بازاریابی

آیا وقت خود را به عنوان مدیر عامل تلف می کنید؟

هنگامی که شما به عنوان یک مدیر شرکت یا مدیر عامل شرکت می شوید ، مدیریت موثر زمان شما اهمیت بیشتری می یابد. تأثیر تصمیمات شما بسیار زیاد است ، بنابراین رسیدگی به موضوعات و اقدام موثر به آنها نتیجه مثبت خواهد داشت.

بنابراین چگونه وقت خود را به عنوان مدیرعامل به بهترین وجه می گذرانید؟ اینطور نیست که نقش به طور منظمی در شرح وظایف متناسب باشد. نقش شما با توجه به مرحله شرکت ، اندازه تیم و ماهیت تجارت شما مشخص می شود.

در مطالعه اخیر دانشگاه هاروارد ، 27 مدیرعامل شرکتهای بزرگ (متوسط ​​درآمد سالانه 13 میلیارد دلار) ، از جمله فقط دو زن ، نحوه گذراندن وقت خود را نشان دادند. بیشتر آنها به طور متوسط ​​62.5 ساعت در هفته کار می کنند. اکثریت (بیش از 70٪) آخر هفته و تعطیلات کار می کنند. آنها به طور متوسط ​​6.9 ساعت در شب می خوابند.

تفکیک آنچه که آنها وقت خود را صرف می کنند به شرح زیر است:

  • 25٪ افراد و روابط

  • 25٪ از بررسی عملکرد واحد تجاری

  • 21٪ استراتژیک

  • 16٪ سازمان و فرهنگ

این تا 87٪ است. این نسبت ها نشان دهنده تمرکز بر کار است بر کار به جای در یک این یک مدیر عامل مناسب است و در صورت تمایل به تجارت پایدار ، بسیاری از بنیانگذاران باید تغییراتی در آن ایجاد کنند. بقیه وقت آنها صرف ادغام و ادغام (4٪) ، برنامه ریزی عملیاتی (4٪) ، توسعه حرفه ای (3٪) و مدیریت بحران (1٪) است.

سه چهارم وقت این مدیران عامل برنامه ریزی شده است و 25٪ از وقت باز است. به طور کلی ، 72 درصد از وقت آنها در جلسات و 61 درصد از ارتباطات حضوری آنها صرف می شود. طبق گفته یکی از استادان دانشکده بازرگانی کلمبیا ، بیش از 80٪ از وقت مدیر عامل صرف تعامل با افراد دیگر می شود.

با کمال تعجب ، تصور اینکه جلسات اتلاف وقت است ، برای مدیران نادرست به نظر می رسد. یکی از یافته های کلیدی این است که هرچه مدیرعامل در جلسات با کارمندان بیشتر وقت بگذارد ، عملکرد کلی شرکت بهتر خواهد بود. این مورد با معیارهای کلیدی رشد در طول زمان و بهره وری صادق است ، حتی اگر برای صنعت ، اندازه ، مکان و سرمایه به کار گرفته شود. این همچنین بدان معنی است که شما می توانید نفوذ بیشتری در شرکت خود داشته باشید و به کارمندان کمک کنید تا نفوذ خود را افزایش دهند.

چه مدت با کارمندان خود می گذرانید؟ با توجه به مزایای مورد ، قابل تقویت است.

وقت شما همیشه ارزشمند است ، خصوصاً در نقش مدیرعاملی. تمرکز بر عمل بر تجارت شما به جای در یک این نه تنها از نظر مالی ، بلکه تاثیری که شما و شرکتتان می توانید داشته باشید پاداش زیادی دارد.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه بازاریابی و مارکتینگ کلیک کنید 

این مقالات بصورت سیستمی از جدیدترین پایگاه های مقالات بازاریابی جمع آوری شده است .
مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و اینفوجاب مارکت هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا