عمومی

تجربه من در تولید محتوای بادام


سلام سلام

اگر پست های قبلی من را نخوانده اید ، احتمالاً نمی دانید کیم یا حتی پادومی چیست؟ از آنجایی که ما این روزها کار زیادی داریم و معمولاً صبر نداریم مقالات تکراری را بخوانیم و به طور خاص آنها را بخوانم ، بنابراین من دیگر آن را زیاده روی نمی کنم و به سرعت به تجربه خود در تولید محتوای استارتاپ می روم. البته اگر به آن استارتاپ گفته شود …

فاطمه گولجا
فاطمه گولجا

خوب ، اول از همه ، اگر شما در زمینه تولید محتوای ویدیویی حرفه ای هستید ، ممکن است این مقاله روزهای اول انیمیشن را به شما یادآوری کند و آن را دوباره به حافظه خود برگرداند ، اما اگر تجربه ای ندارید و تجربه زیادی در زمینه کار با فیلمبرداری در شبکه های اجتماعی ندارید ، پس این مقاله نیست. بد تجربیات مخفی خود را از تولید فیلم در نظرات بخوانید و به اشتراک بگذارید.

IGTV تولید محتوا
IGTV تولید محتوا

بنابراین بیایید به تجربه من در تولید محتوای بادام بپردازیم:

بیشتر ما وقتی می خواهیم جلوی دوربین برویم و فیلم بگیریم ، این احساس را داریم که بینی من نباید در این فیلم کج شود ، دوست من. حتی چیز دیگری اما حقیقت این است که اگر بینی شما در فیلم یا جایی به قول شما بد شود ، صورت شما خنده دار و حتی خنده دار است ، اما این اتفاق برای شما به تنهایی رخ نمی دهد ، بنابراین نگران باشید و به راحتی و بدون فشار جلوی دوربین بروید.

فروشگاه بادام اینستاگرام
فروشگاه بادام اینستاگرام

من حتی از چند سال پیش فیلم های مختلفی گرفتم و هزار بار جلوی دوربین رفتم ، اما یک بار خواستم آنرا ارسال کنم یا ترجیح می دهم زبان فارسی را پشت سر بگذارم و بگویم ارسال آن ، تنبلی در ویرایش ، حذف زمزمه ها و خنده مانع از انجام این کار شد ، به همین دلیل می خواستم. من اولین فیلم را برای فروشگاه بادام بدون هیچ تاخیری و با یک تلفن ساده ساختم (که البته خدا آنها را بیامرزد ، حالا 40 میلیون است که ساده است) ، فیلم را گرفتم و فیلم را خیلی سریع ویرایش کردم و در کمتر از 40 دقیقه منتشر کردم. و منتظر شدم از عکسهای دوستانم عکس بگیرم ، که برعکس آن اتفاق افتاد ، اگرچه ویدئویی که من تولید کردم بسیار ساده بود ، اما هر کدام از نظرات من خوب بود ، با جالبی برای تر و تمیز.

بنابراین به یاد داشته باشید ، هنگام تولید محتوای خود ، ابتدا یک موضوع ساده را انتخاب کنید و سپس هر یک از انرژی خود را درون فیلم بریزید و آنرا ارسال کنید. به هر چیزی فکر نکنید ، بهتر است به سبک و متن فیلم خود اعتقاد داشته باشید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: تجربه من در تولید محتوای بادام

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا