عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

تور کیش از کرمان با قیمت مناسب

✔ مسیرهای ارتباطی تور کیش از کرمان

شهر کرمان مرکز استان کرمان ، بزرگترین استان ایران ، در جنوب شرقی کشور است. کرمان یکی از پنج شهر تاریخی ایران و بزرگترین شهر در جنوب شرقی ایران و همچنین مهمترین شهر از نظر صنعتی ، سیاسی ، فرهنگی و علمی در جنوب شرقی ایران است که سالانه به مقصد کیش پروازهایی را ارائه میکند. این شهر در طول تاریخ از فراز و نشیب های زیادی پشت سر گذاشته و وقایع مهم بسیاری از زمان قبل از اسلام تا زمان معاصر در اینجا اتفاق افتاده است. از نظر اجتماعی ، این وقایع برای مردم غیرقابل تحمل بود ، اما به تعبیری فرهنگی ، آنها این منطقه را غنی کردند و به یک فرهنگ دلپذیرترین و تحمل سایر افکار و اعتقادات ، این منطقه را غنی کردند. تمام اقلیت ها می توانند در حالی که هنوز در حال انجام مناسک و آداب و رسوم خود هستند ، به راحتی در بین سایر مردم در کرمان زندگی کنند.
فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی که پیش از این به عنوان فرودگاه بین المللی کرمان شناخته می شد ، یک فرودگاه در کرمان ، ایران است. این فرودگاه برای اهداف تجاری ، حمل و نقل هوایی و آموزش نظامی استفاده می شود. پروازها از سال 1970 شروع به کار کردند.
در 10 ژوئن 2017 ، این فرودگاه به افتخار رئیس جمهور پیشین،اکبر هاشمی رفسنجانی ، که در کرمان متولد و بزرگ شده بود، به نام فعلی خود تغییر نام داد.
مرکز شبیه ساز خدمه پرواز ماهان ایر و مرکز آموزش خدمه کابین در فرودگاه بین المللی کرمان واقع شده است. این مرکز همچنین مرکز اصلی دانشکده حمل و نقل هوایی بوتیا ماهان با هدف آموزش خلبانی تجاری برای برنامه خلبانی کاردانی ماهان ایر است. پروازهای کرمان به مقصد کیش نیز اغلب با هواپیمایی ماهان ایر صورت می پذیرد.مسافران محترم کرمان می توانند با پروازهای هواپیمایی مختلف در انواع بیزینس و اکونومی بلیط رزرو کرده و تور هوایی کیش را تهیه کنند. برای تور کیش از کرمان زمینی باید به بندرعباس رفته و از آنجا از طریق بندرهایی مثل بندر چارک سوار کشتی ها و شناورهای دریایی شوید.

✔ هتل ها در تور کیش از کرمان

هتل ها در جزیره کیش بسیار متنوع هستند. هتل های پنج ستاره مجلل تا یک ستاره یا سوئیت هایی با تعداد اتاق های متنوع تمام گزینه های پیش رو مخاطبان جزیره کیش می باشد. اما اغلب گردشگرانی که از شهر کرمان به جزیره کیش سفر میکنند اقامت در هتل های چهار ستاره و پنج ستاره را ترجیح می دهند. هتل های سه ستاره محبوب جزیره کیش هتل فلامینگو و پانیذ و گامبرون و سانرایز می باشد. هتل های پنج ستاره و لوکس نیز هدف برخی از شهروندان خاص کرمان است. البته جای شک نیست که اغلب توریست های کرمان بعد از گشت و گذار در این شهر ترجیح می دهند با سفر به جزیره کیش از فرودگاه بین المللی این جزیره به دبی سفر کنند. نمی توان عنوان کرد که کدامیک از هتل های کیش برای اقامت افراد مختلف مناسب تر است. انتخاب هتل امری سلیقه ای و متناسب با سطح مالی افراد است با این حال انواع هتل های لوکس و پنج ستاره، 4 ستاره، هتل آپارتمان، سه ستاره و حتی دو ستاره با امکانات عالی در جزیره کیش وجود دارند که در قالب تور زمینی کیش برای تفریح و تعطیلات انتخاب می شوند. هتل ترنج کیش تنها یک هتل نیست و این روزها به جاذبه ای گردشگری تبدیل شده است که علاوه بر اقامت در آن معماری زیبای آن برای بسیاری از افراد دیدنی است. این هتل سازگار ترین هتل با طبیعت در کیش در دل دریای آبی است. اتاق های چوبی این هتل روی آب قرار گرفته و از طریق شیش کف اتاق ها می توان آبزیان دریایی را مشاهده کرد. برخی اتاق ها بالکنی رو به دریای زیبا آرام جزیره دارند و مهمانان از این فضا لذت می برند. از دیگر هتل های لوکس کیش، هتل پنج ستاره مارینا است. این هتل کلوپ تفریحات آبی و ساحلی اختصاصی دارد و مهمترین تفریحات آبی کیش را به صورت اختصاصی در اختیار میهمانانش قرار می دهد.

تور کیش ، هتل پانیذ از کرمان با انواع تورهای ارزان قیمت و لاکچری توسط سفرآس 24 برگزار می گردد. آفر ویژه 350 هزار تومانی تفریحات کیش هدیه ما به مسافران جزیره خواهد بود. در جواب به اینکه کیش کجاست باید گفت. نه، اینجا هاوایی نیست. این جزیره بهشتی در خلیج فارس واقع شده است، و به طور خاصی در ایران واقع شده است! بنابراین با رزرو  از شهر کرمان هتل ترنج یا تور کیش ، هتل شایان از کرمان یا تور کیش از کرمان هتل آبادگران می توانید تجربه ای شبیه به هاوایی داشته باشید.

سفرآس 24 مجری تور های داخلی و خارجی است. تور های داخلی شامل مشهد ، شیراز ، اصفهان ، یزد ، قشم و کیش … و تور های خارجی به هر نقطه از دنیا که بخواهید .

انتخاب تور مناسب برای سفر به شهر های مختلف ایران و جهان بهترین گزینه برای سفر می باشد . علاوه بر قیمت مناسب تورها ، پشتیبانی مسافر خیال وی را از سفر خود راحت میکند. با ما همراه باشید .

 

دکمه بازگشت به بالا