هاست وردپرس

هاست وردپرس، یکی از سرویس های هاست اشتراکی با سیستم عامل لینوکس و کنترل پنل سی پنل (cPanel) است که برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس، کانفیگ و بهینه سازی شده است. این سرویس، نسبت به هاست لینوکس معمولی، منابع سخت افزاری بیشتر و قوی تری دارد و طبیعتا قیمت آن نیز، از هاست لینوکس کمی بیشتر است. با خرید هاست وردپرس، آخرین نسخه این سیستم مدیریت محتوا، روی هاست شما به صورت پیشفرض، نصب شده است. شما می توانید آپدیت هسته وردپرس و قالب ها و افزونه های آن را از طریق بخش مخصوصی که برای وردپرس در هاست درنظر گرفته شده است، انجام دهید.

وی آی پی هاست با ارائه WordPress Hosting در ایران و اروپا، طیف گسترده ای از کاربران را تحت پوشش قرار داده است. به این صورت که اگر بیشتر مشتریان و بازدیدکنندگان وبسایت شما ایرانی هستند و شما بازار خارج از کشور را هدف قرار نداده اید، بهتر است که هاست وردپرس ایران تهیه کنید. چرا که به دلیل نزدیکی کاربر و سرور، سرعت لود سایت شما بسیار بیشتر خواهد بود. دیگر مزیت استفاده از هاست وردپرس ایران، این است که اگر زمانی ارتباط اینترنت ایران با اینترنت بین المللی کاملا قطع شود، سایت شما همچنان در دسترس کاربران ایرانی قرار خواهد داشت.

از طرفی اگر مشتریان خارجی دارید و یا به هر دلیل دیگری می خواهید وبسایت خود را روی سرورهای خارجی میزبانی کنید، و همچنین از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای راه اندازی وبسایت خود استفاده کرده اید، پیشنهاد ما به شما این است که هاست وردپرس خارجی وی آی پی هاست را تهیه نمایید.

هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس (WordPress Hosting) یکی از خدمات پرطرفدار شرکت های هاستینگ مانند وی آی پی هاست است که با هدف بهبود سرعت و عملکرد سایت های وردپرسی، برای این سی ام اس محبوب، بهینه سازی شده است. عبارت Content Management System که به اختصار، CMS نامیده می شود، به معنی سیستم مدیریت محتوا می باشد. سی ام اس ها، درواقع نرم افزار ها یا اسکریپت (قطعه کد) های آماده ای هستند که کار طراحی و راه اندازی سایت را برای کسب و کارها و طراحان سایت، راحت می کنند. وردپرس، جوملا، دروپال و … جزو همین سیستم های مدیریت محتوا، به شمار می آیند. WordPress نیز، محبوب ترین این سی ام محسوب می شود.

شاید یکی از دلایلی که منجر به محبوبیت بالای وردپرس شد، راحتی در نصب و استفاده این سیستم مدیریت محتوا باشد. به این صورت که شما می توانید در زمانی کوتاه تر از ۳۰ دقیقه، یک وبسایت راه اندازی کنید. حتی اگر قصد شما، راه اندازی فروشگاه اینترنتی هم باشد، در عرض یک ساعت به راحتی می توانید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کرده و اولین محصول خود را بفروشید. طبق آمار منتشر شده، به صورت کلی، ۴۳.۱ درصد از وبسایت های موجود در کل دنیا، با وردپرس ساخته شده اند. در میان سیستم های مدیریت محتوا نیز، همچنان وردپرس با ۶۳.۶ درصد، با قدرت پیشتاز است. همین محبوبیت و فراگیر شدن وردپرس، و همچنین مزایا و معایبی که این سی ام اس دارد، باعث شد که شرکت های هاستینگ، یکی از سرویس های خود را به آن اختصاص داده و آن سرویس را برای این سیستم مدیریت محتوا، بهینه سازی کنند.

هاست پرسرعت وردپرس

هاست پرسرعت وردپرس، بر خلاف نامی که دارد، تنها برای WordPress نیست. شما می توانید از دیگر سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا (Joomla)، دروپال (Drupal) یا بقیه سی ام اس ها نیز، بر روی هاست وردپرس خود استفاده کنید.

با گسترش استفاده از سی ام اس وردپرس، قالب ها و افزونه های بسیاری برای آن نوشته شده و امکانات زیادی به این cms اضافه شد. از جمله مهم ترین این امکانات، می توان به امکان راه اندازی وبسایت فروشگاهی در کوتاه ترین زمان ممکن، آن هم تنها با نصب یک افزونه ساده، اشاره کرد. این افزونه، ووکامرس نام دارد. افزونه فروشگاه ساز ووکامرس، در شدت محبوبیت یافتن و گسترش پیدا کردن وردپرس، نقش مهمی را ایفا کرده است. شما با استفاده از این افزونه، هم می توانید محصول فیزیکی و هم محصول غیرفیزیکی (مانند کتاب الکترونیکی) را به فروش بگذارید.

از طرفی ووکامرس و وردپرس، از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کنند و شما می توانید محصولات خود را با قیمت ریالی یا تومانی در سایت برای فروش قرار دهید. همه این موارد، باعث شد که بسیاری از کسب و کارها به این سیستم مدیریت محتوا روی بیاورند و وبسایت های خود را با وردپرس بسازند. حتی بیزینس هایی که وبسایت داشتند نیز، به دلیل راحتی استفاده از این cms، ساختار وبسایت خود را تغییر دادند و به این سی ام اس مهاجرت کردند.

با همه این توضیحات، اگر شما نیز می خواهید به سرعت یک وبسایت شخصی،شرکتی یا فروشگاهی راه اندازی کنید یا از همین حالا کسب و کار اینترنتی خود را استارت بزنید، سیستم مدیریت محتوای وردپرس، و در کنار آن، هاست پرسرعت وردپرس، بهترین انتخابی است که می توانید انجام دهید.

هاست وردپرس ارزان | هاست وردپرس رایگان

هاست وردپرس، از آن دسته سرویس های میزبانی وب است که سخت افزار قدرتمندی در آن به کار رفته است و از لحاظ نرم افزاری نیز، بهینه سازی هایی رو آن انجام شده است، تا با سیستم مدیریت محتوای وردپرس، همانگی بیشتری داشته باشد و سرعت بالایی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

از طرفی به دلیل هزینه های بالای نگهداری سرورها، در دیتاسنتر های ایرانی و خارجی و همچنین هزینه بالا برای تامین قطعات سرور و راه اندازی آن ها، سرویس هاست وردپرس، پرخرج و کم سود است. با توجه به این دلایل، به هیچ عنوان نمی توان آن را به رایگان در اختیار مشتریان قرار داد.

اما شرکت هاستینگ وی آی پی هاست، با از بین بردن واسطه ها و خرید یا اجاره مستقیم سرور و همچنین پایین آوردن سود حاصل از فروش هاست مخصوص وردپرس، این سرویس محبوب را با قیمت ارزان ارائه می دهد.

هاست وردپرس نامحدود

برخی از پلن های هاستینگ، ترافیک محدود دارند. به این معنا که اگر شما یک سرویس با ترافیک محدود ۱۰ گیگابایتی تهیه کنید و یک گیگابایت روی یکی از صفحات خود دیتا داشته باشید، درصورتی که کاربر آن یک گیگابایت را دانلود کند، حالا شما ۹ گیگابایت ترافیک دارید. به این صورت، هر چند باری که آن یک گیگابایت دیتا توسط کاربر دانلود شود، آن مقدار، از ترافیک شما کم خواهد شد. باز کردن و مشاهده صفحات سایت شما نیز، دقیقا مانند دانلود از سایت شماست و اگر هاست شما ترافیک محدودی داشته باشد، مقداری از ترافیک هاست را کم می کند. وی آی پی هاست، با ارائه هاست وردپرس نامحدود (دارای ترافیک نامحدود) این مشکل را حل کرده است.

هاست وردپرس وی آی پی هاست

وی آی پی هاست، ارائه دهنده هاست وردپرس پرسرعت، ارزان، نامحدود و باکیفیت، شما را در ارائه میزبانی هرچه بهتر وبسایتتان یاری می نماید. تمامی سرویس های هاست وردپرس این هاستینگ، به هاردهای پرسرعت SSD NVMe، فایروال های سخت افزاری، تکنولوژی رید (Raid) سخت افزاری برای گرفتن بکاپ و محافظت از دیتای شما، به‌روز ترین نرم افزارهای آنتی ویروس و همچنین بهینه سازی نرم افزاری تخصصی برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس، مجهز شده اند.

این مطلب را نیز اضافه کنیم که در وی آی پی هاست، علاوه بر خرید هاست وردپرس، امکان خرید سرور مجازی با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت نیز، برای شما فراهم شده است.

تا حد امکان سعی کردیم توضیحات کاملی در خصوص هاست وردپرس ارائه کنیم. اما اگر همچنان سوالی در خصوص این سرویس پرطرفدار داشتید، می توانید از طریق چت آنلاین یا شماره های درج شده در سایت، با ما در ارتباط باشید. همچنین برای خرید سرویس هاست وردپرس  یا هاست لینوکس وی آی پی هاست، به وبسایت این هاستینگ به آدرس vip-host.ir مراجعه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا