عمومی

آموزش ذخیره سازی زنده در اینستاگرام در IGTV


بدون شک یکی از رایج ترین قسمت های اینستاگرام ، امکان اشتراک گذاری فیلم ها بصورت مستقیم یا مستقیم است. شاید بزرگترین مسئله اینستاگرام لایو این باشد که دوام چندانی ندارد. در حقیقت ، نمایش های زنده به صورت داستان فقط 24 ساعت در دسترس هستند. اکنون ، به لطف پخش Coronavirus ، این محدودیت برداشته شده است و می توانید فیلم های زنده خود را در IGTV به اشتراک بگذارید. برای اکتشاف و آموزش فضای ذخیره سازی ویدیو با IGTV در ارتباط باشید.

برای انجام این کار ، ابتدا اینستاگرام خود را به آخرین نسخه به روز کنید. اگر کاربر اندرویدی هستید ، می توانید این شبکه اجتماعی را از طریق Google Play به روز کنید و اگر یک تلفن اپل را از طریق فروشگاه App دارید. سپس ، مانند گذشته ، وارد بخش پخش مستقیم شوید و شروع به پخش فیلم زنده کنید. بعد از اتمام فیلم و کلیک بر روی دکمه پایان فیلم ، سه گزینه زیر برای شما ارائه می شود.

  • اشتراک در IGTV: برای ذخیره مستقیم اینستاگرام در IGTV
  • Downloader Video: برای بارگیری اینستاگرام لایو بر روی تلفن و دسترسی دائمی آن از طریق گالری
  • حذف ویدیو: برای حذف ویدیو

همانطور که از نام آن پیداست ، باید اولین گزینه را انتخاب کنید. البته زمان پخش نباید کمتر از یک دقیقه باشد. زیرا در این حالت ، اشتراک آن در IGTV امکان پذیر نخواهد بود. سپس باید یک پوشش برای فیلم خود انتخاب کنید. برای این کار می توانید قسمتی از پخش مستقیم را به عنوان یک پوشش انتخاب کنید و حتی می توانید تصویر دلخواه را از گالری انتخاب کنید. پس از انجام این کار و کلیک بر روی Next ، باید نام ریش خود را انتخاب کرده و سپس توضیحات یا هشتگ های مناسب را وارد کنید. اگر IGTV صفحه شما را طبقه بندی می کند ، می توانید پخش مستقیم مورد نظر را در یکی از آنها به اشتراک بگذارید.

سرانجام ، برای ذخیره فیلم زنده خود در IGTV به عنوان پست در صفحه اصلی صفحه ، باید گزینه ارسال پیش نمایش را انتخاب کنید. این هست؛ Live شما به راحتی در IGTV ذخیره می شود. این روزها به دلیل شیوع کروناویروس ، همه در قرنطینه هستند و افراد مشهور و تأثیرگذار در اینستاگرام علاقه بیشتری به ارسال مستقیم دارند تا بتوانند با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل ذخیره مستقیم آنقدر مهم است که همه پیروان می توانند آن را ببینند.

در مورد این چی فکر می کنی؟ آیا تاکنون از بخش اینستاگرام IGTV استفاده کرده اید؟ افکار خود را با ما و سایر دوستانتان در کاوش به اشتراک بگذارید. برای اینکه یک حرفه ای در این شبکه اجتماعی باشید ، پیشنهاد می کنم ترفندهای اینستاگرام ما را دنبال کنید.

منبع: کاووشا

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: آموزش ذخیره سازی زنده در اینستاگرام در IGTV

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا