عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

برای کیش چی بپوشیم؟

یکی از دغدغه های سفر انتخاب لباس مناسب برای شهر مقصد است. حمل لباس های اضافی و یا پوشیدن لباس هایی که با فرهنگ آن شهر همخوانی نداشته باشد از مواردی هستند که مانع لذت بردن از سفر می شوند. اگر می خواهید به کیش سفر کنید باید بدانید لباس مناسب برای چیست.

آشنایی با آب و هوای می تواند در انتخاب لباس های مناسب سفر به کیش به ما کمک کند.  قبل از اینکه راهی سفر شوید باید وسایل لازم و لباس های مناسب برای سفر به کیش را آماده کنید. حتی اگر از محل اقامت خود مطمئن هستید باز هم بردن وسایل اضافی در طول سفر شما را اذیت خواهد کرد. پس تا پایان این مقاله را بخوانید تا بار اضافی با خود نبرید.

لباس مناسب برای سفر به کیش در فصل بهار

جزیره کیش در فصل بهار و به خصوص تعطیلات نوروز مسافران زیادی دارد. در این فصل هوا کم به سمت گرمی می رود پس نیازی نیست که لباس گرم با خود بردارید. لباس های نخی و خنک، دامن های نخی برای خانم ها و شلوارک برای آقایان، لباس هایی هستند که به دردتان می خورند. با این وجود اگر سرمایی هستید و می خواهید شب ها در ساحل باشید یک پلیور برای خودتان بردارید.

کفش های تابستانه، صندل، لوسیون ها و گرم های ضد آفتاب، عینک آفتابی و کلاه نقاب دار را فراموش نکنید. در بهار دمای هوا برای شنا مناسب است، اگر اهل شنا هستید لباس های شنا را هم در چمدانتان بگذارید.اگر هر کدام از لباس های خنک را جا گذاشتید می توانید با یک خرید خوب نظیر خرید دامن زنانه و شومیز و حتی کلاه و عینک آفتابی خود را میهمان کنید.

لباس مناسب برای سفر به کیش در فصل تابستان

تابستان های کیش شدیدا گرم هستند و دمای هوا حتی در شب ها هم کمتر از 30 درجه نیست. به این شرایط رطوبت و شرجی هوا را هم اضافه کنید. با اینکه همه ی مراکز خرید و اماکن سرپوشیده مجهز به کولرهای گازی هستند، اما شما قرار نیست تمام طول سفرتان در باشید، پس همه ی این ها به شما می گوید که لباس های تنگ و چسبان و از جنس پلاستیک در تابستان در کیش به منزله ی ابزار خود کشی است.

صندل، دامن نخی، شلوارک، پیراهن و مانتوهای نخی، کرم ضد آفتاب، کلاه و عینک آفتابی لباس های مناسب برای سفر به کیش در تابستان هستند. علاوه بر این ها بهتر است لباس های آستین کوتاه نپوشید که دچار آفتاب سوختگی نشوید.

نکته دیگری که لازم است به آن توجه کنید این است که در فصل های گرم از پوشیدن شلوار جین در کیش پرهیز کنید! شلوارهای جین علاوه بر اینکه گرم هستند، بعد از شسته شدن هم دیر خشک می شوند و مناسب سفر به کیش نیستند.

لباس مناسب برای سفر به کیش در فصل پاییز

اوایل پاییز هوا هنوز گرم است، اما با مرور زمان و با نزدیک شدن به زمستان کمی هوا خنک تر می شود. با این حال باز هم هوا به قدری سرد نیست که نتوان از تفریحات آبی استفاده کرد. پس لباس های شنایتان را بردارید.

برای سفر به کیش در پاییز لازم نیست کاپشن و لباس های گرم با خود ببرید، اما بد نیست یک پلیور یا بافت با خودتان ببرید که شب ها و یا در هنگام بادهای جزیره ای از آن استفاده کنید.

در فصل پاییز هم می توانید از کفش های پارچه ای ، صندل ها، لباس های نخی، عینک و ضد آفتاب استفاده کنید.

لباس مناسب برای سفر به کیش در فصل زمستان

احتمالا بارها شنیده اید که ، فصل زمستان است. جزیره کیش در این فصل، از نظر آب و هوایی در بهترین حالت خود قرار دارد و متوسط دمای هوا حدود 10 درجه است. اگر در فصل زمستان به کیش سفر می کنید خوب است بدانید کاپشن و پالتو کلاه و دستکش و… لباس های مناسب برای سفر به کیش در زمستان نیستند. ممکن است گاهی هوا خنک شود و دریا طوفانی شود، اما در آن صورت هم نیازی به پوشیدن کلاه و دستکش پیدا نمی کنید.

البته بهتر است برای افراد سرمایی و کودکان لباس های گرم بردارید تا از سرماخوردگی های احتمالی جلوگیری کنید. برای گشت و گذار در کنار و یا اسکله های تفریحی بهتر است یک سویی شرت و یا کاپشن با خود داشته باشید. کفش های سبک و راحت، بلوز و پیراهن های آستین بلند، شلوار جین یا کتان، سویی شرت یا کاپشن، ژاکت نازک یا تو کرک از جمله لباس های مناسب برای سفر به کیش در زمستان هستند.

استایل مناسب در سفر به کیش چیست؟

استایل دخترانه مناسب سفر به کیش

یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها این است که نمی  دانند چه لباسی بپوشند. از آنجایی که در کیش معمولا هوا گرم است، خانم ها در کیش معمولا دامن های نخی بلند، پیراهن های ساحلی و مانتوهای نخی و رنگی می پوشند.

یکی از چالش برانگیزترین مباحث برای سفر به کیش موضوع حجاب در کیش است. برخی از افراد تصور می کنند به دلیل اینکه کیش منطقه آزاد است، حجاب نیز آزاد است. اما باید توجه کرد که جزیره کیش آزاد تجاری است، نه آزاد فرهنگی!

استایل مردانه مناسب سفر به کیش

اگر اهل تیپ اسپورت هستید، پلوشرت و شلوار کتان یا نخی نازک به رنگ روشن گزینه های خوبی برای شما هستند. همچنین می توانید با یک کلاه آفتابی، یا نقاب اسپورت استایلتان را کامل کنید. علاوه بر این در فصل های بهار و تابستان که هوا گرم تر است پوشیدن شلوارک در کیش عادی است.

اگر رسمی پوش هستید می توانید از پیراهن ها آستین بلند استفاده کنید، اما باز هم رنگ های روشن را انتخاب کنید که نور خورشید را دفع می کنند و گرمای کمتری دارند.

کفش مناسب برای سفر به کیش

کفش های پارچه ای، صندل های رو باز، کالج، کتانی سفید و آل استارها گزینه های مناسبی برای سفر به کیش هستند. خانم ها در سفر به کیش معمویکی از بهترین و جذاب ترین تفریحات که  ما انسان ها در طول عمر خود تجربه می کنیم سفر می باشد. مسافرت یکی از نیازهای ما در زندگیست که در روحیه نقش بسزایی دارد. برای داشتن یک سفر برنامه ریزی شده نیاز به فاکتورهای مختلفی است. یکی از این فاکتورها انتخاب نوع پوشش با توجه به مکان و شرایط آب و هوایی آن منطقه می باشد. از بهترین مناطق توریستی و گردشگری که بسیاری برای رفتن به آن اقدام می کنند جزیره جذاب کیش است. در این مسافرت باید لباس مناسب سفر به کیش را انتخاب کنیم. در ادامه مطالب ما در فروشگاه اینترنتی به شما کمک می کنیم که با انتخاب لباس مناسب  سفری راحت و به یادماندنی را تجربه کنید.

سفر به این جزیره زیبا اولویت در انتخاب لباس ، پوشش های آزاد و راحت و خنک است. این منطقه به طور کلی آب و هوایی گرم و مرطوب دارد که باعث می شود سمت لباس های بهار و تابستانه برویم. در این سفر بیشترین گزینه انتخابی برای چمدان لباسهایمان لباسهای نخی، گشاد، روشن و خنک است. البته با توجه به فصول مختلف سال می توان یک بافت نازک و یا کت و کاپشن، بهار و پاییزه را نیز به همراه خود داشته باشیم. علاقمندان به ورزش شنا هم از بردن مایو و شورتک های کوتاه غافل نشوند و در کل وسایل ضروری مربوط به شنا را با خود ببرند. مانتوهای بلند و شومیز و پیراهن های راحتی نیز گزینه مناسبی در مورد لباس مناسب سفر به کیش می باشد.

کفش مناسب برای مسافرت به کیش

کفش مناسب در این سفر را با توجه به آب و هوای این منطقه انتخاب می کنیم .انتخاب کفش مناسب یکی از مهم ترین و ضروری ترین فاکتورهای داشتن یک سفر خوب است. پیاده روی کنار سواحل زیبای کیش و رفتن به مراکز خرید و همینطور مکان های توریستی آن بدون کفش مناسب تقریبا غیر ممکن است. اگر در فصل گرم به این جزیره می روید یک صندل مناسب جلو بسته و یا جلو باز می تواند گزینه ای مناسب باشد. از بردن کفش های چرم و تیره نیز  مخصوصا در هنگام قدم زدن در کنار ساحل خودداری کنید.

در انتخاب کفش مناسب برای سفر به کیش به فکر راحتی و آسایش خود باشید. گزینه زیبایی در مرحله دوم مورد توجه قرار می گیرد. از کفش های استاندارد نخی و طبی و پارچه ای استفاده کنید. کفش ساحلی و استخری، که معمولا جنس آن ها از پلاستیک فشرده و ضد آب هستند نیز گزینه ای مناسب است. اگر قصد خرید کفش را برای این سفر دارید حتما تمامی اصول یک کفش راحت و مناسب را در نظر داشته باشید. به فرم پای خود کاملا توجه کرده و کفش مناسب فرم پای خود را تهیه کنید. خرید کفش را در ساعات پایانی روز و ترجیحا شب انجام دهید،  دو کفش را پوشیده و حتما با آن قدم بزنید و از راحت بودن کفش کاملا مطمئن شوید.

لباس های مناسب عکاسی

اگر علاقمند به عکاسی در مکان ها و مناطق گردشگری این جزیره زیبا هستید می توانید به استایل های محلی نیز فکر کنید. با داشتن تیپی متفاوت و محلی، عکسی جذاب و جدید خواهید داشت. شلوارهای سندبادی یکی از لباسهای پرطرفدار است.  این شلوار که مچ پاهایش از کش استفاده شده همراه با یک شومیز یا یک مانتو کوتاه و روشن انتخابی ایده آل است. سعی کنید در لباسهایتان از رنگ های بسیار ملایم و پاستیلی استفاده کنید. یکی از استایل های جذاب،  پوشیدن یک پیراهن سفید و گشاد است که با گذاشتن یک کلاه حصیری و یک جفت صندل،  زیبایی آن را می توان دو چندان کرد. لباسهای چین دار یا مانتو های جلو باز به همراه و  نیز می تواند یکی از انتخابهایمان باشد.

لباس ساحلی کیش

پوشیدن لباس ساحلی یک از گزینه های بسیار مناسب برای رفتن به کیش است. لباس ساحلی مناسب قدم زدن در کنار سواحل به خصوص در فصل گرم و تابستانی می باشد. لباسهای ساحلی شامل انواع دخترانه و زنانه، گلدار، طرحدار، ساده، رنگهای روشن، رنگهای تیره است. بعضی از این مدل ها آستین های گشاد و بلند دارند و برخی دیگر آستین سه ربع، کوتاه و یا حلقه هستند. از مدل های آستین حلقه برای زیر مانتوهای جلو باز نیز استفاده می شوند. سعی کنید از رنگهای روشن برای لباسهای ساحلی کیش استفاده کنید. مدلهای گلدار با گلهای درشت و یا ریز هم زیبایی خاص خودشان را دارند.

پیراهن چین دار هم مناسب افراد با قد بلند و اندام باریک است. جنس های حریری با طرحهای شاد و متنوع هم می تواند یکی از انتخاب های شما برای این سفر باشد. اگر باردار هستید برای شما هم لباسهای ساحلی با انواع طرح ها،  مخصوص خانمهای بارداری در بازار موجود است. اگر قدی کوتاه دارید پیراهن ساحلی با راه های عمودی انتخاب کنید تا قدتان را بلندتر نشان دهد. هم استایلی متفاوت و جذاب را برای شما ایجاد می کند. سعی کنید جنس لباس ساحلی را نخی و روشن انتخاب کنید تا بتوانید در گرمای سواحل کیش به صورت روزانه از آن استفاده کنید.

آیا در کیش حجاب آزاد است؟

اگر بخواهید از احوال حجاب این روزهای کیش باخبر شوید باید بگویم که پوشش زنان بسیار راحت می باشد. در این جزیره هر نوع پوشش و حجابی را می توان مشاهده کرد از پیراهن ها و کت های کوتاه و زیر کت تا شلوارک و تاپ و تیشرت. در این منطقه آزاد تجاری و گردشگری نوع پوشش از جزایر تایلند و اندونزی نیز پیشی گرفته است. اما به طور کلی این منطقه نیز قوانین و مقررات خاص خودش را راجع به این مورد دارد. پیشنهاد ما این است که حد اعتدال را رعایت نمایید.

دکمه بازگشت به بالا