عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

برنامه ادیت عکس برای تبلیغات

چرا باید از تصاویر جذاب برای محصولات استفاده کنیم؟

در فروش اینترنتی، استفاده از تصویر با کیفیت و جذاب از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا تنها راه نشان دادن محصول به مشتری، تصویر محصول می باشد. با استفاده از تصاویر جذاب از محصولاتتان به راحتی می توانید، مشتریان خود را افزایش دهید.

یکسری از فروشگاه ها به دلایلی از عکس های آماده در اینترنت و یا فروشگاه های دیگر برای معرفی محصولاتشان استفاده میکنند. اما چرا نباید از تصاویر آماده استفاده کنیم؟

شما با گرفتن عکس های جذاب و اختصاصی از محصولاتتان به راحتی اعتماد مشتریان را جلب می کنید.

همچنین یک سری عکس های موجود در اینترنت توسط لنز و افکت های متفاوتی ادیت شده اند که باعث می شود، تصاویر غیر واقعی نشان داده شوند. تهیه عکس های واقعی و قرار دادن لوگو یا نام کسب و کارتان در گوشه ای از تصویر، باعث می شود بقیه فروشگاه ها نتوانند از تصاویر شما استفاده کنند.

گاهی اوقات تصاویری که می خواهید در سایت یا پیج خود استفاده کنید، بایستی از نظر نور، شفافیت، حجم و سایز بهینه شده باشند. این کار توسط یک سری اپلیکیشن ها موبایل امکان پذیر است.

در ادامه بهترین برنامه ادیت عکس برای پیج کاری را به شما معرفی می کنیم.

بهترین برنامه های ادیت عکس محصول

قبل از این که به سراغ معرفی برنامه ادیت عکس محصول برویم، لازم است یکسری نکات و تکنیک های عکس برداری از محصول را بدانید. شما می توانید با استفاده از مقاله ” ” بهترین تصاویر را از محصولاتتان تهیه کنید.

اپلیکیشن های بسیاری برای ادیت عکس محصول وجود دارند که قصد داریم بهترین آنها را به شما معرفی کنیم.

نکته :

توجه داشته باشید، ممکن است نصب برخی از این برنامه ها از طریق گوگل پلی امکان پذیر نباشد و پیغامی مبنی بر در دسترس نبودن برنامه، برای موقعیت جغرافیایی خود دریافت کنید. در چنین شرایطی از فیلتر شکن استفاده کنید. در صورتی که باز هم با مشکل روبرو شدید، از قسمت تنظیمات گوگل پلی، موقعیت خود را تغییر دهید یا آن را غیر فعال کنید.

  1. برنامه ادیت عکس محصول Pixlr

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این برنامه ادیت عکس برای فروشگاه اینترنتی می شود، استفاده آسان از این برنامه است. البته در نسخه رایگان این برنامه همه قابلیت ها فعال نیست و برای استفاده از تمام امکانات آن بایستی، اشتراک سالانه خریداری کنید.

البته برای ادیت تصویر محصولات به ویژگی خاصی نیاز ندارید و نسخه رایگان نیز کافی است. اگر به دنبال اپلیکیشنی با رابط کاربری ساده هستید، پیشنهاد ما Pixlr است.

 

پیکس آرت برنامه ای با امکانات مشابه فتوشاپ است که به عنوان یکی از بهترین برنامه های ادیت عکس کاربرد دارد، با این تفاوت که کارکردن با آن بسیار ساده تر از فتوشاپ است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. از جمله امکاناتی که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد، می توان به حذف بک گراند، نوشتن متن بر روی تصویر، تنظیم نور و شفافیت، استفاده از افکت های متنوع و … اشاره کرد.

نکته قابل توجه این است که برای استفاده از این اپلیکیشن نیاز به فیلتر شکن دارید. این عیب در کنار امکانات بی شماری که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می دهد، بسیار ناچیز است.

عمده استفاده از این برنامه برای اصلاح و روتوش تصاویر است. اما امکاناتی برای ادیت عکس هم در اختیار شما قرار می دهد. در این برنامه برای ادیت عکس نیز فیلتر های مختلفی وجود دارد.

همچنین استفاده از این برنامه بسیار آسان است. به همین دلیل مناسب ترین گزینه برای افرادی  است که به تازگی قصد استفاده از نرم افزار ادیت عکس را دارند.

 

  1. برنامه Polish

یکی دیگر از برنامه های کاربردی ادیت عکس برای فروشگاه اینترنتی، polish است. تمامی امکانات و نحوه کار با برنامه Polish مانند پیکس آرت می باشد. این برنامه دارای تعداد زیادی فیلتر و ابزار ویرایش است. توسط Polish می توانید بر روی تصویر محصولاتتان، لوگو یا مارک تجاری خود را قرار دهید.

برای استفاده از تمام ابزارهای این برنامه نیز بایستی اشتراک خریداری کنید ولی نسخه رایگان آن نیز کارایی لازم را دارد.

  1. برنامه های ویرایش تصویر شرکت ادوبی

یکی از بهترین برنامه های شرکت ادوبی، نرم افزار فتوشاپ است که از قدرتمند ترین نرم افزارهای ادیت عکس به شمار می آید. همچنین این شرکت برنامه های متفاوتی از جمله ویرایش عکس برای موبایل نیز آماده کرده است.

طبیعی است که اپلیکیشن های ادیت عکس ادوبی، مانند فتوشاپ ویندوز قدرتمند نیستند. برای ادیت های مختلف بر روی تصاویر به برنامه های مختلفی از کمپانی ادوبی نیاز دارید.

به طور کلی استفاده از نرم افزار هایی شرکت ادوبی بر روی موبایل بسیار سخت و زمانبر است.

 

 

  1. اپلیکیشن ادیت عکس Photolemur

این برنامه نیز به شما کمک می کند تا نور تصاویر خود را تنظیم کنید و آبجکت های متنوعی به تصویر خود اضافه کنید. راحت بودن کار با این نرم افزار از مزایای آن محسوب می شود.

  1. برنامه Englight photofox

برنامه  Englight photofox دارای ابزارهای جدید و متنوعی است که در بقیه اپلیکیشن ها وجود ندارد. این برنامه مانند فتوشاپ در ویندوز، توسط لایه ها مدیریت می شود. از جمله کاربردهای این نرم افزار اضافه کردن تصویر دلخواه به بک گراند، تنظیم نور و روشنایی و ترکیب چندین عکس می باشد.

ممکن است استفاده برای اولین بار از این برنامه کمی دشوار به نظر برسد ولی طی چندین بار استفاده، با محیط آن آشنا می شوید.

با استفاده از این برنامه میتوانید، تصویر ابعاد مختلف محصول خود را در قالب یک عکس ارائه دهید. همچنین این برنامه امکان درج لوگو و نوشته توسط فونت های مختلف بر روی تصویر را نیز فراهم کرده است.

نکته قابل توجه این است که در همین برنامه می توانید، تمام عکس های مربوط به یک کلاژ را ویرایش کنید؛ در واقع نیازی به استفاده از برنامه دیگری برای ادیت تصاویر ندارید.

  1. برنامه Bonfire Photo Editing

برنامه Bonfire یکی از بهترین برنامه ی ادیت عکس می باشد. زیرا می تواند تصاویر بی کیفیت را به گونه ای ویرایش کند که به شکل زیبا و جذابی تبدیل شوند. این برنامه نیز افکت های متنوعی در اختیار شما قرار می دهد.

  1. برنامهInShot

نرم افزار اینشات یکی از بهترین نرم افزارهای ادیت عکس در موبایل است که برای گوشی های آیفون و اندروید در دسترس می باشد. با نصب این نرم افزار می توانید به راحتی هر تغییری را در تصاویر خود اعمال کنید. محبوبیت این برنامه آنقدر زیاد است که تمامی ادمین های اینستاگرام و بلاگر ها نیز برای تولید محتوا پیج خود از این برنامه استفاده می کنند.

شما می توانید هر فیلتری را در تصاویر اعمال کنید و آنها را به عکس نوشته تبدیل کنید. همچنین این برنامه ادیت عکس، امکان ادیت ویدیو را نیز برای شما فراهم کرده است. از ویژگی های منحصر به فرد اینشات می توان به رایگان بودن و کاربری ساده اشاره کرد.

 

  1. برنامه Fotor Photo Editor

از ویژگی های دیگر این اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرشار از قابلیت ها و دارای پلتفرم photo licensing
  • قابلیت slide on screen برای ویرایشات در لحظه
  • قالب های کلاژ بسیار زیاد، مانند Classic و Magazine

 

  1. برنامه ادیت عکسVSCO

اگر می خواهید به صورت حرفه ای یک تصویر را ویرایش کنید، برنامه VSCO برای شما مناسب است. شما می توانید از این ویرایشگر تصویر که برای اندروید طراحی شده است، چندین فیلتر را برای بهبود تصاویر به کار بگیرید. این برنامه از ابزارهای حرفه ای مانند HSL و Split Tones برای ویرایش تصاویر استفاده می کند. علاوه بر این، VSCO قابلیت ویرایش ویدیو را نیز به شما می دهد.

 

کلام آخر

در این مطلب علت های استفاده از تصاویر جذاب برای محصولات و بهترین برنامه های ادیت عکس را به شما معرفی کردیم. شما می توانید از تصاویر محصولات خود در ویترین سایت و یا پیج فروشگاهی خود استفاده کنید. در فروش اینترنتی امکان دیدن محصول به صورت حضوری وجود ندارد، به همین دلیل استفاده از تصاویر با کیفیت، تنها راه جبران این موضوع است.

همچنین اگر هنوز برای پیج اینستاگرام خود، فروشگاهی را راه اندازی نکرده اید، می توانید از استفاده کنید. با این کار یک تیر و دو نشان زده اید! چرا که می توانید علاوه بر تبلیغ در اینستاگرام، از طریق سایت نیز مشتری جذب کنید و کارتان را مدیریت کنید. برای این که عکس های محصولات فروشگاه اینترنتی تاثیر بیشتری روی مشتری داشته باشد، لازم آن ها را ویرایش کنیم. این کار را حتی با گوشی موبایل هم می توانیم انجام دهیم و به کامپیوتر نیازی نیست.

در این مقاله می خوانید:

یک عکس به تنهایی می تواند به اندازه هزاران کلمه روی جذب مشتری تاثیر داشته باشد. خیلی از مشتریان شما ممکن است حتی توضیحات محصول را هم نخوانند، اما حتما تمام عکس های کالا را با دقت نگاه می کنند. به همین دلیل حتما باید عکس های مناسبی از محصولات تان داشته باشید. یکی از ضروری ترین کارها در سایت فروشگاهی این است که عکس محصولات را داخل صفحه کالا قرار دهید. در صورتی که سایت خدماتی یا شرکتی دارید، باید عکس هایی از نمونه کارهای خودتان را داخل سایت به مشتری نشان دهید.

وقتی می گوییم عکس با کیفیت منظورمان این نیست که حتما باید دوربین حرفه ای و تجهیزات پیشرفته داشته باشید. موبایل های جدید به قدری پیشرفته شده اند که با آن ها می توانیم عکس هایی بسیار خوب از محصولات و پروژه ها بگیریم. علاوه بر این، برنامه های مختلفی برای ادیت عکس روی موبایل ساخته شده است. عکس ها را با این اپلیکیشن ها به راحتی ویرایش می کنیم و در نهایت روی سایت قرار می دهیم.

چرا باید عکس های مناسبی از محصولات داشته باشیم؟

قرار دادن عکس مناسب یکی از اصول است. عکسی که داخل سایت یا پیج اینستاگرام قرار می دهید باید جذابیت زیادی داشته باشد. یک عکس جذاب می تواند مشتری را به خرید محصول شما ترغیب کند. بعضی از فروشگاه های اینترنتی عکس محصول را از اینترنت پیدا می کنند و همان عکس را در سایت یا پیج اینستاگرام قرار می دهند. وقتی خودتان از محصول عکس بگیرید نوعی حس اعتماد در مشتری ایجاد می شود.

شاید برای شما هم پیش آمده که کالایی را از اینترنت خریدید، اما محصولی که تحویل گرفتید با تصویرش فرق داشته است. خیلی از فروشگاه های اینترنتی را می بینیم که کارت ویزیت یا نمادی از فروشگاه را در کنار کالا قرار می دهند و عکس می گیرند. این کار یعنی همان محصول با آن شکل و شمایل برای شما ارسال می شود. برای این که با سایر روش های اعتمادسازی در مشتری آشنا شوید، پیشنهاد می کنم مقاله را مطالعه کنید.

خیلی از عکس های موجود در اینترنت غیر واقعی یا دست کاری شده هستند. به همین دلیل بهتر است خودتان از محصولات فروشگاه عکس بگیرید. اگر می خواهید عکس شما از کالاها بهتر باشد، لازم است برخی موارد را در آن رعایت کنید. مثلا از عکس های بدون پس زمینه استفاده کنید تا محصول خودش را بیشتر نشان بدهد. همچنین لوگو یا واترمارک خودتان را روی عکس ها اضافه کنید. با این کار بقیه فروشگاه ها نمی توانند عکس شما را به اسم خودشان منتشر کنند.

حتی گاهی اوقات لازم است روشنایی یا شفافیت عکس را کم یا زیاد کنید. علاوه بر این، شاید احتیاج داشته باشید سایز عکس را تغییر دهید. عکسی که در سایت قرار می دهید باید از نظر حجم و کیفیت بهینه باشد تا سرعت سایت را کم نکند. پس قبل از آپلود عکس در سایت، باید آن را بهینه کنیم.

با مطالعه مقاله می توانید به راحتی عکس های خودتان را بهینه کنید. برای انجام همه این کارها به نرم افزارهای ادیت عکس نیاز دارید. به همین دلیل در ادامه بهترین برنامه های ادیت عکس برای گوشی های هوشند را به شما معرفی کرده ایم.

معرفی بهترین برنامه های ادیت عکس برای موبایل

قبل از این که به سراغ ادیت عکس های کالا برویم، باید نکات لازم برای عکسبرداری از محصولات را بدانیم. مقاله شما را راهنمایی می کند تا بهترین عکس ها را از محصولات تان بگیرید. بعد از این که کار عکاسی از محصولات را انجام دادید نوبت به ویرایش و ادیت عکس می رسد. این کار را روی همان گوشی هم می شود انجام داد. برنامه های زیادی برای ادیت عکس در موبایل ساخته شده است که در ادامه با بعضی از آن ها آشنا می شویم.

احتمالا فکر می کنید بهترین برنامه برای ادیت عکس فتوشاپ است و با موبایل نمی شود عکس ها را به صورت حرفه ای ویرایش کرد. اگر از نرم افزار پیکس آرت استفاده کنید آن وقت متوجه می شوید که با موبایل تان هم می توانید یک عکس را خیلی حرفه ای ویرایش کنید. احتمالا از خودتان می پرسید که چرا باید به جای فتوشاپ، از این برنامه استفاده کنم؟ دلیلش این است که ادیت عکس با پیکس آرت بسیار ساده و سریع انجام می شود.

کار با فتوشاپ خیلی سخت است و برای یادگرفتن آن باید ساعت ها ویدیو آموزشی ببینید یا دوره های آموزشی فتوشاپ را بخرید. پیکس آرت این مشکل را ندارد و کار با آن اصلا پیچیده نیست. فقط لازم است عکس کالا را انتخاب کنید و آن وقت تعداد زیادی ابزار برای ویرایش عکس در اختیار شما قرار می گیرد. به عنوان نمونه فقط لازم است ابزار Cutout را در پیکس آرت انتخاب کنید تا به صورت دستی یا خودکار پس زمینه عکس شما حذف شود.

علاوه بر این، برنامه پیکس آرت گزینه های زیادی برای تنظیم رنگ عکس، فیلتر گذاشتن روی تصویر، اضافه کردن متن به عکس و تنظیم روشنایی آن را دارد. به طور کلی پیکس آرت تمام کارهای لازم برای ادیت عکس را برای شما انجام می دهد. بنابراین برای داشتن عکس های با کیفیت از محصولات فروشگاه، به کامپیوتر و فتوشاپ نیازی نیست.

برنامه پیکس آرت به صورت رایگان عرضه شده است، اما برخی از قابلیت های آن پولی است. برای استفاده از تمام قابلیت های پیکس آرت باید اشتراک آن را بخرید. البته نسخه رایگان برنامه به صورت کامل نیازهای شما را برآورده می کند. نرم افزار ویرایش عکس پیکس آرت را می توانید از طریق لینک های زیر دانلود کنید.

2- نرم افزار پولیش – Polish

اپلیکیشن پولیش بعد از پیکس آرت بهترین نرم افزار ادیت عکس موبایل است. پولیش یک برنامه همه کاره برای ادیت عکس به حساب می آید و اکثر قابلیت های پیکس آرت را در خودش دارد. نحوه ادیت عکس با این نرم افزار شبیه به پیکس آرت است. به همین دلیل خیلی راحت می توانید با پولیش کار کنید. با این نرم افزار عکس محصولات یا نمونه کارهای خودتان را به سرعت ویرایش می کنید.

اپلیکیشن پولیش صدها فیلتر و ابزار مختلف برای ویرایش حرفه ای عکس دارد. علاوه بر این، تعداد زیادی افکت و فونت هم برای ویرایش عکس در دسترس شما قرار می دهد. نرم افزار پولیش با یک لمس ساده، پس زمینه عکس شما را محو یا حذف می کند. به راحتی می توانید لوگو یا واترمارک فروشگاه را انتخاب کنید و روی عکس محصولات قرار دهید. پولیش ابزارهای زیادی برای بالانس رنگ و تنظیم روشنایی عکس دارد.

با استفاده از قابلیت های مختلف نرم افزار پولیش عکس های زیبا و جذابی از محصولات تان دارید. پولیش هم مثل پیکس آرت دارای اشتراک است و قسمت هایی از آن رایگان نیست. با خرید اشتراک این برنامه می توانید به قابلیت ها و ابزارهای بیشتری برای ادیت عکس دسترسی داشته باشید. البته ابزارها و قابلیت های رایگان این نرم افزار برای ادیت عکس محصولات کافی است و لازم نیست اشتراک آن را خریداری کنید.

4- برنامه های ادیت عکس ادوبی

احتمالا تا به حال اسم شرکت ادوبی به گوش تان خورده است. این شرکت بهترین نرم افزار ادیت عکس، یعنی فتوشاپ را تولید کرده است. اگر از فتوشاپ استفاده کرده باشید حتما می دانید که این برنامه قابلیت های زیادی برای ادیت عکس دارد. شرکت ادوبی نرم افزارهای مختلفی برای گوشی های موبایل منتشر کرده است که در بین آن ها تعدادی اپلیکیشن ادیت عکس هم وجود دارد.

برنامه های ادیت عکس ادوبی در موبایل به خوبی نرم افزار فتوشاپ در کامپیوتر نیستند. با این وجود می توانید برای ادیت عکس محصولات فروشگاه اینترنتی از آن ها استفاده کنید. ادوبی چندین نرم افزار مختلف برای ادیت عکس در موبایل تولید کرده است و همین مسئله باعث سردرگمی کاربران می شود. گاهی اوقات برای ادیت عکس باید از چند اپلیکیشن مختلف ادوبی استفاده کنید.

5- اپلیکیشن Pixlr

نرم افزار Pixlr قابلیت جدیدی ندارد و امکانات و ابزارهای آن تقریبا مشابه بقیه اپلیکیشن ها است. با این برنامه می توانید عکس هایی که از محصولات گرفتید را به سادگی ویرایش کنید. در این نرم افزار امکان اضافه کردن لوگو و نوشته هم به عکس ها وجود دارد. تنظیمات رنگ و روشنایی در Pixlr به اندازه نرم افزارهای قبلی حرفه ای نیست. با این حال برای کارهای مبتدی و متوسط کاملا مناسب است.

این برنامه فیلترها و افکت های مختلفی دارد که می توانید از آن ها در عکس تان استفاده کنید. ویژگی اصلی Pixlr راحتی استفاده از آن است. اگر تا الان از هیچ نرم افزاری برای ادیت عکس استفاده نکرده اید، پیشنهاد می کنیم از Pixlr شروع کنید. این برنامه یک رابط کاربری جذاب و ساده دارد که ویرایش عکس را برای شما راحت می کند.

نسخه رایگان برنامه Pixlr امکانات محدودی دارد و برای دسترسی به همه ابزارها باید اشتراک سالانه آن را تهیه کنید. ادیت عکس محصولات به قابلیت خاصی نیاز ندارد. به همین دلیل حتی نسخه رایگان این برنامه هم جوابگوی کار شما خواهد بود.

مشتری هرگز چشم بسته از شما خرید نمی کند

در خریدهای اینترنتی مشتری نمی تواند محصول را از نزدیک ببیند. به همین دلیل خیلی مهم است که ما به عنوان فروشنده این خلا را به نحوی جبران کنیم. بهترین راه این است که از عکس های با کیفیت و خوب استفاده کنیم. در مقاله بیشتر در مورد تاثیر عکس ها روی کاربران توضیح داده ایم. عکس کالاها هر چقدر هم حرفه ای گرفته شده باشد به ادیت نیاز دارد. به همین دلیل راحت ترین و کم هزینه ترین ابزارهای ویرایش عکس را به شما معرفی کردیم.

حالا که عکس محصولات تان آماده شد وقتش رسیده آن ها را به مشتریان نشان دهید. یکی از راه های نمایش تصاویر این است که یک سایت اینترنتی بسازید. بعد از آن هم عکس محصولات یا نمونه کارهای خودتان را داخل سایت قرار دهید. با استفاده از سایت سازها و فروشگاه سازها به راحتی یک سایت یا فروشگاه اینترنتی بسازید. یکی از بهترین سرویس های سایت ساز است که با آن می توانید هر نوع سایتی طراحی کنید.

مهم ترین ویژگی سایت ساز پرتال این است که کار با آن خیلی راحت است. فقط کافیست در سایت پرتال ثبت نام کنید و ویدیوهای آموزشی آن را ببینید. بعد از انجام این کار در کمتر از یک روز سایت شما آماده می شود. اگر در مورد طراحی سایت یا نرم افزارهای ادیت عکس سوالی دارید، در قسمت نظرات پایین مطلب از ما بپرسید. علاوه بر این، با داخلی 2 تماس بگیرید تا شما را دربهترین برنامه ادیت عکس حرفه ای

این لیست بر اساس کارایی چیده نشده است! در اینجا فقط به معرفی و پیشنهاد اپلیکیشن ها پرداخته شده، و شما باید بر حسب نیاز خود مورد مناسب را انتخاب کنید.

بهترین برنامه های ادیت عکس حرفه ای

Werble – برنامه ادیت عکس حرفه ای

اگر به دنبال برنامه ادیت عکس حرفه ای می گردید، Werble یکی از گزینه های عالی پیش روی شما خواهد بود. این برنامه می تواند افکت های تصویری مناسبی روی تصاویر قرار دهد و به همین دلیل بهترین انتخاب برای شبکه های اجتماعی به شمار می رود. این اپلیکیشن می تواند عکس های شما را به چند حرکت ساده به یک عکس جادویی تبدیل کند. اپلیکشن Werble یک ویرایشگر عکس عالی به شمار می رود.

ویژگی ها:

  • طرح های پیش فرض بسیار زیاد
  • برخورداری از انیمیشن های فوق العاده

ویژگی ها:

  • برخورداری از فریم های متعدد
  • رابط کاربری بسیار ساده و سر راست
  • آپدیت های فصلی با اضافه شدن ویژگی های جدید

ویژگی ها:

  • مناسب برای شبکه های اجتماعی
  • مناسب برای ساخت میم
  • رابط کاربری جذاب و عالی

ویژگی ها

  • ابزار متعدد برای ویرایش عکس ها
  • بالای 300 فیلتر برای ویرایش عکس ها
  • امکان انتشار مستقیم در شبکه های اجتماعی

BeFunky

از BeFunky می توانیم به بهترین برنامه فتوشاپ عکس برای موبایل یاد کنیم. این اپلیکیشن واقعا برای عاشقان به عکاسی مناسب خواهد بود. وقتی وارد این اپلیکیشن می شوید به کلی گزینه دسترسی خواهید داشت که از همه آن ها می توانید برای ویرایش تصاویر استفاده کنید. کمی زمان با این اپلیکیشن سپری کنید تا بتوانید عکس های زیبا خلق کنید. با این اپلیکیشن می توانید تصویر پشت سوژه اصلی را حذف کنید یا با استفاده از هوش مصنوعی عکس پرتره درست کنید. حتی با هوش مصنوعی می توانید عکس  خودتان را به نقاشی تبدیل کنید.

ویژگی ها:

  • استفاده بسیار راحت
  • برخورداری از هوش مصنوعی
  • ابزار متعدد برای استفاده

بیشتر بخوانید:

ویژگی ها

  • بیش از 80 فیلتر برای ویرایش فوری
  • امکان ویرایش تصاویر در فرمت RAW
  • قابلیت تصحیح پرسپکتیو
  • انتشار سریع تصاویر ویرایش شده در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و سایر رسانه های اجتماعی

برای آشنایی با سایر برنامه فتوشاپ حرفه ای عکاسی برای اندروید با ادامه متن همراه ما باشید.

آیا بهترین برنامه ادیت عکس حرفه ای برای اندروید را می شناسید؟ یا در واقع نمی شود از بین این همه برنامه جذاب و کاربردی یکی را بهترین بنامیم؟

ویژگی ها

  •  اعمال افکت ها بر روی برخی قسمت های خاص تصویر با حالت قلم مو
  • پیشرفت و تکامل سریع افکت های مجهز به هوش مصنوعی
  • برنامه دوربین درون برنامه ای با افکت های زنده (live)
  • ترکیب دو تصویر با استفاده از لایه ها و شفافیت قابل تنظیم (double exposures)

برنامه Fotor Photo Editor

ویژگی ها

  • پر از قابلیت های متنوع و دارای پلتفرم photo licensing
  • بهبوددهی با قابلیت slide on screen برای ویرایشات در لحظه
  • قالب های کلاژ بسیار زیاد، مانند Classic و Magazine

PhotoDirector

ویژگی ها

  • ابزار Content-Aware برای از بین بردن تصویرآزاری ها و اشیاء ناخواسته
  • افکت های هنری از پیش تعیین شده مثل Lomo، Vignette و HDR
  • ابزار Dehaze برای رفع تیرگی، مه و غبار
  • Photo fx برای اعمال افکت ها در نقاط خاص تصاویر

ویژگی ها

  • ویرایش فایل های RAW و DNG و ذخیره آن ها به صورت JPG
  • امکان استفاده از تم تاریک (Dark Theme Mode)
  • استفاده از فیلتر انتخابی با قلم مو، برای ویرایش بخش خاصی از تصویر
  • گزینه ذخیره تغییرات اعمال شده به عنوان پیش فرض، برای اعمال روی تصاویر بعدی

VSCO

اگر حرفه ای باشید، حتماً در مورد اپلیکیشن VSCO چیزی شنیده اید. اپلیکیشن محبوب ویرایش تصویر اندروید 10 قابلیت ویژه و چندین فیلتر برای بهبود فوری (تقریباً) تصاویر به ارمغان آورده است.
آنچه VSCO را به یکی از بهترین ها بدل کرده، ابزارهای حرفه ای مانند HSL و Split Tones برای ویرایش تصاویر است. همچنین که دارای یک ویرایش گر ویدئو است.
VSCO همچنین بستری برای نشان دادن استعداد عکاسان ایجاد کرده که هر کسی می تواند به آن بپیوندد. البته پس از 7 روز استفاده رایگان، برای ادامه استفاده باید اشتراک تهیه کنید.

ویژگی ها

  • 10 قابلیت از پیش تعیین شده رایگان برای ویرایش فوری تصاویر
  • ابزارهای حرفه ای برای ویرایش تصاویر
  • انجمن VSCO برای ارائه تصاویرتان

Toolwiz Photos

Toolwiz Photos یک ویرایشگر تصویر حرفه ای است که همه چیز در آن وجود دارد، و بیش از 200 ابزار قدرتمند را فراهم می کند. می توان فیلترها را افزود، چهره ها را عوض کرد، میزان شدت رنگ را تنظیم نمود، و حتی کلاژهای سرگرم کننده ساخت.
این برنامه رایگان اندرویدی، رابط کاربری ظریف و مینیمالیستی دارد. تعدد قابلیت ها و سهولت استفاده از آن، دلایل تبدیل آن به یکی از بهترین اپلیکیشن های ویرایش هستند.

ویژگی ها

  • مجموعه بزرگی از فیلترهای جادویی و هنری
  • عکاسی سلفی عالی، ابزارهای زیباسازی پوست (از جمله Face rater و dermabrasion)، از بین بردن قرمزی چشم و چشم درخشان
  • بیش از 200 فونت (قلم) با پشتیبانی از سایه و ماسک

ویژگی ها

  • افکت های زیباسازی پوست در سلفی های تصویری و ویدئویی
  • ابزار برش و حذف اشیاء
  • تشخیص فوری چند چهره برای سلفی گروهی
  • ویژگی «Smile» برای افزودن لبخند روی تصاویر

Pixlr

Pixlr یکی دیگر از برنامه های رایگان و فوق العاده ویرایش تصاویر است. این اپلیکیشن تمام ابزارهایی را که ممکن است کاربر به آن ها نیاز داشته باشد در خود دارد. همچنین، بیش از 2 میلیون ترکیب از افکت های رایگان، لایه ها و فیلترها را در خود دارد. در ضمن می توانید با طرح ها، پس زمینه ها و تنظیمات فاصله گذاری متنوع، کلاژهای جذابی ایجاد کنید.
در کنار اینها، قادر است سبک تصویر را با دودل، نقاشی با مداد، و طرح های جوهری تغییر دهد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید تصاویری که ویرایش کرده اید را مستقیماً در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. این برنامه رایگان بوده، اما خریدهای درون برنامه ای و تبلیغات دارد.

ویژگی ها

  • گزینه علامت گذاری افکت ها یا لایه های بیشتر استفاده شده به عنوان مورد دلخواه
  • ابزارهای قابل توجه بهبوددهی
  • قابلیت اصلاح خودکار برای ایجاد خودکار تعادل در رنگ بندی تصویر
  • قابلیت کلاژ با حداکثر 25 تصویر و طرح ها، پس زمینه ها و تنظیمات فاصله گذاری متنوع

ویژگی ها

  • بیش از 50 سبک پیش فرض برای ویرایش تک لمسی سریع
  • الگوریتم پیشرفته تشخیص چهره برای مونتاژ تصاویر چهره ها

Photo Editor Pro

اپلیکیشن Photo Editor Pro یکی دیگر از ویرایشگرهای تصویر است که کاربران می توانند برای زیباسازی تصاویرشان از آن استفاده کنند.
علاوه بر ابزارهای ویرایشی اولیه، دارای چندین ابزار پرطرفدار مانند افزودن انواع مختلف افکت های glitch، فیلترهای طراحی جذاب، استیکر، طرح های خال کوبی و… است.
همه ابزارهای اولیه مانند تنظیم روشنایی، کنتراست، سایه، highlight و… نیز وجود دارند. البته HSL (رنگ، شدت و درخشندگی) بر خلاف سایر اپلیکیشن های اندرویدی، صرفا برای خریداران نسخه پرمیوم ارائه می شود.
این اپلیکیشن قابلیت ساخت کلاژ را هم دارد. مهم ترین نکته، رابط کاربری ساده و آسان آن است. تنها مشکل آن تبلیغات تمام صفحه است که به صورت پاپ آپ و بیش ازحد روی صفحه می آیند.

شماره مجازی آمریکا را با قیمت ارزان خریداری کنید

ویژگی ها

  • افکت های glitch و فیلترهای متنوع
  • ویرایشگر بدن برای اندام باریک، پاهای کشیده و مدل موهای متعدد

ویژگی ها

  • حالت پیشرفته بهبود تصویر
  • هر روز یک سبک هنری جدید
  • انجمن Prisma برای به اشتراک گذاشتن و نمایش خلاقیت و استعدادتان

ویژگی ها

  • شباهت زیاد با فوتوشاپ ویندوز
  • ابزار های پیشرفته
  • طیف وسیع رنگ و ادیت عکس

Google photos

Google photos آلبومی از مجموعه عکس ها و فیلم های شما است. به عبارتی بهترین برنامه ادیت عکس و فیلم می تواند باشد. اگر تا به حال عکس ها و فیلم های زیادی را از دست داده اید، با نصب این برنامه خیال شما از بابت ذخیره عکس ها و فیلم ها راحت خواهد شد.  زیرا آن ها را به خوبی مدیریت می کند. اگر حساب کاربری گوگل داشته باشید، گوگل 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت های برنامه شامل ویرایش عکس و ویدیو و آلبوم مشترک است. همچنین این اختیار را دارید که نسخه پشتیبانی از عکس و فیلم ها داشته باشید و کیفیت آن را انتخاب کنید.

ویژگی ها

  • قابلیت اشتراک گذاری در رسانه گوگل فوتوز
  • ابزارهای مختلف ادیت عکس
  • هماهنگ با اکانت های گوگل

ویژگی ها

  • قابلیت ادیت صورت
  • فیلترهای مختلف عکس
  • پیشرفته تر نسبت به نسخه اول

ویژگی ها

  • ابزارهای مختلف
  • فیلترهای مختلف عکاسی

Foodie

یک برنامه سرگرم کننده برای افرادی است که عاشق گرفتن عکس با انواع فیلترهای هیجان انگیز هستند. برنامه فودی 30 فیلتر فوق العاده باکیفیت دارد. به راحتی می توانید با اضافه کردن فیلترهای جالب، عکس های خاطره انگیز را زیباتر کنید. فیلترها این قابلیت را دارند که عکس های ساده را به یک شاهکار جذاب تغییر دهند. ابتدا عکس تان را ویرایش کرده و فیلترها را به آن اضافه کنید.

ویژگی ها

  • شبکه اجتماعی اختصاصی برای عکس غذا
  • فیلترهای مختلف عکاسی

ویژگی ها

  • قابلیت ادیت صورت و آرایش حرفه ای
  • فیلترهای مختلف رنگ

توضیحات

تعداد نصب: بیش از 10 میلیون
نمره: 3.6

ویژگی ها

  • قابلیت ادیت عکس و فیلم
  • فیلترهای مختلف رنگ

نقد و بررسی تخصصی موبایل در وبلاگ تکنولایف:

ویژگی ها

  • قابلیت ادیت عکس و فیلم
  • فیلترهای مختلف رنگ

ویژگی ها

  • ابزارهای قدرتمند ادیت عکس
  • فیلترهای مختلف رنگ

PicVerse

یک برنامه ویرایشگر عکس است که ابزارهای متنوعی برای ساخت یک عکس حرفه ای در اختیار کاربر قرار می دهد. با ابزارهای picverse عکس ها و ویدیو را ویرایش کنید و آنچه را که می خواهید خلق کنید. ویدیوی مد نظر را در برنامه آپلود کرده و نور و رنگ آن را تنظیم کنید. با نوار لغزنده میزان کنتراست عکس را تغییر دهید، و رنگ ویدیو را روشن تر یا تیره تر کنید. از میان بیش از 350 فیلتر انتخاب کنید و ویدیوها را به شکلی زیبا عوض کنید. با افکت های مختلف جلوه ای خاص به ویدیو ببخشید.

ویژگی ها

  • ابزارهای قدرتمند ادیت عکس
  • فیلترهای مختلف رنگ

inShot

یک ویرایشگر حرفه ای عکس  و فیلم است. با اضافه کردن جلوه های ویژه، ویدیوها و عکس های جذاب بسازید. این برنامه امکاناتی شامل افزودن موسیقی، متن، شکلک، حرکات آهسته، ساخت کلاژ ویدیو را به شما می دهد. با این ابزار می توانید ویدیوهای فوق العاده جذاب و فانتزی بسازید و در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب و واتس اپ به اشتراک بگذارید. همچنین اگر دنبال بهترین برنامه ویرایش عکس برای اینستاگرام هستید، inShot به عنوان بهترین برنامه ادیت عکس برای اینستاگرام، پست و استوری به شمار می رود. ویرایش ویدیو با برنامه inShot به سادگی آب خوردن است. به این صورت که برش فیلم، ادغام فیلم ها، تنظیم سرعت و ساخت استاپ موشن، تنظیم روشنایی و کنتراست ویدیو را امکان پذیر می کند. بسیاری از جلوه های جذاب صوتی را به برنامه اضافه کنید. فونت های زیادی در دسترس شما است، با اضافه کردن آن ها به فیلم و عکس، تفاوت را احساس کنید.

ویژگی ها

  • ابزارهای قدرتمند و حرفه ای ادیت عکس و فیلم
  • فیلترهای مختلف رنگ برای عکس و فیلم

Touch Retouch

این ابزار محتوای اضافی را حذف می کند. برنامه Touch Retouch یک ویرایشگر فوق العاده عکس است که تمام خراش ها، شکستگی ها، لک های پوستی و جوش ها را از بین می برد. هر چیزی که فکر می کنید در عکس شما اضافی است با این ابزار اصلاح کنید. با ابزار Segment Remover حتی می توانید بخشی از یک خط را پاک کنید، با Touch Retouch روتوش عکس کار راحتی است، اندازه پاک کن را تعیین کرده و ویرایش را شروع کنید.

ویژگی ها

  • ابزارهای قدرتمند پاک کردن سوژه های ناخواسته
  • فیلترهای مختلف رنگ برای عکس و فیلم

FilterStorm Neue

یک برنامه ویرایشگر عکس برای کاربران ios است. با این برنامه می توانید انواع فیلترها را به عکس خود اضافه کنید. قابلیت های متنوع برنامه، عکس های شما را بیشتر از سطح انتظارتان می سازد. با برنامه FilterStorm نور و رنگ عکس را تنظیم کرده و به دلخواه تغییر دهید. این ابزار مانند فوتوشاپ حرفه ای نیست اما قابلیت های متنوعی در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی ها

  • ابزارهای حرفه ای ادیت عکس
  • فیلترهای مختلف رنگ برای عکس

B612

B612 نه تنها کار دوربین را انجام می دهد بلکه یک برنامه فوق العاده ویرایش عکس و فیلم است.  جلوه ها، فیلترها و استیکرهای جذاب را به عکس یا فیلم خود اضافه کنید. با برنامه B612 در شب عکس های با کیفیت و جذاب بگیرید. روزتان را با تغییر شروع کنید . آرایش امروزتان با فیلترهای هیجان انگیز تغییر دهید. از تنوع رنگ ها لذت ببرید، ویرایش دقیق رنگ ها با ابزار برنامه قابل اجراست. با این برنامه تنوع را احساس می کنید. به راحتی می توانید از میان 500 موسیقی انتخاب کنید. و موزیک مورد علاقه تان را به آن اضافه کنید. حالا از نتیجه لذت ببرید.

ویژگی ها

  • قابلیت اشتراک گذاری مشتسقیم در شبکه های مجازی
  • فیلترهای مختلف رنگ برای عکس+ به روز رسانی سریع

ویژگی ها

  • قابلیت آرایش حرفه ای صورت
  • فیلترهای مختلف رنگ برای عکس و فیلم

توضیحات

تعداد نصب: بیش از 10 میلیون
نمره: 4.4

ویژگی ها

  • قابلیت آرایش حرفه ای صورت
  • فیلترهای مختلف رنگ برای عکس و فیلم

photo editor pro

هر ابزاری که برای ویرایش عکس نیاز دارید می توانید در اپلیکیشن photo editor pro پیدا کنید. این برنامه مجموعه ای از انواع فونت ها، لی اوت، فیلترها، گریدها را در دسترس کاربر قرار می دهد، اگر به کلاژ علاقه دارید، بیش از 18 عکس را دریک کلاژ قرار دهید. و خبر خوب اینکه می توانید ویرایش نهایی را بدون واترمارک در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیس بوک، واتس اپ و اسنپ چت به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن ادیت عکس برای اندروید و ios در دسترس است می توانید از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.

ویژگی ها

  • ابزارهای حرفه ای ادیت عکس
  • فیلترهای مختلف رنگ برای عکس و فیلم

ویژگی ها

*. ابزارهای حرفه ای ادیت عکس
*. فیلترهای مختلف رنگ برای عکس و فیلم

برنامه فوق العاده lightroom یک ابزار دوکاره برای ویرایش و گرفتن عکس است. با این برنامه به راحتی می توانید عکس ها را ویرایش کرده و فیلترهای جذابی به آن اضافه کنید. ویژگی های کاربردی این برنامه شامل قابلیت چرخش و برش عکس، روتوش، به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی است. برنامه lightroom گزینه مناسبی برای ویرایش جزئی ترین عیوب عکس است. برنامه ادیت عکس lightroom یک انتخاب کامل برای یک ویرایش دقیق به شمار می رود. اگر دنبال برنامه حرفه ای و کامل برای ویرایش عکس هستید، این برنامه را می توانید از گوگل پلی و یا اپ استور دانلود کنید.

ویژگی ها

  • ابزارهای حرفه ای ادیت عکس+ شبیه ساز ساده برنامه فوتوشاپ
  • فیلترهای مختلف رنگ برای عکس و فیلم

photo Editor – Lumi

یک ویرایشگر قدرتمند برای ادیت عکس است. خوشبختانه نیازی نیست که حرفه ای باشید تا بتوانید با این برنامه کار کنید، زیرا این قابلیت را به شما می دهد که بدون نیاز به مهارتی عکس ها را ساده و سریع و با کیفیت بالا ویرایش کنید. فیلترهای دلخواه را بر روی تصاویر اضافه کرده و تفاوت را احساس کنید. ویژگی های برنامه شامل سفارشی کردن افکت های عکس، انواع افکت های جذاب، پاک کن ویژه ادیت پس زمینه، کنترل رنگ ها، روشنایی، کنتراست، سایه ها، وضوح، میزان نور است. lumi   یک برنامه ادیت عکس برای اینستاگرام نیز به شمار می رود. و اگر با اینستاگرام کار می کنید و دنبال یک برنامه ادیت عکس کاربردی هستید، برنامه لومی را حتما تست کنید. این برنامه فقط برای کاربران اندروید در دسترس است.

ویژگی ها

  • ابزارهای حرفه ای ادیت عکس
  • فیلترهای مختلف رنگ برای عکس

نتیجه گیری

در این مقاله لیستی از بهترین برنامه های ادیت عکس و فیلم را معرفی کردیم . حتما برای دانلود بهترین برنامه ادیت عکس برای اندروید و ios از این لیست استفاده کنید.

سوالات متداول

بهترین اپلیکیشن ادیت عکس برای iOS کدام است؟ اپلیکیشن Werble به راحتی می تواند عکس های را ادیت کند. این اپلیکیشن برای iOS در دسترس است.

بهترین بازی های جنگ جهانی برای کامپیوتر، PS4، گوشی و PS5 را یکجا ببنید.

مورد راه اندازی سایت راهنمایی کنیم.

 

 

دکمه بازگشت به بالا