بازاریابی اینترنتیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

انواع شومیز زنانه و راهنمای ست کردن شومیز

 

شیک پوشی و خوش پوشی ربطی به پوشیدن لباس های برند و گران قیمت ندارد، مهمترین اصل در شیک پوشی رعایت نکات ست کردن لباس ها با یکدیگر است. اگر شما نیز جزء دسته از بانوانی هستید که به شیک پوشی و مرتب بودن خود اهمیت می دهید، پیشنهاد می کنیم خواندن این یادداشت را از دست نداده تا با اصول درست ست کردن انواع شومیز زنانه آشنا شوید.

انواع شومیز زنانه

شومیز ساده

شومیز ساده همان پیراهن ساده گذشته است که از زیر لباس های دیگر پوشیده می شه، اما امروزه کمی کاربرد آن فرق کرده است و البته دوخت های و الگوهای شیک تر و جذابتری از اون در بازار یافت می شود. شومیز ساده و شیک در میان خانم ها به خصوص خانم های جوان و آن هایی که تیپی ساده و کژوال دارند بسیار محبوب است و چند رنگ متفاوت از آن را در کمد لباس های خود دارند.

شومیز مجلسی حریر

این مدل شومیز زنانه آراور یکی از زیباترین مدل های شومیز است که می توانید با دامن های کوتاه یا بلند، انواع شلوار زنانه ساده پارچه ای یا جین بپوشید. شومیز حریر در مدل دکمه دار و بدون دکمه و با مدل های متنوع یقه مانند: یقه هفت، یقه گرد، یقه پاپیونی دوخته شده و برای فروش گذاشته می شوند.

شومیز زنانه گلدار

مدل های شومیز که طرح پارچه های آنها گلدار هستند یک پوشش عالی برای روزهای گرم تابستان به شمار می روند. شما با پوشیدن این مدل شومیز بسیار سرزنده و شاداب بنظر می رسید و روحیه خود و اطرافیانتان را دوچندان می کنید. شجاعت بخرج دهید و پوشیدن شومیز طرح گل را امتحان کنید.

شومیز زنانه طرح دار

شومیزهای راه راه، خال خالی و گل دار را شومیز طرح دار می نامند. البته در برخی از مدل ها برای جذابیت بیشتر از مروارید، سنگ دوزی و پولک دوزی استفاده شده است. برخی دیگر نیز یقه های متفاوت و چین دار دارند و یا اینکه آستین هایشان پفکی است.

ست کردن شومیز زنانه

اگر به یک مهمانی دوستانه و ساده دعوت شده اید، می توانید یک شومیز ساده را با یک شلوار طرح دار بپوشید. برای اینکه کمی از سادگی خارج شوید استایل خود را با یک گردنبند بلند و دستبند طلایی کامل کنید.

اگر شما جزء طرفداران پروپاقرص شلوار جین یا لی هستید، پیشنهاد ما ست کردن یک تاپ با مدلی که از زیر سینه گشاد می شود با یک شلوار جین دخترانه است. راستی پوشیدن صندل دخترانه نیز فراموش نکنید.

برای داشتن یک تیپ جذاب برای شب یلدا بهتر است بروید به سراغ تم قرمز و مشکی. شومیز زنانه قرمز رنگ را با یک دامن کوتاه چین دار قرمز ست کنید و یا اینکه دامن تان را با ترکیب رنگی قرمز و مشکی انتخاب کنید. خب برای کامل کردن استایل یلدایی پیشنهاد ما استفاده از اکسسوری هایی مانند کمربند مشکی و گردنبندهای طرح هندوانه و انار است.

اگر طرفداران استایل کلاسیک هستید، انتخاب تان را شومیز گلدار قرار دهید. شومیزهای گلدار با یک دامن جین کوتاه ست کنید تا یک تیپ تابستانی جذاب برای خود بسازید.

اگر به دنبال ظاهری متفاوت و شرقی هستید می توانید شومیز طرح سنتی طرح هایی مانند: بته جقه و حاشیه دوزی را با یک دامن بلند بپوشید. این مدل تیپ معروف به استایل شرقی، هندی و یا بوهو است و طرفداران خاص خود را دارد. تکمیل کننده تیپ تان یک کفش یا صندل تخت می تواند باشد.

شومیز یقه قایقی را با دامن مجلسی ست کنید که برای مراسم و مهمانی های نیمه رسمی انتخابی عالی است. برای زیباتر شدن تیپ تان از اکسسوری های خاص استفاده کنید. پوشیدن کفش پاشنه بلند مجلسی فراموش نشود.

انواع شلوار زنانه ساده

مدل شلوار زنانه ساده گسترده و متنوع است. شما نیاز است قبل از انتخاب مدل شلوارتان استایل تان را انتخاب کنید. مدل های شلوار ساده زنانه در انواع زیر است:

شلوار راسته

شلوار بگ

شلوار لگ یا جذب

شلوار دم پا

شلوار جین

اگر استایل رسمی می خواهید بهتر است که به سراغ شلوارهای راسته بروید. شلوارهای جین، جذب و لگ بهترین انتخاب ها برای استایل های اسپرت و کژوال هستند. مدل جدیدتری از شلوار وجود دارد که اورال یا سرهمی است. جنس پارچه اورال نسبت به فصول مختلف و استایل های مختلف، فرق دارد.

آراور آراستگی پوشش شما

آراستگی پوشش شما؛ این شعار ماست، البته محدود به کلمات نمیشه، چون تیم ما با افتخار درتلاشه تا به این شعار که هدف اصلیمونه، جامه عمل بپوشونه

آراور تولیدکننده‌ انواع شومیز، شلوار، کت، وست، تونیک و کراپ هست و نهایت سعی خودش رو داره تا با بهترین متریال شامل پارچه، خرج کار و.. و بالاترین کیفیت دوخت، همراه با طراحی ساده و شیک و البته منحصر به فرد که نمونه ش رو به راحتی در هیچ فروشگاهی پیدا نمی کنید. شیک ترین پوشاک رو به شما عزیزان ارائه بده!

اگه به دنبال خاص و برازنده بودن هستید، کافیه آراور رو سرچ کنید و از فروشگاه و محصولات ما دیدن بفرمایید و بادقت و حوصله‌ لباس موردنظرتون رو انتخاب کنید تا ما باعشق براتون آماده و ارسال کنیم.

فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان آراور یکی از مناسب ترین بسترها برای خرید لباس شما در ایران است.

ارسال سریع و آسان به سراسر کشور، کیفیت و اصالت کالا و مشاوره تخصصی در زمینه بهترین انتخاب از بین محصولات، از ویژگی های مهم و اساسی برند آراور می باشد.

تیم ما در تلاش هست تا با نوآوری و خلاقیت، به صورت مستمر طرح هایی جدید و متنوع درحوزه پوشاک ارائه دهد تا به طور کامل نیاز شما را در زمینه خرید پوشاک فاخر برطرف کرده و انتخاب را برای شما آراسته پوشان آسان تر کند.

 

دکمه بازگشت به بالا