عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

بهترین کرم سفید کننده صورت برای پوست چرب

قبل از هر موضوعی، شما باید در انتخاب کرم روشن کننده به مواد تشکیل دهنده آن توجه کنید؛ برای مثال کسانی که پوست چرب دارند، باید از کرم روشن کننده ای استفاده کنند که میزان بیشتری مواد لایه بردار داشته باشد؛ زیرا مواد لایه بردار می تواند چربی های اضافه پوست را از بین ببرد و از طرفی تمامی لک ها و منافذ باز پوست را نیز نابود کنند.

کرم سفید کننده صورت باید حاوی انواع ویتامین ها و مواد مغذی پوست باشد تا بتواند تمامی ایرادات پوست را از بین ببرد و علاوه بر آن پوست را تغذیه کند. بسیاری از افراد فکر می کنند که پوست چرب نیازی به مواد آبرسان و مرطوب کننده ندارد؛ اما این طرز فکر کاملاً اشتباه است.در تمامی کرم های مراقبت پوستی و درمانی پوست چرب باید آبرسان وجود داشته باشد تا آب کافی به پوست برسد؛ زیرا میزان آب پوست هیچ ربطی به چربی های روی آن ندارد. بسیاری از کرم های روشن کننده حاوی ماده ای به نام هیدروکینون می باشند که این ماده می تواند تمامی لک ها و تیرگی هایی که در اثر عوامل مختلف به وجود می آیند را به سرعت از بین ببرد.

البته دقت کنید که میزان هیدروکینون نباید بیشتر از 2 درصد باشد؛ زیرا در غیر این صورت ممکن است به پوست آسیب برساند. اگر در کرم روشن کننده شما هیدروکینون وجود داشته باشد، باید در طول روز از از کرم ضدآفتاب استفاده کنید؛ زیرا این ماده می تواند پوست شما را کمی نازک، حساس و ملتهب کند و به همین دلیل اشعه نور خورشید می تواند تاثیر بیشتری روی پوست شما بگذارد. به همین دلیل استفاده از کرم ضد آفتاب بسیار ضروری و حیاتی می شود.

The best face whitening cream for oily skin

مزایای کرم روشن کننده پوست چرب

  • این کرم می تواند چربی های پوست را کنترل کند و چربی های مضر را از بین ببرد.
  • کرم روشن کننده پوست چرب حاوی لایه بردار است و می تواند لایه های مرده پوست را از بین ببرد که این موضوع به روشن شدن پوست کمک بسزایی می کند.
  • کرم روشن کننده می تواند در مدت زمان 3 الی 6 ماه تمامی لک ها و تیرگی های پوست شما را نابود کند.
  • کرم های روشن کننده ی با کیفیت باعث تغذیه و آبرسانی پوست شما می شوند.
  • در صورت استفاده ی مداوم از این کرم ها، بعد از گذشت چند ماه، پوستی سالم، زیبا، سفید، سالم، درخشان و بدون لک خواهید داشت.
  • کرم روشن کننده می تواند رنگ پوست شما را کمی تغییر دهد و آن را سفیدتر کند.
  • استفاده از این کرم، بی خطرترین و راحت ترین راه برای از بین بردن لک ها و روشن کردن پوست است.

نحوه استفاده از کرم روشن کننده مناسب برای پوست چرب

نحوه استفاده از کرم های روشن کننده پوست چرب بسیار مهم است و باید به طور کامل بدانید که به چه صورت و در چه زمانی از این نوع کرم ها استفاده کنید. برای استفاده از این کرم بهتر است که زمان مشخصی از شبانه روز را در نظر بگیرید؛ برای مثال در بسیاری از موارد گفته می شود که بهترین زمان استفاده از کرم روشن کننده مناسب برای پوست چرب، شب ها قبل از خواب است؛ زیرا در این زمان پوست می تواند استراحت کند و علاوه بر آن کرم ساعات بیشتری روی پوست شما می ماند.

برای استفاده از این کرم ابتدا باید به صورت خود را به طور کامل بشویید تا چربی ها و آلودگی های موجود روی آن از بین بروند و بعد از آن باید پوست صورت خود را به طور کامل با حوله خشک کنید. حال می توانید مقداری از کرم را روی نوک انگشتان خود بمالید و آن را به صورت دورانی روی پوست صورت خود ماساژ دهید. اجازه دهید که کرم به صورت کامل روی پوست شما جذب شود و بعد از گذشت 6 الی 8 ساعت می توانید کرم را از روی پوست خود بشوید و از مرطوب کننده استفاده کنید.

بدون شک برای هر خانومی، داشتن صورتی روشن، عاری از جوش و لک های پوستی، در مهمانی ها اهمیت زیادی دارد. اگر شما نیز دوست دارید با صورت جذاب و زیبای خود در مراسم ها بدرخشید، باید در خرید کرم پودر مناسب دقت کنید. قطعا انتخاب بهترین کرم گریم سفید کننده صورت، به شما در داشتن پوستی روشن و میکاپی زیبا کمک می کند. آیا با بهترین برندهای تولید کننده کرم پودر گریم آشنایی دارید؟ از برترین محصولات تولید شده در این حوزه می توان به کرم پودر مک، هدی بیوتی، استی لودر، دیور، نارس و … اشاره کرد.

انتخاب بهترین کرم گریم سفید کننده صورت

انتخاب کرم پودر نامناسب می تواند سبب دیده نشدن نکات مثبت پوست و خراب شدن آرایش شما شود. از همین رو نیاز است با بهترین کرم گریم سفید کننده صورت آشنا شوید البته بعضی از کرم ها هستند که در عین حال کرم ضد آفتاب نیز محسوب میشود که ما در ادامه 14 مورد از بهترین های این حوزه را به شما معرفی می کنیم.

کرم پودر هدی بیوتی

کرم پودر هدی بیوتی انتخابی هوشمندانه، برای داشتن آرایشی بی عیب و نقص با ماندگاری 24 ساعته می باشد. تنوع رنگ های این کرم بسیار بالا بوده که آن را مناسب برای هر فردی با هر رنگ پوستی می کند. همچنین کرم پودر هدی بیوتی ضد آب بوده و با مقاومت بالا در برابر رطوبت و گرما، آرایش شما را در هر شرایطی به بهترین شکل حفظ می کند.

 

  • کنترل چربی پوست
  • ضد تعریق و براق شدن
  • ماندگاری بالا
  • روشن کنندگی
  • دارای SPF
  • پوشانندگی بالا

میبیلین

کرم گریم میبلین در سال 2018 برنده بهترین کرم پودر سال شد. این کرم با ساختاری که دارد، از پیری پوست جلوگیری کرده و با داشتن ماندگاری 24 ساعته، برای استفاده های طولانی مدت و گریم مناسب است. همچنین کرم پودر میبلین با داشتن طیف رنگی متنوع، برای هر رنگ پوستی مناسب می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوه کاملا مات
  • پوشانندگی بالا
  • مناسب پوست چرب و مختلط
  • عدم اکسید و تغییر رنگ
  • ساختاری نرم و غلیظ و بدون ماسیدگی

کرم درماکول ساخت اروپا بوده و با پوشانندگی بالا، خاصیت ضد آب و ضد آفتابی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. استفاده از درماکول به دلیل کاور سنگین و قیمت بالا آن، بیشتر برای گریم به کار می رود تا مصرف روزانه! با این حال برای استفاده در آرایش عروس و مهمانی های رسمی، به دلیل کاور کردن سیاهی دور چشم، جوش، آکنه و سفید کردن پوست، بسیار مناسب است.

کرم پودر ایرانی این لی، با ساختاری سبک و پوشانندگی بالا، مناسب استفاده روزانه بوده و رقیبی سرسخت در برابر محصولات خارجی این حوزه است. این لی با SPF40، از پوست شما در برابر آفتاب محافظت کرده و با کنترل چربی پوست و جلوگیری از براق شدن آن، محصولی عالی برای افراد با پوست چرب می باشد.

کرم پودر برند دیور (DIOR)

امروزه برند دیور در کنار تولید انواع عطر و ادکلن، کرم پودرهایی بسیار مرغوب و با کیفیت نیز تولید می کند. کرم میکاپ دیور، بسیار مناسب زیرساخت آرایش است و پوششی مخملی، روشن و جذاب برای شما ایجاد می کند. همچنین این کرم با خاصیت آبرسانی که دارد، به پوست شما کمک می کند تا در زیر لایه ای از کرم، به راحتی نفس بکشد؛ همین امر باعث می شود شما احساس سبکی کنید!

کرم دبورا که 50 سال از قدمت آن می گذرد، محصول کشور ایتالیا می باشد. دبورا با داشتن خاصیت آب رسانی و SPF35، بهترین کرم گریم سفید کننده صورت برای پوست های خشک بوده که شما را از ضد آفتاب نیز بی نیاز می سازد. این کرم بعد از استفاده، پوستی یکدست، شاداب، مات و مخملی برایتان ایجاد می کند.

کرم گریم بورژوا (BOURJOIS)

برند بورژوا که دیگر نیاز به معرفی ندارد. کرم پودرهای این برند سرشار از ویتامین های B، C و B5 بوده که به محض استفاده، نشانه های خستگی را در صورت شما از بین برده و پوستی شفاف و روشن برای شما ایجاد می کند. این محصول تا 16 ساعت پوست را مرطوب نگه می دارد. از معایب کرم بورژوا این است که به دلیل نداشتن SPF، نمی توان آن را جایگزین کرم ضد آفتاب کرد.

کرم لورآل، به عنوان بهترین کرم گریم سفید کننده صورت معرفی می شود. این برند از قدیمی ترین و معروف ترین های این حوزه بوده که انجام با تحقیقات علمی، آزمایشات شیمیایی فراوان و رعایت اصول بهداشتی، همواره محصولاتی با کیفیت تولید می کند و مخاطبین بسیاری در سراسر جهان دارد. از جمله عواملی که این کرم پودر را بسیار محبوب کرده، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ماندگاری طولانی
  •  پوشش دهی بالا
  • دارای رنگ های مات
  •  بافتی سبک و نرم
  •  آبرسان قوی
  • مناسب همه نوع پوست
  • دارای خاصیت ضد آب و ضد آفتاب
  • قیمت مناسب همراه با کیفیت بالا

کرم پودر کلینیک (CLINIQUE)

کرم پودرهای کلینیک، رتبه یک را در حوزه آرایشی دارند. کلینیک از برندهای قدیمی بوده که از سال 1986 مشغول به کار کرده است. این محصول مخصوص آقایان و بانوان بوده و آرایشی طبیعی، زیبا با پوستی یکدست و روشن ایجاد می کند. کرم میکاپ کلینیک، با خاصیت آبرسانی قوی که دارد، محصولی مناسب برای پوست های خشک و حساس می باشد.

لانکوم، محصولی فرانسوی بوده که با پوشش مخملی، مات و سبکی که ایجاد می کند، طرفداران زیادی پیدا کرده است. همچنین این کرم پودر، با داشتن خاصیت آبرسانی بالا، مناسب پوست های خشک و حساس می باشد. لانکوم با رنگ طلایی و ماندگاری 18 ساعته ای که دارد، آرایشی زیبا و جذاب برای شما ایجاد می کند. از دیگر فواید این کرم گریم، داشتن کاور بالا آن می باشد که پوششی یکدست، بدون جوش و آکنه برای شما پدید می آورد.

کالیستا، بهترین کرم گریم سفید کننده صورت است که قیمت مناسبی نیز دارد. این کرم با پوشانندگی بالا، ماندگاری زیاد، بافت سبک و مخملی که دارد، سبب شده تا هرکس با تنها یک بار استفاده، خواهان آن شود. از دیگر مزایا کالیستا، عدم اکسید شدن آن می باشد؛ یعنی بعد از مدت طولانی تغییر رنگ نداده و تیره نمی شود.

 نکته مهم در انتخاب کرم گریم مناسب  

یک کرم پودر خوب می تواند به شما در برطرف کردن مشکلات پوستی کمک کند. در هنگام خرید کرم گریم مناسب، علاوه توجه به رنگ آن باید نکات دیگری را در نظر بگیرید.

  • توجه به نوع پوست خود (خشک یا چرب بودن آن)
  • پوشانندگی بالا
  • بافت مخملی و سبک
  • تناسب مقدار SPF آن با محل زندگیتان
  • مقاوم در برابر گرما، رطوبت و تعرق
  • ماندگاری بالا
  • فاقد مواد حساسیت زا
  • توجه به مقدار ویتامین و آنتی اکسیدان آن.
دکمه بازگشت به بالا