نقش هاستینگ ها در بازاریابی اینترنتی

در دنیایی که هر روزه با تغییرات سریع و پیچیده تری روبرو می شویم، اهمیت بازاریابی اینترنتی بیش از پیش مشهود است. شماهم تا به حال به این فکر افتاده اید که چگونه می توانید در این رقابت پر تنش، برای جلب توجه و اعتماد مشتریان خود بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارید؟

یکی از ارکان اصلی که بر روی نتایج کمپین های دیجیتال مارکتینگ تاثیرگذار است، خرید هاست و سرور است. در این مقاله به بررسی نقش حیاتی هاست و خرید سرور از بهترین هاستینگ ایران (شتابان هاست) به عنوان یکی از پیش نیازهای اصلی در بازاریابی اینترنتی می پردازیم، چرا که این فناوری از ارائه فضای مناسب برای میزبانی وب  سایت گرفته تا امنیت، پایداری و سرعت آن را تعیین میکند.

شرکت های میزبانی وب چه کمکی به بازاریابی اینترنتی می توانند بکنند؟

هاست و میزبانی وب، علاوه بر ارائه فضای آنلاین، به طور مستقیم بر نتایج کمپین های دیجیتال مارکتینگ تاثیر می گذارد. در اینجا برخی از اهمیت های خرید هاست، خرید دامنه، سرور و خرید هاست بک آپ برای بازاریابی اینترنتی را بررسی می کنیم.

  • ارائه فضای پشتیبانی ایمن و مناسب برای میزبانی وب سایت

شتابان هاست که بیش از یک دهه است با ارائه فضای مناسب برای هاستینگ سایت ها و بازاریابی اینترنتی فعالیت میکند، یکی از معروف ترین مراکز خرید هاست و خرید سرور مجازی ترید و بایننس در کشور استرا مشاهده میکنیدانتخاب کاربران استاهمیت خرید هاست .

این هاستینگ با ارائه هاست های باکیفیت بالا و قیمت مناسب، امکانات ویژه ای مانند سرعت بالا، امنیت قوی، پشتیبانی 24/7 و CDN را با ضمانت کامل در اختیار مشتریان شتابان هاستی  قرار میدهد؛ بنابراین استفاده از هاستینگ شتابان هاست، اطمینان از عملکرد بی  نقص وب  سایت و افزایش بازدهی در فضای بازاریابی اینترنتی را فراهم می کند.

  • ارائه فضای مناسب برای میزبانی وب سایت

داشتن یک فضای پشتیبان ایمن و قابل استفاده یکی از امکانات مورد نیاز هر فروشگاه اینترنتی است. شتابان هاست با ارائه پنل مدیریت هاست از جمله سی پنل، ابزاری در اختیار کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و مدیران وب سایت در ایران میگذارد که به راحتی وب سایت خود را مدیریت کنند.

این پنل امکانات متنوعی از جمله مدیریت فایل ها، پایگاه های داده، ایمیل ها و بکاپ ها را ارائه می دهد. با استفاده از این ابزارهای پیشرفته، می توانید به  طور موثر و کارآمد وب  سایت خود را مدیریت کنید و از امکانات مختلف پنل مدیریت هاست برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده نمایید.

  • تضمین امنیت و پایداری وب سایت

یکی دیگر از موارد مهم برای یک کسب و کار اینترنتی، این است که بتواند اطلاعات مشتریان و کاربران خود را از هرگونه خطر و تحدید دور نگه دارند کند، اطلاعاتی که عموما در هاست و بخش میزبانی وب سایت نگه داری میشود.

شتابان هاست با این آگاهی، خدمات امنیتی جامعی را ارائه می دهد تا وب  سایت شما را در برابر حملات سایبری محافظت کند. این خدمات شامل:

  • فایروال های قدرتمند
  • مانیتورینگ 24/7 برای شناسایی و پیشگیری از تهدیدات
  • استفاده از سیستم های فوق پیچیده برای رمزنگاری اطلاعات حساس
  • بکاپ گیری منظم
  • به روزرسانی امنیتی مداوم

بنابراین با خرید هاست از مجموعه شتابان هاست شما صاحب یک فضای پشتیبان ایمن برای فروشگاه اینترنتی یا سایت خدماتی خود میشود و وب  سایت شما در برابر هرگونه حملات سایبری و شبکه ای در امان خواهد بود.

  • خدمات جانبی مرتبط با دیجیتال مارکتینگ

شتابان هاست تنها برای تهیه هاست و یا خرید سرور مجازی ترید و بایننس نیست و خرید سرور مجازی ترید و بایننس  و بایند اطلاعات مشتریان و کاربران خود را به صورت کاملا ایمن، نگه داری کند.  خدمات جانبی ارزشمند مرتبط با بازاریابی اینترنتی برای عملکرد بهتر سایت نیز ارائه می دهد. خدماتی مثل خرید دامنه، سئو، ایجاد ایمیل سازمانی و خدمات رایگانی مثل انتقال هاست.

با خرید بهترین دامنه و آدرس اینترنتی، شما می توانید هویت برند خود را تقویت کرده و به راحتی یک آدرس اینترنتی منحصر به فرد برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

ایمیل سازمانی نیز به شما این امکان را می دهد که ارتباطات سازمانی خود را به شکل حرفه ای و در کنار ابزارهای اختصاصی مدیریت کرده و هماهنگی بیشتری در کارهای خود داشته باشید.

مزایای استفاده از هاستینگ شتابان هاست برای بازاریابی اینترنتی

شتابان هاست به عنوان یکی از پیشروهای صنعت هاستینگ کشور و یکی از 5 شرکت برتر هاستینگ 1402 کشور به انتخاب کاربران است. این انتخاب کاربران، نشان از اعتماد و رضایت آن ها از خدمات بی نظیر این شرکت است. دلایل این انتخاب شامل سرعت، پایداری، امنیت، پشتیبانی فوق  العاده و قیمت منصفانه می باشد، مواردی که برای فعالان دیجیتال مارکتینگ بسیار حیاتی است و در ادامه آنها را بررسی میکنیم.

  • تجربه خرید هاست پرسرعت و پایدار از شتابان هاست

شتابان هاست به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان هاست، با تاکید بر سرعت و پایداری، هاست هایی ارائه می دهد که عملکرد روان وب  سایت را تضمین می کند. این هاست ها با داشتن آپ  تایم 99% و سرعت بارگذاری فوق  العاده، به وب  سایت ها این امکان را میدهند تا بدون هیچگونه توقف یا اختلال در عملکرد سایت، به رشد کسب و کار اینترنتی و آنلاین خود بپردازند.

مواردی همچون:

  • تعداد پایین کاربران هر سرور
  • استفاده از آخرین تکنولوژی ها در هاست های اروپا و آمریکا
  • لوکیشن های مختلف و متناسب با کاربران سراسر دنیا

عوامل مهمی برای ایجاد این تجربه حرفه ای به حساب می آیند و به عوامل این شرکت کمک کرده اند تا رضایت کاربران خود را برای بیش از 10 سال حفظ کنند.

  • امنیت سرورهای شتابان هاست

یکی از نکات بسیار مهمی که چه فعال حوزه دیجیتال مارکتینگ باشید چه وب سایت یا فروشگاه اینترنتی داشته باشید باید به خاطر بسپارید، این است که اطلاعات مهم مجموعه و مشتریان شما تحت هیچ شرایطی نباید از دست شما خارج شود، چرا که دزدی اطلاعات یکی از مهم ترین عوامل افزایش دزدی ها و کلاه  برداری های دنیاست. علاوه بر آن، این اتفاق میتواند به صورت کلی تصویر و هویت برند کسب و کار شما را زیر سوال ببرد.

شتابان هاست با ارائه خدمات امنیتی پیشرفته، به وب  سایت ها امکان محافظت در برابر حملات سایبری را می دهد. یکی از این خدمات شامل ارائه گواهی  نامه های SSL است که برای ایجاد اتصالی امن بین وب  سایت و کاربران استفاده می شود. با این اقدام، اطلاعات حساس کاربران محافظت می شود و اعتماد آنان نیز به وب  سایت شما افزایش می یابد.

  • پشتیبانی دائمی (24/7) شتابان هاست

پشتیبانی در هر لحظه از روز و در هر شرایطی امری ضروری برای کسب و کارهای آنلاین و میتواند بسیاری از مشکلات از جمله down شدن فروشگاه اینترنتی را برطرف کند.

شتابان هاست با ارائه پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، موفق شده تا این مورد را به مهم ترین نقطه قوت خود تبدیل کند.

به این ترتیب کاربران شتابان هاست با خرید هاست بک آپ، هاست سی پنل یا خرید سرور و خدمات دیگر میتوانند هم از طریق تلفن (02491311031) و هم از طریق تیکت با پشتیبانی شتابان هاست در تماس باشند. تیم شتابان هاست با تجربه و متخصص، همواره آماده است تا به کاربران خود در هر موقعیتی کمک کند و اطمینان حاصل کند که هاست و سرور آنها به بهترین شکل ممکن عمل می کند.

  • خرید هاست و سرور با قیمت مناسب حتی با تخفیف ویژه

ارائه هاست های باکیفیت و با قیمت های مقرون به صرفه از اهمیت بسزایی برخوردار است، زیرا این موضوع می تواند تاثیر زیادی بر موفقیت یک کسب و کار آنلاین داشته باشد. علاوه بر آن، یکی از چالش هایی که کارشناسان و مدیران دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین با آن مواجه هستند نیز مشکل بودجه یک مجموعه است.

خوشبختانه، شتابان هاست این امکان را فراهم کرده است که کاربران بتوانند بهترین سایت ها را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت راه اندازی کنند و از یک هاست حرفه ای ایران یا اروپا بهره مند شوند.

تخفیف استثنایی برای خرید سرور مجازی ترید و بایننس

از دیگر ویژگی های خوب خرید هاست بک آپ یا خرید سرورهای مجازی، این است که شتابان هاست در طول سال مکررا تخفیف های ویژه ای برای سرویس های خود لحاظ میکند. این سیاست در کنار قیمت های رقابتی و اقتصادی، در راستای تحقق یکی از بزرگ ترین هدف های شتابان هاست، یعنی پشتیبانی و حمایت از کسب و کارهای نوپا در کشور است.

شتابان هاست با ارائه تخفیف های ویژه 12 درصدی با کد تخفیف (shetabanhost) برای انواع هاست و سرور به کاربران فرصت می دهد تا با هزینه کمتری به خدمات باکیفیت دست پیدا کنند.

با استفاده از این تخفیف، افرادی که قصد خرید دامنه، خرید هاست یا خرید سرور را دارند، میتوانند بدون دغدغه از نظر مالی، از خدمات باکیفیت شتابان هاست بهره  مند شوند و همچنین از پیشرفت و توسعه کسب و کار آنلاین خود با صرفه جویی در هزینه ها لذت ببرند.

شتابان هاست، حامی بازار های نوظهور ایران

استفاده از یک هاستینگ مناسب برای موفقیت در بازاریابی آنلاین بسیار حیاتی است. شتابان هاست به عنوان یکی از شرکت های میزبانی وب معتبر ایرانی با یک دهه سابقه در این صنعت و ارائه هاست های باکیفیت و مقرون به صرفه، فرصتی مناسب را برای کاربران و صاحبین کسب و کار اینترنتی و آنلاین ایجاد می کند تا وب  سایت های باکیفیت و کارآمد راه اندازی کنند.

همچنین، با ارائه تخفیف های ویژه، این هاستینگ تشویق می کند تا کاربران از خدمات آن بهره مند شوند و با استفاده از این فرصت، عملکرد وب  سایت های خود را در زمینه بازاریابی اینترنتی بهبود ببخشند.

«کد تخفیف خرید هاست و سرور شتابان هاست: shetabanhost»

شما عزیزان نیز میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تخفیف های ویژه خرید دامنه، خرید هاست بک آپ و خرید سرور مجازی ترید و بایننس، همین حالا به وب سایت shetabanhost.com مراجعه نمایید.

منابع برای مطالعه بیشتر:

https://ravabetgostar.com/tiny/1713183870894

https://webnabz.com/shataban-is-the-rhythm-of-your-websites-digital-marketing-pulse/

https://www.shomavaeghtesad.com/fa/tiny/news-596213

✨با مشاهده ویدیو زیر با مزایای اصلی خرید هاست از شتابان هاست آشنا شوید:

⭐️ پشتیبانی 24 ساعته حتی روزهای تعطیل
⭐️ پلن های مختلف متناسب با هر بودجه
⭐️ اتصال به خطوط فیبر نوری با پهنای باند بالا
⭐️ میزبانی وب سایتها بر روی هاردهای NVMe و افزایش 3 برابری سرعت لود
⭐️ امکان خرید هاست به صورت ماهانه سه ماهه شش ماهه و سالانه
⭐️ بکاپ گیری روزانه و هفتگی از هاست مشتریان به صورت سه لایه و منظم
⭐️ نصب رایگان وردپرس و قالبهای حرفه ای با تخفیف ویژه
⭐️ نصب رایگان گواهی SSL به صورت آنی بعد از خرید هاست
⭐️ مانیتورینگ شبانه روزی سرورها برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی
⭐️ بهره گیری از سیستمهای مدیریت منابع برای حفظ کیفیت و پایداری سرویسها
⭐️ پایداری و آپ تایم بالای 99.9
⭐️ امنیت بالای 7 لایه ای و بهره گیری از فایروالهای سخت افزاری و نرم افزاری جهت افزایش امنیت وب سایتها

دکمه بازگشت به بالا