اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

بهترین چاپخانه چاپ کارت ویزیت در تعداد کم کدام است؟

انواع کارت ویزیت

برای آشنایی بیشتر با انواع کارت ویزیت و انتخاب نهایی خود می توانید با ورود به صفحه هر کارت ویزیت و مشاهده تصاویر مختلف با رنگ ها و ابعاد متفاوت، خواندن ویژگی ها و مشاهده قیمت و زمان تحویل بهترین انتخاب را برای چاپ کارت ویزیت خود داشته باشید ولی در صورتی که می خواهید به صورت کلی و سریع با تمامی کارت ویزیت های چاپی ما آشنا شوید مطلب زیر را مطالعه بفرمایید. جهت چاپ کارت ویزیت در تعداد کم با ما تماس بگیرید.

کارت ویزیت کرافت: کاغذ کرافت یکی از پر کاربردترین کاغذها در صنعت است و حتما نمونه هایی از آن را قبلا دیده اید. کاغذ کاهی رنگی که گرماژ پایین و نازک آن در بسته بندی استفاده فراوانی می شود. گرماژ 300 گرمی این کاغذ، صخیم و مناسب چاپ کارت ویزیت است. بافت این کاغذ خاص و آنتیک شکل بوده و بسیار مناسب طراحی های منحصربفرد است. حتما نمونه تصاویر کارت های چاپ شده کرافت را مشاهده بفرمایید.

کارت ویزیت گلاسه: پر کاربردترین کاغذ مورد استفاده در صنعت چاپ کاغذ گلاسه است. کاغذی صیقلی، صاف و براق که تقریبا تمامی طراحی ها به خوبی روی آن جلوه می کند و در عین حال ارزان ترین کارت ویزیت است. به دلیل بافت کاغذی آن معمولا برای افزایش مقاوت در برابر رطوبت و افزایش استحکام، از پوشش های سلفون و لمینت روی آن استفاده می کنند. که در پایین تر توضیح خواهیم داد.

کارت ویزیت سلفون: برای چاپ این کارت ویزیت ابتدا طرح شما روی کاغذ گلاسه چاپ می شود و سپس روی آن را پوشش نازکی از سلفون می پوشاند، این پوشش بسیار نازک بوده و موجب افزایش ضخامت و کاهش انعطاف کارت شما نمی شود. سه نوع متفاوت سلفون براق، سلفون مات و سلفون مخملی برای این کار وجود دارد که انتخاب آن ها به سلیقه شما، نوع طراحی و رنگ کارت شما بازمی گردد. سلفون براق موجب شادابی و درخشش بیشتر رنگ های کارت شما شده و سلفون مات و مخملی مخصوصا در طرح های تیره رنگ کارت شما را بسیار شکیل می کند. بافت خاص سلفون مخملی که لمس مخمل گونه و خاصی دارد ویژگی متفاوت آن از سلفون مات است.

کارت ویزیت لمینت: همانند کارت ویزیت های سلفونی، پوشش لمینت نیز روی کاغذ گلاسه کشیده می شود و تفاوت آن با پوشش سلفون ضخامت بسیار بالاتر آن است. بطوری که کارت ویزیت شما را مستحکم و مقاوم کرده و انعطاف آن را کاهش می دهد. پوشش لمینت در دو نوع لمینت مات و لمینت براق وجود دارد که انتخاب آن ها درست مثل سفون به سلیقه، نوع طراحی و رنگ کارت ویزیت شما بستگی دارد.

کارت ویزیت کتان: کاغذ کتان که این نوع کارت روی آن چاپ می شود جزو کاغذهای بافت دار ارزان قیمت محسوب می شود که بافت روی کاغذ در هر مدل آن متفاوت است و در دسته کارت های خاص و بدون پوشش قرار می گیرد. کاغذ کتان در انواع کتان امباس که ارزان ترین کتان محسوب می شود، کتان های با کیفیت کبریتی و کتان ایتالیا که بافتی تار و پود گونه و بسیار ریز دارند و کتان کهلر آلمان که بافتی با خطوط برجسته افقی یا عمودی دارد چاپ و تولید می شود. انتخاب بین انواع کتان علاوه بر تفاوت جزئی در کیفیت آن ها بیشتر روی ظاهر بافت ها و ارتباط آن ها با طراحی کارت شماست.

کارت ویزیت فابریانو: این نوع کارت در چهار مدل فابریانو چکشی با بافت هایی مانند ضربات چکش، فابریانو مویی کرم با رنگ کاغذ کرم و بافت هایی ریش ریش مانند، فابریانو معمولی با بافتی شامل خطوط عمودی و افقی و فابریانو صدفی با ظاهری متالیک و براق چاپ و عرضه می گردد و جزو کارت ویزیت های مستحکم، فانتزی و با کیفیت محسوب می شوند.

کارت ویزیت کارتی: کاغذ کارتی جزو کاغذهایی است که از قدیم برای چاپ کارت ویزیت استفاده می شده است. کیفیت بالای این نوع کاغذ در کنار قیمت مناسب آن موجب شده کاربرد اصلی این کاغذ چاپ کارت ویزیت باشد و به همین دلیل نام کاغذ کارتی را به خود گرفته است.

کارت ویزیت مغر رنگی: این کارت ویزیت بصورت سه لایه تولید می شود. روی لایه بالایی و پایینی آن که پشت و روی طرح روی آن چاپ می شود از کاغذ گلاسه استفاده می شود و لایه میانی آن از جنس مقوای رنگی و ضخیم است. همینطور که از تصاویر آن مشخص است این کارت بسیار ضخیم و مقاوم است به طوری که ضخامتی در حدود پنج کارت ویزیت گلاسه دارد. پس از چاپ این سه لایه روی هم چسبانده می شود و برش می خورد و به دلیل مراحل مختلف تولید این کارت امکان چاپ دو ساعته آن وجود ندارد.

کارت ویزیت طلاکوب 800 گرمی: پس از کارت ویزیت مغز رنگی سه لایه این نوع کارت ضخیم ترین کارت ویزیت این مجموعه محسوب می شود و با گرماژ 800 گرمی خود بسیار شکیل و مقاوم است. به دلیل طلاکوبی که روی این کارت انجام می شود نیز امکان تولید این کارت در تیراژ 100 عددی و چاپ دو ساعته وجود ندارد.

اتیکت پرچدار دولایه: یکی از زیباترین کارت های چاپی که به دلیل پرچ شدن و دو لایه بودن آن برای اتیکت پوشاک استفاده می شود. ترکیب دو لایه سلفون و کالک و پرچی که در گوشه آن می خود این اتیکت زیبا را پدید می آورد.

اتیکت دایره ای پانجدار: این نوع کارت نیز به دلیل قالب دایره شکل و پانچدار خود برای چاپ اتیکت استفاده می شود. این نوع اتیکت را می توانید علاوه بر کاغذ کرافت روی تمامی کاغذهای ما داشته باشید که در صفحه خود قابل انتخاب است. به دلیل برش قالبی این کار امکان چاپ در تیراژ 100 عددی و تحویل دو ساعته در آن وجود ندارد.

کارت ویزیت های ضخیم: انواع کارت ویزیت های چاپ شده در این مجوعه را می توانید با نتخاب عنوان ضخیم در صفحه محاسبه قیمت خود با ضخامت دو برابری چاپ کنید. در این شیوه پشت و روی کارت روی دو برگه جداگانه چاپ می شود و در انتها این برگه های به یکدیگر چسبانده می شوند. کارت شما مستحکم تر شده و ظاهری شکیل تر و خاص تر به خود می گیرد. به دلیل نیاز به مراحل چسباندن کارت ها امکان چاپ 2 ساعته روی کارت های ضخیم نیز وجود ندارد.

کارت ویزیت pvc: کارت ویزیت های پی وی سی به دلیل پلاستیکی بودن خود بر خلاف سایر کارت های کاغذی کاملا در برابر آب مقاوم اند. کارت های پی وی سی 760 میکرونی ما ابعاد و ضخامتی برابر با کارت عابر بانک دارند، بسیار مقاوم، مستحکم و شکیل هستند.

کارت ویزیت اشکال خاص: این نوع از کارت های خاص و سفارشی ما پس از چاپ روی کاغذهای متنوع به شی

پرسش های متداول

ارزان ترین کارت ویزیت چیست؟

در میان کارت ویزیت های دیجیتال کارت ویزیت گلاسه (بدون پوشش) ارزان ترین کارت محسوب می شود و کارت های کرافت، انواع کتان و سلفون مات و براق نیز قیمت بسیار پایینی دارند.

سریع ترین زمان چاپ کارت ویزیت چقدر است؟

2 ساعت. تقریبا تمامی کارت ویزیت های خانه چاپ و گرافیک در مدت 2 ساعت چاپ شده، برش خورده و برای شما ارسال می گردد. توجه داشته باشید که این زمان 2 ساعته پس از تایید طراحی شما صورت می گیرد و در صورتی که کار شما نیاز به طراحی دارد و یا طرح ارسالی شما مشکلی داشته باشد زمان آن را نیز باید در نظر داشته باشید.

حداقل تیراژ چاپ کارت ویزیت چه تعدادی است؟

تقریبا تمامی کارت ویزیت های دیجیتال این مجموعه امکان چاپ حداقلی 100 عدد را دارا می باشند. بجز کارت های طلاکوب و کارت ویزیت های اشکال خاص که دارای تکنیک های زمانبری هستند و نیازمند ساخت قالب می باشند.

تحویل 2 ساعته مربوط به چه کارت هایی است؟

تقریبا تمامی کارت ویزیت های دیجیتال این مجموعه در تیراژ حداقلی (100 عدد) امکان چاپ 2 ساعته را دارند که در صفحه آن ها امکان انتخاب آن وجود دارد. بجز کارت ویزیت های اشکال خاص، کارت طلاکوب و کارت های ضخیم 2 لایه و مغز رنگی 3 لایه که بجز چاپ به زمان چسباندن نیاز دارند.

پر فروش ترین کارت ویزیت چه جنسی است؟

پرفروش ترین و محبوب ترین کارت ویزیتی که در این مجموعه چاپ می شود کارت های لمینت مات و سلفون مات می باشد. این کارت ها علاوه بر ظاهری شیک و زیبا قیمت مناسبی نیز دارند و برای تمام کارهای رسمی و غیر رسمی استفاده می شوند و تقریبا طرحی نیست که روی این کارت ها زیبا نشود . و در کارهای فانتزی کارت ویزیت کرافت بسیار پرطرفدار است.

خاص ترین کارت ویزیت کدام است؟

ترکیب طراحی زیبا و خاص با کاغذهای خاصی مثل کرافت، فابریانو و یا کتان موجب خلق کارت ویزیتی خاصی و زیبا می شود. برای مشاهده این کارت ها وارد صفحه مربوط به هرکدام شوید و نمونه های فانتزی خاص و زیبای آن ها را مشاهده کنید.

کارت ویزیت در چه سایزی چاپ می شود؟

در این مجموعه کارت ویزیت در چهار اندازه مستطیل شکل و یک سایز مربعی تولید می شود. سایز استاندارد 8.5 در 5.5، سایز 8.5 در 5، سایز 8.5 در 4.8 و 9 در 5 سایزهای مستطیل شکل بوده و سایز 5 در 5 نیز اندازه استاندارد کارت ویزیت های مربعی است.

چاپ افست کارت ویزیت چه تفاوتی با دیچیتال دارد؟

در چاپ افست کارت ویزیت می توانید با قیمت بسیار ارزان تری به ازای هر عدد کارت خود را چاپ کنید ولی حداقل تیراژ 1000 عددی و زمان چاپ طولانی آن باعث شده چاپ دیجیتال به رویه استاندارد چاپ کارت ویزیت تبدیل شود. با این حال هنوز هم برخی از تکنیک های چاپی مانند لمینت برجسته، یووی، پوشش موضعی و طلاکوب تنها توسط چاپ افست انجام می شود.

دکمه بازگشت به بالا