عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

روش خرید جم براول استارز برای ایرانی ها

آموزش صفر تا صد خرید جم بازی براول استارز

با سلام به تمامی براول استارزی های عزیزی که از استفاده می کنند. در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی از  بازی براول استارز را به شما بدهیم. سپس آموزش خرید جم براول استارز را نیز برای شما به صورت کامل شرح می دهیم تا شما با خرید جم این بازی بتوانید پیشرفت سریع تری داشته باشید و از بازی لذت ببرید.

جم Brawl Stars

اگر به بازی های اکشن علاقه مند هستید، حتما با بازی مهیج براول استارز آشنا هستید. در این بازی جذاب شما با یک تیم سه نفره به مقابله با دشمن سه نفره می روید و در صورتی که بتوانید بر حریف غلبه کنید، الماس  های بیشتری به دست خواهید آورد. براول پس حالتی در این بازی است که شما می توانید به دستاوردهای بسیار زیادی نسبت به حالتهای دیگر دست یابید.

دلایل محبوبیت براول استارز

در براول استارز شما میتوانید به همراه دو نفر از دوستان خود به مبارزه گروهی با تیم حریف بپردازید و در نهایت برنده BRAWL  شوید. از دلایلی که باعث محبوبیت این بازی در میان گیمر ها شده، طراحی بی نقص و جذاب کاراکتر ها است که با کاراکتر های دیگر بازی های ساخته شده توسط سوپر سل بسیار متفاوت است. براول پس از حالت های محبوب بازی است که جم براول استارز بیشتری می توان در این حالت به دست آورد.

سوپر سل در طراحی این بازی توانسته بخش کنترل بسیار کاربردی و متناسب با تلفن های همراه قرار دهد که باعث شده در هنگام بازی، بازیکنان کنترل بهتری بر روی هدایت کاراکتر بازی داشته باشند. از دیگر دلایل محبوبیت بازی این است که این بازی کاملا به صورت سه بعدی طراحی شده که این نکته هم به جذابیت بازی افزوده است. در کنار تمام این ویژگی ها سوپر سل به عنوان تکمیل کننده جذابیت های بازی از افکت های صوتی هم استفاده کرده است. در مجموع و با توجه به قرار گرفتن تمام این ویژگی ها باز هم سوپر سل توانسته یک شگفتی جدید خلق کند.

معرفی فروشگاه جم ونوم استور

سایت ونوم استور یکی از سایت های بسیار مطمئن برای می باشد. علاوه بر آن تا کنون سابقه بسیار زیادی در این زمینه داشته و بسیاری از گیمرها برای پیشرفت کردن در بازی های مختلف از این سایت برای خرید جم استفاده می کنند. همچنین سایت ونوم استور دارای نماد اعتماد می باشد که بسیاری از سایت های دیگر برای جذب مشتری فقط از عکس این نماد استفاده می کنند. این سایت دارای سرعت بالا برای پاسخ گویی به تمامی سوالات شما در زمینه پرداخت ها و… می باشد. همچنین سرعت انتقال جم به اکانت های شما را نیز دارا است.

سایت ونوم استور با شرکت های مختلفی برای خرید جم قرارداد دارد و به همین علت شما به راحتی می توانید با خیال راحت به این سایت اعتماد کنید و خریدهای خود را انجام بدهید. همچنین سایت ونوم استور از قیمت های بسیار مناسب و تخفیف های باورنکردنی برخوردار است که شما با دیدن این قیمت های مناسب شگفت زده خواهید شد. بازی براول استارز یکی دیگر از بازی های شرکت معروف سوپرسل می باشد که مانند تمامی بازی های این شرکت از گرافیک مینیمالسیتی با همان کارتونی برخوردار است اما گیم پلی بسیار جذابی دارد که دوباره باعث پیشرفت شرکت سوپرسل شد.

نحوه خرید جم بازی براول استارز در ونوم استور

برای خرید جم بازی brawl stars از سایت ایران موجو کافی است که مراحل زیر را دنبال کنید. ابتدا باید وارد سایت بشوید که برای این کار می توانید در گوگل اسم سایت را بنویسد یا در قسمت سرچ مرورگرتان iranmojo.com را تایپ کنید تا وارد سایت بشوید. سپس برای شما انواعی از سبک های مختلف بازی ها نشان داده می شود.

از آن جایی که بازی Brawl Stars یک بازی استراتژیک است شما باید نشانه ی ماوس خود را بر روی گزینه بازی های استراتژیک ببرید تا دوباره یک لیست دیگر برای شما باز بشود. سپس شما باید روی (خرید جم Brawl Stars) کلیک کنید تا در صفحه ی جدیدی که برای شما باز می شود مقدار و قیمت جم ها را مشاهده کنید.

در مرحله بعد، در زمانی که شما بسته ی جم مورد نظر خودتان را پیدا کردید کافی است روی آن کلیک کنید تا یک صفحه ی جدید باز بشود و در آن صفحه مشخصاتی از بسته جم مورد نظر شما نوشته شده است.

بعد از دیدن این صفحه شما باید روی دکمه (افزودن به سبد خرید) کلیک کنید تا بسته برای اتمام خرید به سبد شما اضافه شود. سپس بر روی گزینه ی تسویه حساب کلیک کنید تا به مرحله ی  بعد برود تا شما مشخصاتی که سایت از شما می خواهد اعم از مشخصات حساب بازی براول استارز و… را وارد کنید.

بعد از آن نوع پرداخت را وارد کنید و بعد از آن دکمه قبول کردن شرایط و مقررات را بزنید و ثبت سفارش کنید تا بسته مورد نظر شما فعال بشود. همانطور که می دانید خرید جم از فروشگاه جم ونوم استور بسیار راحت و آسان می باشد و شما می توانید به راحتی از این فروشگاه خرید کنید. با خرید از این فروشگاه شما می توانید یک خرید ارزان و قابل اعتماد را تجربه کنید.

شما برای ما از خرید جم بازی براول استارز بنویسید

در این مطلب از سایت ونوم استور شما را با خرید جم بازی براول استارز () آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ونوم استور کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

چرا باید جم بازی براول استارز را بخرید؟

  1. باز کردن شخصیت های جدید: شخصیت های بازی که با آن ها بازی می شود “براولر” نامیده می شوند. بعضی از براولرهای پرقدرت تنها با الماس ها قابل خریداری هستند و این باعث می شود که صاحبان آن ها بهترین بازیکنان در بازی باشند.
  2. خرید اسکین: پوسته ها ظاهری سفارشی برای هر براولر هستند که با استفاده از آن ها، بازیکنان می توانند شخصیت خود را تغییر داده و از دیگران تمایز پیدا کنند. بعضی از اسکین ها تنها با جم قابل خریداری هستند و این باعث می شود که این پوسته ها برای بازیکنان به مقام نماد وضعیت خاصی دست پیدا کنند.
  3. شتاب دهنده پیشرفت: برخی ویژگی های بازی، مانند باز کردن جعبه های Brawl و یا باز کردن رویدادها، نیاز به صبر دارند. با الماس ها، بازیکنان می توانند این زمان ها را بهبود بخشید و به بازی بدون انقطاض ادامه دهند.
  4. محتوای انحصاری: در برخی از رویدادها و یا در تعطیلات، بازی ممکن است محتوای انحصاری مانند حالت های بازی زمانی، یا پوسته های منحصر به فردی را ارائه دهد. در این موارد الماس ها تنها راه قانونی برای دسترسی به این محتوا هستند.

روش های به دست آوردن جم براول استارز

اگر شما قصد دارید جم بازی براول استارز بخرید، چند راهکار و ترفند می توانند به شما کمک کنند تا بیشترین استفاده از خرید خود را به دست بیارید.

یکی از بهترین راه ها برای صرفه جویی در هزینه جم، منتظر معاملات ویژه است. به دنبال تخفیف ها و پیشنهادات ویژه در تعطیلات و رویدادهای مختلف باشید تا با خرید کوچکتری، بیشترین بهره را ببرید.

استفاده استراتژیک از جم ها نیز می تواند به شما کمک کند تا بیشترین سود را از آن ها ببرید. جم ها می توانند برای باز کردن محتوای منحصر به فرد یا شتاب دادن به ماموریت های درون بازی استفاده شوند. در نظر داشته باشید که از آن ها برای پیشرفت سریع تر یا باز کردن اقلامی که به شما در بازی کمک می کنند، استفاده کنید.

خرید جم براول استارز بصورت عمده هم می تواند یک راه حل خوب برای صرفه جویی باشد. بسیاری از بازی ها تخفیف هایی را برای خرید جم به صورت عمده ارائه می دهند. اگر شما از جم بازی براول استارز بسیار استفاده می کنید، در نظر بگیرید که به صورت عمده خرید کنید و هزینه خود را در طولانی مدت کاهش دهید.

اجرای ماموریت های روزانه و شرکت در رویدادهای مختلف نیز می تواند به شما کمک کند تا جم رایگان دریافت کنید، بدون اینکه پولی خرج کنید.

آخرین نکته که می توانید از آن استفاده کنید، این است که با اتصال حساب شما به شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر، می توانید جم رایگان دریافت کنید.

بهترین روش برای خرید جم براول استارز

برای خرید جم در بازی براول استارز ، خرید آنلاین از طریق فروشگاه های اینترنتی است. یکی از بهترین فروشگاه هایی که می توانید جم های بازی را به صورت آنلاین از آن تهیه کنید، فروشگاه ونوم استور است. در این فروشگاه می توانید جم های مختلفی را خریداری کنید و بازی خود را به بهترین شکل تجربه کنید.

دکمه بازگشت به بالا