سلامتی و پزشکیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

انواع تجهیزات پزشکی خانگی بیورر آرمین درمان

یکی از محبوب ترین برندهای تولید کنننده تجهیزات پزشکی برند بیورر یا Beurer آلمان هست که محصولات با کیفیت و با دوام بالا رو به مردم ارائه میده و تمرکز این برند روی حس رضایت و راحتی در استفاده از محصول هست. تا انتهای این مطلب از سایت اینفو جاب مارکت همراه باشید تا با انواع تجهیزات پزشکی خانگی بیورر و نمایندگی بیورر آشنا شویم.

انواع تجهیزات پزشکی خانگی بیورر

فشار سنج بیورر

فشارسنج بیورر یکی از انواع تجهیزات پزشکی خانگی بیورر است که نقش مهمی در سلامت افراد دارد. فشار خون بالا یا پایین عواقب جبران ناپذیری برای بدن دارد با این دستگاه می توانید فشار خون خود را در هر زمانی اندازه گیری کنید.

فشارسنج Beurer به صورت مچی و آنالوگ موجود است که استفاده از آنها بسیار آسان است. عملکرد دستگاه به این صورت است که پس از اندازه گیری فشار خون، فشار خون و ضربان قلب شما را روی صفحه نمایش می دهد.

ترمومتر بیورر

ترمومتر یا طب سنج تفنگی بیورر نوع دیگری از تجهیزات پزشکی خانگی برند بیورر است که برای اندازه گیری دمای بدن در تمام گروه های سنی استفاده می شود. در صورت تب بالا باید با دارو پایین آورد اما اگر دما پایین نیامد باید به پزشک مراجعه کرد.

دماسنج های لیزری و دیجیتالی Beurer از نوع غیر تماسی هستند که با قرار دادن آنها در جلوی پیشانی دمای بدن را با دقت بالایی اندازه گیری می کنند. دماسنج های گفته شده در صورت بالا بودن دمای بدن علاوه بر نشان دادن نور قرمز به شما هشدار صوتی می دهند.

پالس اکسیمتر بیورر

پالس اکسیمتر بیورر یکی از انواع وسایل پزشکی خانگی بیورر است که بیماران می توانند از آن برای اندازه گیری میزان اشباع اکسیژن خون خود استفاده کنند. در صورت پایین بودن سطح اکسیژن خون بیمار باید از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کند در شرایط عادی غلظت اکسیژن باید بین 95 تا 98 درصد باشد. شکل ظاهری پالس اکسی متر Beurer شبیه به موچین است که پس از قرار دادن انگشت، میزان غلظت اکسیژن خون را روی نمایشگر نشان می دهد.

ترازو دیجیتال بیورر

ترازو دیجیتال بیورر یکی از انواع تجهیزات پزشکی خانگی بیورر است که وزن بدن را اندازه گیری می کند و علاوه بر داشتن بدنی زیبا سلامت افراد را تضمین می کند. ترازوهای Beurer بسیار دقیق با نمایشگر LCD حتی در تاریکی نیز قابل مشاهده هستند و می توانند وزن سنگین را تحمل کنند.

اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز بیورر نوع دیگری از انواع تجهیزات پزشکی خانگی بیورر است که وظیفه اصلی آن تغلیظ اکسیژن و رساندن آن به ریه های بیمار است. برخلاف کپسول های اکسیژن، اکسیژن ساز بیور نیازی به شارژ مجدد ندارد که این یکی از مزایای بزرگ آن است. در شرایط مزمن تنفسی از دستگاه اکسیژن با ظرفیت 3 تا 5 لیتر و در موارد حاد از ظرفیت بالاتر استفاده می شود.

نبولایزر بیورر

نبولایزر یکی از انواع تجهیزات پزشکی خانگی بیورر Beurer است که برای رساندن دارو به قسمت های مختلف ریه از طریق تنفس استفاده می شود. استفاده از این درمان های خانگی برای درمان انواع بیماری های تنفسی و همچنین سرماخوردگی و آسم فوق العاده مناسب است. نبولایزر برند Bewerer با فشار دادن یک دکمه قابل استفاده است، حدود 5 تا 10 دقیقه طول می کشد تا دارو به ریه ها برسد. مهمترین مزیت این دستگاه های پزشکی خانگی این است که از تأثیر دارو بر سایر بافت های بدن جلوگیری می کنند.

مرطوب کننده هوا

مرطوب کننده هوا بیورر Beurer یکی از انواع تجهیزات پزشکی خانگی بیورر آلمان است که وظیفه مرطوب سازی هوا را بر عهده دارد. زیرا این محصول بردینی برکی باینی با ماگ بهدی کیتا کود داده می شود و باکتری ها را از بین می برد. نام تجاری Daesht Bukhur Cold and Ghorm Borer Dry یک فیلتر یونی ضد آلودگی چندکاره بدون صدا و بدون تایید تایمر می باشد.

همچنین پس از خالی شدن مخزن آب، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود که از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری می کند. دایشت بوخور سرد برند برر نیز تبخیر آب اولتراسونیک شبیر را کند می کند که دلیل سردی آن است. جدای از پیشگویی برکی هانیبی جدید ازیری، با اوت باخ و نهین دری و ایزن برک می تواند در حداکثر صدا باشد.

تصفیه کننده هوا

دستگاه تصفیه هوا یکی دیگر از تجهیزات پزشکی است که در محیط های تمیز و آلوده استفاده می شود. همچنین افراد مبتلا به آلرژی و افرادی که از حیوانات خانگی نگهداری می کنند می توانند از این نوع تجهیزات پزشکی خانگی استفاده کنند.

دستگاه تصفیه هوای برند Bürrer به کمک سیستم چند فیلتری هوا را به طور همزمان تصفیه می کند. همچنین دارای سیستم هشدار است، بنابراین هنگام استفاده از آن آرامش و تنفس راحت تری را تجربه خواهید کرد.

معرفی شرکت آرمین درمان بیورر ایران

شرکت تجهیزات پزشکی آرمین درمان، نمایندگی بیورر در تهران می باشد. این شرکت انواع لوازم پزشکی بیورر را همراه با گارانتی آرمین درمان به مردم عرضه می کند که مدت زمان گارانتی 2 سال است و 10 سال خدمات پس از فروش را شامل می شود. شرکت آرمین درمان در سرتاسر ایران نمایندگان مجاز برند Beurer را دارد که شامل نمایندگی بیورر در شیراز، نمایندگی بیورر در اصفهان، نمایندگی بیورر در مشهد، نمایندگی بیورر در کرج، نمایندگی بیورر در تهران و سایر مناطق می شود که در صورت نیاز به بازدید حضوری از محصولات میتونین به فروشگاه نمایندگان قانونی آرمین درمان مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا