عمومی

نحوه استفاده از قابلیت های رسانه های اجتماعی برای مبارزه با کورونا


Corona مبارزه و رسانه های اجتماعی
Corona مبارزه و رسانه های اجتماعی

توجه: خواندن این مطلب برای عموم مفید نیست ، زیرا راهی برای دولت است که می تواند از رسانه های اجتماعی برای مقابله با کورونا استفاده کند. اگر کسی را در دولت می شناسید ، آن را ارسال کنید و خودتان آن را نخورید.

امروزه همه در مورد Corona صحبت می کنند و همه در این زمینه محتوا تولید می کنند. من نمی دانم اطلاعات دولت در کشورهای دیگر چگونه است. اما کاری که ما می توانستیم انجام دهیم خیلی دیر نشده بود.

به این فکر کنید ، کمپین ملی کرونا باید از روز اول می آمد ، حساب کاربری مانند irancorona یا چیزی شبیه به آن ایجاد می کرد و گزارشگری را شروع می کرد. یک نام در همه شبکه های اجتماعی.

ما در ایران یوتیوب نداریم اما به عنوان مثال این دستگاه برای ارسال فیلم های آموزشی بسیار مفید است. گپ ، روبیکا
یا هر بستر دیگری ، داخلی و خارجی.

تعداد ویدیوهایی را که می توانید برای دو دقیقه ایجاد کنید تصور کنید بین 1 تا 2 میلیون دلار باشد.

  • آموزش شستشوی دست
  • سوار شوید و از ماشین پیاده شوید
  • آموزش شستشو و ضدعفونی خرید

و بسیاری از آموزش های دیگر. سپس این فیلم ها را در توییتر ، اینستاگرام ، اپلیکیشن ، تلگرام و کلیه رسانه های اجتماعی و پیام های داخلی ارسال می کنیم.

می توان از هنرمندان و تأثیر گذاران ویدیو برای تولید فیلم استفاده کرد. به بازیگر بعدی فکر کنید و به او شستشو دهید. سپس او صفحه خود را دارد. یا حتی برای کمک به افراد مشهور در بازتولید این فیلم ها ، توییت در اینستاگرام و …

اطلاعات و آماری که کارکنان می خواهند ارائه دهند نیز می توانند به زیبایی طراحی شوند. یا اندازه داستان یا اندازه مناسب برای بقیه رسانه های اجتماعی. این طور نیست که پوستر باید طراحی شود و بعد بیایید آنرا ترسیم کنیم. متأسفانه تعداد مجروحان ، در حال بهبودی و درگذشتگان در 3 اسلاید زیبا توانست یک انتشار فوق العاده را ایجاد و پخش کند.

وزارت ارشاد می توانست از همه خبرگزاری ها بخواهد که این اطلاعات را منتشر کنند. حتی مجبور بودن معرفی حساب دفتر مرکزی یا خواستار همکاری آنها.

کلیه آژانسهای دولتی و وزارت کشور می توانند موظف باشند این حساب را تهیه کنند (که البته باید در تمام شبکه های اجتماعی نیز نامی درج شود). مثلاً از وزارت بهداشت گرفته تا حلال عمر و … یا وزارت بهداشت ، این محتوای دقیق منتشر شده است.

حتی اگر محتوای آن خوب باشد ، بسیاری دیگر آن را برای ارسال ارسال می کنند.

چه اشکالی در نمایش یک بخش زنده از جلسه کارمندان برای مثال به مردم وجود دارد؟ یا مثلاً ارسال ویدیوهایی دو دقیقه یا حتی طولانی تر از بسیاری از مقامات دولتی در این حسابها به کلیه شبکه های اجتماعی که واقعاً به ایجاد اعتماد به نفس مخاطب کمک کرده و اضطراب مخاطب را کاهش می دهد.

یکی از چالش های بزرگی که مردم این روزها با آن روبرو هستند ، مصرف ویتامین C ، B2 یا B2 است؟ چقدر می خورید چقدر می خورید؟ واقعا ، هر پست 4 اسلایدی می تواند این همه را مطالعه کند.

تصور کنید که تلویزیون به تمام شبکه های ملی و محلی می آید و زیرنویس یا گوشه بالا همیشه این حساب را نشان می دهد. اخبار و آموزش های مورد نیاز خود را از این حساب دریافت کنید.

با یک فیلم 4 دقیقه ای ، می توانید به طور کامل بدانید که چرا در خانه هستیم. چگونه با اسکی مبارزه کنیم. فکرش را بکنید به عنوان یک پست در تمام رسانه های اجتماعی.

من تلویزیون را تماشا نمی کنم و نمی دانم که آنها این کار را انجام می دهند ، اما فکر می کنم این فیلم بین هر نمایش از تلویزیون پخش می شد. فیلم ساده و عالی بدون چلپ چلوپ و بدون هزینه.

به راحتی می توانید ویدیوی 5 دقیقه ای اسلایدی یا 4 دقیقه ای را آویزان کنید. از چه چیزی خلاص شوید.

یاد بگیرید که در خانه باشید. چگونه کودکان را سرگرم کنیم. اگر تنها باشید ، چگونه در خانه دیوانه نشوید؟

از نام و خانواده گرفته تا خط و نقطه یا هر بازی ای که در خانه بازی شود ، آموزش افراد اینجا بسیار آسان و شگفت انگیز است.

شما واقعاً می توانید یک سری مشاغل را بصورت آنلاین ارائه دهید تا به مردم کمک کند نیازهای خود را با این موارد برطرف کنند. (تبلیغات؟ آیا اجاره داده می شود) اکنون که من زندگی می کنم ، از هر چیز دیگری مهمتر است. پیدا کردن استارتاپ ها بسیار آسان بود و به آنها کمک کرد تا در شش روز زیرساخت های خود را بسازند تا بتوانند حجم زیادی را تحمل کنند. هر راه اندازی حتی می توان نام برد. آن مرد می دانست که به دنبال چه چیزی باشد. یا از کجا می توان این استارت آپ ها را پیدا کرد.

مردم همه این مشکلات را دارند. از پرداخت قبض های آب و برق و هزاران چیز. همه اینها در خبرهایی منتشر می شود که به دفاتر ، بانک ها و … نمی رود تا چه حد می تواند چنین حساب را در یادآوری مردم از روش های عیب یابی هر روز مفید کند؟

فکر می کنم این یک حساب کاربری بود. به عنوان مثال ، دو نصب پر کاربرد در اینستاگرام وجود داشت. هر کس آن را می داند. یک ضربه یک آموزش یک راه برای دسترسی به خدمات عمومی و خدمات دولتی؟

تصور کنید که اگر مردم حداقل یک روز سؤال می کردند تا به مردم پاسخ دهند. و راه درست را به من بیاموزید. این به معنای درک خوب از شبکه های اجتماعی است.

این امر می تواند با اهدای حداقل 1 تا 2 سازمان غیردولتی برای تولید محتوای زیادی انجام شود. در واقع هیچ تالار گفتگو وجود ندارد که اگر 5 میلیون دلار به آنها داده شود مایل هستند به آنها کمک کنند. آنها با استفاده از اختیارات داوطلبانه و … به راحتی می توانند محتوای کافی برای دستیابی به هر کس تولید کنند.

تمام مطالب تولید شده را می توان به کتاب الکترونیکی تبدیل کرد و در اختیار همه ایرانیان قرار داد. هر هفته کافی بود که اطلاعات و آمار جدیدی اضافه کنید ، نسخه جدید را منتشر کنید و برای همه منتشر کنید.

برای این کارزار ، سازمان ، کارمندان یا هرچه نام آن باشد کافی است. یک آرم عالی درست کنید. آرم امیدوار کننده واقعاً برای لذت بردن از دیدن او احساس راحتی می کند.

می توانید به مردم بگویید که تجربیات خود را در این زمینه در خانه به اشتراک بگذارند. سپس آنهایی را که خنک و خنک هستند پخش کنید.

مشاهده فیلم برای افرادی که از این بیماری جان سالم به در برده اند و روزی یک یا چند از این فیلم ها را مشاهده می کنند ، به مردم امید و مطالب بسیار خوبی برای تعامل کاربر و افراد با این حساب می دهد. .

خیلی بیشتر …

خیلی دیر نیست. و نه تنها این ایده ها ، فقط برای شروع کافی است ، بنابراین بسیاری از افراد به این کمپین می پیوندند و هزاران ایده شگفت انگیز از خود مردم برای آنچه انجام می دهند دریافت می کنند.

تنها مهمترین چیز این است که درک دقیقی از اهمیت رسانه های اجتماعی داشته باشید. و بدانید که چگونه با آنها بازی کنید. چند روز پیش ، مجدداً مطالب واقعاً گمراه کننده را از حساب وزارت بهداشت دریافت کردم و گفتم این یک حساب واقعاً رسمی است. جواب چی بود؟ بله این رسمی است و می توانید برای تأیید با PR تماس بگیرید!

در حقیقت ، این ممکن است نمره 2 به حلال رید بدهد ، اما بقیه دولت اصلاً چیزی نیست. خلاصه اینکه ، ما اطلاعات رسمی را به IRIB و همه تحویل داده ایم. رسانه ملی خوب عمل می کند. رسانه ها اما به نظر شما مردم خانه از صبح تا شب کانال ها را تماشا می کنند؟ چرا قدرت اینترنت و رسانه های اجتماعی را فراموش می کنیم؟

من نمی دانم که در دنیای خالی دیگری زندگی می کنیم … کسی این را بخواند و فکر کند …

این می تواند از شایعات جلوگیری کند. این می تواند مردم را نجات دهد. آیا می توانید بطور مستقیم ببینید نگرانی مردم چیست؟ به عنوان مثال ، من یک فیلم از بیمارستان ارتش در حال ساخت را دیدم. کسی ارتش را مسخره می کند. دیگری به دم داغ او برخورد کرد. اما جالب است که تصویری که گفته می شود در بیمارستان گرفته شده و مورد تمسخر قرار گرفته است به هیچ وجه یک بیمارستان نیست ، جایی که مردم پس از ترک بیمارستان مجبور به ماندن می شوند. ارتش بیمارستان دیگری را در کنار آن بنا کرد. اما مدت زمان زیادی طول کشید تا بفهمم داستان دقیقاً چیست. به مصاحبه با آن فرمانده مشهور ارتش و در همان روزی که همه جا پخش می کردیم فکر کنید و بعد بگویید که این یک بیمارستان نیست بلکه یک پناهگاه است. به این شکل و مسخره ای مورد تمسخر قرار نمی گیرد.

در این وضعیت آشوب آور. وزارت امور خارجه می تواند تمام تلاش خود را برای تأیید حساب انجام دهد. نمیشه؟ شاید واقعاً دنیای مجازی خود را از دست داده و اشتباه کردیم. و همه مهمترین چیزها …

اما همه چیزهایی که گفتم می تواند با یک تیم فوق العاده 4 نفره و تیمی 2 تا 3 نفره که در زمینه ارتباطات مشغول به کار هستند …

وی نوشت: من نمی نویسم زیرا خودم آن را نوشتم. خدای ناکرده که اشتباه نکرده است.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: نحوه استفاده از قابلیت های رسانه های اجتماعی برای مبارزه با کورونا

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا