سلامتی و پزشکیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

تزریق چربی به صورت مردان

با گذشت زمان، بدن ممکن است برخی از توانایی های خود را مخصوصاً در تولید از دست بدهد که این امر منجر به می شود. چربی های نقاط مختلف بدن مخصوصاً ناحیه گونه ها با افزایش سن، از بین می روند. طی چند سال گذشته، مردان بیشتری از روش های مراقبت از زیبایی و ترمیمی که قبلاً فقط مورد استفاده خانم ها قرار می گرفت، استفاده می کنند. از جمله این اقدامات، استفاده از چربی طبیعی بدن برای تزریق به صورت است.

تزریق چربی طبیعی برای بازگرداندن حجم از دست رفته و اصلاح مجدد صورت کاربرد ایمن و بسیار مؤثری دارد. فرآیند تزریق چربی در صورت آقایان، تفاوتی با فرآیند تزریق در زنان ندارد؛ اما با توجه به تفاوت هایی که معمولاً بین چهره مردان و زنان وجود دارد، توجه به جزئیات می توان به مسائل متفاوتی توجه کرد.

تزریق چربی روشی است که در آن بافت چربی از ناحیه مورد نظر در بدن فرد متقاضی برداشته می شود و پس از طی پروسه فرآوری به نقاط مختلفی در ناحیه زیر پوست تزریق می شود. از نظر بسیاری، بافت چربی اتولوگ به عنوان ماده پرکننده ایده آلی برای در نظر گرفته می شود؛ زیرا یکی از زیست سازگارترین فیلرهای پوستی بدون ایمونوژنسیته را نشان می دهد. نتیجه درمان با تزریق چربی ایجاد بافتی نرم، طبیعی و همگن با بافت طبیعی در ناحیه مداخله می باشد و ممکن است دارای اثرات نیمه دائمی تا دائمی باشد.

یکی از فراوان ترین اقدامات کلینیک پوست و موی دکتر رامین مدرسی و دکتر سعید ساعدی می باشد که با رضایت کامل مراجعین همراه است. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق چربی به صورت

  • به دلیل گرفته شدن چربی از بدن خود فرد و هم  بافت بودن آن با بدن نسبت به که ممکن است ایجاد حساسیت نمایند، این روش حساسیت و یا هیچگونه آلرژی ایجاد نمی کند.
  • نسبت به روش های جراحی کمتر بوده و مقرون به صرفه تر است.
  • شما می توانید پس از یک هفته به فعالیت های روزانه خود برسید و دوره نقاهت کوتاهتری را بگذرانید.
  • با وجود چربی طبیعی خود بدن و تزریق آن، نتیجه این کار بسیار طبیعی می باشد و تمامی حالات و فرم قسمت تزریق شده طبیعی به نظر می رسد.
  • در صورت تزریق چربی توسط پزشک مجرب، این روش ماندگاری زیادی خواهد داشت.
  • چنانچه میزان تزریق بیشتر از اندازه مورد نیاز باشد توسط بدن جذب خواهد شد.
  • نتیجه ی این عمل پس از تزریق به سرعت مشخص می شود.
  • می توان به چربی تزریق شده شکل و فرم دلخواه را داد.
  • عدم نیاز به بخیه یا پانسمان در محلی که تزریق چربی به صورت گرفته است.

نحوه تزریق چربی برای صورت آقایان

تزریق چربی در مردان | با گذشت زمان، بدن ممکن است برخی از توانایی های خود را مخصوصاً در تولید کلاژن از دست بدهد که این امر منجر به افتادگی پوست می شود. چربی های نقاط مختلف بدن مخصوصاً ناحیه گونه ها با افزایش سن، از بین می روند. طی چند سال گذشته، مردان بیشتری از روش های مراقبت از زیبایی و ترمیمی که قبلاً فقط مورد استفاده خانم ها قرار می گرفت، استفاده می کنند.

از جمله این اقدامات، استفاده از چربی طبیعی بدن برای تزریق به صورت است. تزریق چربی طبیعی برای بازگرداندن حجم از دست رفته و اصلاح مجدد صورت کاربرد ایمن و بسیار مؤثری دارد. فرآیند تزریق چربی در صورت آقایان، تفاوتی با فرآیند تزریق در زنان ندارد؛ اما با توجه به تفاوت هایی که معمولاً بین چهره مردان و زنان وجود دارد، توجه به جزئیات می توان به مسائل متفاوتی توجه کرد.

تزریق چربی روشی است که در آن بافت چربی از ناحیه مورد نظر در بدن فرد متقاضی برداشته می شود و پس از طی پروسه فرآوری به نقاط مختلفی در ناحیه زیر پوست تزریق می شود. از نظر بسیاری، بافت چربی اتولوگ به عنوان ماده پرکننده ایده آلی برای جوانسازی صورت در نظر گرفته می شود؛ زیرا یکی از زیست سازگارترین فیلرهای پوستی بدون ایمونوژنسیته را نشان می دهد. نتیجه درمان با تزریق چربی ایجاد بافتی نرم، طبیعی و همگن با بافت طبیعی در ناحیه مداخله می باشد و ممکن است دارای اثرات نیمه دائمی تا دائمی باشد.

نحوه تزریق چربی صورت در مردان

این روش درمانی طی 3 مرحله انجام می شود:

  1. در ابتدا پزشک، مقدار چربی مورد نیاز برای پیوند را از بدن مراجعه کننده بیرون می کشند.
  2. پس از فرآیند استخراج، چربی داخل دستگاه سانتریفیوژ قرار گرفته و مواد ناخالص از چربی جدا می شوند. طی این مرحله چربی ها تصفیه شده و سپس مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. پس از گذر از این مرحله، چربی ها به منطقه تحت درمان تزریق شده و درمان آغاز می شود.

مراقبت های قبل و بعد از تزریق چربی صورت

قبل و بعد از تزریق چربی صورت باید کارهایی را انجام دهید و مواردی را رعایت کنید. این موارد به شرح زیر می باشند:

  • قبل از مراجعه برای تزریق چربی صورت دوش بگیرید.
  • در صورت مصرف وارفارین یا آسپرین از یک هفته قبل با نظر پزشک معالج آنها را قطع کنید.
  • در صورت داشتن هرگونه بیماری از قبیل قند خون، فشارخون و… به کلینیک اطلاع دهید.
  • در صورت مصرف سیگار یا قلیان آن را ترجیحاً قطع و یا کم نمایید.
  • شب قبل از عمل کپسول سفکسیم 400 و یا سیپروفلوکساسین 500 مصرف نمایید.
  • در صورت داشتن سابقه تب خال مکرر به کلینیک اطلاع دهید.
  • در صورت مشاهده کبودی در محل تزریق کمپرس سرد کنید (یخ را بگذارید و بردارید و این کار را چند بار تکرار کنید).
  • تا یک هفته ورزش سنگین یا فعالیت شدید نکنید و در معرض گرما قرار نگیرید.
  • 3 روز سر را موقع خواب بالا نگه دارید.
  •  یک هفته داروهای تجویز شده را ادامه دهید.
  • پس از تزریق چربی باید مایعات زیاد بنوشید.

موارد منع تزریق چربی صورت در مردان

  1. مشکلات انعقادی خون (مصرف داروهای ضد انعقاد، هموفیلی و…)
  2. اختلالات متابولیسم چربی
  3. بیماری های شدید داخلی
  4. عفونت حاد یا نارسایی ارگان های داخلی
  5. سابقه ترومبوز وریدهای عمقی پا DVT و یا آمبولی ریوی

بیماران خیلی لاغرصورت انسان، مهم ترین عنصر جذابیت ظاهری او است و در اکثر افراد، زیبایی و تناسب صورت اهمیت دارد. با افزایش سن و ایجاد ها و همینطور از دست رفتن چربی زیر پوست، تناسب بین اجزای صورت تغییر می کند. از بین رفتن چربی و برجستگی گونه یکی از عواملی است که زاویه ها و خطوط صورت را که به کانتور صورت تعبیر می شود تحت الشعاع قرار می دهد. گونه های برجسته و برآمده البته در حد طبیعی، موجب جوان تر به نظر رسیدن و افزایش جذابیت می شود، از این رو برجسته کردن گونه در زنان و طی سال های اخیر در مردان طرفداران زیادی داشته است.

یکی از بهترین روش های گونه گذاری در مردان تزریق چربی است. فرآیند تزریق چربی در صورت آقایان، تفاوتی با فرآیند تزریق در زنان ندارد؛ اما با توجه به تفاوت هایی که معمولاً بین چهره مردان و زنان وجود دارد، توجه به جزئیات می توان به مسائل متفاوتی توجه کرد. این روش با استخراج چربی از بدن فرد و انتقال آن پس از آماده سازی به گونه انجام می شود. در واقع سلول های چربی با قابلیت تکثیر و تقسیم سلولی به ناحیه مورد نظر منتقل می شوند و علاوه بر افزایش حجم و فرم دهی، می تواند باعث جوانسازی پوست نیز در آقایان شود.

در این روش به دلیل اینکه از سلول های چربی بدن خود فرد استفاده می شود، امکان ایجاد آلرژی یا پس زدن ماده تزریق شده وجود ندارد.

  1. صورت
  2. اصلاح فرم صورت
  3. ماندگاری طولانی مدت، دوام تزریق چربی به صورت 3 الی 5 سال است.
  4. به دلیل استفاده از چربی های بدن خود فرد و عدم استفاده از مواد خارجی دیگر، کم تهاجمی ترین عمل است.

ابتدا یک منطقه از بدن برای استخراج چربی انتخاب می شود. معمولاً ران، شکم و زیر باسن بهترین نقاط برای استخراج هستند. سپس از آمپول بی حسی موضعی در ناحیه مورد نظر استفاده می شود.، بنابراین این روش بدون درد خواهد بود. در مرحله بعد با استفاده از یک روش لیپوساکشن ملایم، یک متخصص، چربی را از ناحیه مورد نظر از بدن که چربی کافی برای استخراج دارد، برداشت می کند.

این چربی سپس به طور ویژه پالایش و تجزیه می شود، بنابراین مهمترین اجزای بافت چربی برای تزریق به گونه ها باقی می مانند. در نهایت چربی سانتریفیوژ و آماده شده با آمپول هایی که سوزن بسیار ظریف دارند، به محل مورد نظر جهت گونه گذاری موقت در آقایان تزریق می شود. چندین تزریق دقیق برای شکل گیری گونه صورت می پذیرد. بعد از آن، محل تزریق را به آرامی ماساژ می دهند تا از توزیع مناسب چربی زیر پوست اطمینان حاصل کنند.

قبل و بعد از تزریق چربی صورت باید کارهایی را انجام دهید و مواردی را رعایت کنید. این موارد به شرح زیر می باشند:

  • قبل از مراجعه برای تزریق چربی صورت دوش بگیرید.
  • در صورت مصرف وارفارین یا آسپرین از یک هفته قبل با نظر پزشک معالج آنها را قطع کنید.
  • در صورت داشتن هرگونه بیماری از قبیل قند خون، فشارخون و… به کلینیک اطلاع دهید.
  • در صورت مصرف سیگار یا قلیان آن را ترجیحاً قطع و یا کم نمایید.
  • شب قبل از عمل کپسول سفکسیم 400 و یا سیپروفلوکساسین 500 مصرف نمایید.
  • در صورت داشتن سابقه تبخال مکرر به کلینیک اطلاع دهید.
  • در صورت مشاهده کبودی در محل تزریق کمپرس سرد کنید (یخ را بگذارید و بردارید و این کار را چند بار تکرار کنید).
  • تا یک هفته ورزش سنگین یا فعالیت شدید نکنید و در معرض گرما قرار نگیرید.
  • 3 روز سر را موقع خواب بالا نگه دارید.
  • یک هفته داروهای تجویز شده را ادامه دهید.
  • پس از تزریق چربی باید مایعات زیاد بنوشید.
  • اگر مشکلات انعقاد خون دارید و یا از داروهای ضد انعقاد خون استفاده می کنید.
  • اگر اختلالات متابولیسم چربی دارید.
  • اگر سابقه ترومبوز وریدهای عمقی و یا آمبولی ریوی دارید.
  • تزریق چربی برای بیمارانی که به شدت لاغر هستند و دائم نوسانات وزنی دارند توصیه نمی شود.
  • بیمارانی که دیابت کنترل نشده دارند و یا سیستم ایمنی بدن آنها ضعیف است
  • بیمارانی که به HIV مبتلا هستند.
  • دارای بیماری های شدید داخلی هستید.
  • داشتن عفونت حاد یا نارسایی ارگان های داخلی

میزان ماندگاری چربی در هر اندام، به تراکم بافت و میزان چربی آن اندام نیز بستگی دارد و نمی توان نتیجه ای یکسان را از تزریق چربی به تمامی نواحی بدن انتظار داشت. نکته  مشخص این است که تزریق چربی نتایج دائمی را به دنبال نخواهد داشت؛ اما به شرط انجام صحیح تکنیک های انتقال چربی، می توان از نتایج رضایت بخش آن برای مدت زمان طولانی بهره برد. همچنین نقش خود فرد در پایداری نتایج حاصل از پروسه  انتقال چربی نیز قابل توجه است.

بر اثر تغییرات وزن، حجم بافت عضلانی و چربی نیز تغییر می کند و این ممکن است تأثیراتی را بر روی بافت چربی تزریق شده به گونه ها به دنبال داشته باشد. هر چقدر تغییرات وزنی و آسیب و ضربات وارده به بافت پوست صورت پس از انجام تزریق چربی کمتر باشد، مدت زمان پایداری نتایج حاصل از انتقال چربی به گونه  ها در آقایان نیز طولانی تر خواهد بود. به طور کلی درمان های نگهداری یا شارژ، هر یک تا 5 سال تکرار می شود.

بلافاصله پس از تزریق چربی، می توان اثر حجم دهندگی آن را مشاهده کرد. همچنین جای برش کوچک در محل برداشت چربی و محل تزریق سوزن چربی نیز قابل مشاهده است. با گذشت زمانی کوتاه آثار کبودی، قرمزی و مقداری التهاب نمایان می شود و با از بین رفتن اثر بی حسی موضعی اعمال شده، ممکن است مقدار مختصری درد را تجربه کنید که با مسکن های تجویز شده، به راحتی قابل کنترل است. طی چند روز آتی، میزانی از ترشح و درد را نیز ممکن است در ناحیه برداشت چربی داشته باشید.

روشهای متعددی برای وجود دارد که همگی در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی در اصفهان، در کنار انواع ، و و بسیاری خدمات دیگر در حیطه پوست، مو و زیبایی، با مدرن ترین تجهیزات و مجرب ترین کادر درمانی، قابل انجام می باشد. اگر مایل به بهره مندی از خدمات این مرکز می باشید؛ با شماره تلفن تماس حاصل فرمایید و برای مشاهده کلیپ کلینیک در آپارات کلیک کنید.

دکمه بازگشت به بالا