عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

از کجا می توان سیر سیاه تهیه کرد

معرفی سیر سیاه دکتر بیز (اصل) 170 گرم

سیر سیاه دکتر بیز (اصل) 170 گرم
در دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز سیر سیاه یک محصول پر طرفدار از محصولات شرکت دکتر بیز می باشد. سیر سیاه بیز در بسته بندی های پلمپ شده و کاملا بهداشتی به دست خریدار می رسد. زمان رسیدن این محصول به خریدار بعد از سفارش 3 تا 5 روز کاری می باشد که از طریق پست به شما تحویل داده می شود. شرکت بیز با تولید با کیفیت این محصول توانسته رضایتمندی مشتریان خود را به شدت افزایش دهد.

سیر سیاه چیست؟

خرید اینترنتی سیر سیاه دکتر بیز: شاید سیر سیاه شهرت سیر معمولی را نداشته باشد اما مزایای آن چندین برابر سیر معمولی است. قبل از هر چیزی ببینیم سیر سیاه چیست و چگونه تولید می شود. سیر سیاه از تخمیر سیر معمولی در دما و رطوبت معینی تقریبا 60 الی 77 درجه ساتیگراد در مدت 60 الی 90 روز به دست می اید بعد از این مدت سیر حالت ژله ای پیدا کرده تغییر رنگ می دهد و شیرین می شود. معمولا از آن به عنوان چاشنی و طعم دهنده در غذا استفاده می شود که خاصیت انرژی زایی زیادی دارد. به دلیل همین خاصیت انرژی زایی در تولید نوشابه و شکلات نیز از ان استفاده می شود.
در حال حاضر افراد متفرقه زیادی اقدام به عرضه سیر سیاه می کنند ولی آیا واقعا سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم ؟ بهترین و معتبرترین برندی که در ایران اقدام به تولید و عرضه سیر سیاه  می نماید شرکت بیز است که مورد تایید وزارت بهداشت می باشد. کلیه محصولات ارائه شده دکتر بیز که در سایت اینچند بفروش می رسد اصل و دارای تاریخ مصرف مناسب می باشند.


خرید اینترنتی سیر سیاه دکتر بیز

جهت خرید اینترنتی سیر سیاه دکتر بیز در سایت اینچند می توانید کالا را به سبد خرید خود اضافه کرده ، سپس ثبت نام کنید و آدرس و مشخصات کامل را وارد کنید و پس از پرداخت نهایی سفارش بصورت انلاین ، سفارش شما ثبت و طی مدت 3 الی 5 روز در هر کجای ایران که باشید تحویل می دهیم.
خواص سیر سیاه دکتر بیز
در اینجا خواص سیر سیاه دکتر بیز را به شما معرفی می کنیم

در دمنوش مصفی خون و کبد چرب دکتر بیز افزایش ایمنی بدن: اگر زود به زود مریض می شوید سیرسیاه با افزایش قدرت گلبول های سفید در بدن در برابر ویروس ها و باکتری ها مقاوت می کند.
جلوگیری از بیماری های قلبی: سیر سیاه دارای آنتی اکسیدان و سولفور لینولئیک اسید پلی فنال است و 18 از20 امینو آسید موردنیاز بدن را تامین می کند. فشارخون را کاهش می دهد وخون رارقیق می کند همچنین حملات قلبی و لخته های خونی و تراکم پلاکت های خونی را کاهش میدهد که باعث جلوگیری از بروز بیماری های قلبی می شود.
محافظ سیستم عصبی: استرس را کاهش داده، خواب را تنظیم می کند و کاهش های بدخلقی ها می شود.
درمان بیماری های تنفسی: سیر سیاه بیماری های تنفسی و آسم را درمان میکند و همچنین التهاب گلو و حنجره را از بین می برد.
درمان بیماری های کلیوی: سیر سیاه حاوی پتاسیم است که قدرت هضم قوی دارد به همین دلیل می تواند در درمان یبوست موثر باشد. کسانی از مشکل حفظ آب در بدن رنج می برند می توانند برای ادرار آوری از آن استفاده کنند.
ضد آلرژی: در بعضی از فصل ها مانند بهار که آلرژی و حساسیت زیاد می شود یا پاییز و زمستان که سرماخوردگی و گلو درد زیاد است می توانید سیر سیاه استفاده کنید، این محصول باعث کاهش آلرژی و التهاب گلو می شود.
درمان درد های مفصلی: سولفور موجود در سیر، ورم های مفصلی و دردهای ناشی از آن را کاهش داده و مانع بروز دردهای ماهیچه ای می شود.
کلاژن سازی: سیر سیاه خاصیت کلاژن سازی دارد و با مصرف آن کلاژن در پوست افزایش پیدا می کند. افزایش کلاژن باعث طراوت و شادابی پوست و قاعدتا چهره می شود. هم چنین برای افرادی که با خشکی و قرمزی پوست مواجه هستند بسیار موثر است و با از بین بردن رادیکال های آزاد از پیری زودرس جلوگیری می کند.
مبارزه با خستگی: مصرف سیاه در روز باعث افزایش مقاوت بدن و کاهش خستگی ناشی از بی خوابی، کار زیاد و فعالیت های روزانه می شود.
از دیگر خاصیت های سیر سیاه می توان به ضد چاقی و ضد سرطان و موثر در درمان زود انزالی .

سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری

شاید برای شما هم سوال باشد که آیا سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری موثر است ؟ در پاسخ باید بگوییم بله تاثیر دارد بدلیل اینکه مهم تر از همه سیر سیاه بسیار سطح انرژی و شادابی بدن را در طول روز بالا می برد و باعث می شود تحرک بدنی شما بالا رفته و بدون اینکه احساس خستگی کنید می توانید مقدار زیادی کالری بسوزانید . مثلا اگر شما هر روز صبح ناشتا یک حبه سیر سیاه بیز مصرف کنید علاوه بر کلاژن سازی و افزایش مقاومت بدن ،میزان سولفور موجود در آن باعث می شود به هیچ عنوان دردهای ناشی از تحرک زیاد و ورزش را احساس نمی کنید . اگر قصد کاهش وزن بصورت طبیعی و پایدار را دارید مصرف روزانه این کالا توصیه می گردد.
لازم به ذکر است سیر سیاه انرژی زا است و باعث افزایش مقاوت بدن می شود، ورزشکاران طرفداران خوبی برای خرید این سیر جادویی هستند. آن ها معمولا سه بوته در طول روز مصرف می کنند. یک بار معمولا در وعده صبحانه، یک بار قبل از تمرین و یک بار به عنوان میان وعده.
تفاوت سیر سفید و سیر سیاه
قبل از خرید سیر سیاه شاید برایتان سوال باشد که  تفاوت بین سیر سفید و سیر سیاه چیست ؟

 سیر خام تلخ است و بسیاری از افراد طعم تلخ را دوست ندارند اما بالعکس، سیر سیاه بسیار شیرین است و می توانید آن را با لذت میل کنید.
بعد از مصرف سیر خام دهان بوی بدی می گیرد و اگر شما بخواهید با کسی صحبت کنید بسیار زشت و ناپسند است که دهان شما بوی سیر دهد اما با خیال راحت در هرجایی می توانید سیر سیاه مصرف کنید چرا که بدون بو است.
سیرخام کمی سفت است و جویدن آن کمی دشوار است اما سیر سیاه دارای بافت جویدنی و نرم می باشد.

طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز

طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز مانند سیر سفید معمولی است و بهترین موقع برای مصرف آن صبح ناشتا است. می توانید آن را همراه نان در وعده های صبحانه میل کنید. اگر چند روز خوردن سیر سیاه در صبح را امتحان کنید متوجه می شوید که در آن روز چقدر شما با انرژی و سرحال هستید. هم چنین توصیه می شود به علت انرژی زا بودن قبل از خواب آن را نخورید باعث بی خوابی در شما می شود.
چه مدت می توان سیر سیاه را نگهداری کرد؟
ماندگاری سیر سیاه بسیار زیاد است شما می توانید آن را در پلاستیک یا شیشه در دمای معمولی منزل تا یک سال نگهداری کنید. مصرف کنندگان سیر سیاه سیر سیاه برای اولین بار در کشور کره برای مصارف دارویی تولید شد. در گذشته سیر سیاه به عنوان یک غذای سنتی در کشورهای آسیایی مانند ژاپن، تایلند و کره جنوبی مصرف می شده اما در دهه  های اخیر به علت آشکارشدن مزایای آن بر همگان، افراد زیادی به خرید سیر سیاه روی آورده‍ اند و این محصول توانسته پا در بازارهای جهانی بگذارد.

قیمت سیر سیاه بیز

شاید شما هم با مقایسه قیمت سیر سیاه بیز در سایتهای مختلف تعجب کنید که چقدر قیمت های متفاوتی برای سیر سیاه بیز وچود دارد. مثلا در سایت اینچند شما می توانید پایین ترین قیمت را پیدا کنید .
سوال : آیا انواع مختلف یا اصل و غیر اصل دارد  ؟ از کجا متوجه شویم که محصول ارسالی اصل باشد ؟ پاسخ : محصول اصلی ساخت شرکت بیز می باشد و بر روی بسته بندی علاوه بر لوگوی شرکت بیز ، علامت سیب سلامت از سازمان غذا و دارو وجود دارد .
سوال : چرا قیمت ها اینقدر متفاوت است ؟ پاسخ : فروشندگان سایت اینچند این محصول را بصورت عمده خرید می کنند و از تخفیف های زیادی برخوردار می شوند و اینجا این تخفیف را با شما به اشتراک گذاشته و محصول را با قیمت بسیار مناسب عرضه می نمایند .
سایت اینچند این ضمانت را به شما می کند که محصول ارسالی کاملا اصل و دارای تاریخ مصرف متعارف می باشد .در غیر اینصورت می توانید کالا را مرجوع نمایید.

دکمه بازگشت به بالا