عمومی

از مارک شخصی گرفته تا اشکال اینستاگرام


اینستاگرام یک برنامه بسیار جالب و شگفت انگیز است که همه ما می توانیم به خوبی از آن استفاده کنیم تا خود و شغل خود را ارائه دهیم ، اما راه های شاخی شدن در اینستاگرام چیست؟ اصولاً چرا باید شاخی باشیم؟ آیا صبح همان مارک شخصی است؟ تفاوت بین شهرت و محبوبیت چیست؟ خود صبح چیست؟ و چرا باید دو شاخ باشیم ، مگر اینکه اتفاق دیگری رخ دهد؟ در این مقاله به ما بپیوندید.

برای آشنایی با همه ما باید مشهور یا مشهور باشید؟ برخی ممکن است بله پاسخ دهند و برخی ممکن است بگویند نه.

همه بر اساس ذهنیت خود با این مشکل سر و کار دارند ، به عنوان مثال شخصی که علاقه ای به دانش ندارد و بیشتر زاویه راحت حفظ حریم خصوصی خود را دوست دارد ، این موارد را غیر منطقی می داند و دلیلی برای قرنیه نمی بیند.

ممکن است بیشتر ما افرادی را دیدیم که از پتانسیل بالایی برای جذب پیروان برخوردار هستند اما صفحه آنها را به عنوان بدوی بسته و می خواهند فقط برای دوستانشان شناخته شوند.

بنابراین تمایل به شاخ زدن برای همه یکسان نیست.

خوب ، بعضی ها می گویند مشهور بودن و شناخته شدن افراد زیادی پول زیادی کسب می کند و این کاملا صحیح است ، زیرا بعد از مدتی صفحه شما دنبال کنندگان بیشتری را جذب می کند ، می توانید با تبلیغات بیشتر درآمد کسب کنید.

فقط بخاطر بسپار که مشهور بودن با مشهور بودن بسیار متفاوت است ، شما ممکن است مشهور باشید و افراد ممکن است شما را دنبال کنند ، اما به همین دلیل نیست که شما یک برند شخصی و محبوب در بین این افراد هستید. چیز دیگری باشید و همین افراد هر روز در نظرات شما را نفرین می کنند.

چه بخواهیم همراه باشیم و چه نباشیم ، کاملاً به عهده ما است و اینکه رسیدن به این شهرت چگونه بستگی به تجربه و کارهایی دارد که می دانیم.

شیپور بودن به خودی خود اصلا بد نیست تا زمانی که اصولی باشد و بتوانید محبوبیت زیادی از آن کسب کنید و در نتیجه برند شخصی خود را ارتقا دهید.

بنابراین در پاسخ به سؤال فوق باید بگویم که در اصل باید دو شاخ باشیم؟ نه

نیازی به تصمیم گیری شما بر اساس روحیه و روحیه شما نیست و فضای سایبری بر شما و شکوه و جلال آن تأثیری نخواهد گذاشت ، اما اگر تصمیم دارید شاخی شوید ، حتما باید اصول را بدانید.

نه …

شما می توانید شاخی باشید اما مارک نداشته باشید.

مارک های شخصی دارای هویت هستند ، در حالی که بسیاری از شعب اینستاگرام که می دانیم برای خود هویت جداگانه ای ندارند و از طریق برخی کارهای مبتذل در این زمینه اجتماعی ، برای مخاطبان ایرانی جذاب به نظر می رسند و نوعی سرگرمی محسوب می شوند. .

یکی از دلایل محبوبیت بسیاری از این قرنهای خالی ، فضای بسته جامعه ایران و مباحث روانشناختی است که برای مردم وجود دارد.

صبح با مارک شخصی متفاوت است. اگرچه یک برند شخصی می تواند یک قرن باشد ، اما راه های اعتماد به مارک های شخصی بیش از یک قرن در اینستاگرام قابل توجه است.

نادا یاسی ، وحید خوزایی ، دیوید ، هزینه بالایی دارد و یک لیست طولانی از این غلاف های اینستاگرام وجود دارد که ما در اینستاگرام شنیده ایم و شناسایی کرده ایم ، اما آیا ما این افراد را دوست داریم و به آنها احترام می گذاریم؟

مطمئناً جواب شما نیست.

شهرت می تواند یک دلیل خاص باشد ، به عنوان مثال ، کسی در اینستاگرام کارهای کثیف زیادی انجام می دهد و مردم او را از کنجکاوی دنبال می کنند ، به همین دلیل این شخص بسیار محبوب است ، اما دلیلی ندارد که مردم محبوبیت وی را تأیید کنند.

به عنوان مثال ، در دوره کورونا ، شهرت می تواند اتفاق بیفتد ، یک خبرنگار معتاد می پرسد که چرا در خانه نمی ماند.

او پاسخ می دهد که معتادان آن را دریافت نمی کنند

در طی این رویداد خاص و عجیب ، مردم ایران این شخص را دنبال می کنند تا از اقدامات مسخره او ببینند و بخندند.

این شخص به یک اشکال اینستاگرامی تبدیل شده است ، اما او یک برند شخصی نیست و مشهور نیست ، او فقط مشهور است.

بیایید مثال بهتری بگیرید:

رهبر کره شمالی کیم جونگ اون در سرتاسر جهان شناخته شده است ، اما آیا این فرد در جهان مشهور است؟

به همین دلیل باید بدانیم که بین شهرت و محبوبیت تفاوت زیادی وجود دارد و اگر می خواهید شاخ خوبی باشید و یاد بگیرید چگونه شاخ شوید ، پس باید کاری انجام دهید تا محبوب باشید ، برای مثال با فیلتر کردن اینستاگرام ، تمام درآمد و کار شما در هوا است. نرو

با این حساب ، باید همه هیجان زده شویم؟ یا میتونه چیز دیگه ای باشه؟

تمایل به شاخ شدن یا شهرت به خودی خود برای همه یکسان نیست و من شخصاً نمی خواهم ورزش کنم.

من به شاخ اینستاگرام یا دم اینستاگرام اهمیتی نمی دهم و فکر می کنم بهتر است شما بتوانید تخصص خود را در شبکه های اجتماعی من از جمله اینستاگرام سرمایه گذاری کنید.

من اهمیتی نمی دهم چه نامی را برای خود ، قرن ، افراد مشهور ، تجملات و هر چیز دیگری انتخاب کنید ، فقط می دانم که در هر شبکه اجتماعی ، شما باید برنامه ای برای معرفی و تخصص خود در اختیار داشته باشید تا بتوانید از برند خود استفاده کنید. پیش برو

شخصی که نمی تواند یک برنامه کامل اینستاگرام را از هزار نفر دریافت کند ، اگر شاخی شود ، کارهای زیادی انجام نمی دهد و این مدل معمولاً از شهرت خارج می شود.

بنابراین ، به جای اینکه شاغل و همسن باشیم ، بیایید کمی بیشتر از برنامه هایی که قصد داریم در شبکه های اجتماعی خود برای اجرای مارک تجاری خود و بهبود درآمد خود داشته باشیم ، برنامه ریزی کنیم.

حال با تمام این بحث ها در مقاله می خواهیم به شما بگوییم که چگونه می توانید در مارک اینستاگرام با یک مارک شخصی شاخی شوید:

لازمه این است که ابتدا در اینستاگرام در مورد استراتژی مشهور شوید ، این که احساس رضایت می کنید فقط به این دلیل که قد بلندی دارید و چهره خوبی دارید و چهره اشتباهی در اینستاگرام دارید مگر اینکه کارهای عجیب و غریب انجام دهید و مزخرف صحبت کنید ، در این صورت حساب شما جداست.

اما برای اینکه بتوانید به صورت آزمایشی در شبکه های اینستاگرام موفق شوید و به یکی از به اصطلاح مؤثر در این شبکه اجتماعی تبدیل شوید ، به نکات زیر توجه کنید.

  1. محتوای مرتب تولید کنید
  2. تجربه درست داشته باشید
  3. هرگز داستانی را از دست ندهید
  4. میزان تعامل مخاطبان اینستاگرام شما بسیار مهم است ، بنابراین سعی کنید تعامل خود را با مخاطب حفظ کنید ، یعنی جواب و نظرات مستقیم.
  5. فیلم ها ، عکس ها و فیلم ها را مطابق با استراتژی خود بگیرید و سعی کنید تخصص خود را در معرض دید عموم قرار دهید.
  6. تبلیغات توسط وبلاگ نویسان و تأثیر گذاران هدفمند به معنای افراد مشهور است که مخاطبی شبیه به شما دارند.
  7. صفحه خود را به طور صحیح در CV یا بخش معرفی ارسال کنید تا آنها شما را بشناسند و در نگاه اول تخصص شما و آنچه را که از شما می خواهند بدانند.
  8. سعی کنید با دادن اطلاعات بیشتر و جذاب کردن مطالب ، دنبال کننده خود را وادار کنید تا شما را برچسب گذاری کند.
  9. از پست های IGTV و چند بخش استفاده کنید
  10. افراد مهم در حوزه خود را دنبال کنید و از آنها ایده بگیرید تا محتوا تولید کنید
  11. اگر می خواهید هزینه تبلیغات خود را پرداخت کنید ، هزینه خوبی بپردازید و مرتباً و ماهانه هزینه کنید تا بهترین جواب را بگیرید.
  12. مسابقه ای برگزار کنید
  13. شما باید در صفحه خود با دوستان خود کار کنید
  14. 14 استفاده مستقیم
  15. اهمیت هشتگ را دست کم نگیرید ، می توانید تا 30 هشتگ استفاده کنید ، اما سعی کنید از هشتگ بیش از حد استفاده نکنید تا اینکه مجبور شوید از هشتگ های بی ربط استفاده کنید.
  16. از سایت برای اشتراک گذاری و داستان استفاده کنید
  17. با محتوای خوب و جذاب که هر روز در انتظار شما است ، به ویژه در داستان ، مخاطبان خود را معتاد کنید.
  18. ادامه تولید محتوا اصلی عدم دلسردی و ادامه است
  19. حتی اگر 1000 دنبال کننده دارید ، هزاران نفر وجود دارند که ممکن است از خدمات شما استفاده کنند ، بنابراین برای آنها محتوا ایجاد کنید.
  20. با این کار با گذشت زمان ، شما برند شخصی خود را در زمینه مورد نظر خود ایجاد خواهید کرد

البته همانطور که در حوزه خود می گویید ، وحشت خواهید کرد زیرا من این اصطلاح را دوست ندارم و ترجیح می دهم بگویم که در حوزه خود شناخته شده اید.

براساس مارک های شخصی افراد زیادی وجود دارند ، افراد کاملاً بزرگ اما معمولی آنها را نمی شناسند و در جامعه تخصصی خود فعالیت می کنند.

  1. مشهور
  2. مد و مد
  3. مدل سازی و سبک
  4. تست آشپزی و غذا
  5. جهانگردی
  6. وینرز (همان افرادی که در اینستاگرام با طعنه رفتار می کنند و مردم از کمدی می خندند)
  7. سیاستمدار (البته این در ایران بسیار متداول است)
  8. بدن سازی ، تناسب اندام و سلامت جسمی
  9. محتوای انگیزشی
  10. فیلم و فیلم
  11. مطالب مربوط به جدیدترین فن آوری در جهان مانند بررسی جدید موبایل …

البته بازی های احمقانه و چیزهایی که دختران و پسران شاخی برای جذب طرفداران بازی می کنند ، از جمله سلبریتی یا هر نوع فعالیت جنسی دیگر که مخاطب ایرانی را به صفحه شما جذب می کند ، اصلاً توصیه نمی شود.

همه ما تصور نمی شود که به اینستاگرام علاقه مند شویم و با مشکلات زیادی شاخ و برگ دار هستیم ، ممکن است زندگی خصوصی این قرن ها را در ترکیه ببینید ، اما شما صحنه خنده دار زندگی آنها را ندیده اید و قطعاً نمی توانید بگویید که آنها خوشحال هستند.

بسیاری از افراد در اینستاگرام به خاطر پوشش عیب هایشان ادعای خوشبختی می کنند.

در این دنیایی که همه به دنبال تقدس و وحشت هستند ، سعی کنید آینده خود را درست و با یک برند قدرتمند انجام دهید زیرا شاخ بودن ممکن است توسط یک قانون جدید در ایران نابود شود و قرن ها جایگزین شود. در زمینه خود حرفه ای باشید ، از این طریق ، همیشه به محبوبیت و مردم خواهید رسید و در نتیجه ، پول به شما نیز می رسد.

منبع: Century Methods در اینستاگرام

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: از مارک شخصی گرفته تا اشکال اینستاگرام

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا