عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

تفریح زیر دریایی با دوستان

ااگه دنبال تفریحاتی هستید که هیجان زیاد داشته باشه و از آب هم هراس ندارید لست سکند به شما این مطلب را پیشنهاد می کنه ، چون قراره با کلی تفریح آشنا بشید که استرس، هیجان، شادی زیاد براتون داره.  با خوندن این مطلب  امکان نداره دلتون نخواد تجربه اش کنید…. پس اول تصمیم بگیرید بعد با ما همراه شوید.

یکی از جدیدترین تفریحات آبی ، اسکوتر زیردریایی است. غواصی با اسکوتر زیردریایی درست است که شبیه غواصی زیر آب است ولی با آن تفاوت هایی نیز دارد. برای سوار شدن بر اسکوتر زیردریایی که در حقیقت وسیله ای شبیه به موتوربرقی است و کپسول اکسیژن به آن متصل است، نیاز به بلد بودن شنا یا حمل وسایل غواصی نیست. خیلی شیک سوار اسکوتر می شوید و به زیر آب می روید و برای دقایقی با ماهی ها و مرجان ها همنشین می شوید. آنهایی که سن شان بالای 12 سال است می توانند از این وسیله استفاده کنند. برای اسکوترسواری نیز داشتن حوله، مایو و دمپایی لازم است.

پاراسل  لذتی که همراه با هیجان و ترس است، پاراسل نوعی از چتر بازی است که سوار آن می شوید و به وسیله طنابی که پاراسل را به قایق موتوری وصل میکند، کشیده می شوید و کم کم به پرواز در می آیید و حتی گاهی اوقات تا  ارتفاع 300 متری از سطح دریا اوج می گیرید. در ابتدا که شما سوار پاراسل می شوید نوعی ترس و هیجان برای شما ایجاد می شود اما با اوج گرفتن و بالا رفتن این هیجان و ترس به آرامشی وصف نشدنی تبدیل می شود. پاراسل ها بسته به تعداد نفرات به سه دسته یک نفره، دونفره و سه نفره تقسیم می شوند. البته ناگفته نماند که لذت پاراسل سواری به چند نفره بودنش است.

سوار بر تیوب بادی می شوید و قایق های تندرو با سرعت زیادی شما را بر روی سطح آب می کشند، باد در موهایتان می پیچد و از شدت هیجان جیغ می کشید. شاتل سواری یکی از تفریحاتی است که خیلی ها توصیه اش می کنند، تفریحی که نباید از دستش داد. البته یه عده توصیه می کنند که حتما برای این ورزش آبی “همراه” داشته باشید چون ممکن است به خاطر سرعت بالای قایق ها به داخل آب پرت شوید. شکل تیوب  بیشتر شبیه موز است . البته قابل ذکر است که به دلیل نیروی گریز از مرکز و نوسانات زیاد تیوب در هنگام شاتل سواری باید مراقب بود تا به داخل آب پرت نشوید، اگرچه پرت شدن به داخل آب نیز لذت وصف ناپذیری دارد.

‎بهترین تفریحات دریایی کیش با دوستان

برخی از مردم فوبیای آب دارند، با این حال شاید تمایل داشته باشند از دنیای زیر آب لذت ببرند. اسکوتر های زیر دریایی بعنوان کوچکترین زیر دریایی ساخته دست بشر شما را با دنیای زیر آب آشنا خواهد کرد و دریا را مانند یک آکواریوم بزرگ خواهید دید. سر شما با آب تماسی نخواهد داشت و یک تنفس کاملا طبیعی خواهید داشت. البته دست هایتان آزاد است و می توانید ماهی ها را لمس کنید. با اسکوتر زیردریایی ارزانترین نوع زیر دریایی دنیا را نیز تجربه خواهید کرد.

لازم به ذکر است اسکوتر زیر دریایی کیش یکی از بهترین تفریحات دریایی کیش می باشد. تفریح مهیج اسکوتر زیر دریایی برای کودکان نیز خیلی جذاب است. بی شک تفریحات آبی اولین گزینه است پیشنهاد ما به شما غواصی vip در کیش است که یکی از زیباترین تفریحات و هیجان انگیزترین تفریحات آبی در کیش است که شما با خانواده خود دنیای زیر آب را می توانید تجربه کنید.

شاتل کیش: شاتل کیش از ورزش های بسیار هیجان انگیز است. شاتل ساواری را هم به صورت تک نفره و هم به صورت دسته جمعی می توان تجربه کرد. این ورزش به این گونه است که شما سوار یک تیوب می شوید بعد با قایق های تندرو با سرعت بسیار بالا بر روی سطح توسط قایق موتوری کشیده می شوید. هیجان این تفریح بسیار بالاست. دیگر اینکه لازم است قدرت بدنی خوبی داشته باشید که در پیچ ها بتوانید خودتان را کنترل کنید. در غیر این صورت درون آب خواهید افتاد.

اسکوتر زیر دریایی کیش: اسکوتر زیر دریایی وسیله ای جذاب و پر هیجان است. جالب است بدانید برای تجربۀ این ورزش مهیج نیاز نیست که حتماً آموزش های خاص این ورزش را دیده باشید. این دستگاه این امکان را ایجاد می کند که همۀ افراد بتوانند غواصی را تجربه کنند. با استفاده از این دستگاه بدون نیاز به حمل وسایل غواصی، بدون داشتن گواهینامۀ خاص غواصی و حتی بدون بلد بودن شنا می توانید غواصی کنید.

پاراسل: یکی از لذت بخش ترین و محبوب ترین ورزش های آبی در کیش در بین کسانی که می خواهند یک ورزش آبی جذاب را تجربه کنند پاراسل است. برای تجربۀ این ورزش آبی به همراه دوستان یا خانواده خود سوار بر چتر پاراسل می شوید و به وسیلۀ قایق با سرعت کشیده می شوید و در آسمان آبی کیش اوج می گیرید. چتر پاراسل می تواند ارتفاعی بین 150-300 متر بالاتر از سطح دریا را برای شما فراهم کند.

فلای بورد کیش: فلای بورد یکی از هیجان انگیزترین تفریحات دریایی کیش است که بسیاری از افراد تنها برای تجربه این تفریح هیجان انگیز به کیش سفر می کنند. فلای بورد ورزشی آبی است که با اتصال به یک جت اسکی شخصی بر روی هوا معلق نگه داشته می شود و با پمپاژ و فشار آب امکان مانور دادن و انجام حرکات نمایشی را ایجاد می کند. این کار به وسیله یک کفش انجام می شود. کفش مذکور به لوله های بزرگی متصل است که آن لوله ها نیز به جت اسکی وصل شده است.

لوله ها با استفاده از پمپاژ آب به حرکت درآمده و کفش و به دنبال آن فردی که کفش را به پا کرده است را کنترل می کنند. گفتنی است فرد به راحتی نمی تواند خود را بر روی فلای بورد کنترل کند و برای این کار به عضلات قوی نیاز دارد. در ابتدا فرد به کمک فلای بورد چندین بار دور جت اسکی می چرخد و سپس تا 12 متر بالا می رود که تقریبا می توان گفت ارتفاع زیادی است. این ورزش بسیار هیجان انگیز است و برای افرادی که ترس از ارتفاع دارند و یا مشکل قلبی دارند خطرناک است. فلای بورد را تنها افراد بالای 18 سال می توانند انجام دهند و همچنین افرادی که دارای اضافه وزن هستند و وزنی بالای 100 کیلوگرم دارند، اجازه استفاده از این ورزش آبی را نخواهند داشت.

اسکوتر برقی کیش: اگر به هر دلیلی دوست ندارید به آب بزنید و ترجیح می دهید در ساحل باقی بمانید و از دور زیبایی های خلیج فارس را تماشا کنید به پیشنهاد میزبون اسکوتر برقی را امتحان کنید. منظورم از اسکوتر برقی همان موتورهای کوچک برقی است که شباهت بسیاری به دوچرخه دارند و به وسیله آن می توانید در جاده های مخصوص دوچرخه سواری از این وسیله استفاده کنید و طبیعت و زیبایی های را مشاهده کنید. نیروی محرکه اسکوترها از باطری تامین می شود به طوری که اگر کاملا شارژ شود تا یک ساعت یا بیشتر می توانید با آن به موتور سواری مشغول باشید.

جت اسکی: اگر طرفدار هیجان و سرعت بالا هستید جت اسکی برای شما یک پیشنهاد ویژه خواهد بود. ضمن اینکه تفریح با جت اسکی فرصت تجربۀ سرعت بالا بر پهنۀ وسیع خلیج فارس را ایجاد می کند. این ورزش یا تفریح مهیج بسیار مورد علاقۀ گردشگران قرار می گیرد. چون یک تجربۀ ناب و منحصر به فرد است. نکات قابل توجه: از هر جت اسکی در هر دور تفریح در نهایت دو نفر می توانند استفاده کنند. میزان هزینۀ تفریح با جت اسکی برای هر دور که 15 دقیقه زمان را شامل می شود 75000 تومان خواهد بود.

اسکی روی آب: یکی دیگر از تفریحات جذاب و مهیج آبی در جزیرۀ پرجاذبۀ کیش اسکی بر پهنۀ وسیع و درخشان خلیج فارس است. در مورد چگونگی این تفریح لازم است بگویم افراد برای تجربۀ این ورزش آبی باید اسکی مخصوص را به پا کنند. سپس با سرعتی تقریباً در حدود 30 کیلومتر بر ساعت روی آب کشیده خواهند شد.

دکمه بازگشت به بالا