آیا Corona روش سفر را تغییر خواهد داد؟


شما چطوری مسافرت میکنید؟ آیا شما علاقه مند به سفر با هواپیما و اقامت در هتلی لوکس هستید یا می خواهید با ماشین شخصی و کمپینگ مسافرت کنید؟ آیا هدف از سفر شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهر یا فرهنگ کشور مقصد آیا شما راحت و خسته هستید؟ آیا شما علاقه مند به تنهایی سفر هستید یا ترجیح می دهید به صورت گروهی سفر کنید؟

پاسخ به سؤالات فوق به طور کلی به خصوصیات و علایق شخصی شما بستگی دارد. اما آنچه در این مقاله به آن خواهیم پرداخت ، چالشی است که این روزها در جهان با آن روبرو هستیم ، ویروس Covid-19 ، که تمام جنبه های زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده و ما را وادار به رفع نیازهای خاص اجتماعی کرده است. . و البته سفرهای ما به دلیل ماهیت اجتماعی آن در این جهت تغییر خواهد کرد.

با توجه به شرایطی که کرونا برای همه ما ایجاد کرده است و به نظر نمی رسد که به زودی ناپدید شود ، ذهن من پیدا کردن راهی برای شکل دادن به سفرهای آینده من بود ، و من با مقاله ای که توسط الکس لییدسوم نوشتم در حال تحقیق و مطالعه مقالات در این زمینه بودم. من او را به عنوان یک تولید کننده محتوای عالی در فوربس شناختم.

در این مقاله نویسنده معتقد است سفر به روشی که ما آن را می شناسیم به پایان رسیده است و اکنون زمان آن است که به تنهایی سفر کنیم و به گفته نویسنده این مقاله ، روند سفر به تنهایی و به نقاط دوردست بر اساس سفرهای ماجراجویی افزایش یافته است.

برایان سسککی ، مدیرعامل شرکت Airbnb معتقد است که شکل سفر 19 بار به Covid-19 برنمی گردد.

وی همچنین انتظار داشت که سفر محلی و صمیمی تر باشد زیرا گروه های کمتری را به دور از شهرهای بزرگ شامل می کند و طبق گزارش CNBC ، این شرکت از زمان شروع یک بیماری همه گیر برای جلوگیری از بروز بحران مالی در سه ماه گذشته 25 درصد نیروی کار خود را به کار گرفته است. خودش اصلاح کرد.

سسککی می گوید مردم مانند گذشته از هواپیماها استفاده نمی کنند و اگر این کار را انجام دهند به مکان های مختلفی سفر می کنند.
به گفته وی ، توزیع سفرهای جهانی در سالهای آینده تغییر خواهد کرد. افراد با تعداد کمتری به مکانهایی سفر می کنند.

قبل از این بیماری همه گیر ، سفر به یک قبیله بومی که در مناطق دور افتاده زندگی می کرد ، یا در خانه های محلی نجیب و باستانی سکونت داشت ، پخت و پز به روش سنتی یا تجربه زندگی محلی یک منطقه فقط برای کسانی بود که تمایل شدید و دیوانه ای برای تجربیات جدید داشتند.

طبق گفته نیویورک تایمز ، قبل از همه گیری ، کمتر از 20 درصد آمریکایی ها بیش از یک بار در هفته در خارج از خانه می گذراندند ، اما اکنون ، پس از بازگشایی مجدد ، این تعداد کمی متفاوت است. مجوزهای صید ماهی در ورمونت 50٪ و فروش دوچرخه بالغ 121٪ افزایش یافت.

مردم اکنون در حال یافتن مکانهایی هستند که بتوانند فاصله اجتماعی را حفظ کنند. به عنوان مثال ، تورهای شخصی با قایق ، پیاده روی با للاماها و یا ماندن در قلب بیابان.

شرکت هایی مانند Tentrr ، Campspace و Hipcamp با صاحبان زمین ارتباط مستقیمی برقرار می کنند تا کسانی که به سختی به مناطق اردوگاه دور افتاده می روند ، بتوانند به این سایت ها دسترسی پیدا کنند.

نمونه ای از خوشحالی
نمونه ای از خوشحالی

سفرهای آینده در حومه و گروههای کوچک

طبق گزارش فاکس نیوز ، بسیاری از پارک های موضوعی با محدودیت های جدید برای حضور روبرو هستند و بازدید کنندگان باید برای روزی که مایل به حضور در آن هستند بلیط خود را رزرو کنند تا از شلوغی در پارک ها جلوگیری کنند.

دیزنی لند پاریس 350 میلیون یورو (393 دلار) بودجه از شرکت مادر خود دریافت کرده است و در ابتدا 155 یورو (174 دلار) و مابقی آن را بیش از پنج سال دریافت می کند.

طبیعی به نظر می رسد که فعالیت های تعطیلات به فعالیتهایی تبدیل می شوند که می توانند از افراد دیگر مانند دوچرخه سواری یا پیاده روی دور شوند.

مسافران انفرادی اغلب مورد غفلت قرار می گیرند ، اما بسیار محتمل است که بسیاری از هتل ها هزینه اضافی را برای مسافرهای جداگانه از بین ببرند. برای اینکه این افراد بدون هزینه اضافی در اتاقهای مجرد بخوابند ، می توان افراد بیشتری را به مسافرت تشویق کرد.

سفر کنید اکنون در جاده ها و آسمان آزاد سفر کنید

طبق گزارش سی ان ان ، آمریکایی ها بیش از 700 میلیون سفر در ماه های ژوئیه ، آگوست و سپتامبر انجام می دهند ، 120 میلیون کمتر از سال 2019 است. حساب ها نشان می دهد که تابستان 150 میلیون سفر از دست رفته است.

آینده سفر در دست وسایل نقلیه تفریحی است

کاروان ها یا RV ها روشی جایگزین برای جدا کردن افراد به گروه های کوچک دوستان و خانواده است و شرکت های کرایه ای شاهد افزایش رزرو برای این وسایل نقلیه هستند.

آقای مارکو دل روزاریو (مارکو دل روزاریومدیرعامل VacationRenter می گوید که این شرکت با تعداد زیادی جستجو برای شیوه های مختلف سفر روبرو بوده است ، و این تأیید نظر آقای جاسکی درباره تغییر نحوه سفر است. وی می افزاید: ما شاهد دو روند اصلی هستیم: افزایش تقاضا برای اجاره RV (افزایش 350 درصدی جستجوها) و همچنین افزایش تقاضا برای مقاصد کوتاه و دور از شهرهای بزرگ.

در پایان ، شرایط فعلی اجتناب ناپذیر به نظر می رسد و کسانی که می توانند از بیشترین شرایط فعلی استفاده کنند ، می توانند با شرایط فعلی سازگار شوند.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: آیا Corona روش سفر را تغییر خواهد داد؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا