دانش و فناوریکسب و کار های برتر ایجی مارکت

بهترین تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران

انتخاب تعمیرگاره لوازم خانگی به دلیل قیمت نسبتا بالای این قبیل وسایل منزل و کاربرد بسیار زیاد آنها سخت است و این مساله در شهرهای بزرگ مانند تهران مشکل تر خواهد شد. اگر ساکن تهران هستید و به دنبال مجموعه ای حرفه ای برای تعمیر لوازم خانگی می باشید، تکنوپشتیبان می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. این مجموعه یکی از قدیمی ترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی ایرانی و خارجی در تهران با قطعات اصلی است که برای خدمات خود گارانتی ارائه می دهد.

تکنوپشتیبان؛ تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران

لوازم خانگی برقی که اغلب در آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرند، از کاربردی ترین وسایل در هر منزل هستند که خرابی هر یک از آنها می تواند روال عادی زندگی را با اختلال مواجه کند. به همین دلیل هر نوع خرابی آن در زمان کوتاه باید توسط افراد با تجربه برطرف گردد. تکنوپشتیبان یکی از بهترین مراکز و تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است که دایره گسترده ای از لوازم برقی منزل را پوشش داده و تعمیر می کند. از جمله خدمات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر یخچال فریزر
  • تعمیر ساید بای ساید
  • تعمیر جاروبرقی
  • تعمیر ماشین لباسشویی
  • تعمیر ماشین ظرفشویی
  • تعمیر مایکروفر

برندهای ایرانی و خارجی تولیدکننده هر یک از لوازم خانگی توسط این مجموعه پوشش داده شده و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. تعمیرکاران تکنوپشتیبان همگی دوره های آموزشی برندهای مختلف را گذرانده و در طی سالها فعالیت به تجربه بالایی در این زمینه دست پیدا کرده اند.

تعمیر لوازم خانگی در محل

حمل و جا به جایی وسایل سنگینی از قبیل یخچال و ساید برای انتقال آنها به تعمیرگاه کار بسیار سخت و زمان بری است. به همین دلیل تکنوپشتیبان تمام خدمات خود را در محل و منزل نیز برای مشتری انجام می دهد. تعمیرکاران این مجموعه در مناطق مختلف شهر حضور داشته و بلافاصله بعد از هماهنگی با مشتری به محل اعزام و تعمیرات را با کیفیت تضمین شده انجام می دهند. این تعمیرکاران همگی دارای گواهی عدم سوء پیشینه بوده و قابل اعتماد هستند.

تعمیرگاه لوازم خانگی جنوب تهران

از مهم ترین دلایلی که باعث شده است تا تکنوپشتیبان در لیست بهترین تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران قرار بگیرد، ارائه خدمات برای تمام مناطق است. لذا اگر به دنبال مجموعه ای منحصر به فرد با کار تضمین شده برای تعمیر لوازم خانگی در جنوب تهران هستید، با خیال اسوده می توانید از خدمات تکنوپشتیبان استفاده کنید.

از جمله مناطق قابل پوشش توسط گروه تکنوپشتیبان می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

شهرری، ابن بابویه، امام زاده ابوالحسن، امام زاده حسن، امین آباد، انبار گندم، انبار نفت، باقرشهر، بزرگراه آزادگان، بعثت، بلوار قدس، پاسگاه نعمت آباد، ترمینال جنوب، تقی آباد، جوانمرد قصاب، چهاردانگه، چیت سازی، خانی آباد، خزانه بخارایی، خلازیر، خیابان زمزم، خیابان نواب، دولت آباد، دولت خواه، راه آهن، سه راه آذری، سیزده آبان، شهرک علایین، شهرک گلریز، شوش، صالح آباد، صفائیه، عبدل آباد، علی آباد، عماد آباد، فلاح، قلعه گبری، قوچ حصار، کیانشهر، گمرک، مرتضی گرد، منیریه، مولوی، میدان خراسان، نازی آباد، یاخچی آباد، یافت آباد

تعمیرگاه لوازم خانگی شمال تهران

تعمیرکاران این مجموعه در تمام مناطق و محله های شمال تهران تعمیر لوازم خانگی خارجی و ایرانی برندهای مختلف را انجام می دهند. این مجموعه بسیاری از برندهای شناخته شده را پوشش می دهد که از جمله آنها می توان به تعمیر لوازم خانگی سامسونگ، ال جی، بوش، اسنوا، پارس، مجیک، دوو، امرسان، الکترواستیل و غیره اشاره کرد.

تمام این خدمات به صورت تضمین شده و با گارانتی ارائه شده و از قطعات اصلی در تعمیر آنها استفاده میشود. با توجه به اینکه تکنوپشتیبان نمایندگی مجاز برندهای ایرانی و خارجی لوازم خانگی است، به همین دلیل به قطعات اصلی آنها دسترسی دارد.

اختیاریه، ونک، نیایش، نیاوران، لویزان، کامرانیه، قیطریه، شیان، ده ونک، درکه، دارآباد، جمشیدیه، توانیر، بلوار اندرزگو، الهیه، آرارات، سئول، دزاشیب، دربند، خیابان آفریقا، جماران، تجریش، اوین، اقدسیه، سوهانک، دروس، داوودیه، چیذر، جاده لشگرک، پاسداران، امانیه، ازگل، آجوادنیه از جمله مناطقی هستند که تکنوپشتیبان برای تعمیر لوازم خانگی شمال تهران آنها را پوشش می دهد.

تعمیرات لوازم خانگی شرق تهران تضمینی

ارائه گارانتی برای تعمیر لوازم خانگی یکی از راه های اثبات کننده کیفیت کار این مجموعه است. تعمیرکاران حرفه ای و باتجربه تکنوپشتیبان در طی سالها فعالیت با سیستم داخلی تمام انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال فریزر و ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی ایرانی و خارجی آشنایی کامل پیدا کرده اند. به همین دلیل در زمان کوتاه و بدون آزمون و خطا عیب وسایل را شناسایی و رفع می کنند.

تمام خدمات ارائه شده در این مجموعه دارای گارانتی هستند. در بازه گارانتی اگر همان خرابی مجدد تکرار شود، بدون دریافت دستمزد تعمیرات توسط تعمیرکار در محل انجام خواهد شد. برخی از مناطق شرق تهران که توسط این مجموعه پوشش داده میشوند عبارتند از:

اتابک، اتوبان آهنگ، اتوبان بابایی، استخر، بزرگراه زین الدین، بزرگراه یاسینی، بلوار اتحاد، بلوار دلاوران، پردیس، پل چوبی، پیروزی، تهرانپارس، حشمتیه، حکیمیه، خاوران، خیابان دماوند، شریعتی، نیروی هوایی، دروازه شمیران، رسالت، سبلان، سرخه حصار، شمس آباد، شهرک امام خمینی، شهرک شهید هاشمی نژاد، شهرک مسعودیه، فرجام، قنات کوثر، مجیدیه، محلات، مسگرآباد، مشیریه، مصلی، میدان امام حسین، نارمک

تعمیر لوازم خانگی غرب تهران

تفاوتی ندارد که برند لوازم خانگی شما چیست، در هر صورت تکنوپشتیبان برای تعمیر آنها از قطعات اصلی استفاده می کند. تعمیرکاران این مجموعه بعد از بررسی دقیق دستگاه و قطعات داخلی آن، در صورت نیاز قطعه معیوب را با قطعه اصلی جایگزین می کنند.

لازم به ذکر است، به دلیل قیمت بالای قطعات اصلی لوازم خانگی، تا حد امکان قطعات معیوب دستگاه توسط تعمیرکار باتجربه تعمیر می گردد. این خدمات در تمام مناطق زیر قابل ارائه هستند:

ارم، آزادی، اسکندری، اکباتان، ایوانک، بزرگراه خرازی، بلوار ایران خودرو، بلوار فردوس، پونک، تهرانسر، جنت آباد، چمران، چیتگر، حصارک، خیابان کارون، دهکده المپیک، سازمان برنامه، ستارخان، ستاری، سردار جنگل، سعادت آباد، سلسبیل، سولقان، سی متری جی، شهرآرا، شهران، شهر زیبا، شهر قدس، شهرک آتی ساز، شهرک المهدی، شهرک پاسارگاد، شهرک پرواز، شهرک دانشگاه صنعتی شریف، شهرک ژاندارمری، شهرک شهید باقری، شهرک صدرا، شهرک غرب، شهرک فردوس، شهرک فرهنگیان، شهرک نفت، شهرک ولیعصر، صادقیه، طرشت، فتح، فرحزاد، فردوس غرب، کن، کوهسار، گیشا، مرزداران، مهرآباد، نوب، وردآورد

تعمیر لوازم خانگی با قیمت مناسب در تهران

تمام خدمات ارائه شده در تکنوپشتیبان اعم از تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید، تعمیر جاروبرقی و مایکروفر و غیره توسط تعمیرکار حرفه ای انجام میشود. به همین دلیل تعمیر به تعویض قطعات اولویت داده شده و در نهایت باعث کاهش هزینه های تعمیر می شود. همچنین لازم به ذکر است، این خدمات در محل انجام شده و نیاز به حمل و انتقال لوازم سنگین به تعمیرگاه نیست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات تعمیر لوازم خانگی می توانید نام تکنوپشتیبان را در اینترنت جستجو کنید.

دکمه بازگشت به بالا