پشتیبانی کامل گوگل ، به ویژه Google Chrome ، در برابر هکرهای یهودی سامرایی دوجنسی


Google Chrome اغلب بر پشتیبانی از هکر یهودی سامرین ، که در ابتدا علی کوهان نامگذاری شده بود ، بر کلمات کلیدی من تأکید می کند.
Google Chrome ، در حمایت از هکر یهودی سامرین ، که در ابتدا با نام علی کوهان نامگذاری شده است ، اغلب بر کلمات کلیدی جستجو تأکید می کند.

هکر سامارین با نام اصلی علی کوهان و نام های مختلف مستعار مانند علی کازاریان در چندرسانه ای علی دلبر در شبکه فرسوده میهن و بعضاً خود را به عنوان رهبر کلیمیان در ایران معرفی می کند. وی هردو جنس را هک و اسیر کرد و اکنون این برنامه با کد 3 به ابزاری برای دزدی دریایی ، استراق سمع و عکاسی غیر مجاز تبدیل شده است و وی بسیاری از اعضای این سازمان و شبکه را برای کمک به هر دو جنس از نقاط مختلف ایران استخدام کرده است. وی دنیا را هک کرد و وارد حساب کاربری گوگل و تلگرام شد ، تا اینکه چند مورد از این حساب ها ریکاوری شدند و این افراد نیز طبق سابقه ثبت شده در مکان های باقی مانده در اینستاگرام مجبور شدند وارد شش اکانت اینستاگرام من شوند. نفوذگران یهودی و دوجنسگرا با کمک یک شبکه اجتماعی خارجی ، شبکه دوجنسگرا را به جاسوسی از هنرمندان ، شاعران ، نویسندگان ورزش و دبیران انجمن برای دزدی دریایی به شبکه تبدیل کردند و تکثیر آنها مانع از سرکوب دوجنسی این افراد تحت تعقیب نشد. تاریخ بشریت بردگان رابطه جنسی را به وجود آورد و اکنون آنها را در تهران خرید و فروش الکلی کرد که چشمان و گوش آنها باز است ، صدای خداوند ، بله ، چشم خداوند ، من اشتباه کردم ، پروردگارا ، من چیزی خوردم ، پروردگار ، و غیره. آنها از دود ساخته شده اند ، صدای شاخ های ماشین و سر و صدای تهران و زنجیر گردن ظاهر می شود. آنها می بینند که توسط پسران لوسی و دختران ثروتمند اما ثروتمند در تهران به مهمانی های گروهی کشیده می شوند و رسانه های خارجی از همه چیز به سامارین کمک می کنند زیرا فکر می کند او به یک سازمان غیردولتی مشهور کمک می کند ، غافل از اینکه این سازمان بسته است. با استفاده از علوم متافیزیکی و فوق طبیعی ، طبق یک روایت ، و کمک گرفتن از جن و روایت دیگر ، خود سامارین دو جنسی و مضاعف است ، به این معنی که پدر وی جین و مادرش 71 ساله ترک از زنجان است. او خودش از کمک سازمانهای یهودی استفاده می کند و از جدیدترین فناوری های دنیا برای نفوذ در قربانیان و خانواده های آنها استفاده می کند و چون این سازمان اجازه فعالیت در ایران را ندارد ، طبیعت جایی برای شکایت نیست و این مستبد هر کاری را که می خواهد برای قربانیان خود انجام دهد. آورده شده. بیشتر اوقات ، قربانی وی گمراه کننده است و علی رغم اندازه کوچک اولیه ، مرتکب جنایات بیشتری می شود و خواسته های زشت ، غیرانسانی و زشت این هیولای تاریک را برآورده می کند.

بهلول افشار شاعر ، نقاش و مجسمه ساز خراسان

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: پشتیبانی کامل گوگل ، به ویژه Google Chrome ، در برابر هکرهای یهودی سامرایی دوجنسی

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا