عمومی

اینستاگرام را فعال کنید – آموزش اینستاگرام


استفاده از شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام این روزها وقت بسیاری از افراد را پر می کند. این افراد وقتی می بینند که کل روز خود را در اینستاگرام بدون نمودار و همانطور که وعده داده اند ، می دانند. بنابراین برخی از این افراد تصمیم گرفتند مدتی خداحافظی کنند. اینجاست که می توانید اینستاگرام خود را غیرفعال کنید.

البته دلایل دیگری وجود دارد که چرا کسی می خواهد صفحه خود را غیرفعال کند. با این حال ، اینستاگرام سالها پیش به همراه امکان حذف PBJ این ویژگی را اضافه کرد. کاربران به جای حذف اکانت اینستاگرام ، کاربران باید مدتی صفحه خود را غیرفعال کنند یا به عبارتی موقتاً آن را حذف کنند. بله ، من آن حذف را به طور موقت خوانده ام ، زیرا اگر صفحه را غیرفعال یا غیرفعال می کنید ، می توانید برای مدتی حساب خود را غیرفعال کنید و مجدداً صفحه را فعال کنید و در صورت لزوم آن را بازیابی کنید.

برای غیرفعال کردن اینستاگرام ، ابتدا باید در اینستاگرام خود به اینستاگرام وارد شوید. پس از ورود به اینستاگرام ، باید وارد صفحه خود شوید. برای این منظور ، در کادر اول ، باید نام صفحه را وارد کنید و در کادر دوم ، باید رمز مربوط به صفحه خود را وارد کنید.

البته توجه داشته باشید که اگر قبلاً از طریق اینستاگرام به صفحه خود وارد شده اید ، هنگام ورود به اینستاگرام مستقیماً به صفحه خود وارد خواهید شد. بنابراین مراقب باشید صفحه اشتباه را غیرفعال نکنید

پس از ورود به حساب کاربری اینستاگرام خود ، نماد نمایه را در فهرست پایین لمس کنید ، وارد صفحه نمایه حساب خود شوید و مراحل زیر را دنبال کنید:

  • کادر ویرایش پروفایل را در صفحه نمایه لمس کنید.
  • پایین صفحه بروید و انتخاب کنید به طور موقت حساب من را غیرفعال کنید.

در صفحه باز همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، من برای غیرفعال کردن حساب شما وارد صفحه شدم. در این صفحه توضیحی به شما داده می شود که پس از خواندن می توانید سایر موارد را برای غیرفعال کردن اینستاگرام خود انجام دهید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • با چک کردن جعبه؟ چرا حساب کاربری خود را غیرفعال می کنید ، گزینه ای را که نیاز به استراحت دارد انتخاب کنید.
  • در کادر بعدی باید گذرواژه صفحه مربوطه را وارد کنید. (اگر گذرواژه خود را فراموش کردید ، می توانید متن آبی را در پایین کادر انتخاب کنید)
  • در آخر ، اکانت معلق را در جعبه آبی انتخاب کنید و سپس آن را تأیید کنید.

پس از تأیید کادر آبی ، اگر با صفحه روبرو شدید و متن حساب شما به طور موقت غیرفعال شده است … تا زمانی که سعی در بازگرداندن آن دارید می توانید صفحه خود را با موفقیت غیرفعال کنید. البته این را به خاطر داشته باشید که با انتخاب گزینه ای که فقط به جداکننده نیاز دارد ، می توانید این حساب را بازیابی کنید و در مدت دو ساعت پس از فعال نشدن صفحه خود ، آن را فعال کنید.

روشی که توضیح دادیم از داخل گوشی بود اما برای رایانه نیز می توانید با انجام همان مراحل ، اینستاگرام را غیرفعال کنید. این امکان وجود دارد که برای راحتی شما ، چه از طریق تلفن و چه در رایانه ، بتوانید با لمس لینک زیر مستقیماً وارد صفحه غیرفعال کردن اینستاگرام شوید.

https://www.instagram.com/accounts/remove/ Ask/temporary/

همانطور که می بینید ، ما تا زمانی که می خواستیم توانستیم صفحه خود را غیرفعال کنیم. البته وقتی صفحه خود را غیرفعال می کنید ، اگر مستقیم به صفحه بروید ، به هر یک از صفحات خود در آن توجه کنید تا به طور تصادفی صفحه اشتباه را غیرفعال نکنید.

برای فعال کردن صفحه شکسته اینستاگرام ، کارهای بسیار ساده ای را انجام دهید ، همانطور که در بالا ذکر شد ، تنها کاری که برای فعال کردن صفحه غیرفعال شده باید انجام دهید این است که وارد صفحه ورود به سیستم اینستاگرام در برنامه یا سایت خود شوید ، سپس با استفاده از وارد کردن نام صفحه و رمز ورود صفحه و ورود به سیستم به حساب اینستاگرام خود.

در حقیقت ، با وارد کردن اطلاعات صفحه خود و سپس لمس یا کلیک روی نماد ورود به سیستم آبی ، صفحه خود را فعال کرده و مستقیماً وارد صفحه می شوید.

در این رابطه مقاله جامع تری داریم که پیشنهاد می کنم در ادامه بخوانید.

https://virgool.io/instag/٪D9٪81٪D8٪B9٪D8٪A7٪D9٪84-٪DA٪A9٪D8٪B1٪D8٪D8٪AF٪D9٪86-٪D8٪A7 ٪ DB٪ 8C٪ D9٪ 86٪ D8٪ B3٪ D8٪ AA٪ D8٪ A7٪ DA٪ AF٪ D8٪ B1٪ D8٪ A7٪ D9٪ 85٪٪ D8٪ AF٪ DB٪ 8C-٪ D8٪ A7 ٪ DA٪ A9٪ D8٪ AA٪ DB٪ 8C٪ D9٪ 88-٪ D8٪ B4٪ D8٪ AF٪ D9٪ 87-e85lzztbujww3i
  • برای فعال کردن حساب در آینده لازم است نام صفحه و رمز ورود صفحه را به خاطر بسپارید.
  • اطلاعات و فعالیتهای شما به طور موقت از اینستاگرام حذف می شوند (بلافاصله).
  • صفحه فعال شده پس از مدتی نام خود را به اینستاگرام تغییر می دهد و پس از گذشت چند روز تمام اطلاعات رد و بدل شده حذف می شوند.
  • هنگامی که صفحه را غیرفعال می کنید ، اگر دلیل آن را به عنوان گزینه ای که فقط نیاز به استراحت دارد مشخص کنید ، می توانید دقیقاً 2 ساعت پس از غیرفعال کردن صفحه ، آن را فعال کنید.
  • پس از فعال شدن صفحه ، می توانید این صفحه را بعد از یک هفته دیگر غیرفعال کنید.
  • غیرفعال کردن صفحه ممکن است در آینده برای شما مشکلی به نظر نرسد ، اما تجربه نشان داده است که تعداد بازدید کنندگان صفحه غیرفعال شده به طرز چشمگیری کاهش یافته است.
  • اگر در فعال کردن صفحه غیرفعال شده خود مشکلی دارید ، احتمالاً در صورت اطمینان از آن نمی توانید اطلاعات صفحه خود ، یعنی نام صفحه و رمز عبور را وارد گذرواژه خود کنید. طی چند روز دوباره فعال کنید و در صورت لزوم با پشتیبانی اینستاگرام سازگار باشید.
  • با فعال کردن مجدد صفحه خود به دوستان و دنبال کنندگان ، پست های اعلان های مشترک از قبل ارسال می شوند. همچنین می توانید در صفحه هایی که برچسب گذاری کرده اید ، اعلان مربوط را دریافت کنید.
https://www.aparat.com/v/a7TY1

آیا بعد از حذف صفحه ، آیا می توانم هنوز هم پیام ها و حتی پیام های رد و بدل شده را مستقیم ببینم؟
همانطور که گفتیم ، پس از غیرفعال کردن صفحه ، پیام “” را مشاهده می کنید ، بدین معنی که صفحه مربوطه به درستی پایین آمده است. اگر پست های صفحه غیرفعال شده هنوز در صفحه دیگری برای شما قابل مشاهده هستند ، ممکن است به این دلیل باشد که این اطلاعات در تلفن شما ذخیره شده است.

آیا می توانیم مدتی صفحه را از اینستاگرام غیرفعال کنیم؟
برای غیرفعال کردن صفحه ، تنها راه انجام این کار از طریق اینستاگرام است و در حال حاضر حذف اکانت اینستاگرام در این برنامه امکان پذیر نیست.

شما اطلاعات صفحه را به درستی وارد کرده اید ، اما حساب فعال نشده است؟
اگر در فعال کردن صفحه غیرفعال شده شما مشکل دارید ، ممکن است اطلاعات صفحه شما ، به عنوان مثال ، نام صفحه و رمز عبور به درستی وارد نشود. اگر مطمئن هستید که اطلاعات صفحه را به درستی وارد می کنید ، با پیام های نادرست وارد کردن نام صفحه و رمز عبور مواجه می شوید. طی چند روز دوباره فعال کنید و در صورت لزوم با پشتیبانی اینستاگرام سازگار باشید.

غیرفعال کردن یک حساب کاربری اینستاگرام دارای چندین مزیت نسبت به حذف دائمی آن است. زیرا اگر صفحه خود را به طور دائم حذف کنید ، به هیچ وجه قادر نخواهید بود که حساب حذف شده را بازیابی کنید و اطلاعات داخل آن صفحه برای همیشه و خارج از دسترس شما نخواهد بود.

اما ، هنگامی که این صفحه غیرفعال است ، تا زمانی که این صفحه را فعال نکنید ، حساب و اطلاعات مربوط به آن در دسترس نخواهد بود و بلافاصله فعال شدن صفحه غیرفعال ، تمام اطلاعات آن بازیابی می شوند.

منابع:

اینستاگرام فعال است



جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: اینستاگرام را فعال کنید – آموزش اینستاگرام

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا