عمومی

بیاموزید که چگونه دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام را جذب کنید


اگر در حال اجرای صفحه اینستاگرام هستید یا برای تجارت اینستاگرام خود کار می کنید ، بزرگترین مشکل شماست پیروان واقعی را در اینستاگرام خود افزایش دهید او است. 3 راه حل عالی و ایمن برای شما وجود دارد

بیاموزید که چگونه دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام را جذب کنید
بیاموزید که چگونه دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام را جذب کنید

هنگامی که یک کاربر یک صفحه اینستاگرام را ردیابی می کند ، هدف این است که از محتوای صفحه استفاده کنید و درباره فعالیت های تجاری خود بیاموزید. اگر بتوانید محتوای ارزشمند و مفیدی را تهیه و منتشر کنید ، کاربران در صفحه شما بیشترین بهره را می برند و آن را برای دوستان خود ارسال می کنند. در واقع ، کاربران واقعی به شما بازاریابی می کنند و تعداد زیادی از پیروان را جمع می کنند! برای مثال ، اگر تجارت شما یک رستوران یا رستوران فست فود است ، در پشت صحنه شلیک کنید و ارسال کنید (مانند کارمندان ، محیط آشپزی ، امکانات رستوران و غیره). هرچه کیفیت محتوای فیلم شما بهتر باشد ، پیروان واقعی شما بیشتر می شوند و برخی به رستوران شما می روند.

یک راه عالی برای افزایش دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام استفاده از تبلیغات اینستاگرام است. به این ترتیب ، شما یک ویدئو یا تصویری را با نظر تبلیغ در پست یا داستان سایر صفحات ارسال می کنید و دنبال کنندگان آن صفحات از شما پیروی می کنند. البته این روش نسبت به روش قبلی بیشتر هزینه دارد ، اما بازده آن بسیار سریعتر است. بهترین راه برای هدایت اینستاگرام هدفمند ، بازاریابی اثرگذار افراد مشهور اینستاگرام تبلیغ شما را با هزینه ای منتشر می کنند. با استفاده از این روش ، به راحتی می توانید تعداد زیادی دنبال کننده جذب کرده و در صورت صحیح بودن بازار ، آنها را به مشتری تبدیل کنید.

یکی از کم هزینه ترین و بهترین راه های افزایش دنبال کننده های واقعی اینستاگرام شما ، استفاده از ربات اینستاگرام است. با استفاده از این صفحه ، به ربات Instagram وصل می شوید ، ربات ها بطور خودکار کاربران را مانند پست های خود ردیابی می کنند و به شما در افزایش دنبال کننده های هدفمند خود کمک می کنند.

در اینجا سه ​​روش محبوب برای افزایش پیروان واقعی اینستاگرام شما وجود دارد که می توانید برای تغییر در تجارت خود استفاده کنید.

اگر دنبال کنندگان اینستاگرام شما به یک متخصص واگذار شده اند ، پس باید سلامتی پیروان خود را پیدا کنید. در اینجا چند روش برای واقعی تر شدن صفحات اینستاگرام آورده شده است:

بیاموزید که چگونه دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام را جذب کنید
بیاموزید که چگونه دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام را جذب کنید

اگر در صفحه اینستاگرام پست های مکرر ، غیر هدفمند و نامربوط وجود داشته باشد و لایک های زیادی وجود داشته باشد ، به احتمال زیاد آنها دنبال کننده های جعلی خواهند بود. همچنین ، اگر به لایک ها نگاه کنید ، سایر شناسه های حساب ، کمی غیرقابل توصیف هستند که در ادامه به آنها می پردازیم. همچنین ، اگر اولین پست مربوط به آن صفحه یک سال پیش منتشر شده و پیروان آن 500K بوده اند ، پس این صفحه یا تبلیغات گسترده هزینه های زیادی را می پردازد ، که بعید به نظر می رسد یا یک پیروان جعلی دارد. با بررسی تعداد لایک در هر پست و تعداد دنبال کنندگان ، می توانید پیروان جعلی آن صفحه را نیز درک کنید ؛ به عنوان مثال ، اگر این صفحه شامل 200،000 دنبال کننده باشد ، اما تعداد لایک در پست های آن کمتر از هزار نفر است ، پس قطعاً حاوی دنبال کنندگان جعلی و غیرفعال است .

شناسه های غیرواقعی معمولاً ساختاری مانند حساب های واقعی ندارند ؛ برای مثال ، آنها از اسامی یا نام خانوادگی تشکیل نشده اند و فقط حاوی حروف یا اعدادی هستند که نمایندگان پیروان جعلی این صفحه اینستاگرام هستند. از طرف دیگر ، این اکانت ها با استفاده از ربات ها یا سیستم های خودکار ایجاد می شوند و معمولاً حاوی عکس پروفایل نیستند! البته برخی از سیستم ها حرفه ای هستند و وقتی شما این اکانت ها را ایجاد می کنید ، عکس پروفایل را نیز قرار می دهند.

اگر به دنبال نظر در صفحه هایی با پیروان جعلی باشید ، متوجه می شوید که این نظرات کاملاً بی ربط هستند و پیام خاصی ندارند! به عنوان مثال ، در یک نشریه تخصصی در مورد انتخاب لباس مناسب ، اظهاراتی وجود دارد که حاوی امواج است. این کاربرانی که نظرات آنها فقط حاوی امواج است ، معمولاً جعلی هستند و اگر تعداد پست های زیر صفحه مورد نظر شما زیاد باشد ، سرپرست آن صفحه جعلی را برای مثال و یک نظر خریداری کرده است.

با استفاده از این سه روش ، می توانید پیروان جعلی آن صفحه را به راحتی درک کنید و اگر رقبا را در اینستاگرام خود قرار دهید ، این صفحات را از لیست خود حذف کنید.

استراتژی شرکتی اینستاگرام یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید به درستی قاب بندی شود. برخی صفحات خرید پیروان فیک را به عنوان یکی از بخش های مهم استراتژی اینستاگرام دنبال می کنند که در نهایت انجام نشد! در این مقاله ، ما به خرید پیروان جعلی ، شناسایی آنها و راه هایی برای جذب پیروان واقعی پرداختیم. اگر در این زمینه سؤالی دارید ، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا بتوانید با استفاده از صفحه اینستاگرام موفق شوید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: بیاموزید که چگونه دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام را جذب کنید

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا