عمومی

آیا ربات تبلیغی تلگرام وجود دارد؟ + تجربه کاربر


شاید شما هم جزو کسانی باشید که به طور رایگان به دنبال ربات یا برنامه ای که دوست دارد یا دوست دارد تلگرام باشد. در این مقاله می خواهم تجربیات و روبات هایی را که موفق به کسب نظرسنجی تلگرام شده اند به اشتراک بگذارم.

از آنجا که ربات های رای گیری صداهایی مانند و … را به پیام رسان های تلگرام اضافه کرده اند ، مسئولان کانال تلگرام از این فضا برای ایجاد مسابقات و چالش های تلگرام با اهداف خاص ، از جمله مزایا و مضرات ایجاد نظرسنجی استفاده کرده اند. کاربران در مورد محصول یا کانال ، محبوبیت نماینده ، بهترین ورزشکار هفته یا بررسی کاربران کابل در مورد این موضوع و حتی زیباترین چالش عکس کودک کشف می کنند.

چگونه می توانیم در صورت علاقه مندان به عکاسی یا رای دهنده ها ، لایک و صداها را افزایش دهیم؟

ما در نهایت می توانیم نظرسنجی ها را به دوستان و مخاطبین ارسال کنیم یا آنها را به گروه ها و کانال های شخصی ارسال کنیم که همه این موارد مشکلاتی از قبیل:

  • ممکن است یک حساب شخصی گزارش شود و ما نمی توانیم پیامی ارسال کنیم
  • عموم مردم این نظرسنجی ها را سفارش نمی دهند
  • وقت گیر و کسل کننده است
  • و …
مثل تلگرام
مثل تلگرام

بسیاری از شرکت کنندگان در جستجوی یک برنامه آموزش و بهبود تلگرام در Google هستند. پس از انجام جستجو ، آموزش وب وجود ندارد. بعضی از سایت ها نرم افزار بهینه سازی لایک می فروشند ، که باید بگویم همه آنها به درستی کار نمی کنند. اول از همه ، این برنامه ها حداقل به 100 حساب مجازی احتیاج دارند. راستش را بخواهید ، شاید فکر کنید یک برنامه رایگان وجود دارد که من هنگام بارگیری و نصب این نرم افزار می توانم سریعاً دوست داشته باشم ، اما اینطور نیست. آنها باید یک شماره مجازی داشته باشند که در نتیجه خط تلگراف ایجاد و ارسال مانند بینی موجود در شما دشوار است

سایت های زیادی در این زمینه وجود دارد ، مانند لیکل تل و … که نظرخواهی و نظرخواهی شما را افزایش می دهد ، اما با تجربه و تحقیقاتی که این سایت ها انجام می دهند با قیمت بالایی انجام می شود ، و هنگامی که شما به تحسین فوری نیاز خواهید داشت ، افزایش زمان لایک مدتی طول می کشد.

اما بهترین راه …

او عاشق تبلیغ تلگرام است
او عاشق تبلیغ تلگرام است

این ربات آن را به صورت رایگان و با هزینه بسیار کم و به همان سرعتی که می خواهید انجام دهید. در اینجا چند ویژگی منحصر به فرد این ربات که توسط یک سازنده حرفه ای ربات برنامه ریزی شده است ، ارائه شده است.

شان 24 یکی از بهترین ها در لایک ، صدا ، بازدید است ، این ربات به طور خودکار در حال افزایش است و شما را در سریعترین زمان شروع و میل دوست دارید.

  • امثال تلگرام را به صورت رایگان افزایش دهید

طبق نظرسنجی ، هزینه افزایش لایک با saw24 نصف قیمت سایتهایی است که این کار را انجام می دهند اگر شما عجله ای برای گرفتن نظرسنجی ندارید و نمی خواهید هزینه آن را بپردازید ، این ربات بخشی دارد به نام Link to Link. هر شخصی که در لینک شما مشترک است به حساب شما اضافه می شود و برای هر اشتراک 5٪ مبلغ خرید دریافت خواهید کرد. با قرار دادن پیوند در کانال و گروه می توانید لینک را به صورت رایگان دوست دارید. خود را افزایش دهید

  • به عنوان اورکلاک قابل تنظیم است

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دکمه 24 این است که می توانید سرعت واریز را تنظیم کنید. سرعتهای تعیین شده در این ربات به شرح زیر است:

حداکثر سرعت ، 1 لایک در هر 2 دقیقه ، 1 پسندیدن در هر 5 دقیقه ، 1 پسندیدن در هر 15 دقیقه ، 1 لایک در هر 30 دقیقه

اگر در پایان نظرسنجی زمان زیادی باقی مانده است ، بهتر است سرعتهایی را انتخاب کنید که به نظر طبیعی می رسند ، زیرا این امر ممکن است باعث ایجاد شک و تردید برای سایر کاربران و مدیران کانال شود.

  • آنلاین ، سریع ، خودکار

در هر ساعت از روز ، لپ تاپ های سفارشی فوراً از سر گرفته می شوند ، زیرا تمام عملکردهای روبات به صورت خودکار و بدون مداخله دستی است. ربات های رعد و برق زیادی وجود دارد که متوقف شده و دائمی هستند اما ربات Sean 24 بیشتر اوقات به صورت آنلاین است.

  • امکان انتخاب لایک

اگر دوست دارید افزایش سایتی مانند این باشد ، حداقل تعداد لایک 50 است ، در حالی که در این ربات حداقل 1 لایک و حداکثر 70،000 لایک وجود دارد.

  • بندر ایمن زرین پال

درگاه سپرده مورد استفاده این ربات یکی از بهترین درگاه های ایمن کشور ، زرین پال است که می توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید.

نکته پایانی این است که همه این صداها پایدار ، پایدار و بدون ضرر هستند و می توانید چندین درخواست را به صورت متوالی ارسال کنید ، برای مثال 50 رای در دو دقیقه یک رای و 25 رای در 5 دقیقه یک رای. در ضمن ، هرگونه سؤال یا پیشنهادی دارید که می توانید برای پشتیبانی آنلاین قوی برای Android ارسال کنید

امیدوارم این تجربه برای شما مفید باشد و برای ما دعا کند

منبع: شان 24

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: آیا ربات تبلیغی تلگرام وجود دارد؟ + تجربه کاربر

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا