سلامتی و پزشکیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

بهترین کوکتل مزوتراپی پوست

کوکتل مزوتراپی صورت BCN اسپانیا شرکت BCN اسپانیا، یک آزمایشگاه  بین المللی مزوتراپی است که به تولید محصولات مزوتراپی پوست و مو می پردازد. این شرکت دارای تنوع محصولی بسیار بالایی درزمینه ی مزوتراپی صورت، مو و لاغری است. در ادامه به بررسی برخی از بهترین مواد مزوتراپی صورت تولید شده توسط BCN خواهیم پرداخت.

  1. : کوکتل مزو بیس یا پایه BCN علاوه بر جلوگیری از پیری پوست، باعث آبرسانی و بهبود خاصیت کشسانی پوست خواهد شد. این کوکتل برای استفاده در انواع پوست مناسب است.
  2. : این کوکتل دارای غلظت بالایی از هیالورونیک اسید و یک آبرسان قوی است. همچنین در درمان چین و چروک و بهبود بافت و خاصیت کشسانی پوست بسیار موثر است.
  3. : این کوکتل پوست را سفت و صاف تر می کند. و در بدست آوردن ظاهر جوان تر موثر است. این کوکتل فیوژن با دارا بودن کلاژن فعال به عنوان یک ترمیم کننده عمل می کند.
  4. : کوکتل روشن کننده و ضدلک BCN با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی ای که دارد سبب رفع لک های پوستی، بازیابی درخشندگی و مهار ملانین و تولید لک های تازه پوستی می شود.
  5. : این مزو صورت باعث تقویت بافت و سفت شدن پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می گردد. هدف اصلی این کوکتل مبارزه با افتادگی پوست است.

4- کوکتل مزو صورت بایو اسکین اسپانیا شرکت بایو اسکین یکی از کمپانی های بزرگ اسپانیایی است که درزمینه ی تولید کوکتل های مزوتراپی و محصولات آرایشی فعالیت دارد. در واقع محصولات کمپانی ولودرم از سال 2020 میلادی با نام تجاری بایو اسکین پا به بازار گذاشتند. استفاده از بایو اسکین در این نیز به سرعت گسترش یافت و میتوان بایو اسکین را یکی از بهترین مارک داروی مزوتراپی صورت معرفی کرد. در ادامه به بررسی تعدادی از محصولات این برند می پردازیم. کوکتل مزو صورت مزو لایک اسپانیا مزولایک، آزمایشگاه و تولیدکننده تخصصی محصولات مزو پوست و مو در اسپانیا است این شرکت معتقد است که با استفاده از کوکتل های مزولایک می توان به نتایج فوری در درمان مشکلات پوستی دست یافت. با توجه به اینکه مزو لایک یک کوکتل اسپانیایی مزو صورت محبوب است، میتوان این محصول را در لیست بهترین برند کوکتل مزوتراپی صورت قرار داد.

  1. : یک ترکیب بسیار قوی از آبرسان و ترمیم کننده است. که برای پوست های آسیب دیده و کدر مناسب است. همچنین برای بهبود چین و چروک و بافت پوست موثر است.
  2. : این کوکتل همانطور که از نامش پیدا است اثراتی شبیه به بوتاکس دارد که سبب رفع خطوط کم عمق اطراف چشم، پشت لب و صورت می گردد. و به صورت کلی چین و چروک را کاهش می دهد.
  3. : این کوکتل مناسب پوست های چرب یا مستعد آکنه است. و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی با رادیکال های آزاد مبارزه می کند. و به محو شدن لک ها و روشن شدن پوست کمک می کند.
  4. : تمرکز این کوکتل بر روی جوانسازی شدید صورت، لیفتینگ و ترمیم پوست است. این کوکتل بازگرداندن خاصیت کشسانی طبیعی بین سلولی با روند پیری پوست مبارزه می  کند.
  5. : این مزو با علائم ترک های پوستی و اسکار مقابله می کند. و وظیفه اصلی آن ترمیم و بازسازی پوست آسیب دیده است. این کوکتل حاوی دو ماده فعال دکسپاتنول و الاستین است که برای بهبود فیبرهای کلاژن ضروری هستند.

6- کوکتل مزو صورت درماهیل کره جنوبی کمپانی درماهیل یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی و مراقبتی است، اما به صورت تخصصی به تولید محصولات مزو نمی پردازد. با این وجود این کوکتل یکی از برندهای پر استفاده و با هزینه مناسب مزوتراپی صورت در ایران است. بنابراین تصمیم گرفتیم این برند را در لیست بهترین مارک مزوتراپی صورت قرار دهیم. در ادامه به بررسی معروف ترین کوکتل های مزو صورت این برند خواهیم پرداخت.

  1. : این کوکتل مانند دیگر کوکتل های جوانساز با روند پیری پوست مبارزه می کند و همچنین جهت جلوگیری از ایجاد چین چروک نیز موثر است.
  2. : یا کوکتل دارای هیالورونیک اسید بوده و خاصیت آبرسانی فوری پوست را دارد. همچنین به لطف این عنصر با روند پیری پوست و ایجاد چین و چروک نیز مقابله می کند.
  3. : این کوکتل رنگدانه های پوستی را کنترل می کند. و هدف اصلی آن روشن کنندگی پوست و و مقابله با لک های پوستی است.

در این مقاله سعی کردیم چند عدد از معروفترین و بهترین برند مزوتراپی صورت را به شما معرفی کنیم، اما این تمام ماجرا نیست. پیشنهاد میکنیم انتخاب بهترین برند مزوتراپی پوست را به پزشک متخصص پوست خود بسپارید. پزشک با معاینه شما مشکلات پوستی شما را بررسی می کند و با استفاده از دانش و تجربه خود بهترین کوکتل را با توجه به مواد مغذی مورد نیاز پوست شما، و همچنین مقدار هزینه شما پیشنهاد می دهد. در آخر از شما میخواهیم تجربه خود و یا دوستانتان را در مورد مزوتراپی صورت برای ما کامنت کنید، مشتاقانه منتظر دریافت .

زمانی که کلاژن جدید ساخته شود، باعث صاف شدن چین و چروک ­ها، تسریع ترمیم زخم و بهبود اسکار (جای زخم) و چندین مزیت درمانی دیگر می­­ شود. این امکان وجود دارد که با ترکیب روش میکرونیدلینگ خود با کوکتل های مزوتراپی، یک درمان پیشرفته تر و سفارشی تر ایجاد کنیم، که می­تواند بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف کند. هنگامی که دستگاه میکرونیدلینگ سوراخ ­های کوچکی را در پوست ایجاد کند، کوکتل مزوتراپی که دارای آنتی اکسیدان است، می ­تواند وارد پوست شده و به طور موثرتری رنگدانه ­ها را برطرف کند، به آب رسانی پوست کمک کند و سبب تقویت قوام و سفت شدن پوست شود.

مزایای ترکیب میکرونیدلینگ با مزوتراپی چیست؟

  • چین و چروک را از بین می­برد، اندازه منافذ پوستی را به حداقل می­رساند و باعث افزایش قوام پوست می­ شود.
  • باعث تحریک ساخت کلاژن می­ شود که باعث جوانسازی پوست می­ شود.
  • درمان هدفمندتری را ارائه می­ دهد.
  • باعث بهبودی اسکارهای باقی مانده از جراحی یا آکنه می ­شود.
  • می تواند باعث بهبود ظاهر ترک ­های پوستی شود.
  • می­تواند به برطرف شدن هایپرپیگمانتاسیون (لکه ­های قهوه­ای و ملاسما) کمک کند.
  • می­تواند باعث بهبودی دور چشم شده و خاصیت ارتجاعی این قسمت را افزایش دهد.
  • کوکتل­ های مزو می ­توانند به صورت اختصاصی خواسته ­های بیمار را برآورده سازند.

چند مرتبه باید میکرونیدلینگ انجام دهید

  • به عنوان درمان ضد پیری/جوان­سازی: 6-4 مرتبه با فاصله 4 هفته ­ای
  • برای درمان اسکار آکنه: 6 مرتبه با فاصله 6 هفته­ ای
  • برای درمان ترک­ های پوستی: 8-4 مرتبه با فاصله 6-4 هفته ­ای

چه مدت طول می­کشد تا بتوانم نتایج درمان میکرونیدلینگ خود را ببینم؟ معمولا، پس از اولین درمان با کوکتل های مزوتراپی، نتایج درمان قابل مشاهده است. نتایج ماندگارتر و چشمگیرتر، پس از 3 تا 6 درمان کامل که با فاصله 4 تا 6 هفته از هم انجام شوند، ایجاد می ­شود. در طول دوره درمان، بهبودی وضع پوست شما ادامه خواهد یافت. کوکتل هایی نظیر نتایج بسیار سریع و ماندگاری ایجاد می کنند.

آیا این درمان، دردناک است؟ فرآیند میکرونیدلینگ، برای برخی از افراد، ناخوشایندتر از دیگران است. بسیاری از بیماران، درد ناشی از میکرونیدلینگ را با احساس آفتاب سوختگی خفیف مقایسه می­کنند. اگر در طول درمان میکرونیدلینگ، به درمان تهاجمی­ تری نیاز باشد، می­توان از یک بی حس کننده موضعی استفاده کرد تا بتوان سوزن را در عمق بیش­تری وارد کرد. بسته به پوست بیمار و نوع درمان، ممکن است پوست برای چند روز قرمز و آزرده به نظر برسد. آیا بعد از درمان­ های میکرونیدلینگ نیاز به استراحت است؟ معمولاً نیازی به استراحت نیست، اما ممکن است در طول 12 تا 48 ساعت پس از درمان، صورت شما قرمز شود. بیشتر افراد، بلافاصله پس از درمان می­توانند به فعالیت ­های عادی روزانه خود بازگردند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا