عمومی

بهترین اندازه و تعداد کاراکترها برای پست های رسانه های اجتماعی


سلام ، این پست ها نتیجه روزهای قرنطینه من با هدف افزایش آگاهی کاربران اینستاگرام است. مخاطبانی که ممکن است نتوانند به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشند یا نتوانند مطالب را به زبان انگلیسی بخوانند. من سعی دارم این را بر اساس مقالات جدید خارجی و تجربیات شخصی بنویسم. اما در حال حاضر ، مقدار محتوا برای من اهمیت دارد ، شاید اشتباهاتی در متن وجود داشته باشد که باعث می شود احساس راحتی کنید. من سعی می کنم مدتی بروزرسانی کنم!

می خواهید بدانید که چگونه بهتر می توان پستهایی را که در شبکه های اجتماعی ارسال می کنیم ، کپی کرد! این نتیجه برنامه اطلاعات گرافیکی و گرافیکی است. اما این واقعیت که آنچه در مورد “بهترین زمان برای انتشار” و “بهترین اندازه کپی” و … منتشر شده است 100٪ نیست زیرا این قانون شامل قوانینی نیست و فقط مبتنی بر تجزیه و تحلیل نتایج پایگاههای داده مختلف است. مهمتر از همه ، این محتوا اغلب برای تجزیه و تحلیل پست های کاربر غیر ایرانی استفاده می شود و به طور کلی در رسانه های اجتماعی با کاربر ایرانی متفاوت است ، اما این به شما کمک می کند تا بدانید که تا چه اندازه می توانید رونوشت بر اساس هویت براندون ، مخاطبان خود مرتبط تر باشید. نوع کار مورد نظر و اهداف مورد نظر خود ، بهترین تعداد نسخه را درک کنید.

بنابراین فکر نکنید که خواندن این بی فایده است! بهترین نتایج را از بازار هدف و مخاطبان خود بخوانید و دریافت کنید. می توانید مقادیر مختلفی را آزمایش کنید (نزدیک به مقادیر زیر) و نتایج آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. حتی می توانید بعد از آزمایش مقادیر مختلف ، از مخاطبین خود سؤال کنید. مخاطبان بهترین راهنما برای تبلیغ مطالب خود هستند. مشروط بر اینکه شما از موارد صحیح بپرسید و حداکثر نت را بدست آورید و بر اساس تعداد افراد تصمیم گیری نکنید.

مهمترین نکته در مورد این نمودارها این است که ترکیب عکس ، فیلم و متن با متن باعث افزایش اثربخشی انتشار تا 5٪ می شود! در نتیجه ، طول متن اهمیت دارد!

با توجه به هزینه اطلاعات ، توییتر از 5 تا 5 شخصیت با ابعاد مناسب و 5٪ از تعامل مجدد و تعامل دارد. در فیس بوک ، 2 تا 5 شخصیت 5٪ تعامل و تعامل بیشتر دارند. 125 کاراکتر پایین در اینستاگرام برای نمایش همه زیرنویس ها در فید اینستاگرام مناسب است! LinkedIn همچنین با این دو شخصیت متناسب با این استدلال است. برای YouTube با دو عنوان و توضیحات ویدیوی 4 حرف توصیه می شود!

باز هم ، نیازی به پیروی از این نمودارها ندارید. اما دانستن تعداد حروف مناسب برای کپی کردن در رسانه های اجتماعی به شما دانش خوبی می دهد تا اشتباهات خود را کمتر آزمایش کنید. صرف نظر از بررسی صفحه رقبا و پروفایل آنها و بررسی محتوای محتوای آنها می تواند بر اساس تعداد کاراکترها کمک کند ، که البته بی حد و حصر نیست ، و تعامل خوب صفحه به چندین عامل بستگی دارد که همه آنها فقط یک نسخه دارند!

بهترین سایز برای ارسال در شبکه های اجتماعی
بهترین سایز برای ارسال در شبکه های اجتماعی

برای دیدن گزارش کامل می توانید اینجا را کلیک کنید!

به غیر از این اینستاگرام اگر آلت تناسلی ندارید می توانید آن را دنبال کنید! ❤️



جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: بهترین اندازه و تعداد کاراکترها برای پست های رسانه های اجتماعی

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا