهش می دهد زیرا شما باید وقت خود را در مورد حرفه خود بیاندیشید.
  • طبق تحقیقات ، 63 درصد بازدید کنندگان کاملاً آماده بازگشت به سایتی هستند که چت آنلاین فراهم می کند.

توسعه فن آوری های جدید به توسعه گفتگوی اینترنتی کمک کرده و تلفن را به نقش ثانویه تبدیل کرده است. توسعه کانال های ارتباطی و شبکه های اجتماعی جدید ، آزادی بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند با کدام کانال ارتباط برقرار کنند و از آنها درخواست حمایت کنند.

امروز ، جوانان به طور فزاینده ای چت را به عنوان یک کانال مناسب برای ارتباط برقرار می کنند ، و این نشان می دهد که تماس های تلفنی به آرامی به تاریخ می پیوندند. چت استفاده و صرفه جویی در نتایج آسان است ، و صرفه جویی در چت ها و اطلاعات نشان می دهد که کاربران دیگر نیازی به نگرانی در مورد فراموش کردن گفته های خود یا پاسخ های دریافتی ندارند.

این بدان معناست که شما از مزایای بسیاری از این ابزارها مانند کاهش هزینه ها ، افزایش رضایتمندی و درآمد خود بهره مند نمی شوید.

برای افزودن افزونه کافیست روی این لینک کلیک کنید و در Imber ثبت نام کنید. سپس می توانید طبق دستورالعمل ها به راحتی این ابزار را در سایت خود نصب کرده و شروع به پشتیبانی عالی و بی نظیری برای کاربران خود کنید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: دلایل چت آنلاین نسبت به تماسهای تلفنی برتر است

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا