سلامتی و پزشکی

بهترین مکمل برای تقویت رو رفع کم پشتی مو در زنان

بهترین مکمل ها برای تقویت موهای نازک در خانم ها

ریزش مو توسط 90 درصد زنانی که از این گروه از مکمل ها استفاده می کنند کاهش می یابد

طبق مطالعه جدیدی که در مجله Cosmetics and Skin Hygiene منتشر شده است، سلامت موهای شما ممکن است به میزان امگا 3 مصرفی شما مرتبط باشد.

یک گروه شامل 80 زن سالم بود که فقط ریزش موی ملایم با صورت زنانه داشتند (تصویر موهای نازک شبیه سم اسب است و از بالای سر شروع می شود) که ویتامین C و لیکوپن مصرف کردند. نتیجه این بود که برای 62 درصد از زنان، ضخامت مو افزایش یافته و قطر آن ضخیم تر شده است و برای 90 درصد از زنان، ریزش کلی مو کاهش یافته است. (گروه کنترل هرگز از مکمل استفاده نکردند و به چنین نتایجی نرسیدند). بر اساس این نظرسنجی، 92 درصد از زنانی که این مکمل را مصرف می کردند، از نتایج راضی بودند.

بهترین مکمل ها برای تقویت موهای نازک در خانم ها

اگرچه ریزش مو در زنان اغلب به دلایل ارثی، التهابی و هورمونی است، محققان بر این باورند که اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان های موجود در مکمل ها ممکن است به سلامت عروق، غشای سلولی، رشد سلولی و فعالیت ضد التهابی در داخل و اطراف فولیکول های مو کمک کنند. فولیکول ها

بسیاری از ویتامین‌هایی که ادعا می‌کنند موهای شما را تقویت می‌کنند، زمانی موثر هستند که مواد مغذی ضروری را نداشته باشید، اما برای استفاده از این مکمل‌ها لازم نیست مغذی باشید، زیرا هیچ زنی به آن توجه نکرده است. مطالعه، آنها هیچ سوء تغذیه نداشتند.

اگر علاقه مند به امتحان این مکمل ها هستید، حتماً ابتدا با پزشک مشورت کنید (روغن هسته انگور سیاه می تواند فشار خون را در افراد مبتلا به فشار خون پایین کاهش دهد و همچنین ممکن است التهاب را کاهش دهد).

مکمل ها و مقدار مصرف برای زنان در این مطالعه به شرح زیر است:

  • روغن ماهی: 460 میلی گرم
  • روغن انگور سیاه: 460 میلی گرم
  • ویتامین E: 5 میلی گرم
  • ویتامین C: 30 میلی گرم
  • لیکوپن: 1 میلی گرم

اگر مکمل‌ها را فقط در دوزهای بالاتر پیدا می‌کنید، نگران نباشید (مخصوصاً لیکوپن و ویتامین E که تقریباً همیشه در دوزهای بالاتر از این مطالعه فروخته می‌شوند). کمی ویتامین اضافی به شما آسیب نمی رساند. این را هم مثل بقیه به یاد داشته باشید درمان ریزش موبرای حفظ نتایج، باید به مصرف این مکمل ها ادامه دهید.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا