دانش و فناوریکسب و کار های برتر ایجی مارکت

ربات ها جای نانوا ها را خواهند گرفت آیا؟

ربات ها چه زمانی جای انسان ها را در بازار کار می گیرند؟

جهان به طور گسترده در آستانه انقلاب صنعتی چهارم قرار دارد انقلابی که در آن ماشین آلات قادر به انجام بسیاری از کارهای فعلی انسان ها هستند و حتی ممکن است آنها را بهتر از نیروی کار انسانی نیز انجام دهند؛ این آینده ای است که نوید بهره وری بیشتر و خدمات ارزان تر را می دهد، آینده ای که به قیمت از دست رفتن میلیون ها شغل تمام خواهد شد. مطالعات صورت گرفته در طی سال های 1990 _ 2007 حاکی از آن است که هزار شاغل در ازای به خدمت گرفتن یک ربات شغل خود را از دست خواهند داد و به عبارتی روی کار آمدن هر ربات در چرخه تولید 0.2 درصد نرخ بیکاری را بالا می برد.

کارگران در چهار صنعت خودروسازی، الکترونیک، فلزات، پلاستیک و پتروشیمی بیشتر از همه در معرض بیکاری هستند به طوری که در حال حاضر در کشورهای توسعه یافته 70 درصد نیروی کار این صنایع را ربات ها تشکیل می دهند. با این حال نرخ خدمت گذاری ربات ها در سراسر دنیا یکسان نیست؛ کشورهای توسعه یافته در حال حاضر سردمدار استفاده از ربات ها به جای نیروی کار انسانی هستند و در صدر آنها نیز ژاپن قرار دارد. ژاپن در ازای هر 10 هزار نیروی کار انسانی 364 ربات را به خدمت گرفته است که از این نظر کارآمدترین ربات های دنیا را در اختیار دارد و پس از آن کره جنوبی در ازای هر 10 هزار نیروی کار انسانی از 868 ربات کمک گرفته است و سنگاپور نیز که سومین کشور در این عرصه است از 918 ربات در ازای 10 هزار نیروی کار انسانی کمک گرفته است.

محققان بر این باورند که 50 درصد احتمال دارد تا در 120 سال آینده تمام مشاغل در سراسر دنیا اتوماتیک شوند و در این بین شغل های اتوماتیک بیشتر از همه در معرض خطراند به طوری که در حال حاضر خودروهای خودران کمپانی هایی نظیر تسلا به بازار آمدند که هر لحظه احتمال بیکاری رانندگان را بالا می برند. مشاغلی که بر عهده گرفتن انها برای ربات ها از همه سخت تر است مشاغلی هستند که به تفکر انتزاعی نیاز دارند و در این بین مشاغل فعال در علوم انسانی کمتر از سایر رشته ها در معرض خطر بیکاری هستند به طوری که براوردهای صورت گرفته حاکی از آن است که تا سال 2049 انسان قادر به ساخت ربات هایی که بتوانند رمان بنویسند، نخواهد بود.

ربات ها به نابرابری درآمدی دامن می زنند

تحقیقات تازه به عمل آمده نشان می دهد جدای از آنکه به خدمت گرفتن ربات ها منجر به از دست رفتن مشاغل و بیکاری می شود به نابرابری درآمدی نیز دامن می زند و با تغییر ماهیت کار منجر به عقب راندن کارگران کم مهارت در بازار کار خواهد شد. میلیاردرهای خود ساخته بیشتر از همه تحت تاثیر این تغییر ماهیت قرار می گیرند چراکه اینها افرادی هستند که از شغل های رده پایین به این جایگاه رسیده اند به طور مثال مدیرعامل سابق مک دونالد به عنوان یک کارگر در یکی از شعب این سازمان مشغول به کار بوده است و یا مدیرعامل جنرال موتورز فردی بوده است که در خط تولید این کمپانی به عنوان کارگر فعالیت می کرده است و حال اما با اتوماتیک شدن خودروهای اوبر و یا ورود ربات ها به خط بسته بندی آمازون چند کارگر فرصت ارتقای شغلی پیدا خواهند کرد؟

از طرف دیگر با توجه به الگوریتم پرداخت دستمزد در خیلی از کشورها نظیر چین روی کار آمدن ربات ها منجر به شکاف بیشتر طبقاتی و نابرابری درآمدی بیشتر خواهد شد؛ در چنین کشورهایی به عنوان مثال حقوق یک پیک وابسته به رعایت مهلت مقرر تحویل محموله و عملکرد آن تخمین زده می شود، کارکنان آمازون نیز در چنین شرایطی مشغول به کار هستند و باید خود را با سرعت امازون هماهنگ کنند.

از طرف دیگر به خدمت گرفتن ربات هایی با بهره وری بالاتر و عملکرد بهتر سایرکارگران را ناکارآمد جلوه می دهد و الگوریتم پرداخت دستمزدها را تغییر خواهد داد که از این طریق به نابرابری درآمدی دامن می زند و در چنین موقعیتی انسان ها باید برای ارتقا موقعیت شغلی خود با ربات ها رقابت کنند.

ربات ها به روسای ما بدل خواهند شد

فرضیه دیگری که مطرح است حاکی از آن است که ربات ها در آینده نه به عنوان کارگر بلکه در واقع در جایگاه رهبری نیروی انسانی و ریاست بر آن ها مشغول شوند؛ این هوش های مصنوعی عاری از نقاط ضعف انسانی هستند و 24 ساعته بدون آنکه به قهوه و یا ساعتی خواب احتیاج داشته باشند می توانند به فعالیت بپردازند و نقاط قوت و ضعف یک مدیر نمونه برای آن ها تعریف شده است.

به طور کلی اما پذیرش ربات ها در بازار کار تاثیر مثبتی در افزایش درآمد کشورها خواهد داشت؛ پیش بینی ها حاکی از آن است که تا سال 2030 استفاده از ربات ها در بازار کار 30 درصد افزایش پیدا خواهد کرد که منجر به افزایش 5.3 درصدی تولید ناخالص داخلی جهانی خواهد شد.

خرید ربات ضربه زن نانوایی

دستگاه شاطر ربات یا ضربه زن مکانیکی قابلیت نصب سریع و آسان را دارد همچنین شما میتوانید قدرت ضربه این ربات را تنظیم کنید، شرکت برتر نانوا خدمات و گارانتی پس از فروش دستگاه ربات نانوایی را با حفظ سلامت و کیفیت نان تضمین میکند.

دستگاه ضربه زن تنور نانوایی

دستگاه ضربه زن تنور نانوایی که با نام های شاطر اتوماتیک نانوایی یا ربات نانوایی نیز شناخته میشود باعث افزایش کیفیت نان تولیدی و از دخالت دست در تولید نان جلوگیری میکند، کار کردن با این دستگاه بسیار ساده و آسان است.

نصب دستگاه ربات نانوایی

نصب دستگاه ربات نانوایی در داخل استان رایگان و خارج از استان مستلزم هزینه نصب است، شرکت برتر نانوا.همواره با اختراعات و تولیدات دستگاه نانوایی و دستگاههای رشته شگرف خود در پیشبرد و ترقی صنعت نان و نانوایی های داخل و خارج از مرزهای کشور قدم برداشته و به سلامت مشتریان می اندیشد. دستگاه ضربه زن تنور تخت(صاف)وشیب دار، را فقط از برتر نانوا و با برند های معتبر خریداری نمایید.

ویژگی های دستگاه ربات ضربه زن نانوایی

  • بدون نیاز به تعویض هیچکدام از دستگاه های قدیمی
  • نصب سریع و آسان
  • خدمات و گارانتی پس از فروش
  • حفظ سلامت و کیفیت نان
  • بدون دخالت دست
  • دارای کنترل سرعت
  • دارای کم زیاد کردن ضربه برای خمیر نرم و خمیر سفت
  • دارای نان شمار لیزری
  • نصب آسان فوری
  • بدون خرج اضافه
  • داری سنسور تنظیمات دستگاه از راه دور باموبایل

قیمت خرید ربات شاطر نانوایی با کیفیت و ارزان

ربات شاطر نانوایی دارای گواهینامه ثبت اختراع و طرح صنعتی، گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده در سطح کشور می باشد. در طراحی و تولید این دستگاه از استپر موتور انکودر به وزن 88 کیلوگرم استفاده شده است. خرید دستگاه خمیر پهن کن نانوایی باعث افزایش راندمان کار می شود. افرادی که محل کسب و کار آن ها فضای کوچکی دارد، برای استفاده از این دستگاه لازم نیست نگران فضای اشغال شده توسط آن باشند، چرا که این دستگاه به دلیل ابعاد متناسبی که دارد حداقل فضای نانوایی را اشغال می کند. از دیگر مزایای این محصول می توان به کیفیت بالا و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

سایر مزایای ربات شاطریار

    مصرف انرژی بسیار کم +A

    قابلیت تغییر سرعت حرکت بصورت دیجیتال و به اندازه دلخواه

    آلودگی صوتی کلاس A بسیار کم

    سیستم محورها فولی و تسمه تایمینگ پیچ و مهره بال اسکرو

منبع: شرکت نان سالم

دکمه بازگشت به بالا