سلامتی و پزشکی

تجهیزات پزشکی را بخریم یا اجاره کنیم؟

تجهیزات پزشکی را بخریم یا اجاره کنیم؟

همه ی ما می دانیم که با توجه به شرایط امروزی خرید تجهیزات پزشکی نیاز به هزینه های نسبتا بالایی دارد؛ فرض کنید برای بهبود و نگهداری بیمار در منزل چندین وسایل ضروری مورد نیاز باشد و خانواده نتوانند همه ی این تجهیزات را فراهم کنند، قطعا مشکلاتی برای بیمار پدید می آید که گاهی جبران ناپذیر باشند. در این حالت می توان اجاره تجهیزات پزشکی در منزل را انتخاب کرد و به راحتی با هزینه های معقولانه تر لیستی از وسایل مورد احتیاج را فراهم نمود و استفاده کرد.

هزینه نگهداری تجهیزات پزشکی

زمانی که شما خرید تجهیزات پزشکی را انتخاب می کنید اولین موضوعی که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید هزینه نگهداری آنها می باشد چرا که معمولاً برای نگهداری و تعمیر نیاز به هزینه نسبتا بالایی وجود دارد و تعمیر آن ها حتما باید توسط یک متخصص انجام شود یا حتی گاهی نیاز به قطعاتی بوده که در ایران وجود ندارند و برای تهیه انها از کشورهای دیگر هزینه زیادی باید پرداخت شود.

پس در عبارت کلی باید اجاره تجهیزات پزشکی را از نظر هزینه مقرون به صرفه دانست و این اقدام می‌تواند به صرفه جوئی شما کمک کند و مدیریت بهتری در خصوص مسائل مالی در نگهداری و مراقبت از بیمار خود داشته باشید.

مشکلات فروش تجهیزات پزشکی

یکی از معایبی که در خصوص خرید تجهیزات پزشکی وجود دارد به زمان فروختن آنها با قیمت های کم اشاره می کند. در اکثر موارد پس از مدتی استفاده از تجهیزات پزشکی دیگر کاربردی برای بیمار ندارند و بلا استفاده خواهند بود و خانواده ها تصمیم می‌گیرند تا آنها را بفروشند. عموما فروش تجهیزات پزشکی با وجود دست دوم بودن آنها از قیمت بسیار پایین تری برخوردار است و زیان هایی را برای تان به همراه می آورد. شما می توانید از اجاره تجهیزات پزشکی در منزل استفاده کنید و با این مشکلات روبرو نشوید.

مشکلات مربوط به کمبود دستگاه های پزشکی در بازار

یکی دیگر از مشکلاتی که در زمان فراهم نمودن تجهیزات پزشکی با آن روبرو می شوید کمبود این دستگاه ها در بازار می باشد و معمولاً برای اینکه شما یک تجهیز خاص را پیدا کنید نیاز به زمان طولانی خواهد بود.‌ مثلاً در فصول خاص آمار اجاره دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن افزایش می یابد چرا که اکثر بیماران نمی توانند این دستگاه را در بازار پیدا کنند.

اما وقتی شما از شرکت های ارائه دهنده خدمات پزشکی در منزل و خدمات پرستاری در منزل استفاده می کنید جای نگرانی برای فراهم کردن این تجهیزات پزشکی باقی نمی ماند. آرین طب جزء یکی از مجموعه های معتبر و شناخته شده ای است که انواع خدمات پزشکی در منزل تهران و خدمات پرستاری در منزل را به شما عزیزان ارائه می‌کند و طیف وسیعی از این خدمات نظیر ویزیت پزشک متخصص، اجاره تجهیزات پزشکی، تزریق سرم در منزل، نمونه گیری در منزل، آزمایشگاه در منزل اعزام پرستار در منزل و…. را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ها در اختیارتان قرار می دهد.

استفاده از به روزترین و جدیدترین دستگاه ها

با توجه به اینکه روزانه تجهیزات و لوازم پزشکی جدید و پیشرفته تری در دنیا اختراع می شود و به بازار عرضه می گردند باید حتماً برای تهیه تجهیزات پزشکی اقدام کرد که از آخرین تکنولوژی روز بهره مند هستند البته از نظر قیمت قطعا نسبت به تجهیزات قدیمی هزینه بیشتری را می‌طلبند.

تهیه کردن تجهیزات به روز مزیت های بسیاری برای بیماران خواهد داشت و حتی می‌تواند منجر به نجات جان آنها گردد. اگر از نظر مالی نمی توانید این تجهیزات را بخرید بهتر است اجاره تجهیزات پزشکی را انتخاب کنید.

در اختیار داشتن دستگاه های سالم

زمانی که شما اجاره تجهیزات پزشکی را انتخاب می کنید این تضمین برای شما به وجود خواهد آمد که وسایل سالمی در اختیارتان قرار می گیرد.

در زمان تهیه و خرید تجهیزات پزشکی از مراکز فروش یا اجاره آنها از شرکت‌های ارائه‌دهنده باید در مورد تعویض دستگاه و شرایط آن آگاه شوید و اگر اقدامی در این رابطه صورت نمیگیرد بهتر است به سراغ شرکت دیگری بروید؛ چرا که گاهی با وجود نو بودن دستگاه، ایراداتی در آنها وجود داشته که باید توسط فروشنده تعویض  گردد.

معمولا شرکت های اجاره دهنده تجهیزات پزشکی، زمانی که دستگاهی دچار مشکل باشد سریعا آن را با دستگاهی سالم جایگزین می کنند.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا