عمومی

شروع یک تجارت در اینستاگرام


من انجام می دهم دنبال کننده های اینستاگرام خود را بخرید آیا کار خوبی است؟

آیا خرید لایک ، خرید ویزیت و غیره روی صفحه تأثیر می گذارد؟

برای درآمدزایی در اینستاگرام چه کاری باید انجام دهم؟

و ….

ما پاسخهای همه اینها و سوالات مشابه را در زیر می یابیم.

همانطور که می دانید اینترنت یکی از بزرگترین و بهترین مکان برای کسب درآمد است. نقش برجسته رسانه اینستاگرام در این زمینه غیرقابل انکار است و این فضای عظیم با بیش از 25 میلیون کاربر ایرانی می تواند از پتانسیلهای بسیار بالایی برای دستیابی به اهداف هر نوع مشاغل برخوردار باشد.

با بررسی فروشگاه ها و مارک های معتبر و حتی مشاغل کوچک موفق خانگی ، در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام می توانید به راحتی برخی از مراحل اساسی مورد نیاز برای شروع این نوع تجارت را درک کنید. به نوعی به آنها “الزامات اساسی” گفته می شود. یکی از این پیش شرط ها این است که شما یک حساب کاربری فعال و پویا در اینستاگرام داشته باشید ، به طوری که هر کاربر جدیدی که وارد حساب کاربری شما می شود ، آماده پیگیری صفحه شما باشد ، بتواند به گروه شما اعتماد کند ، و در نهایت مشتری شما شود و حتی در اطراف شما گسترده تر شود.

نحوه افزایش اعتبار صفحه اینستاگرام خود:

اول از همه ، لازم به ذکر است که صفحاتی که توسط اینستاگرام تأیید شده اند و به اصطلاح مارک آبی دریافت کرده اند ، خب ، حساب آنها جدا از بقیه است و چنین نگرانی ندارند (این نوع تصدیق برای برخی از موسسات دولتی ، افراد مشهور و مارک های تجاری است). در بقیه شرایط ، که بسیاری از ما متعلق به این گروه هستیم ، باید نکات اصلی اما اصلی را از این طریق بدانیم و شروع خوبی داشته باشیم و اکنون چندین فاکتور مهم را برای افزایش اعتبار صفحه بررسی خواهیم کرد:

– آرم و اطلاعات تماس

همیشه آرم خود را انتخاب کرده و از آن برای صفحه شغلی خود استفاده کنید تا ذهن مخاطبانتان در ذهن شما باقی نماند و حساب خود را از یک شخص به شخص دیگری تغییر دهید تا بتوانید اطلاعات تماس خود را برای برقراری ارتباط و ایجاد اطمینان برای طرفداران خود قرار دهید. این داده ها همچنین شامل آمار کلی صفحه ، از جمله تعداد بازدیدهای به صفحه شما ، تعداد بازدید از پست شما در Explorer (بخش جستجوی اینستاگرام) و غیره برای برنامه ریزی و تصمیمات آینده است.

– تعداد و کیفیت دنبال کنندگان صفحه ، و راه های افزایش پیروان واقعی اینستاگرام:

برای همه ما اتفاق افتاده است که وقتی وارد یک صفحه اینستاگرام می شویم ، ابتدا تعداد دنبال کنندگان یا دنبال کنندگان آن صفحه را می بینیم که عامل مهمی برای دنبال کردن یا نبودن ماست! روند افزایش پیروان به طور طبیعی طولانی و زمان بر است. برای سرعت بخشیدن به کارها ، کارهایی از این دست انجام می شود: دنبال کردن و دنبال کردن دیگران (اگرچه این محدود به هر روز است و اگر چند روز امکان پذیر باشد ، شما در اینستاگرام ممنوع خواهید شد) ، تبلیغ صفحه خود در صفحات معتبر (معمولاً هزینه زیادی) ، تبلیغات در وب سایت یا دیگران ، علاوه بر تبلیغات در آگهی ها و کارت ویزیت ها و ارسال پست ها. جذاب و مفید با علائم طبقه بندی روزانه و مناسب….

همه موارد فوق العاده و مفید خواهد بود ، اما پنهانی نیست که برای رسیدن به هدف خود نیاز به زمان دارید ، بنابراین در این حالت ، یک پیروان واقعی اینستاگرام (یعنی یک ایمیل واقعی که از صفحه blockchain به صفحه اینستاگرام خود ارسال شده است) خریداری کنید. خیر) می تواند مفید باشد ، اما سوال اینجاست که با توجه به اینکه این پیروان غیرفعال هستند چه کاری را برای ما انجام می دهد؟ بله ، این دنبال کنندگان فعال نیستند ، دوست ندارند و بازدید نمی کنند ، اما در واقع اعتبار صفحه را افزایش می دهند ، و اگر این خرید و افزایش به تدریج و طبیعی افزایش یابد ، بسیار مفید خواهد بود. به یاد داشته باشید که تنها راه افزایش دنبال کننده های فعال استفاده از روبات های پیگیری و پیگیری است که البته در جدیدترین پروتکل های امنیتی اینستاگرام سال 2019 بطور کلی و غیر قابل استفاده تعریف شده است. همچنین ربات هایی وجود دارد که هنوز هم می توان از آنها استفاده کرد ، اما محدودیت هایی در مورد آن وجود دارد و اینستاگرام صفحاتی را که از ربات ها استفاده می کنند مسدود می کند.

– تعداد بازدیدها ، لایک ها و نظرات برای هر پست

البته صفحه‌ای که مورد استقبال و تأیید قرار گرفته باشد ، حاوی تعداد مشخصی از بازدیدها و لایک ها ، و همچنین اظهار نظر از هر پست ، بسته به تعداد دنبال کنندگان خواهد بود و میزان آن بسیار بزرگ و قابل قبول خواهد بود. برای مبتدیان ، می توانید لایک ها ، نظرات و سایر اینستاگرام ها را خریداری کنید تا زمانی که پیروزی فعال شما افزایش یابد.

– درج کارکردهای اختصاصی و اختصاصی

اگر اطلاعات یا پست های ارسال شده منحصر به فرد باشد و توسط صاحب آن صفحه ارائه شود ، این صفحه همیشه معتبر خواهد بود ، اما حتی اگر شما یک پستی را که از جایی کپی شده است ، بگذارید ، باید به منبع ذکر شود! زیرا با این کار شما اعتماد به نفس را در پیروان خود ایجاد می کنید و آنها همیشه شما را به عنوان منبع مناسب اطلاعات می دانند.

اینها فقط برخی از برنامه های بتا تنظیم هدف است که می توانید برای شروع کار از آنها استفاده کنید.

با این مشکلات ، همانطور که پیداست ، در طی سادگی کار ، حساسیت و دقت زیادی لازم است و علاوه بر همه اینها ، به روز کردن اطلاعات و آشنایی با بازاریابی دیجیتال می تواند کمک بسیاری کند. در آخر ، ما پیشنهاد می کنیم که برای این نوع کارها ، به دلیل مسائل ایمنی و شرایطی که (گاهی حتی به صورت روزانه) در اینستاگرام تغییر می کند ، دارای یک مشاور دانش و تجربه است که دارای CV و تجربه است. در این رابطه کافی می تواند بسیار مثمر ثمر باشد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب ، تمام بهینه سازی و اعتبار صفحه خود را در اختیار متخصصان با تجربه قرار دهید یا از توصیه های آنها استفاده کنید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: شروع یک تجارت در اینستاگرام

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا