شامپو بدون سولفات ایرانی و خارجی برای موهای کراتینه شده

یکی از روش  های محافظت از موهای کراتین شده استفاده از شامپوهایی است که فاقد سولفات باشند. سولفات به موها آسیب می زند و شوینده  های عاری از این ماده موجب حفظ سلامت مو می شوند. عدم وجود سولفات موها را درخشان تر و طراوت آن ها را بیشتر می کند. این شامپو مواد مورد نیاز پوست سر و موی شما را حفظ و از خشکی آن ها جلوگیری می کند. نرمی، لطافت، افزایش حالت پذیری، درخشندگی و براقیت از فواید استفاده از شامپو بدون سولفات برای انواع موها است به خصوص افرادی که کراتینه کرده اند. اگر قصد خرید شامپو ایرانی یا خارجی فاقد سولفات برای موهای خود را دارید این چند مدل را در ذهن داشته باشید:

  • شامپو روغن نارگیل میراکل او جی ایکس
  • شامپو کراتین و مغذی اریکه
  • شامپو کراتین اوجی ایکس
  • شامپو آبرسان ایووThe Therapist

شامپو بدون سولفات چطور کار میکند؟

به طور طبیعی موها به چربی و رطوبت نیاز دارند در صورتی که سولفات چربی و رطوبت مو و پوست سر را از بین می برد. برخی معتقدند شامپوهای بدون سولفات ایرانی با شرایط آب و هوایی ایران تناسب بیشتری داشته و استفاده از آنها نتیجه بهتری در پی خواهد داشت. اما حقیقتا این محصولات با حفظ رطوبت و چربی پوست سر، مانع از شکنندگی موها و تشکیل موخوره شده و از خشکی و اگزمای کف سر نیز جلوگیری می کنند.

یکی دیگر از مزیت  های استفاده از شامپوی بدون سولفات چه ایرانی چه خارجی ماندگاری کراتین روی مو است و همین موضوع باعث می شود که حالت کراتینه موهای شما برای مدت طولانی تری حفظ شود. توصیه میشود برای حل مشکل سوزش چشم ها، خارش و پوسته پوسته شدن پوست سر پس از استحمام از شامپوی بدون سولفات استفاده کنید.

4 مدل از بهترین شامپوهای سولفات فری ایرانی و خارجی برای کسانی که کراتینه کرده اند

1.     شامپو Coconut Miracle Oil اوجی ایکس

شامپو روغن نارگیل میراکل او جی ایکس فاقد ترکیبات مضر و سولفات است و موجب احیا و بازسازی تک تک تارهای مو می شود. استفاده از این محصول موهایی ابریشمی و نرم برای شما به ارمغان می آورد. روغن نارگیل، عصاره وانیل و عصاره یاس از ترکیبات مفیدی هستند که در این شامپو وجود دارند و رایحه ای دل انگیز به این محصول داده اند. مواد اولیه تشکیل دهنده این شامپو در حفظ سلامت مو تاثیر فروانی داشته و درخشندگی را برای موهای شما به ارمغان می آورند. آبرسانی به پوست سر و جلوگیری از وز شدن موها از دیگر فواید این شوینده است.

2.     شامپو کراتین و مغذی اریکه

این شامپو سولفات فری ایرانی با فرمولاسیون فرانسوی برای افرادی که کف سر حساس و موهای کراتینه یا رنگ شده دارند، مناسب است. ترکیب روغن کرچک و D-Panthenol در شامپو بدون سولفات کراتین اریکه، باعث افزایش سلامت و حفظ استحکام موها می شود و به ترمیم ساقه مو کمک می کند. جلوگیری از خشکی و کم آبی مو، حفظ سلامت، استحکام، درخشندگی و رنگ مو، در کنار محافظت در برابر حرارت و نور آفتاب مزایایی هستنن که باعث شده تا این محصول برای استفاده روزانه مناسب می باشد.

3.     شامپو کراتین اوجی ایکس

محصول دیگری از برند آمریکایی OGX که در بین بهترین شامپوهای فاقد سولفات قرار دارد، شامپو کراتین آن است. این شامپو دارای رایحه ای دلپذیر است که ترکیبی از عطر آناناس، کهربای طلایی و پرتقال گرمسیری است. وجود کراتین در این محصول با تقویت ساختار و افزایش حالت کشسانی آنها منجر به کاهش آسیب پذیری در برابر حرارت میشود. روغن آرگان موجود در این شامپو علاوه بر نرمی، درخشندگی و زیبایی موها را افزایش می دهد. قابلیت آبرسانی و ضد گره نیز از دیگر مزایای این محصول است که استفاده از آنرا برای انواع موها امکان پذیر کرده است.

4.     شامپو آبرسان ایووThe Therapist

این شامپوی استرالیایی یکی از محصولات مراقبت از مو تخصصی است که از ترکیبات مفید و موثری تشکیل شده و در حالت دهندگی به مو بی نظیر است. شامپو آبرسان ایوو در رشد و تقویت موها تاثیر فراوانی داشته و از مواد اولیه با کیفیت تولید شده  است . این شوینده ملایم نه تنها رطوبت مورد نیاز مو را تامین می کند بلکه تغذیه کننده پوست و موی سر است و یک آبرسان قوی به شمار می آید. برای داشتن موهایی مستحکم، درخشان و با طراوت شامپوی آبرسان ایوو گزینه ای مناسب است.

نرمی و لطافت موهای شما با استفاده از این شامپو افزایش پیدا می کند و به این ترتیب حالت پذیری و شانه پذیری آن ها بیشتر می شود. از دیگر مزیت های استفاده از این محصول می توان به از بین رفتن الکتریسته ساکن مو،  جلوگیری از ایجاد موخوره و کاهش زبری مو اشاره کرد.

کینوا هیدرولیز شده یکی از مواد تشکیل دهنده این شامپو است که مواد مغذی فولیکول های مود را تامین می کند و در سلامت و استحکام آن ها نقش پر رنگی دارد. تمامی این قابلیت ها باعث شده تا نام این محصول در بین بهترین شامپوهای فاقد سولفات برای موهای کراتینه شده آورده شود.

استفاده از شامپوی بدون سولفات برای موهای کراتین شده چه فوایدی دارد؟

همانطور که گفته شد، این شامپوها با حفظ چربی و رطوبت مو از شکنندگی آن جلوگیری و به بهبود ساختار موهای ضعیف و نازک کمک می کنند. همچنین این شوینده  ها سبب صاف شدن موها شده و عملکردی ضد گره  دارند.

شامپوهای مناسب برای موهای کراتین شده به درخشش آنها کمک کرده، نرمی و لطافت را افزایش می دهند و حالت پذیری مو را بیشتر می کنند. افرادی که موهای خود را کراتینه کرده اند بهتر است برای حفظ کراتین و ماندگاری بیشتر حالت موهای خود از شامپوهای بدون سولفات ایرانی یا خارجی استفاده کنند؛ زیرا سولفات موجود در این شامپوها کراتین روی موها را از بین می برد و موهای شما در مدت زمان کوتاهی حالت خود را از دست می دهند.

سخن پایانی

شامپو بدون سولفات برای موهای کراتین شده فاقد ترکیبات مضری است که به مو آسیب می زنند و میزان آسیب پذیری مو را کاهش می  دهند. در فرمولاسیون این شامپو سولفات و پارابن وجود ندارد؛ به همین علت به حفظ کراتین موها کمک کرده و ماندگاری بیشتر حالت موها را به دنبال دارد. فروشگاه عسل بانو تمامی محصولات مراقب از مو را به صورت اصل با بهترین قیمت ارائه مینماید. شما میتوانید برای انتخاب محصول مناسب خود با کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان داشته باشید.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا