عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

بهترین برند آسانسور ایرانی

شرکت ها و برندهای بسیار زیادی در صنعت آسانسور در حال فعالیت هستند. برخی از این برندها از سابقه ی بسیار طولانی و بالایی برخوردارند و برخی تا حدودی در صنعت آسانسور نوپا به حساب می آیند. اما آیا تابحال به این موضوع فکر کرده اید که بهترین برند آسانسور در دنیا کدام است؟ یا حتی بهترین برند آسانسور ایران کدام برند است؟ در این مقاله کلمان قصد دارد بهترین برندهای آسانسور دنیا و ایران را به شما معرفی کند. با کلمان همراه شوید…

فاکتورهای انتخاب بهترین آسانسور چیست؟

اگر قصد خرید آسانسور دارید، بدون شک می خواهید بهترین برند موجود در بازار را انتخاب کنید. برندهای معتبر و باکیفیتی در سراسر جهان وجود دارند که برخی از آنها در ایران دارای نمایندگی هستند. آسانسورهایی که در بازار ایران موجودند، به صورت قطعات جداگانه فروخته می شوند و هر قطعه برند مخصوص به خود را دارد . برای مثال فرض کنید که شما می خواهید برای یک ساختمان تجاری 6 طبقه، بهترین آسانسور ممکن را تهیه کنید. موتور آسانسور، کابین آسانسور؛ درب کابین و طبقات، سیم بکسل و ده ها قطعه زیر و درشت دیگر وجود دارند که باید برند و مدل هر کدام را انتخاب کنید. علاوه بر انتخاب نوع برند ایرانی یا وارداتی هر قطعه، فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند که باید آنها را در نظر بگیرید. نوع آسانسور انتخابی، ظرفیت مورد نیاز آسانسور با توجه به کاربری ساختمان، تعداد توقف و ایستگاه های آسانسور، تعداد درب و میزان اتوماتیک بودن آنها، تعداد ریل، متراژ سیم بکسل، متراژ تراول کابل و … از جمله پارامترهایی هستند که برای داشتن بهترین آسانسور با بالاترین بازده؛ به آنها توجه کنید.

کلیه ی قطعات آسانسور از یک برند نیستند، برای مثال برندهای معتبر و با کیفیت موتور آسانسور، زیلابگ، آلبرتوساسی، هوبر، آرکل، مونتاناری و غیره هستند. اما برای درب آسانسور برندهای دیگری مانند یاران، توس، سپاهان، کلمان و غیره وجود دارد که از کیفیت قابل قبولی برخوردارند. اگر با قطعات آسانسور آشنایی ندارید؛ پیشنهاد می کنیم قبل از ادامه، مقاله ی را مطالعه کنید. راه دیگر انتخاب پکیج های آسانسوری پیشنهادی شرکت هاست که معمولا در چندین دسته بندی اقتصادی و باکیفیت طبقه بندی می شوند و مشتریان می توانند به صورت یکجا قطعات راه اندازی آسانسور را خریداری کنند. مزیت دیگر پکیج های آسانسور اطمینان از سازگاری قطعات با یکدیگر است و همین موضوع کارایی نهایی آسانسور را تحت الشعاع قرار می دهد.

در ادامه بهترین برندهای آسانسور در ایران و سایر کشورها را بررسی خواهیم کرد.

بهترین آسانسور ایران و برندهای موجود در بازار

همانطور که گفته شد، آسانسورها در ایران به صورت قطعات جداگانه فروخته می شوند و هر قطعه برند مخصوص به خود را دارد. تولیدکنندگان متعددی در ایران مشغول به فعالیت هستند که قطعات باکیفیت و معتبری را ارائه می دهند.

آسانسور بهران، یک برند موفق در ایران و خاورمیانه

شرکت آسانسور و پله برقی بهران بیش از سه دهه است که با تولید و تامین کلیه قطعات آسانسور و پله برقی و به کارگیری نیروهای متخصص در این زمینه، توانسته است به عنوان قطب اصلی صنعت آسانسور و پله برقی در ایران و نیز در خاورمیانه شناخته شود. از نمونه کارهای موفق این شرکت می توان به برج تجارت جهانی تبریز، مجلس شورای اسلامی، مترو هشتگرد، برج آسمان بابلسر و مجتمع شمیران سنتر اشاره نمود. موتور گیربکس و گیرلس آسانسور، درب آسانسور، گاورنر ، فلکه هرزگرد ، فلکه کششی، قفل آسانسور، براکت ریل و وزنه تعادل نیز از محصولات تولیدی این کارخانه هستند.

علاوه بر فروش محصولات به صورت قطعه، پکیج های آسانسور نیز توسط برند بهران ارائه می شود که برای آسانسور با موتورخانه، آسانسورهای باری، آسانسور بدون موتورخانه ارائه می شود. این پکیج ها در سه گروه حرفه ای، کلاسیک و اقتصادی به بازار عرضه می گردد. قابلیت سرویس دهی سریع با توجه به موقعیت آسانسور در طبقات، باز شدن درب ها قبل از توقف کامل به منظور افزایش سرعت سرویس دهی، وجود سیستم نجات اضطراری، امکان برقراری ارتباط با سیستم مدیریت ساختمان و قابلیت تعریف کارت شناسایی از جمله ویژگی های آسانسورهای پکیج بهران می باشند.

مشاهده انواع

برند اتوماتیک یاران، بهترین برند درب آسانسور

مجموعه ، بزرگترین تولید کننده درب های تمام اتوماتیک آسانسور و موتور گیربکس است که در ایران طرفداران زیادی دارد و درب های تولیدی آن از بهترین برندهای موجود در بازار هستند. این تولیدی با عنوان شرکت آسانبر طوس یاران البرز عضو انجمن صنفی تولیدکنندگان قطعات آسانسور و پله برقی ایران و عضو اصلی سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران است و موفق به اخذ گواهینامه های متعددی شده است.

از نمونه محصولات پرطرفدار این برند می توان به درب تمام اتوماتیک تلسکوپی، درب تمام اتوماتیک سانترال، درب نیمه اتوماتیک و سلکوم پلاس اشاره نمود.

دیگر برندهای درب آسانسور موجود در بازار از جمله کلمان؛ توس، سپاهان و آریان سیستم رو نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و در کنار کیفیت، قیمت اقتصادی و مناسبی نیز دارند.

مشاهده انواع

الکو، یک برند عالی برای موتور گیربکس ایرانی

کارخانه تولید موتور گیربکس آسانسور نیز دارای متنوع ترین موتورهای گیربکس تولیدی در ایران است که برای محصولات خود 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد. این برند توانسته است با تولید بیش از 200000 موتور و 20 عاملیت فروش فعال یکی از بهترین برندهای موتور آسانسور ایرانی باشد.

مشاهده انواع

داتیس و عصرنوین، بهترین برندها برای تابلوفرمان آسانسور

یکی دیگر از قطعات که برای داشتن بهترین آسانسور باید به آن توجه نمایید؛ تابلوفرمان آسانسور است. یک شرکت دانش بنیان است که تابلوفرمان های باکیفیت داخلی را روانه بازار می کند. این برند در سال 90 کارخانه داتیس را تاسیس کرد و در سال 92 با ورود محصول لایت به بازار جایگاه پیشروی بازار را کسب کرده است. داتیس در حال حاضر بیشترین سهم از بازار تابلو فرمان در ایران را دارد و دارای بیش از 100.000 محصول نصب شده است. گواهینامه های استاندارد: CE اروپا، EN81-1 ، ISO 9001 از دلایلی هستند که تابلوفرمان داتیس را متمایز و قابل اطمینان می کند.

مشاهده محصولات

مشاهده محصولات

بهترین برند آسانسورهای وارداتی موجود در ایران

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، قطعات و اجزاء آسانسور از برندهای متفاوتی هستند. یکی از مهمترین و اصلی ترین قطعات آسانسور که نقش مهمی در قیمت تمام شده ی آسانسور و کیفیت نهایی آن دارد، موتور آسانسور است. بهترین موتورهای دنیا متعلق به کشور ایتالیا هستند. این کشور میزبان بزرگترین و مدرن ترین تولیدکنندگان موتور آسانسور از جمله (یا همان آلبرتوساسی)، ، ، مونتاناری، ، و … است که بهترین موتورهای آسانسور جهان را روانه بازار می کنند. سایر کشورها از جمله آلمان، ترکیه، اسپانیا و چین نیز در بازار بین المللیِ موتور آسانسور وارد رقابت شده اند و موتورهای باکیفیتی تولید می کنند که از بین آنها می توان به و به عنوان بهترین برند موتور آسانسور اشاره نمود.

اگر می خواهید اطلاعات جامع و مقایسه ی دقیق و تخصصی تری درباره ی برندهای موتورهای آسانسور بخوانید؛ مقاله را از دست ندهید.

بهترین برند آسانسور در دنیا

صنعت آسانسور هر روز در حال پیشرفت است. همانطور در مقالات قبل به این موضوع پرداختیم، رقابت برندهای مختلف آسانسور در حال حاضر رقابت بر سر است. در اینجا به 7 برند معروف و صاحب نام صنعت آسانسور اشاره می کنیم و در مورد هرکدام تاریخچه و سابقه ای را ارائه خواهیم داد:

  1. اتیس (Otis)

قدیمی ترین شرکت تولید آسانسور دنیا، شرکت اتیس است که در سال 1853 در شهر نیویورک تاسیس شد. طبق ادعای خود شرکت اتیس، این برند بالاترین درآمد را در صنعت آسانسور در اختیار دارد. شرکت اتیس یک شرکت چند ملیتی است و بی شک می توان از اتیس به عنوان مشهورترین شرکت تولیدی آسانسور در حال حاضر نام برد. 200 کشور در دنیا از خدمات اتیس استفاده می کنند. برخی از مشهورترین مکان هایی که مجهز به آسانسورهای اتیس می باشد عبارت است از:

  • برج ایفل
  • برج خلیفه
  • برج CN
  • مرکز تجارت جهانی
  • ساختمان امپایر استیت
  • برج دوقلوی پتروناس
  • هتل دل کورنادو
  • آسانسور پیزا
  • برج اسکایلون
  • برج وحشت دیزنی
  1. میتسوبیشی الکتریک (Mitsubixhi Electric)

رکورد تولید بلند ترین، سریع ترین و آسان ترین آسانسور در جهان متعلق به شرکت میتسوبیشی الکتریک است. میتسوبیشی در سال 1921 در توکیو فعالیت خود را آغاز نمود. نقطه عطف شرکت میتسوبیشی دارا بودن قوی ترین سرویس دهی آسانسور است که باعث شده است این شرکت در رتبه ی دوم بهترین شرکت های آسانسور جهان قرار بگیرد. در سال 1980 شرکت میتسوبیشی نخستین اینورترهای VVVF را تولید نمود. نصب آسانسور پرسرعت میتسوبیشی در برج یوکوهاما باعث شد که این آسانسور تا سال 2004 رکورد سریع ترین آسانسور دنیا را در اختیار داشته باشد. این شرکت 120 هزار کارمند دارد که به نوبه ی خود رقم بسیار چشم گیری است.

  1. شیندلر (Schindler)

شیندلر نیز همچون اتیس یکی از شرکت های سابقه دار و قدیمی در صنعت آسانسور است. سال تاسیس این شرکت 1874 است. محل تاسیس این شرکت در سوئیس بوده ولی در حال حاضر دفتر مرکزی آن در نیوجرسی آمریکا واقع شده است. به دلیل دارا بودن 1000 مکان در سراسر دنیا، شرکت شیندلر در زمره ی بزرگترین شرکت ها از نظر وسعت و پهناوری است. تعداد کارکنان شیندلر 56 هزار نفر است.

شیندلر یکی از قدیمی ترین شرکت های حاضر در صنعت آسانسور ایران است که تا کنون در حال فعالیت می باشد.

  1. کونه (Kone)

شرکت کونه کار خود را 107 سال پیش در شهر هلسینکی فنلاند شروع کرد. ساختمان مرکزی شرکت کونه در شهر اسپو قرار دارد. کونه در زبان فنلاندی به معنی دستگاه یا ماشین است. یکی از مواردی که باعث معروفیت شرکت کونه شده است، ارائه راه حل های عالی و کاربردی برای حل مشکلات پیچده ی مهندسی در زمینه آسانسور است. شرکت کونه 52 هزار کارمند در سراسر دنیا دارد. در حال حاضر شرکت کونه دارای 800 شعبه در 40 کشور جهان است. آسانسور پانورامیک برج لیدن هال لندن یکی از آسانسورهای کونه فنلاند می باشد که در 39 ثانیه فاصله ی نخستین طبقه تا طبقه 45 آن را طی می کند.

  1. تیسن کروپ (ThyssenKrupp)

این شرکت آلمانی در 1999 تاسیس شده است. حوزه ی فعالیت این شرکت علاوه بر آسانسور شامل پله برقی و پیاده روهای متحرک نیز می شود. این شرکت چند ملیتی از نظر وسعت و رشد اقتصادی در جایگاه بسیار رفیعی قرار دارد. کافیست تنها به تعداد کارمندهای این شرکت در کشور اسپانیا دقت شود تا بتوان از درآمد بالای این شرکت مطلع شد. این شرکت تنها در اسپانیا 55 هزار نفر کارمند دارد.

تیسن کروپ دارای 670 شعبه در سراسر دنیا می باشد.

  1. فوجی تک (Fujitec)

شرکت فوجی پس از میتسوبیشی، دومین شرکت برتر ژاپن در تولید و ساخت آسانسور است. سال تاسیس این شرکت به 1948 برمی گردد و تعداد کارمندهای آن 8 هزار نفر است. این شرکت در کشورهای مختلفی همچون چین، کره جنوبی، هند، سنگاپور، آمریکا و.. فعالیت دارد.

هیتاچی در سال 1924 در توکیو تاسیس شد. بیشترین درآمد برند هیتاچی از صنعت آسانسور حاصل می شود. یکی از رکوردهای این شرکت آسانسور در یکی از بلندترین برج های جهان به ارتفاع 213 متر از سطح زمین می باشد. تعداد کارکنان شرکت هیتاچی در حدود 389 هزار نفر است.

بهترین برند آسانسور در ایران

در ایران نیز شرکت ها و برندهای مختلفی در حوزه آسانسور در حال فعالیت می باشند که شاید انتخاب بهترین برند آسانسور در ایران را کمی دشوار کند. به همین منظور برای شناخت بهترین شرکت آسانسور در حال حاضر ایران بایستی گذری به تاریخچه ی صنعت آسانسور در ایران داشته باشیم.

تاریخچه صنعت آسانسور در ایران

در دوران حکومت پهلوی دوم و از سال 1335 صنعت آسانسور در ایران به شکوفایی رسید. در سال 1345 اولین کارگاه درب و کابین آسانسور با الگو گرفتن از شرکت های اروپایی در ایران راه اندازی شد. اولین کارخانه تولید آسانسور به نام شیندلر در سال 1353 در قزوین مورد بهره برداری قرار گرفت. از شرکت شیندلر به عنوان مادر صنعت آسانسور در ایران نام برده می شود. همزمان با شیندلر، شرکت تسلا نیز وارد بازار تولید قطعات آسانسور در ایران شد. در سال 1354 تحت لیسانس هاوس آلمان کارخانه ای برای تولید آسانسور و پله برقی در ابهر شروع به فعالیت نمود. در همین برهه ی زمانی شرکت اتیس آمریکا نیز برای ورود به صنعت آسانسور ایران، اقدام به برنامه ریزی جهت ساخت کارخانه در ساوه نمود. در سال 1355 نیز شرکت ایرانی امبریا تحت لیسانس اسپانیا در رشت تاسیس شد. رشد و شکوفایی صنعت آسانسور تا پیش از انقلاب منجر به تاسیس بیش از 30 شرکت و کارخانه در ایران شد. پس از انقلاب و خروج کارشناسان خارجی و تحریم ایران رکود در صنعت آسانسور رخ داد. به عنوان مثال برند شیندلر با ملی شدن بانک ها توسط وزارت مسکن و شهرسازی دولتی می شود. در همین راستا شرکت آسانسور و پله برقی ایران تعطیل می شود. پروژه اتیس مصادره می شود. بانک صنعت و معدن اداره ی شرکت ایران امبریا را بر عهده می گیرد. صنعت آسانسورسازی و سرمایه گذاری خارجی در آن به نقطه ی پایانی خود در ایران می رسد. پس از 8 سال جنگ تحمیلی، ساختمان سازی دوباره جان تازه ای می گیرد و صنعت آسانسور نیز شروع به رشد می کند. تمامی شرکت های پیش از انقلاب دیگر در ایران حضور نداشتند به جز یک شرکت، و آن هم شیندلر و تحت لیسانیس شیندلر سوئیس.

جهت خرابی آسانسور با کارشناسان ما تماس بگیرید

شرکت های آسانسور فعال در ایران

با گذشت زمان و کم شدن برخی از تحریم ها، بسیاری از شرکت های خارجی دوباره اقدام به فعالیت در بازار ایران نمودند. بسیاری از این شرکت ها هرچند بصورت مستقیم وارد بازار آسانسور ایران نشده اند اما از طریق زیرمجموعه های خود در بازار آسانسور ایران فعالیت گسترده ای را آغاز نمودند. به عنوان مثال شرکت چند ملیتی اتیس دوباره فعالیت خود را در ایران از سر گرفت. بطورکلی شرکت های آسانسور در ایران باید گواهی و پروانه ی عضویت در سندیکای آسانسور را داشته باشند. همچنین باید از سوی وزارت صنعت و معدن مجوزهای مربوط به تولید و ساخت آسانسور را کسب کرده باشند.

بلندترین ساختمان ایران که خود به عنوان 6امین برج مخابراتی دنیا محسوب می شود برج میلاد است. ارتفاع این برج 435 متر بوده که در آن 4 آسانسور با ظرفیت21 نفر به کار گرفته شده است. آسانسور و پله برقی برج میلاد توسط شرکت شیندلر نصب و راه اندازی شده است.

کدام برند آسانسور را انتخاب کنیم؟

در انتخاب آسانسور و برند سازنده ی آن باید به نکات مهمی توجه نمود. چرا که انتخاب آسانسور برای موقعیت ها و کاربردهای مختلف ممکن است در انتخاب برند سازنده ی آن نیز تاثیر بگذارد. برخی از این نکات شامل موارد زیر می شود:

  • شرایط آب و هوایی از قبیل نوع رطوبت، سرمایش و گرمایش محیط، گرد و غبار و …
  • مکان نصب آسانسور و کارایی آن همچون کارایی باربری، نفربری، بیمارستانی و …
  • سازگاری قطعات و تجهیزات با نوع آب و هوا و نوع کاربری آسانسور
  • توجه به نوع طراحی ساختمان و محل قرارگیری آسانسور در آن به عنوان مثال، کششی و …

در انتخاب آسانسور باید سابقه ی شرکت ارائه دهنده ی آسانسور بررسی شود. یکی از مهم ترین نکات در خرید آسانسور از شرکت های مختلف، داشتن تاییدیه از سازمان های مربوطه می باشد. بسیاری از ساختمان ها به دلیل استاندارد نبودن آسانسور گواهی پایان کار نمی گیرند و باعث ضرر رساندن به پیمان کار می شود. پس دقت در انتخاب شرکت ارائه دهنده ی آسانسور بسیار حائز اهمیت است. البته نگران نباشید اگر شما هم مانند افراد بسیاری که به گروه بازرگانی کلمان مراجعه می کنند در انتخاب آسانسور و و همچنین شرکت آن دچار سردرگمی هستید، می توانید با گروه پشتیبانی کلمان تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان کلمان بهره مند شوید.

انتخاب مناسب برای ساختمان شما ممکن است یک کار چالش برانگیز باشد. شما باید آسانسوری را پیدا کنید که تمام عملکرد های مورد نیاز شما را داشته، و همچنین ایمن، قابل اعتماد و مقرون بصرفه نیز باشد. شاید بسیاری از افراد ندانند که آسانسورها هم مانند بسیاری از محصولات، دارای برند هستند. آیا با بهترین برند آسانسور و ویژگی های بهترین شرکت آسانسور آشنایی دارید؟!

همانطور که دنیای اطراف ما مدرنیزه می شود و تغییر می کند، آسانسور ها نیز از این قائده مستثنی نیستند! آسانسورها روزانه بیش از یک میلیارد مسافر را در سراسر جهان جابجا می کنند، و بنابراین، انگیزه زیادی برای توسعه، پیشرفت، و بهینه سازی استفاده از آنها وجود دارد.

با استفاده از فناوری جدید، آسانسور های هوشمند می توانند زمان سفر را به طور متوسط ​​50 درصد کاهش دهند. همچنین با سیستم هایی جدید که طی سالیان گذشته اختراع شده اند، می توانید آسانسور های خود را به طور مؤثرتری مدیریت و نگهداری کنید.

اگر در جستجوی بهترین شرکت آسانسور برای انجام پروژه خود هستید، می توانید با توجه به بررسی و مقایسه ویژگی های مختلف شرکت ها، یک شرکت آسانسور با کیفیت و مطمئن پیدا کنید. در این راستا، معیارهایی مانند تجربه و سابقه، ارائه خدمات پس از فروش، استفاده از تکنولوژی مدرن، طراحی و کیفیت محصول، موثر بودن در مصرف انرژی و قیمت مناسب محصولات می تواند مفید باشد.

شرکت هایی که بیشترین تجربه و سابقه در صنعت آسانسور دارند، معمولاً بیشترین دانش و تخصص را در زمینه طراحی، ساخت و نصب آسانسور نیز دارند. همچنین، شرکت هایی که خدمات پس از فروش بهتری ارائه می دهند، می توانند به مشتریان اطمینان بیشتری از خرید خود بدهند.

استفاده از تکنولوژی مدرن در طراحی و ساخت آسانسورها می تواند به افزایش کیفیت، ماندگاری و امنیت آنها کمک کند. همچنین، محصولاتی که مصرف انرژی کمتری دارند، هم از نظر اقتصادی به صرفه تر و هم دوستدار محیط زیست هستند.

در نهایت، برای انتخاب بهترین شرکت آسانسور، لازم است تا برای هر شرکت بررسی کاملی انجام دهید و با مقایسه ویژگی ها و قیمت محصولات، انتخاب مناسبی انجام دهید.

همچنین، می توانید از نظرات و تجربیات دیگران در این زمینه استفاده کنید تا بهترین شرکت آسانسور را برای خود پیدا کنید.

برخی از ویژگی های بهترین شرکت آسانسور

برخی از ویژگی های بهترین شرکت آسانسور عبارتند از:

  • تجربه و سابقه زیاد در صنعت آسانسور
  • ارائه خدمات پس از فروش و خدمات پشتیبانی
  • استفاده از تکنولوژی مدرن در طراحی و ساخت آسانسورها
  • کیفیت ساخت و طراحی مدرن محصولات
  • مصرف کم انرژی و امنیت بالای آسانسورها
  • قیمت مناسب و رقابتی محصولات
  • ارائه خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات به مشتریان

برای تشخیص بهترین شرکت آسانسور از شرکت های نامعتبر، می توانید از موارد بالا استفاده کنید که برخی از آنها را به اختصار شرح خواهیم داد.

  • بررسی تجربه و سابقه شرکت:
    شرکت های با سابقه و تجربه طولانی در زمینه طراحی، ساخت و نصب آسانسورها معمولا می توانند خدمات با کیفیت و مطمئنی ارائه دهند.
  • ارزیابی خدمات پس از فروش:
    شرکت هایی که خدمات پس از فروش بهتری ارائه می دهند، امکان ارائه خدمات پشتیبانی و تعمیرات سریع و کارآمد را دارند و در نتیجه در آینده کمتر با مشکل روبرو خواهید شد.
  • بررسی تکنولوژی مورد استفاده:
    شرکت هایی که از تکنولوژی مدرن در طراحی و ساخت آسانسورها استفاده می کنند، می توانند محصولات با کیفیت و ماندگاری بیشتری ارائه دهند. شما می توانید با بررسی پروژه های انجام شده قبلی، این مورد را بررسی کنید.
  • کیفیت ساخت و طراحی محصولات:
    شرکت هایی که به کیفیت ساخت و طراحی محصولات خود اهمیت می دهند، معمولا محصولات با کیفیت و مطمئن تری را ارائه می دهند.
  • مصرف انرژی و امنیت آسانسورها:
    شرکت هایی که محصولات با مصرف انرژی کمتر و امنیت بالا را ارائه می دهند، معمولا محصولات مطمئن و اقتصادی تری دارند. این مورد می تواند در بلند مدت به شدت در صرفه جویی هزینه های شما اثر مثبت داشته باشد.
  • مقایسه قیمت و خدمات:
    با مقایسه قیمت و خدمات شرکت ها، می توانید شرکتی را که بهترین خدمات و قیمت مناسب را ارائه می دهد، انتخاب کنید.

کلیه مواردی که به آنها اشاره کردیم می توانند در انتخاب بهترین شرکت آسانسور به شما کمک کنند.

برند های مختلف آسانسور مزایا و فناوری منحصر به فرد خود را ارائه می دهند، که در این مقاله به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. همچنین به معرفی بهترین برند آسانسور ایرانی نیز می پردازیم.

بهترین برند آسانسور دنیا

برای کمک به شما در یافتن خود، لیستی از برترین برند های آسانسور جهان در سال 2022 را گردآوری کردیم. در ادامه خواهیم دید که بهترین آسانسور توسط چه شرکت هایی ساخته می شود.

  • آسانسور برند اوتیس | OTIS

تاسیس : 1853

محصولات و خدمات اصلی :

  • آسانسورهای کم ارتفاع
  • آسانسورهای متوسط
  • آسانسورهای مرتفع
  • پله برقی و پیاده روی متحرک
  • نوسازی آسانسور

یک شرکت پیشرو در زمینه سیستم های آسانسور و پله برقی می باشد. این شرکت که جز بهترین برند آسانسور است، در سال 1853 در یونکرز، نیویورک، ایالات متحده آمریکا تأسیس شد. این شرکت اولین شرکتی بود که سیستم ایمنی آسانسور را اختراع کرد، که از مکانیزمی برای متوقف کردن کابین آسانسور در صورت از کار افتادن کابل یا قرقره (یا آسانسور) استفاده می کند. شرکت آسانسور اوتیس امکان ساخت آسمان خراش هایی مجهز به سیستم آسانسور ایمن را فرآهم کرد.

اوتیس به عنوان یک شرکت آسانسور مشهور جهان، روزانه به حمل و نقل 2 میلیارد نفر کمک می کنند، و 2 میلیون مشتری در سراسر جهان دارد.

این شرکت بزرگترین سبد محصولات را دارند، و بسیاری از ساختمان های محبوب و شلوغ ترین مراکز حمل و نقل و غیره را می بینید، که در آن آسانسور های Otis نصب شده است. اوتیس دارای بزرگترین نیروی کارمند در جهان است. تعداد کارمندان شرکت اوتیس حدود 40000 نفر است. با احتساب متخصصان نصب شرکت، تعداد آنها به 69000 نفر می رسد!

تاسیس : 1910

محصولات و خدمات اصلی :

  • آسانسور، پله برقی و درب اتوماتیک
  • تعمیر، نگهداری و نوسازی
  • طراحی سیستم های اختصاصی
  • برنامه ریزی و مشاوره

یک شرکت آسانسور مشهور در جهان است که در سال 1910 تأسیس شد، و دفتر مرکزی آن در اسپو نزدیک هلسینکی فنلاند است. این شرکت در طراحی بهترین نوع آسانسور شناخته شده است، و جز بهترین برند آسانسور بحساب می آید.

کونه یک شرکت مهندسی و خدمات بین المللی با 33800 کارمند، و 800 شرکت تابعه، در 60 کشور جهان است. در زبان فنلاندی، Kone به معنای “ماشین” یا “تجهیزات” است. علاوه بر بخش پله برقی و آسانسور، این شرکت همچنین به ساخت و خدمات پیاده روی متحرک، درب های اتوماتیک نیز می پردازد.

این شرکت خدمات خود را به سازندگان، توسعه دهندگان، مالکان، طراحان و معماران در 1000 دفتر، در بیش از 50 کشور ارائه می دهد.

شرکت کونه راه حل های هوشمندی برای ساختمان های بلند ارائه می کنند. تا پایان سال 2020، پشتیبانی، تعمیر و نگهداری پله برقی و آسانسور آن ها، از 1.4 میلیون دستگاه فراتر رفته است!

تقاضا برای آسانسور روز به روز در حال افزایش است. KONE با شعار بهبود زندگی شهری، در روند توسعه شهرهای بزرگ نقش کلیدی دارد. این شرکت با مشاوره های خود، به مشتریان کمک می کنند تا از شهر ها، فضا های عمومی و ساختمان های خود در سراسر جهان بیشترین استفاده را ببرند.

  • آسانسور برند ThyssenKrupp

تاسیس : 1999

محصول و خدمات اصلی :

  • آسانسور
  • پله برقی
  • پیاده روی متحرک
  • نوسازی

امروزه ThyssenKrupp در ساخت، نصب و نگهداری پله برقی، آسانسور و پیاده روی متحرک فعالیت می کند. این شرکت نزدیک به 100000 کارمند در سراسر جهان دارد. این شرکت توانسته بازار خانه، بازار املاک و بسیاری از بازار های دیگر را تصاحب کنند. این شرکت در انواع مختلفی از حوزه های تجاری مانند فناوری قطعات، فناوری آسانسور، راه حل های صنعتی و خدمات مواد و صنعت فولاد فعالیت می کنند.

ThyssenKrupp جز بهترین برند آسانسور است که مزایای متعددی را در صنعت آسانسور ارائه می دهد. این شرکت امکان سفارش آسانسور بصورت آنلاین را فرآهم کرده است! همچنین دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش بسیار کارآمدی هستند.

این شرکت عمدتاً در 60 کشور در سراسر جهان خدمات ارائه می دهند. اگر به دنبال بهترین آسانسور جهان هستید، قطعا ThyssenKrupp در لیست قرار خواهد گرفت!

 

محصولات و خدمات اصلی :

  • آسانسور
  • پله برقی و پیاده روی متحرک
  • تعمیر و نگهداری

را می توان رهبر جهانی در تولید پله برقی، پیاده روی متحرک و آسانسور در سراسر جهان دانست. این شرکت در سال 1874 در سوئیس تأسیس شد. این شرکت در حال حاضر در بیش از 140 کشور فعالیت داشته، و بیش از 58000 کارمند در سراسر جهان دارد.

شیندلر دارای امکانات تولید در ایالات متحده و سوئیس و همچنین اسپانیا، اسلواکی و چین است. شیندلر به عنوان یک شرکت آسانسور معروف، یکی از اولین شرکت هایی بود که راه حل هایی را برای کمک به حفظ بهداشت و ایمنی آسانسور ها و پله برقی ها توسعه داد.

شیندلر در زمینه توسعه و هوشمندسازی صنعت آسانسور پیشرو است. در حال حاضر آسانسورهای شیندلر در بسیاری از ساختمان های بزرگ اجرا شده است. این برند به راحتی در لیست “بهترین برند آسانسور” ما قرار خواهد گرفت.

  • آسانسور برند فوجیتک | Fujitec

تاسیس : 1948

محصولات و خدمات اصلی :

که در فوریه 1948 تأسیس شد، بهترین برند آسانسور در ژاپن است که بر توسعه، ساخت، نصب و نگهداری آسانسور، پله برقی و پیاده روی متحرک تمرکز دارد. فوجیتک دارای 11 مرکز تولیدی پیشرفته، دفاتر فروش و خدمات متعدد می باشد. این شرکت دارای برج های آزمایشی مخصوص صنعت آسانسور می باشد، که از آنها برای توسعه و کارامدتر کردن محصولاتش استفاده می کند.

فوجیتک دو کارخانه در ژاپن دارد. همچنین کارخانه هایی در اینچئون (کره جنوبی)، چنای (هند)، می سون سیتی (اوهایو)، تایوان و چین نیز دارد.

فوجیتک به عنوان یک تولید کننده حرفه ای، آن ها را قادر می سازد تا آسانسور، پله برقی و پیاده روی متحرک را با پیشرفته ترین تکنولوژی، کیفیت و قابلیت اطمینان بالا تولید کنند. از برنامه ریزی پروژه تا نصب، نگهداری و نوسازی، محصولات جهانی، فوجیتک متعهد به جلب رضایت مشتریان با راه حل های مختلف است.

فوجی همیشه طرح های منحصر به فرد و محصولات خاص را ارائه کرده است، که با استاندارد های بین المللی پذیرفته شده است.

به عنوان یک شرکت آسانسور حرفه ای، این شرکت می تواند آسانسور های سفارشی را مطابق با نیاز و نوع ساختمان مشتری بسازند. قطعا میتوان لقب بهترین برند آسانسور را برای فوجیتک در نظر گرفت.

محصولات و خدمات اصلی :

  • آسانسور
  • پله برقی و پیاده روی متحرک
  • سیستم های هوشمند آسانسور
  • نگهداری
  • نوسازی

یک شرکت آسانسور است که دفتر مرکزی آن در توکیو، ژاپن است. هیتاچی انواع مختلفی از خدمات را به مشتریان ارائه می دهد، طیف گسترده ای از محصولات الکترونیکی مصرفی را تولید می کند. همچنین محصولاتی از جمله مدار ها و قطعات الکترونیکی را برای دیگر کارخانجات تولید می کند.

در میان این خدمات، آسانسور یکی از بهترین تولیدات آنهاست. این شرکت همچنین پله برقی و پیاده روی متحرک را برای مشتریان در سراسر جهان فراهم می کنند. شرکت هیتاچی همچنین خدمات و پشتیبانی حمل و نقل عمودی برای اکثر ساختمان های بلند را ارائه می کنند.

هیتاچی به بسیاری از کشور ها مانند هند، خاورمیانه و کشور های آسیایی خدمات ارائه می دهد. این شرکت همچنین بهترین خدمات امنیتی را ارائه می دهد. آن ها انواع مختلفی از فناوری مربوط به آسانسور را دارند.

هیتاچی می تواند هر نوع آسانسوری را با توجه به نیاز شما نصب کنند. همچنین می توانند آسانسور های با ظرفیت بالا و آسانسور های پرسرعت را برای ساختمان های بلند نصب کنند. هیتاچی یکی از بهترین برند آسانسور در جهان است.

تاسیس : 1983

محصولات و خدمات اصلی :

  • آسانسور
  • پله برقی و پیاده روی متحرک
  • آسانسورهای سفارشی
  • نوسازی

یک شرکت آسانسور است که خدمات آسانسور و پیاده روی متحرک را ارائه می دهد. دفتر مرکزی آن ها در لیکیس یونان قرار دارد. ساخت آسانسور مسافری و آسانسور باری از توانایی های اصلی این شرکت است. بالابر آن ها می تواند تا 30 تن یا بیشتر را حمل کند.

از دلایل محبوبیت این برند، قیمت پائین محصولات، در کنار کیفیت بالای آن است. شرکت کلیمن همچنین در ساخت آسانسورها خودروبر نیز بسیار ماهر است، و از تکنولوژی های هوشمند در محصولات خود استفاده می کند. بالابر ویلچر، بالابر پله و غیره از دیگر محصولات این شرکت می باشد.

این شرکت علاوه بر ارائه آسانسور بصورت پکیج کامل، امکان انتخاب جداگانه (درب آسانسور، کابین مسافر، سیستم های الکترونیکی و… ) را با توجه به نیاز هر پروژه نیز فراهم می کند.

نوسازی آسانسورهای قدیمی با در نظر گرفتن بالاترین سطوح ایمنی و تکنولوژی روز، از دیگر خدمات این شرکت می باشد. همه این موارد باعث شده تا کلیمن بتواند در لیست بهترین برند آسانسور ما قرار گیرد.

تاسیس : 1921

محصولات و خدمات اصلی :

  • آسانسور
  • پله برقی
  • نوسازی
  • نگهداری

که در سال 1921 تأسیس شد، جز لیست بهترین برند آسانسور در جهان است که به توسعه و تولید محصولات الکترونیکی و تجهیزات ساختمانی، از جمله آسانسور، پله برقی و پیاده روی متحرک اختصاص دارد. دفتر مرکزی آن در توکیو، ژاپن است، و یکی از شرکت های اصلی گروه میتسوبیشی است. میتسوبیشی یک شرکت چند ملیتی ژاپنی با استقلال در صنایع مختلف است. این شرکت از طریق شبکه توسعه یافته ای از دفاتر منطقه ای، شعب و شرکت های تابعه در اروپا، آسیا، آمریکای شمالی و جنوبی، آفریقای مرکزی و جنوبی و خاورمیانه دارای دفاتر نمایندگی در سراسر جهان است.

شکی نیست که میتسوبیشی یک شرکت آسانسور عالی است و پتانسیل قرار گرفتن در لیست بهترین برند آسانسور را دارد. سهم این شرکت در تجارت آسانسور در جهان چهارم و در ژاپن رتبه اول است. تا سال 2019، رکورد سریع ترین آسانسور سراشیبی در جهان را حفظ کرده است. سرعت سربالایی آسانسور این شرکت در مرکز شهر شانگ  های، 1230 متر در دقیقه (73.8 کیلومتر در ساعت) است!

تاسیس : 1921

محصولات و خدمات اصلی :

  • آسانسور
  • پله برقی
  • نوسازی
  • نگهداری

به عنوان یک شرکت آسانسور، تحت گروه هیوندای کره جنوبی است. این شرکت در سال 1947 به عنوان یک شرکت ساختمانی تأسیس شد. با کمک دولت، هیوندای به سرعت در صنایع مختلف گسترش یافت، و در نهایت به دومین شرکت بزرگ کره جنوبی تبدیل شد.

این شرکت نه تنها بر ایمنی و کیفیت تمرکز دارد، بلکه تمرکز خود را بر ظاهر و زیبایی محصولات خود قرار داده است. شرکت آسانسور هیوندای هر آسانسور را با توجه به ظاهر و فضای مورد استفاده آن طراحی می کند.

شرکت هیوندای در زمینه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتری بسیار خوب عمل می کند. سابقه طولانی و ظاهر زیبای محصولات این شرکت، آن را در لیست بهترین برند آسانسور جهان قرار می دهد.

محصولات و خدمات اصلی :

  • آسانسورهای مرتفع
  • آسانسورهای سفارشی منازل
  • تعمیر و نگهداری

این شرکت در زمینه بالابر بسیار مشهور است. استنا لیفت بیش از 750000 بالابر تولید کرده است، که بزرگترین تولید کننده در جهان است. این شرکت همچنین یک بازیگر اصلی در زمینه سکو های بالابر، آسانسور های خصوصی و آسانسور های داخلی می باشد.

استانا به عنوان یک شرکت آسانسور عالی، خدمات قوی به مشتریان ارائه می دهد. میتوانیم آن را در لیست بهترین برند آسانسور فرض کنیم.

بهترین برند آسانسور ایرانی

حالا که با برخی از برندهای خارجی آشنا شدید، شاید برایتان سوال باشد که بهترین برند آسانسور ایرانی کدام است! متاسفانه به دلیل تحریم های بین المللی، برندهای مطرح جهانی در ایران حضور ندارند. با این حال برخی از بهترین برندهای آسانسور اروپایی در ایران یافت می شود.

در حال حاضر بسیاری از شرکت های ایرانی، آسانسورهای خود را با استفاده از قطعات مختلف چینی مونتاژ می کنند. ، جز معدود شرکت های آسانسور ایرانی است، که آسانسورهای اروپایی را به شکل پکیج و یکجا، وارد کشور کرده و نصب می کند.

بهترین برند موتور آسانسور خارجی

موتور آسانسور یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه می باشد. انتخاب بهترین برند آسانسور بدون توجه به موتور آن اشتباه است! کیفیت این قطعه رابطه مستقیم با طول عمر و کیفیت عملکرد آسانسور شما دارد. در ادامه به معرفی برخی از بهترین برند موتور آسانسور خارجز خواهیم پرداخت.

زیلابگ یک برند آلمانی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. قیمت این موتور نسبت به برخی رقبا بالاتر است. زیلابگ آلمان به عنوان بهترین برند موتور گیرلس آسانسور شناخته می شود. بهترین برند آسانسور هر چه باشد، قطعا موتور زیلابگ جزئی از آن است.

علاوه بر کیفیت بالا، نصب آسان این موتور از دیگر مزایای آن است. این موتور حرکتی نرم و آرام را برای آسانسور شما به ارمغان می آورد.

آلربر توساسی یک برند ایتالیایی است که سابقه طولانی حضور در ایران را دارد. از دلایل محبوبیت این برند موتور آسانسور، کیفیت بسیار بالای آن است.

موتور آسانسور سیکور یکی دیگر از برندهای ایتالیایی است که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوب، مورد استفاده قرار میگیرد. ظرفیت های موجود برای این موتور در ایران، 6 تا 21 نفره است.

  • موتور آسانسور ایتال ساخت ایتالیا

برند ایتال یکی دیگر از برندهای محبوب ایتالیایی است. در ایران این موتور با توان 5.5 تا 7.3 کیلو وات در دسترس است. برند موتور آسانسور ایتال یکی از پرفروش ترین موتورهای آسانسور در ایران است.

  • موتور آسانسور مونتاناری ایتالیا

برند ایتالیایی مونتاناری بیش از 50 سال سابقه فعالیت دارد. از همان سال های شروع تولید این موتور در ایتالیا، در بازار ایران نیز حضور داشت و هم اکنون طرفداران زیادی دارد. کیفیت این موتور نیز بالا می باشد.

برند موتور آسانسور آرکل کار خود را از سال 2006 آغاز کرد. هم اکنون این موتور در بسیاری از کشورها از جمله ایران مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت مناسب از جمله مزایای این موتور آسانسور می باشد.

بهترین برند موتور آسانسور ایرانی

انتخاب موتور ایرانی به نوع آسانسور و بودجه کارفرما بستگی دارد. شاید این موتورها در بهترین برند آسانسور ایرانی استفاده نشده باشند، اما بسیاری از شرکت های آسانسور ترجیح می دهند به جای استفاده از موتورهای خارجی، از نمونه های ایرانی استفاده کنند. برندهای ایرانی شاید کیفیت نمونه های خارجی را نداشته باشند، اما هزینه کمتر و سرویس و نگهداری آسانتر از مزایای آن می باشد.

  • موتور آسانسور بهران ایرانی

برند بهران جز پیشتازان صنعت آسانسور در ایران است. از مزایای این موتور می توان به حرکت نرم و روان آن اشاره کرد. این برند علاوه بر قیمت مناسب، سعی کرده کیفیت را تا جای ممکن باا نگه دارد.

شرکت کوپل که نمایندگی شرکت سیکور ایتالیا در ایران را دارد، توانسته طی سالیان گذشته فعالیت خود را در زمینه های مختلف گسترش دهد. موتورهای آسانسور کوپل از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشند.

  • موتور آسانسور ایرانی الکو

الکو مخفف شرکت “الکترو بالابر کوشا” می باشد. موتور تولیدی این شرکت، الهام گرفته شده از موتورهای ساسی و سیکور است. محصولات این شرکت دارای ISO9001 است، و توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

موتورهای فرشباف الهام گرفته از برندهای ساسی، ایتال و سیکور می باشند. از مزایای این برند قیمت بسیار مناسب آن است.

  • موتور آسانسور وبر (WEBER)

شرکت پاک صنعت خودرو ساخت این نوع موتور آسانسور را از حدود 5 سال پیش آغاز کرد. کیفیت مناسب در کنار قیمت پائین، از مزایای این موتور می باشد.

قیمت بهترین برند آسانسور

خرید بهترین برند آسانسور شاید کار چالش برانگیزی به نظر بیاید! شرکت الماس آسانسور متعهد است تا با توجه به نیاز کارفرما، و نوع ساختمان، بهترین برند آسانسور را در اختیار آن قرار دهد. قیمت بهترین برند آسانسور با توجه به مارک و ظرفیت آن متفاوت است.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا با بررسی پروژه شما بصورت رایگان، بهترین برند آسانسور را با قیمت رقابتی به شما معرفی کنند.

انتخاب بهترین برند آسانسور به موارد زیادی بستگی دارد که باید قبل از خرید آنالیز و بررسی شوند. این که فکر کنید تنها با صرف هزینه زیاد می توانید صاحب بهترین برند آسانسور شوید، اشتباه است. گاهی می توان با طراحی و کارشناسی اصولی ساختمان، با کمترین هزینه، بهترین برند آسانسور را نصب و اجرا کرد.

شرکت الماس آسانسور به عنوان بهترین شرکت آسانسور در ایران، آماده همکاری با کلیه مالکان، پیمانکاران، شرکت ها و … برای طراحی و نصب بهترین برند آسانسور می باشد.

شرکت الماس آسانسور مجری بهترین برندهای آسانسور دنیا

شرکت الماس آسانسور به عنوان یکی از 10 شرکت برتر صنعت آسانسور ایران، کلیه خدمات طراحی، نصب و اجرای از برندهای مختلف جهان را ارائه می دهد.

با توجه به مشکلات موجود در زمینه واردات قطعه به داخل کشور، ما بهترین پیشنهادات را برای نصب به روترین آسانسورها به مشتریان خود ارائه می کنیم.

با این حال، در صورتی که نیاز به نصب و اجرای برند خاصی باشید، می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید تا زمینه واردات و نصب ان را برای شما فراهم کنیم.

 

دکمه بازگشت به بالا