عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

با رزرو تور پاتایا و توکیو و آفریقا سفری خاطره انگیز را تجربه کنید

در این مقاله می توانید به ترتیب موضوعات تور پاتایا، تور توکیو و تور آفریقا را پیدا کنید و اطلاعاتی درم ورد هر کدام کسب کنید.

تور پاتایا

در تور پاتایا حتما سری هم به هتل سنتارا گرند میراژ بزنید و چند شبی را در اتاق های آن سپری کنید. اقامت در سنتارا گرند میراژ در تور پاتایا شما را بی نیاز از تفریحات خارج از آن می کند

بازار شناور پاتایا

بازار شناور پاتایا که با نام واقعی آن، بازار شناور چهار منطقه نیز شناخته می شود، یکی از بهترین کارهایی است که می توانید در پاتایا انجام دهید. بخش های فرعی این توسعه 10 هکتاری نشان دهنده 4 منطقه اصلی تایلند است: شمال، شمال شرقی، مرکزی و جنوبی. این نمایندگی به شکل مغازه ها و غرفه های فروش سوغاتی، میوه، غذا، هنر، صنایع دستی، کارت پستال و لباس و همچنین نمایش های فرهنگی و تظاهرات منظم ارائه می شود.

پارک های آبی پاتایا

پارک های آبی پاتایا یکی از بهترین کارهایی است که می توان در پاتایا برای خانواده ها انجام داد. پاتایا دارای مجموعه‌ای از پارک‌های آبی برجسته، از جمله بزرگترین پارک‌های آبی تایلند، با ده‌ها سرسره و سواری بین آن‌ها است. بزرگترین و بهترین ها، از جمله پارک آبی رامایانا و کلمبیا پیکچرز آکواورس (پارک آبی آمازون شبکه کارتون سابق)، تنها حدود 20 دقیقه با شهر پاتایا فاصله دارند. هر پارک دارای رستوران ها و مجموعه ای از امکانات مفید برای خانواده ها است.

نقطه دیدنی پاتایا

نقطه دید پاتایا، همچنین به عنوان نقطه نمای خائو پاتایا در تپه پراتومناک شناخته می شود، بهترین نقطه دید در منطقه است. این مکانی است که باید در روز یا شب از آن دیدن کنید تا آن عکس کلاسیک از خلیج هلالی‌شکل پاتایا را ببینید. با این حال، هشدار داده شود، این چیزی جز یک نکته داخلی است، بنابراین انتظار داشته باشید که دیدگاه خود را با جریان تقریباً بی وقفه تورهای بسته و معامله گران محلی که آنها را دنبال می کنند و سوغاتی های ارزان قیمت و نوشیدنی های گران قیمت را تبلیغ می کنند، به اشتراک بگذارید. این ممکن است ناامیدکننده به نظر برسد، اما واقعیت این است که تورها معمولاً 10 تا 15 دقیقه توقف می‌کنند و پس از احضار مجدد به اتوبوس، منظره ساکت و آرام می‌شود – برای لذت بردن از مناظر خیره‌کننده.

تور توکیو

راهنمای ویزا برای تور توکیو می تواند به شما در گرفتن ویزا کمک کند. برای اخذ ویزا توریستی ژاپن نیازی به مصاحبه حضوری ندارید. شینجوکو گیون یا باغ های عظیم هستند و ساخته شده اند تا همه از آن لذت ببرند. بسیاری از پارک‌ها و باغ‌ها در ژاپن به مردم اجازه نمی‌دهند روی چمن‌زارها بروند تا به بهترین شکل ظاهر شوند، اما اینجا یک فضای عمومی است که برای بازی و پیک نیک باز است.

من این گلخانه عظیم گرمسیری را بیشتر دوست داشتم، اما باغ های گل، شکوفه های گیلاس و خیابان های برگ های پاییزی در فصل، باغ های ژاپنی و چند چایخانه وجود دارد. اگر با کودکان سفر می‌کنید، یک زمین بازی با اندازه خوب و یک استخر آب‌پاش نیز برای کودکان نوپا در ماه‌های گرم‌تر وجود دارد. اگر می‌خواهید مدتی بیرون بنشینید، درختان سایه‌دار زیادی وجود دارد و توالت‌های عمومی و ماشین‌های فروش خودکار برای نوشیدن نوشیدنی در محل وجود دارند.

رستوران ربات

رستوران روبات یک رستوران و نمایش مضمون محبوب در شینجوکو است. با شورش رنگ ها و نورها، رقص، موسیقی و سرگرمی، مخاطبان از کودکان تا بزرگسالان را در بر می گیرد. توصیف آن با کلمات یا با چند عکس بسیار سخت است، بنابراین من یک ویدیوی کوتاه که تقریباً آن را خلاصه می کند قرار می دهم.

نمای شهر از ساختمان شهرداری

تعدادی برج در توکیو برای تماشای منظره پرنده از شهر و فراتر از آن وجود دارد. ساختمان شهرداری توکیو یک مزیت عمده دارد، آن هم رایگان است! به علاوه نماها بسیار خوب هستند. عرشه رصد در هر دو برج شمالی و جنوبی 202 متر است. به طور معمول هر دو از ساعت 9.30 صبح باز هستند و جنوب در ساعت 5.30 بعد از ظهر و شمال در ساعت 11 شب بسته می شود. در مواقعی مانند امروز که جنوب به‌خاطر نوسازی موقتاً بسته است، شمال ساعات کاری خود را تا ساعت 11 شب تمدید می‌کند.

همه 200 خروجی ایستگاه شینجوکو را پیدا کنید

با 5 شرکت قطار مختلف که خارج از ایستگاه شینجوکو کار می کنند، به عنوان شلوغ ترین در جهان شناخته می شود و روزانه بیش از 3.5 میلیون نفر از آن عبور می کنند. همچنین حدود 200 خروجی دارد، در حالی که من واقعاً به شما پیشنهاد نمی‌کنم که هر کدام را امتحان کنید، این احتمال وجود دارد که نتوانید خروجی‌ای را که برنامه‌ریزی کرده‌اید پیدا کنید، بنابراین فقط با آن بروید و کاوش کنید. از اینجا نمی‌توانید شینکانسن (قطارهای گلوله‌ای) را بگیرید، اما ریل ژاپن، مترو توکیو، اوداکیو، کیو و مترو توئی همگی دارای سکو هستند.

تور آفریقا

 برای رسیدن باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید در تور آفریقا از آب و هوای جذاب لذت ببرید.

از یک پروژه حفاظت از حیوانات دیدن کنید

آفریقا به دلیل تعداد زیادی پستاندار بزرگ مشهور است – در واقع، این گونه پستانداران بزرگتر از هر قاره دیگری است. اما تخریب زیستگاه و شکار غیرقانونی این تنوع را تهدید می کند. خوشبختانه، بسیاری از سازمان‌های خیریه در چند دهه گذشته برای تضمین بقای حیات وحش نمادین آفریقا ایجاد شده‌اند.

یکی از قدیمی‌ترین مراکز بازپروری حیات‌وحش در آفریقا، پروژه یتیمان «دیوید شلدریک» ویلدلیف تراست، خانه‌ای موقت برای فیل‌ها و کرگدن‌های یتیم در حاشیه نایروبی، کنیا است. در اینجا، حیوانات جوانی که مادر خود را به دلیل شکار غیرقانونی، بیماری یا تجاوز انسانی از دست داده‌اند، تغذیه بسیار مورد نیاز را برای جایگزینی شیر مادر دریافت می‌کنند و مهارت‌های ارزشمندی را که در بازگشت به طبیعت به آن‌ها نیاز دارند، یاد می‌گیرند. پروژه یتیمان در ساعات محدودی که بازدیدکنندگان می توانند غذا خوردن و بازی فیل ها را تماشا کنند به روی عموم باز است.

نامیبیا محل استقرار بنیاد AfriCat است که بزرگترین برنامه نجات و رهاسازی یوزپلنگ و پلنگ در جهان را اجرا می کند. در دو دهه گذشته، بیش از 1000 مورد از این شکارچیان نجات یافته اند و بیش از 85 درصد از آنها به طبیعت رها شده اند. مرکز توانبخشی حیات وحش آن پذیرای بازدیدکنندگان برنامه ریزی شده است و بخشی از یک منطقه حفاظت شده بزرگتر است که از انواع حیوانات، از جمله گربه وحشی دیگر: کاراکال گریزان و شبانه محافظت می کند.

منبع مطلب : مجله آژانس گردشگری نوید گشت (navidgasht.com)

دکمه بازگشت به بالا