دانش و فناوریکسب و کار های برتر ایجی مارکت

تجهیزات مورد نیاز برای مکانیزه کردن رستوران

امروزه اکثر رستوران و کافه ها جهت افزایش سرعت در روند پردازش سفارشات مشتریان خود، به سمت مکانیزه کرده کسب و کار خود رفته اند. تجهیزاتی همچون صندوق فروشگاهی، فیش پرینتر، کالرآیدی، نرم افزار که از نیاز های اساسی برای مکانیزه کردن یک رستوران و کافه هستند. اما در این میان انتخاب و خرید تمامی این تجهیزات نیاز به بررسی دقیق و دریافت مشاوره نیاز دارد. که در این مقاله سعی میکنیم در خصوص هرکدام مطالبی را بصورت کلی ارائه دهیم.

دستگاه چاپ رسید (فیش پرینتر)

فیش پرینتر ها در اندازه های 6 و 8 سانتی دسته بندی میشوند. که میتوان از دستگاه های 6 سانتی در آشپزخانه های رستوران و از دستگاه های 8 سانتی در سیستم صندوق استفاده کرد. همچنین در انتخاب و خرید دستگاه فیش پرینتر، باید به درگاه های ارتباطی USB,LAN,WIFI توجه داشت و براساس نیاز اقدام کرد. در خصوص کیفیت و دقت چاپ دستگاه ها هم میتوان گفت که دستگاه های فیش پرینتر در دو کیفیت 180DPI و 203DPI تولید و بفروش میرسند. که پیشنهاد ما برای صندوق 203DPI و برای آشپزخانه 180DPI است.

صندوق فروشگاهی

صندوق مکانیزه یا صندوق فروشگاهی یک سیستم کامپیوتر رستورانی قدرتمند است. که دارای قطعات صنعتی مقاوم در برابر حرارت هست، که میتواند زمان های طولانی روش باشد. روی صندوق های فروشگاهی نرم افزار های فروش نصب و راه اندازی میگردد، که با استفاده از نرم افزار میتواند تمامی سفارشات را پردازش کرد.

کالر آیدی

نام دستگاه کالر آیدی شاید کمتر به گوشتان خورده باشد. اما باید گفت که یکی از اصلی ترین تجهیزات مکانیزه تمامی رستوران های بزرگ که سفارشات بیرون بر دارند، هست. از دستگاه کالر آیدی برای مشاهده مشخصات تماس گیرنده (مشتریان) استفاده میگردد. تا بتوانند زمان ثبت سفارش مشتری را در کمترین زمان بدون دریافت اطلاعات اضافی از مشتری ثبت نمایند.

مرکز خرید تجهیزات مکانیزه رستورانی

فروشگاه اینترنتی سنین کالا، یکی از تخصصی ترین مرکز های عرضه کننده تجهیزات مکانیزه سخت افزاری و نرم افزاری فروشگاهی و رستورانی در کشور است. که میتوانید قبل از خرید با کارشناسان سنین کالا تماس گرفته و در خصوص تجهیزات مورد نیاز مشاوره دریافت نمایید.

دکمه بازگشت به بالا