بهترین پودر برای چاقی صورت و بدن

پودر چاقی عطاری  تضمینی در بازار وجود ندارد و فروشنده محصول نمیتواند تضمین کند که شما با مصرف کردن فلان محصول به طور قطع به وزن دلخواهتان دست یابید و دلیل مهمش این است که پودر ها و قرص هایافزایش وزن بر روی بدن های مختلف متفاوت است و بستگی به ژنتیک،نوع تغذیهاسترس،سبک زندگی دارد، و از آن جایی که تمام موارد ذکر شده در بدن های مختلف متفاوت میباشد پس نتیجه گرفتن و تاثیر محصول بر بدن های مختلف متفاوت میباشد.

7 مکمل غذایی برای چاق شدن و افزایش حجم عضلات • دیجی کالا مگ

بهترین پودر چاقی تضمینی

موجودر در عطاری ها با تنوع بسیاری زیادی برخوردار است و ممکن است در یک عطاری بالای 15 نوع محصول افزایش وزن وجود دارد ولی آیا این تمام این محصولات جوابگوی بدن شما هستند یا خیر و مورد مهمتر بحث اصالت کالا میباشد که اکثر فروشند ها نمیتوانند محصول اصل را از غیر اصل تشخیص دهند و سعی کنید محصول را از فروشگاه های تخصصی این محصولات تهیه کنید تا با خیال راحتری از آن استفاده کنید

1- پودر افزایش وزن جینسینگ

یکی از محصولات پر طرفدار در بازار میباشد که پایه اصلی به کار رفته در آن گیاه معروف جینسینگ میباشد، این محصول با تاثیر گذاری بر روی اشتها ووزن شما سبب این میوشد که اشتهایتات در مدت زمان یک ماهه بین 3 الی 5 کیلو تغییر کند، همچنین پرتئین موجود در این ترکیب از نوع پرتئین وی و ساخت کشور کره میباشد. پودر جوانه گندم با آب برای چاقی صورت را حتما یکبار هم که شده امتحان کنید.

2- پودر افزایش وزن اپل

پودر افزایش وزن اپل هم یکی از محصولات خوب و قدیمی موجود در بازار است که با یک بسته بندی 60 ساشه ای درون یک پات قرار گرفت است ، نحوه استفاده از این محصول به این صورت است که در ابتدا یک ساشه را درون یک لیوان شیر قرار دانه و نیم ساعت قبل از نهار و شام میل کنید ، جواب دهی این محصول هم بستگی به بدن های مختلف میتواند متفاوت باشد.

3- پودر افزایش وزن گین آپ

پودر افزایش وزن گین آپ محصول سوم این لیست میباشد ، این محصول ساخت کشور ترکیه میباشد و در قوطی های 300 گرمی و با طعم های پرتغال ، موز؛توت فرنگی،آناناس و چند میوه در بازار موجود میباشد، ویتامین بی کمپلکس موجود در این پودر و همچنین ویتامین ا و پتاسیم موجود در این پودر سبب شده تا علاوه بر افراد عادی ورزشکاران حوضه بدن سازی هم برای حجم گرفتن این پودر را نیز انتخاب کنند و نتیجه لازم رو بگیرند.

یکی دیگه از محصولات پر طرفدار و پر فروش بازار محصولات جینسینگ و موارد مربوط  به آن ها میباشد در اینجا به معرفی قرص جینسینگ که برای افزایش وزن و چاقی کاربرد دارد پرداخته ایم با کلیک کردن بر روی لینک مروبوطه میتوانید به جزئیات محصل برسید

B- معرفی بهترین قرص های افزایش وزن

بهترین قرصافزایش وزن  را قرار است در دامه مطلب با هم دیر به آن ها اشاره لازم را داشته باشیم لطفا با من همراه باشید:

1- قرص افزایش وزن گین آپ

قرص افزایش وزن گین آپ یکی از پر طرفدارار ترین و پر فروش ترین محصول موجود در بازار است ، این محصول در یک قوطی فلزی و حاوی 60 عدد قرص به صورت کنسانتره میباشد. این محصول حاویترکیبات کاملا گیاهی و از 13 عدد ویتایمن و مواد معدنی تولید شده است ، وزنی که با استفاده از این محصول به دست می آورید برابر است با تقریبا بین 4 تا 7 کیلو میباشد و از محبوبیت خاصی در بین مصرف کنندگان برخوردار است.

2- قرص افزایش وزن جی فست اکستریم

3- قرص افزایش وزن مکس فت

قرص افزایش وزن مکس فت هم جز پر فروش ترین های بازار بوده است و از طرفداران پر و پا قرص میباشد، ترکیبات به کرار فته در این محصول از پرتئین وی 85%  میباشد و تاثیر بسزایی در افزایش وزن و افزایش اشتها میگذارد، همچنین قیمت این محصول در حال حاضر 85 هزار تومن میباشد و افراد بالای 18 سال مجاز به استفاده از این محصول میباشند.

ساخت کره
تعداد 60 عدد
نحوه مصرف روزی دو عدد قبل از وعده های اصلی
 خواص افزایش وزن، افزایش اشتها، افزایش انرژی
مناسب افراد خانم ها و آقایان
دوره مصرف دو الی سه دوره
منع مصرف خانم های باردار و افرداد با بیماری های خاص مجاز به استفاد از محصول نیستند

بهترین پودر افزایش وزن برای بزرگسالان و نحوه مصرف

بهترین پودر افزایش وزن برای بزرگسالان را در ابتدای پاراگراف برای شما عزیزان توضیح دادیم و در ادامه متن قرار است نحوه استفاده آن ر نیز شرح دهیم: باید توجه داشته باشید که همه ی محصولات به یک شکل مصرف میشوند و سعی کنید قبل از وعده های غذایی با آب ، شربت و یا آبمیوه مقدار لازمی از پودر را ترکیب کره و مصرف کنید و برای نتیجه گیری بهتر، بهتر است از قرص مولتی ویتامین در طول روز نیز استفاده کنید.

تمام پودر های بدون عوارض و بدون بازگشت هستند ، ولی چندین نکته در این موضوع از اهیمت بالایی برخوردار هستند یکی از این نکته ها ژنتیک و میزان کشش بدن مصرف کننده میباشد که در افراد مختلف متفاوت میباشد ، و نکته بعدی توجه به نکات نحوه استفاده از هر محصول میباشد که با جزئیات بیشتر نوشته شده است و باید تمام نکات قبل از استفاده از هر محصول مطالعه شود.

سوال: آیا میتواند قرص افزایش وزن صورت گین آپ و همچنین قرص افزایش وزن بدن را همراه با هم مصرف کرد؟

بله میتوانید به راحتی این کار را انجام بدین فقط این نکته مد نظرتان باشد که در طول رز قرص افزایش وزن صورت را یک عدد بعد از صبحانهو قرصافزایش وزن بدن را نیم ساعت قبل از شام مصرف کنید و به هیچ وجه در طول روز از دو محصول بیشتر از یک وعده مصرف نکنید. تمامی قیمتهای محصولات را در سایت دکتر بیز قرار داده ایم.

کدام پودر افزایش وزن بدن و صورت بهتر است؟

اگر کمبود وزن دارید وبه دنبال افزایش وزن هستید، انجام درست آن بسیار مهم است. مصرف نوشابه، دونات و سایر غذاهای ناسالم ممکن است در ابتدا به افزایش وزن شما کمک کند، اما می تواند خطر بیماری قلبی، دیابت و سرطان را افزایش دهد.

یک رویکرد سالم تر برای افزایش وزن شامل به دست آوردن مقدار متعادلی از توده عضلانی و چربی زیر پوستی است تا مقدار زیادی چربی ناسالم اطراف شکم و پهلو. یک مطالعه اخیر  نشان می دهد که چربی شکم به طور خاص ممکن است با افزایش خطر سرطان مرتبط باشد.

درصد بالایی از چربی هی شکم و پهلو نیز شانس ابتلا به دیابت نوع 2 و سایر مشکلات سلامتی را افزایش می دهد، حتی اگر اضافه وزن نداشته باشید. برای به دست آوردن وزن سالم، روی خوردن غذاهای غنی از

مکمل  های افزایش وزن حاوی مقدار زیادی کالری از کربوهیدرات، پروتئین و چربی هستند. البته مواد معدنی و ویتامین نیز در ترکیبات این سری محصولات یافت می شود. از این رو اگر تمرینات خود را به خوبی پیگیری می کنید، اما وزنتان افزایش پیدا نمی کند می توانید برای مدتی در کنار تغذیه عضله سازی، از مکمل  های افزایش حجم و وزن استفاده نمایید. سبوس دکتر بیز برای لاغری را میتوانید از سایت بیز سفارش دهید.

بعضی از دلایل رایج کمبود وزن نظیر اضطراب، دلهره عاطفی، فقدان صرف بعضی از وعده های غذایی، بنا به دلایل ژنتیکی، کم خوابی، فعالیت های ورزشی، دستگاه گوارش ضعیف، دیابت، نبود اشتها به خاطر مشکلات عصبی، ضعف، هیپرتیروئیدی و نبود توازن هورمونی می باشند. گاهی بالا بردن وزن کاری دشوار و غیر ممکن نیست. در حقیقت می توانید این کمبود وزن خود را با تصحیح بعضی تغییرات در برنامه های غذایی معالجه نمود.

آشنایی با خواص پودر چاقی

همانطور که قبلا ذکر شد پودر چاقی با تحقیقات بسیار و تاثیرات مثبت توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب نمایند. علت این امر وجود خواص بسیاری است که در زیر به آن ها خواهیم پرداخت.

  • برطرف نمودن سیاهی و گودی زیر چشم
  • برطرف نمودن چین و چروک های روی پوست
  • چاقی بدون بازگشت
  • برای کلیه سنین مناسب می باشد.
  • غنی از آنتی اکسیدان
  • کاملا طبیعی بوده و بر مبنای اسید آمینه های لازم و نشاسته های ترکیب یافته که سبب پر شدن بدن و صورت می شود.

 

دکمه بازگشت به بالا