عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

تولید کننده برج روشنایی و پایه روشنایی

برجهای روشنایی باید از آهن گالوانیزه ساخته شوند و دارای مقاطع دایره ای یا چند ضلعی عمود بر سطح زمین باشند. تولید انواع مانند برج روشنایی 20متری، توسط مجموعه های انجام می پذیرد که به صورت تخصصی در زمینه تولید و ارائه انواع سازه های مرتفع فعالیت می کنند.این شرکت تولید کننده، در کنار برج روشنایی 20متری مدل های دیگری مانند برج روشنایی 12 متری تا 60 متری را نیز برای تامین نیاز استفاده کنندگان خود تولید می کند.

ارتفاعات مختلف برج روشنایی

با توجه به در محیط های مختلف شهری، شرکت تولید کننده انواع برج روشنایی، این محصولات را در ارتفاع های گوناگون تولید می نماید تا امکان به کارگیری از انواع برج ایجاد کننده نور مصنوعی در فضاهای مختلف وجود داشته باشد. برخی از پر کاربردترین ارتفاعات مختلف برج روشنایی به شرح زیر می باشد.

  • برج های دوازده متری: برج های روشنایی را می توان یکی از مناسبترین محصولات برای محیط هایی مانند حیاط ساختمان های اداری، مجتمع های مسکونی، محیط های نسبتاً کوچک و موارد دیگری از این دست به شمار آورد. همچنین باید توجه داشت که در مناطق جغرافیایی با عبور تندبادهای زیاد، استفاده از برج های دوازده متری نسبت به سایر مدل های دیگر این محصول چشمگیر تر می  باشد.
  • برج های 15 متری: بکارگیری برج 15 متری در فضاهای با وسعت بیشتر می تواند در ایجاد نور مناسب موثر باشد. از این رو در فضاهای با وسعت بیشتر می  توان به کارگیری برج 15 متری و به عنوان یکی از راهکارهای اصلی ایجاد نور مناسب به شمار آورد.
  • برج های 20 متری: یکی از مرتفع ترین برج های نوری، مدلهای 20 متری این محصول می باشد. استفاده از این نوع برج های روشنایی را می توان در فضاهای شهری با وسعت زیاد و همچنین فضاهای روستایی صعب  العبور به عینه مشاهده نمود. باید توجه داشت که این نوع از برج ها وسعت بیشتری را دارا می باشد، از این رو می  توان در فضا های با تراکم جمعیتی بالا از آنها استفاده نمود.

Manufacturer of lighting tower and lighting base

مشخصات بهترین برج روشنایی

مشخصات بهترین برجه روشنایی را باید مرتبط با موارد زیر دانست:

تناسب با وضعیت آب و هوایی منطقه : سرعت و نیروی باد در منطقه، تعیین کننده نوع برج روشنایی مورد استفاده می باشد. تمام شرکت های تولید کننده نیز با به کارگیری بهترین مواد اولیه در ساختار برج روشنایی، تلاش می  کنند محصولات مقاومی در مقابل تند بادها و بارش های فصلی، برای استفاده در تمام فصول سال در اختیار استفاده کنندگان قرار دهند.

متناسب با ساختار زمین و نوع خاک : بهترین برج روشنایی قابلیت نصب بر روی زمین و خاک های گوناگون را دارا می باشد. از این رو می توان با یک زیر سازی مناسب انواع متفاوتی از این محصول را در فضای مورد نظر به کار برد. همچنین مجموعه های تولید کننده این محصولات با تغییر در ساختار برج های تولیدی خود، امکان استفاده از آنها را در زمین هایی با شرایط ویژه نیز پدید آورده اند.

وزن برج برای محاسبه پی ها: هرچند مجموعه  های دست  اندرکار ، توجه ویژه  ای به کیفیت این محصول به خرج می دهند. اما باید یادآور شد که کیفیت برترین محصول نباید ما را از مقدار وزن این محصول غافل نماید.به همین منظور معمولا این نوع مواد اولیه به کار رفته در فرآیند تولید برجهای روشنایی از مواد سبک و با چگالی کم انتخاب می  شود تا وزن کمتری را به زمین مدنظر تحمیل نمایند.

نکته:اگر شما هم به دنبال خرید برج های نوری هستید میتوانید به سایت ما مراجعه کنید و از قیمت برج نوری سیار با خبر شوید.

سفارش برج روشنایی گالوانیزه

همانطور که گفته شد انواع برج روشنایی برای ایجاد نور مناسب در فضا های مختلف مانند روشنایی مناطق مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می شود. همچنین بکار گیری این نوع از برج ها در سایت ها، میادین، بزرگراه، پارکینگ، مناطق فرودگاه، بنادر، ورزشگاه و غیره نیز بسیار چشمگیر است.
از این رو شرکت خرید برج روشنایی 20متری، شرایط ویژه ای را پدید آورده است تا هر یک از مصرف کنندگان بتوانند متناسب ترین نوع برج روشنایی را از طریق شرکت اصلی عرضه برج روشنایی با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده خریداری کنند.

یکی از پر اهمیت ترین مسائلی که در حال حاضر در شهر ها دیده می شود زیبایی و جذابیت بصری است که توجه ویژه ای به آن می شود. تولید کننده های پایه های روشنایی به این مسئله توجه دارند که وجود پایه های روشنایی در مکان هایی همچون، خیابان، اتوبان، پارک، معابر و … عاملی موثر در زیباسازی شهر می باشد. بنابراین طراحی آن ها می تواند بسیار تاثیر گذار در ظاهر شهر باشد. طراحی این پایه ها از صفر تا صد توسط تیم فنی احداث گستر صورت می پذیرد و تمام مراحل بدون دخالت هیچ واسطی پیش برده می شود.

تولید برج روشنایی با در نظر گرفتن عوامل مختلف صورت می پذیرد. تولید کننده برج روشنایی برای ساخت برج روشنایی موارد متعددی را از زوایای مختلف بررسی می کند که یکی از این عوامل ارتفاع برج می باشد. برج روشنایی از قطعات و بخش های مختلفی همچون سیم های بکسل، کابل، تابلو برق، سازه برق و ….. ساخته شده اند.

برای تولید این برج ها از ورق های فلزی استفاده می شود و طراحی آن نیز توسط شرکت های متخصص صورت می گیرد. شما عزیزان می توانید اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فنی دکل روشنایی، چگونگی نصب این سازه و هر آنچه در مورد آن باید بدانید را در مشاهده نمایید.   را در انواع مختلف می توانید از سایت احداث گستر بخواهید تنها کافی است برای دریافت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مراحل تولید برج روشنایی

برج نوری یکی از پرکاربردترین تجهیزات برای تامین روشنایی محیط هایی همچون پارک، میدان، محوطه های پر رفت و آمد، نیروگاه ها، پالایشگاه ها و …. می باشد. از مزایایی که نصب این برج ها برای محیط دارد می توان به پخش نور به صورت گسترده و یکنواخت اشاره کرد. همچنین نگهداری ساده، متحرک بودن هد و تعمیرات ساده را می توان از مزایای دیگر این برج ها بر شمرد. تولید برج های نوری یا توسط تیم احداث گستر پارس طی فرایند معینی صورت می پذیرد که در ادامه این روال را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • بررسی ارتفاع
  • آنالیز قطعات مورد نیاز برای برج
  • برشکاری و خمکاری ورق
  • جوشکاری خطی به منظور بستن درز های ایجاد شده
  • ساخت بیس پیلت
  • ساخت دریچه ها به منظور نصب الکترو موتور و گیربکس
  • گالوانیزه ساختن قطعه ها
  • تولید هد مربوطه با ابعاد استاندارد

با توجه به این که ساختار  می بایست به گونه ای باشد که در مقابل زنگ زدگی و یا خوردگی از آن محافظت شود، پوشش گالوانیزه برای برج در نظر گرفته می شود. برای انتخاب پوشش هایی که برای برج ها در نظر گرفته می شود می بایست به موارد زیر توجه کرد:

  • شرایط آب و هوایی منطقه
  • میزان رطوبت موجود در منطقه
  • معماری محل
  • میزان هزینه نصب
  • و…

تمامی مراحلی که به آن اشاره شد توسط تیم مهندسی احداث گستر صورت می پذیرد و پس از در نظر گرفتن شرایط محیطی نصب و بررسی دقیق آن بهترین روند برای نصب برگزیده خواهد شد. توجه داشته باشید که تیم ما توانسته است با حذف واسطه گری ها، تولیدات را بصورت مستقیم به دست شما برساند و صفر تا صد فرایند تولید برج روشنایی را توسط کارشناسان با سابقه پیش ببرد.

پارامتر های تاثیر گذار تولید کننده برج روشنایی

از جمله پارامتر هایی که می تواند در روند تولید سازه ها تاثیر گذار باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتفاع
  • ضخامت ورق های بکار گرفته شده
  • کیفیت خمکاری و برشکاری
  • کیفیت ورق گالوانیزه
  • تعداد سفارشات
  • و …

برج نوری تلسکوپی و برج نوری استادیومی

برج های روشنایی بر اساس سیستم پخش نور در دو گروه تلسکوپی و استادیومی دسته بندی می شوند. برج های نوری تلسکوپی دارای سبد گرد است پس انتشار روشنایی آن در تمام زوایای اطرافش می باشد. اما برج نوری استادیومی ظاهری کاملا متفاوت با برج نوری تلسکوپی دارد و انتشار نور این برج به صورت متمرکز می باشد.

دکمه بازگشت به بالا