سلامتی و پزشکی

از کجا بفهمیم ادکلن اصله؟

از کجا بفهمیم ادکلن اصله؟

وقتی عطری می‌خرید، احتمالا مبلغ گزافی بابت آن می‌پردازید؛ بنابراین، باید مطمئن باشید که نمونه اصلی را خریداری می‌کنید. بازار، پر از عطرهای تقلبی است که کیفیت پایین‌تر و رایحه‌ای متفاوت دارند. پس قطعا نمی‌خواهید پول خود را برای چنین عطرهایی هدر دهید. ازاین‌رو، باید بتوانید عطر تقلبی را از اصلی تشخیص دهید. اگر از خود می‌پرسید از کجا بفهمیم ادکلن اصله با ما همراه باشید تا پاسخ را بیابید. راز تشخیص ادکلن اصل از تقلبی در خط به خط این مقاله نهفته است.

رایحه عطر، اولین معیار تشخیص ادکلن اصل از تقلبی

هنگام خرید عطر با بوی گل یاس یا هر عطر دیگری توجه کنید که رایحه، اصیل و پیچیدگی‌های مخصوص به خود را داشته باشد. صرفا اینکه عطر بوی یاس بدهد کافی نیست. البته بو معیار دشواری برای تشخیص اصالت عطر است. این معیار بیشتر برای کسانی است که با رایحه عطر موردنظرشان،‌ به‌خوبی آشنا هستند.

همه عطرهای اصیل پس از اینکه روی بدن اسپری می‌شوند، سه ‌لایه رایحه یا سه نت را در هوا منتشر می‌کنند. این نت‌ها به ترتیب و به‌مرورزمان خود را نشان می‌دهند. رایحه یک عطر اورجینال شامل نت‌های بالایی، میانی و پایه است. این نت‌ها سبب پیچیدگی، تنوع و چند بعدی بودن بوی عطر می‌شوند. عطرهای تقلبی یک لایه رایحه یک‌بعدی دارند و اغلب پس از مدت کوتاهی از بین می‌روند.

به دنبال بوی ترکیبات مصنوعی باشید. طراحان عطر برای ساختن نت‌های مختلف عطر تلاش بسیاری می‌کنند. آن‌ها رایحه عطر را با مخلوطی از ترکیبات طبیعی و مصنوعی ایجاد می‌کنند. این در حالی است که عطرهای ارزان‌قیمت و فیک معمولا صرفا از ترکیبات مصنوعی ساخته شده‌اند. در نتیجه آن‌ها پیچیدگی عطرهای اصلی را که با مواد طبیعی تولید شده‌اند، ندارند.

تشخیص عطر اصل از فیک با توجه به قیمت محصول

یکی از راه‌های تشخیص عطر اصل توجه به قیمت آن است. اگر قیمت عطر ارزان‌تر چیزی باشد که از برند آن عطر انتظار دارید، احتمالا عطر تقلبی است. البته در مواقع محدودی همچون تغییر شغل فروشنده یا حراج‌های آخر فصل، ممکن است عطر را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید. اما این تفاوت نیز نباید چندان چشمگیر باشد. به‌طورکلی، میزان قیمت نشانه موجهی از اصالت است.

از کجا بفهمیم ادکلن اصله یا فیک؟ بسته‌بندی را بررسی کنید!

عطرهای اصل اغلب با یک سلفون به طور محکمی بسته‌بندی شده‌اند. دقت کنید که آیا سلفون شل به‌دور جعبه پیچیده شده است و آیا می‌توانید آن را در اطراف جعبه حرکت دهید یا نه. درصورتی‌که پاسخ مثبت باشد،‌ عطر اصل نیست. سلفون و به‌طورکلی بسته‌بندی نامناسب، نشانه عطرهای تقلبی است.

تشخیص عطر اصل از تقلبی با دقت به جعبه

قبل از خرید عطر تلخ زنانه یا هر نوع عطر دیگری، جعبه را از نزدیک بررسی کنید. معمولا اصالت یک عطر با بررسی قسمت‌های مختلف جعبه قابل‌تشخیص است. پیش از اینکه جعبه را بار کنید، به‌دقت به آن نگاه کنید. به دنبال بسته‌بندی با نشانه‌هایی از بسته‌بندی و طراحی غیرحرفه‌ای بگردید. به متن پشت جعبه نیز توجه کنید. خطاهایی مانند اشتباهات گرامری، غلط املایی، اطلاعات نادرست و غیره می‌تواند به شما در تشخیص تقلبی بودن عطر کمک کند. بر روی جعبه یک عطر اصل هیچ‌‌گاه اشتباهات گرامری، غلط املایی و غیره وجود ندارد. اشتباهات املایی یا دستوری نشان‌دهنده تقلبی بودن عطر هستند.

علاوه بر این، جعبه یک عطر اورجینال باید از مقوایی باکیفیت بالا ساخته شده باشد. جعبه‌هایی که از مواد نازک و سست ساخته شده‌اند، نشان از تقلبی بودن عطر دارند. بارکد روی بسته‌بندی را فراموش نکنید. برای تشخیص عطر اصل از روی بارکد به یاد داشته باشید که بارکد در پشت جعبه و در پایین‌ترین قسمت قرار گیرد و نه در طرفین. همچنین، به دنبال چسب‌های اضافی باشید. عطر اصل نباید هیچ‌گونه چسب اضافی در داخل یا خارج از جعبه داشته باشد. در غیر این صورت احتمالا عطر شما تقلبی است.

کنترل کیفی، گروه عطر و شماره سریال را چک کنید. همه این اطلاعات بر روی جعبه عطر اورجینال حک شده‌اند. شما می‌توانید برای پاسخ به سوال از کجا بفهمیم ادکلن اصله از این اطلاعات استفاده کنید.

با توجه به شیشه عطر از کجا بفهمیم ادکلن اصله؟

شیشه یک عطر اصل، صاف و صیقلی است؛ اما شیشه‌ بطری‌های بدلی اغلب کمی خشن هستند و معمولا بد ساخته می‌شوند. حتی گاهی اوقات شیشه نمونه‌های فیک از جنس پلاستیک است. همچنین، شیشه‌ عطرهای باکیفیت و اورجینال درپوش‌های محکمی دارند که از ریختن عطر جلوگیری می‌کنند. به‌طورکلی، طراحان عطر شیشه را به‌عنوان بخشی از تجربه خریدار حین استفاده از عطر در نظر می‌گیرند؛ پس شیشه عطر اصل باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

از کجا بفهمیم ادکلن اصله؟

تشخیص عطر تقلبی و فیک با توجه به ماندگاری عطر

توجه به ماندگاری عطر از دیگر روش‌هایی است که می‌توان در پاسخ به پرسش از کجا بفهمیم ادکلن اصله بیان کرد. عطرهای باکیفیت و اورجینال ماندگاری بالایی دارند و شما می‌توانید مدت‌زمان بسیاری از بوی آن‌ها لذت ببرید. شیشه‌های باز شده عطرهای اصل باید بوی عطر را از ۶ تا ۱۸ ماه حفظ کنند.

عطرهایی از که از مرکبات تولید شده‌اند اغلب شش ماه دوام می‌آورند. بوی عطرها با رایحه‌های گلی، باید تا ۱۸ ماه بدون تغییر باقی بمانند. این در حالی است که شیشه‌های باز شده عطر‌های فیک و تقلبی در عرض چند هفته یا چند ماه بوی خود را از دست می‌دهند.

از کجا عطر اصل بخریم؟ از فروشگاه معتبری عطر بخرید!

مزایای خرید اینترنتی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. از مزایای آن می‌توان به نداشتن محدودیت زمانی و مکانی،‌ امکان مقایسه قیمت، مشاهده محصولات متنوع‌تر و غیره اشاره کرد. ازاین‌رو، بهترین راه برای خرید عطر، مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی است. در حقیقت پاسخ اصلی به پرسش از کجا بفهمیم ادکلن اصله، خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر است. درصورتی‌که برای خرید عطر تند زنانه موردنظرتان فروشگاه معتبری بیابید، دیگر نیازی نیست وقت خود را صرف چک کردن اصالت عطر کنید.

سایت‌های معتبر، بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به خرید‌های اینترنتی

بودیسه شاپ یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که با سابقه‌ای طولانی در قلب بازار تهران، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. هر عطر یا ادکلنی که در این فروشگاه مشاهده می‌کنید با ضمانت اصالت کالا ارائه می‌شود. ازاین‌رو،‌ دیگر نیازی نیست نگران تقلبی بودن محصول باشید. همچنین،‌ شعار این فروشگاه، ارائه محصولات با قیمتی منصفانه است. بنابراین قیمت محصولات این فروشگاه واقعی است، نه کمتر و نه بیشتر.

از کجا بفهمیم ادکلن اصله؟

بودیسه شاپ، تجربه‌ای دلچسب از خرید عطر و ادکلن اصل

اگر از خود می‌پرسید از کجا بفهمیم ادکلن اصله باید بدانید که راه‌های بسیاری برای انجام این کار وجود دارد. مثلاً شما می‌توانید به وضعیت بسته‌بندی، جعبه و شیشه دقت کنید. یک ادکلن اصل همواره با یک شیشه صاف و براق و در جعبه باکیفیتی عرضه می‌شود که به‌خوبی بسته‌بندی شده است. علاوه بر این می‌توانید به اطلاعات موجود بر روی جعبه نیز دقت کنید. وجود هرگونه خطایی نشان از تقلبی بودن عطر است.

همچنین، به نت‌های سازنده رایحه عطر نیز توجه کنید. در صورت وجود هرگونه مغایرت، یقین داشته باشید که عطر تقلبی است. اما مهم‌ترین راه شناسایی و خرید عطر اصل،‌ خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر است. بودسیه شاپ همان فروشگاهی است که به دنبال آن هستید. مطمئن باشید که با یک‌بار خرید به مشتری همیشگی آن تبدیل می‌شوید. همین الان به فروشگاه بودیسه شاپ به نشانی boodise.shop مراجعه کنید و عطر موردنظر خود را سفارش دهید.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا