ماندگاری تزریق ژل به واژن چه قدر است؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که احتمالا برای متقاضیان تزریق ژل به واژن به وجود می آید، میزان ماندگاری روش تزریق ژل به واژن برای جوانسازی آن است. مانگاری و دوام ژل تزریق شده به واژن، دوره های تمدید و انجام مجدد آن همگی از سوالاتی هستند که می بایست پیش از تزریق، در خصوص آن ها اطلاعات لازم را کسب کنید و با آگاهی جهت انجام آن اقدام کنید. عوامل مختلفی بر ماندگاری و عمر فیلر های تزریقی به واژن موثرند که در ادامه آن ها را معرفی نموده ایم.

مجله سلامت

عوامل موثر بر ماندگاری تزریق ژل به واژن

ماندگاری تزریق انواع فیلر به واژن با هدف جوانسازی و بهبود مشکلات پیش آمده از جمله افتادگی و کشیدگی واژن برای بانوان به عوامل مختلفی بستگی دارد. نکته قابل توجه در خصوص ماندگاری تزریق پرکننده ها به واژن آن است که مراجعه کننده پس از تزریق و اتمام عمر فیلر قبلی نیاز به تمدید تزریق و مراجعه مجدد دارد.

بنابراین افرادی که متقاضی انجام تزریق هستند، می بایست با اطلاعات کافی در خصوص ماندگاری فیلرها روش مورد نظر خود را انجام دهند. (تزریق ژل به واژن بهتر است یا چربی؟ )

به طور کلی عموم پزشکان عددی بین چهار تا شش ماه برای ماندگاری ژل های تزریقی مشخص می کنند که مدتی پس از آن بیمار می بایست برای تزریق مجدد اقدام کند. لازم به ذکر است مقدار ماندگاری مواد تزریقی برای هر فرد متفاوت است و ممکن است شرایط زندگی یا عوامل خارجی گوناگونی آن را تغییر دهد. عوامل مختلفی بر عمر ژل تزریقی به لابیاها وجود دارند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

نوع ژل

در حال حاضر تزریق ژل به واژن با سه نوع فیلر انجام می شود که با توجه به متفاوت بودن عمر فیلرها، ماندگاری روش ها و دوام آن ها نیز متفاوت است.

تکنیک تزریق

با توجه به مهارت پزشک متخصص زنانی که برای انجام تزریق ژل به واژن به او مراجعه می کنید، ممکن است روش های تزریق متفاوت بوده و این مسئله بر عمر و ماندگاری فیلر موثر است. بنابراین مراجعه به پزشک با مهارت و تجربه بیشتر می تواند بر تعداد دفعات مراجعه شما برای انجام مجدد تزریق موثر باشد. بسیاری از افرادی که جهت انجام تکنیک لابیاپلاستی به متخصصین زنان مراجعه میکنند و درخواست انجام همزمان آن با تزریق ژل را دارند تا شکل ظاهری واژن آن ها دچار تغییرات بیشتری شود.

حجم ژل و تعداد تزریق ها

پس از مراجعه به پزشک متخصص، تصمیم گیری در خصوص جزئیات حجم ژل و تعداد تزریق های مورد نیاز گرفته خواهد شد و با توجه به میزان حجم ژل ممکن است مدت ماندگاری فارغ از نوع فیلر استفاده شده، با تغییراتی همراه باشد.

سبک زندگی

یکی از عواملی که بر ماندگاری فیلرهای تزریق شده اثر دارد، شیوه زندگی و فعالیت های فرد می باشد. سبک زندگی شما تاثیر مستقیمی بر عمر ژل تزریقی به واژن دارد برای مثال فعالیت های جنسی فراوان یا انجام فعالیت هایی که موجب تحریک و فشار زیاد واژن شوند، بر کاهش ماندگاری فیلرها موثرند.

 آیا نیاز به جلسات تکمیلی برای حفظ نتایج وجود دارد؟

نیاز به جلسات تکمیلی برای حفظ نتایج تزریق ژل به واژن ممکن است وابسته به چندین عامل باشد، از جمله نوع ژل مورد استفاده، واکنش بدن به تزریق، و نیازهای شخصی شما.

در بعضی از روش های تزریق ژل به واژن، نتایج ممکن است مدت زمان طولانی تری داشته باشند، در حالی که در برخی دیگر، نیاز به جلسات تکمیلی نسبت به مدت زمان کمتری دارند. پزشک شما بر اساس نیازهای شما و پیشرفت درمان، تصمیم به تعیین جلسات تکمیلی می گیرد.

مهم است که با پزشک خود در مورد برنامه تحت درمان، نحوه پیگیری، و هرگونه نیاز به جلسات تکمیلی صحبت کنید. پزشک ممکن است نکات و توصیه های خاصی برای حفظ نتایج به شما بدهد و به شما را در این مسیر هدایت کند. بسته به نحوه جذب ژل تزریق شده توسط بدن و نتایج اولیه، ممکن است پزشک تصمیم به انجام جلسات تکمیلی برای حفظ یا بهبود نتایج بگیرد.

آیا تغییرات در وزن تأثیری بر نتایج دارد؟

تغییرات در وزن ممکن است بر نتایج تزریق ژل به واژن تأثیر بگذارد. برخی از افراد ممکن است با افزایش یا کاهش وزن تغییراتی در شکل و حجم واژن تجربه کنند.

آیا نتایج تزریق ژل به واژن فوری قابل مشاهده هستند؟

بله، بسیاری از افراد نتایج تزریق ژل به واژن را به صورت فوری تجربه می کنند. این نتایج ممکن است شامل افزایش حجم و اصلاح شکل واژن، بهبود رطوبت و لطافت، و افزایش راحتی جنسی باشد. اغلب افراد بعد از تزریق ژل به واژن تغییراتی مثبت در ظاهر و تجربه جنسی خود را به سرعت احساس می کنند.

به هر حال، مهم است توجه داشته باشید که نتایج فوری ممکن است بستگی به نوع ژل، تکنیک تزریق، و واکنش فرد به این فرآیند داشته باشد. همچنین، در برخی موارد، نیاز به چند جلسه تزریق ژل به واژن ممکن است تا نتایج نهایی دیده شود.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وب سایت دکتر مهرنوش امیری به آدرس  https://drmehrnushamiri.com مطرح کنید.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا