دانش و فناوریکسب و کار های برتر ایجی مارکت

بهترین نسخه ویندوز 10 برای لپ تاپ ایسوس

بهترین نسخه ویندوز 10 برای لپ تاپ ایسوس و سایر لپ تاپ ها است؛ زیرا به عنوان استانداردترین ویرایش ویندوز 10 در مایکروسافت شناخته می شود.

معرفی بهترین نسخه ویندوز 10 برای لپ تاپ ایسوس

همان طور که می دانید ویندوز 11 به تازگی وارد بازار شده است و هنوز همه افراد با آن آشنایی ندارند. از سوی دیگر این ویرایش از ویندوز بر روز لپ تاپ هایی با سخت افزار قدیمی کارایی ندارد. همین موضوع باعث شده که بسیاری از متخصصان و کارشناسان در مراکز ، به افراد پیشنهاد دهند که از Windows 10 استفاده کنند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا رایج ترین و بهترین نسخه های ویندوز 10 را که برای نصب بر روی لپ تاپ Asus و سایر سیستم های سازگار مناسب هستند را به شما معرفی کنیم.

ویندوز 10 نسخه Home

خرید لپ تاپ ایسوس .باید بگوییم که بهترین و رسمی ترین ورژن ویندوز 10 که بر روی اکثر لپ تاپ های موجود در بازار نیز نصب شده، همین ویرایش Home است. این ورژن بهترین نسخه ویندوز 10 برای لپ تاپ ایسوس و سایر لپ تاپ ها است؛ زیرا به عنوان استانداردترین ویرایش ویندوز 10 در مایکروسافت شناخته می شود. این ورژن می تواند نیازهای روزمره افراد از جمله تماشای برنامه ها و محتواهای گوناگون، نصب نرم افزارهای لازم و وبگردی را به خوبی فراهم و اجرا کند. به علاوه نسبت به سایر ویندوزها از پیچیدگی و دشواری بسیار کم تری برخوردار است و حتی افرادی که خیلی مهارت کامپیوتری ندارند، می توانند با این سیستم عامل به خوبی ارتباط برقرار کنند.

ویندوز 10 نسخه Pro

بهترین نسخه ویندوز 10 برای لپ تاپ ایسوس و سایر لپ تاپ ها است؛ زیرا نسبت به ورژن های دیگر قابلیت های بیشتری دارد. ورژن Pro این سیستم عامل شباهت بسیار زیادی به Home Edition دارد و بیشتر برای کاربرانی که با کامچیوتر آشنا هستند و علاقه دارند تا بتوانند کارهای بیشتر و پیشرفته تری با لپ تاپ انجام دهند مناسب است. ویندوز 10 پرو قابلیت BitLocker را دارا است. این قابلیت می تواند امنیت بیشتری را برای کاربران فراهم کند. علاوه بر این ها در این ورژن قابلیت Remote Desktop نیز وجود دارد که ه کاربران خود این امکان را می دهد تا از راه دور نیز لپ تاپ خود را کنترل کنند و در مواقعی که دسترسی به لپ تاپ خود ندارند بتوانند با یک سیستم دیگر وارد سیستم خود شوند.
یکی دیگر از قابلیت های خاص و مهم Windows 10 Pro این است که به کاربران خود این امکان را می دهد تا با ساخت و اجرای Virtual machines، قبل از نصب برنامه ها بر روی سیستم اصلی، آن ها را در یک فضای مجازی اجرا کنند تا سیستمشان آلوده به ویرس های مختلف نشود و مشکلی برای لپ تاپشان به وجود نیاید.

ویندوز 10 نسخه Enterprise

لینک لپ تاپ ایسوس از وب سایت آمازون ,اگر شما کارمند شرکتی هستید یا اینکه اکثر کارهای خود را با استفاده از لپ تاپ Asus انجام می دهید و یا حتی برای انجام پروژه های دانشجویی خودتان قصد خرید لپ تاپ از نمایندگی ایسوس را دارید؛ باید بگوییم بهترین نسخه ویندوز 10 برای لپ تاپ ایسوس شما، است. این ورژن از ویندوز معمولا برای استفاده روزمره کاربردی ندارد و تقریبا رابط کاربری آن پیچیده است؛ با این حال همه قابلیت های پرو را در خود دارد و می تواند از پس پردازش داده های سنگین برآید.

ویندوز 10 نسخه Home Edition

ورژن Home Edition بهترین نسخه ویندوز 10 برای لپ تاپ ایسوس و کاربرانی است که علاقه زیادی به گیم داشته و از سیستم خود بیشتر برای بازی و گیم استفاده می کنند. Windows 10 Home Edition قابلیت هایی مانند Gameplay، Gaming Bar و streaming را در خود دارد که به شما کمک می کنند تا به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید. علاوه بر این ها این ورژن از ویندوز 10 به کاربران گیمر خود این امکان را می دهد تا تنظیمات بازی خود را بر روی حالت MAX قرار دهند.

مراحل نصب ویندوز 10 بر روی لپ تاپ ایسوس

  1. ابتدا وارد تنظیمات بایوس شوید. برای ورود به این تنظیمات شما باید کلیدهای F12 ،F8 یا کلید Delete را فشار دهید.
  2. برای نصب ویندوز 10 از طریق بایوس، باید تنظیمات آن را روی تب Legacy قرار دهید. اما اگر می خواهید ویندوز 10 را از طریق UEFI نصب کنید باید بوت را روی UEFI تنظیم نمایید.
  3. در این مرحله باید لپ تاپ ایسوس یا هر سیستم دیگری که قصد نصب ویندوز 10 بر روی آن دارید را بوت کنید.
  4. بعد از اتمام مراحل بوت کردن، بر روی گزینه Next کلیک کنید.
  5. در این مرحله باید گزینه Install now را انتخاب کنید.
  6. حالا می توانید از صفحه ای که برایتان باز شده گزینه ای که با ویندوز شما هم خوانی دارد را انتخاب کرده و بر روی گزینه Next کلیک کنید.
  7. در مرحله هفتم شما باید با توجه به نوع لپ تاپ خود نسخه 32 بیتی یا 64 بیتی ویندوز را دانلود کنید.
  8. در این مرحله باید تیک گزینه accept the license terms را بزنید و مجدا بر روی Next کلیک کنید.
  9. در این جا باید بر روی گزینه Custom: Install Windows only advanced کلیک کنید.
  10. پس از آن اگر هارد سیستم شما پارتیشن بندی نشده باشد باید تب New را انتخاب کنید.
  11. بعد از انجام مراحل بالا باید محل نصب ویندوز 10 بر روی لپ تاپ تان را مشخص کنید.
  12. در پنجره ای که برای شما باز می شود از شما پرسیده شده است که می خواهید کیبورد شما انگلیسی باشد یا نه. شما باید بر روی گزینه Yes کلیک کنید.
  13. در این مرحله باید تب Add layout را برگزینید.
  14. در این جا باید گزینه Persian را انتخاب کرده و بر روی گزینه Skip for now کلیک کنید.
  15. سپس باید یک نام کاربری و پسورد انتخاب کرده و Next را بفشارید.
  16. در این مرحله باید قابلیت هایی را که می خواهید ویندوز 10 برای شما اجرا کند انتخاب کرده و آن ها را فعال کنید.

بعد از انجام تمام این مراحل کمی صبر کنید تا لپ تاپ شما لود شود. اگر نصب ویندوز برای شما دشوار است و یا در طی نصب ویندوز 10 بر روی لپ تاپ ایسوس خود با مشکلی مواجه شدید می توانید با مهر که به طور دائمی پاسخگوی کاربران خود است تماس گرفته و از متخصصان حاضر در نمایندگی درخواست کنید که شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

سخن پایانی

همان طور که سایر ویندوزها ویرایش های گوناگون و مختلفی دارند ویندوز 10 نیز دارای ورژن های متعددی است. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین نسخه ویندوز 10 برای لپ تاپ ایسوس و سایر لپ تاپ ها را به شما معرفی کرده و روش نصب آن را به شما آموزش دهیم. همان طور که در مطالب بالا ذکر کردیم استانداردترین ورژن ویندوز 10 نسخه Home است. این ویرایش به دلیل این که از پیچیدگی و دشواری زیادی بهره مند نیست، برای همه افراد حتی کسانی که اطلاعات و مهارت زیادی در این زمینه ندارند مناسب و کار بردی خواهد بود

دکمه بازگشت به بالا