سلامتی و پزشکی

ایمپلنت فوری دندان

ایمپلنت های دندانی

هنگامی که دندان آسیب می بیند و با سوزاندن یا پر شدن قابل تحمل نیست ، پزشک باید بیرون بیاید تا فاصله را پر کند. دو راه حل کلی وجود دارد ، ابتدا با برش دندان های مجاور ناحیه بدون دندان و شکل دهی آنها باید با کمک بریج در درمان دندان انجام شود. این محلول را می توان در مواردی استفاده کرد که دندانها در مجاورت درمان قرار دارند. با این برنامه درمانی ، استخوان های ناحیه آسیب دیده به تدریج آسیب می بینند. راه حل دوم استفاده از ایمپلنت برای جایگزینی دندان از دست رفته است. با این برنامه درمانی شما نه تنها دندان مجاور ، بلکه استخوان را نیز برش می دهید. حفظ خواهد شد ، به همین دلیل است که این طرح درمانی امروزه در اولویت قرار دارد. درمان طولانی مدت برای حفظ زیبایی و سلامت دندان ها.

چرا به ایمپلنت دندان نیاز است؟

کاشت دندان برای افرادی که دندان کشیده اند ضروری است. دلیل اصلی این امر این است که با گذشت زمان ، استخوان در ناحیه ای که دندان کشیده شده پوسیده می شود. این تجزیه و تحلیل تدریجی است و در نتیجه زیبایی و شکل طبیعی استخوان فک به تدریج از بین می رود. یکی دیگر از دلایل درمان آن این است که هنگام کشیدن دندان ، دندان مجاور به ناحیه تزئینی منتقل می شود ، به همین دلیل است که تغییر موقعیت دندان می تواند یکی از دلایل از بین رفتن زیبایی دندان ها و لبخند باشد. به

ایمپلنت با قرار دادن مستقیم آن روی فک به عنوان یک دندان طبیعی عمل می کند. ایمپلنت از تیتانیوم خالص ساخته شده است که یک ماده سازگار با زیست محیطی است و بنابراین هیچ حرکتی در بدن بعد از عمل ایجاد نمی کند.

مراقبت از دندان ، در صورت انجام صحیح و حرفه ای ، می تواند یکی از ماندگارترین درمان ها در زمینه دندانپزشکی باشد.

اگر به دنبال مرکز ایمپلنت سفارشی هستید جراحی کاشت بهترین انتخاب برای شما. این مرکز در شمال تهران ، منطقه ولنجک قرار دارد.

ایمپلنت بلافاصله یا یک روز انجام می شود؟

در مناسب ترین حالت استخوان بیمار ، ایمپلنت می تواند بلافاصله مورد استفاده قرار گیرد ، به طوری که بلافاصله پس از کشیدن دندان ریشه در استخوان قرار می گیرد و ریشه و روکش قرار می گیرد. همچنین به این نوع ایمپلنت گفته می شود که در روز عمل جراحی موقت است و بعد از مدتی با یک پوشش دائمی جایگزین می شود.

از جانب مزایای کاشت فوری شامل جایگزینی فوری دندان ، کاهش زمان درمان ، حفظ سلول و استخوان و جراحی است که نیازی به بستن لثه ندارد. گفته می شود.

چه کسانی نمی توانند ایمپلنت دندان داشته باشند؟

هر کسی بالای 18 سال که دارای استخوان ها و ماهیچه های سالم است می تواند ایمپلنت کند. اما ایمپلنت برای برخی از افراد ، از جمله بیمارانی که تحت رادیوتراپی قرار می گیرند ، به ویژه در ناحیه فک و صورت ، بیماری های سیستم ایمنی مانند سرطان خون ، استفاده طولانی مدت از بیس فسفونات ها ، ضربان قلب کنترل نشده و کنترل نشده ، بیماران سرطانی که تحت شیمی درمانی هستند ، محدودیت هایی دارد. تحت درمان با پرتودرمانی ، افراد مبتلا به دیابت کنترل نشده ، افراد مبتلا به پوکی استخوان شدید و زنان باردار.

بنابراین ، بهتر است قبل از کاشت با پزشک متخصص مشورت کنید ، بنابراین در صورت نیاز به مشاوره رایگان و حرفه ای با تعدادی از مراکز تخصصی ایمپلنت در ولنجک .. برقراری ارتباط.

هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟

هزینه کاشت دندان تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند هزینه تجهیزات ، آزمایشگاه ها و تغذیه است. اگر ایمپلنت ها از مارک شناخته شده تری هستند ، هزینه درمان بیشتر است ، بنابراین فریب ایمپلنت های ارزان قیمت را نخورید ، زیرا ممکن است ایمپلنت ها چینی ، هندی و پاکستانی باشند و در نهایت به شما حمل نخواهند کرد. کیفیت و نتایج دلخواه

ایمپلنت های دندانی

زمان بهبودی و درمان بعد از جراحی!

قرار دادن دندان یک روش بسیار پیشرفته است که به صبر و نکات زیادی نیاز دارد. در روزها و هفته های اول پس از معرفی آن ، باید همچنان از محصولات بهداشتی استفاده کنید تا دهان خود را تمیز و بهداشتی نگه دارید. شما همچنین باید به طور مرتب با دندانپزشک خود به همراه روش های دندانپزشکی خود مراجعه کنید.

استفاده از مسواک ، نخ دندان ، مواد شوینده ضد عفونی کننده و آب نمک باید به روشی برای بهبود روند بهبودی ناحیه جراحی ایمپلنت تبدیل شود. در این دوره بهتر است بر رژیم غذایی خود تمرکز کنید. رژیم غذایی شما باید شامل نوشیدنی های کم اسید ، غذاهای نرم و تنقلات و همچنین نوشیدنی های مغذی و غذاهای مغذی باشد.

ملاقات دقیق با دندانپزشک برای سلامت فردی که تخمک داشته است بسیار مهم است و به شما کمک می کند دندان های خود را بررسی کرده و در صورت لزوم آنها را تمیز کنید. هنگامی که ایمپلنت را در دهان خود قرار می دهید ، باید حداقل 6 ماه یکبار برای معاینه به دندانپزشک خود مراجعه کنید. البته بسته به شرایط ممکن است مدت زمان آنها کوتاهتر و اندازه آنها طولانی تر باشد.

افرادی که نیاز به “ایمپلنت دندان” دارند و می خواهند ایمپلنت “با کیفیت خوب” بدون عوارض و عوارض جانبی داشته باشند ، بهتر است این کار را در ایمپلنت طبیعی دندان انجام دهند. از نظر آمار و نتایج ، افرادی که این مرکز را برای کاشت دندان انتخاب می کنند ، رضایت بیشتری خواهند داشت.

اگر به دنبال ظاهری زیبا و طبیعی هستید ، دیدن نمونه کار در مرکز اختصاصی Implantia در سایت و پس از بررسی را فراموش نکنید. خدمات و نمونه کارها ایمپلنت دندان را بچسبانید. با قرار دادن این نمونه کارها در وب سایت خود ، این مرکز دندانپزشکی تصمیم را برای شما عزیزان آسان کرده است تا زیبایی لبخند خود را به آنها بسپارید.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا