دانش و فناوریکسب و کار های برتر ایجی مارکت

تأثیر رزین پرولایت برای سلامت اعضای خانواده شما

رزین پرولایت، محصولی فوق العاده که می تواند باعث افزایش سلامتی خود شما و خانواده تان شود تا شما و اعضای خانواده خود از هرگونه مریضی های مرتبط با آب و غیره… دور شوید.  با ما همراه باشید تا ابتدا به معرفی کامل این محصول یعنی رزین پرولایت از جمله مواد اولیه آن، فواید، عوارض و غیره… از این محصول کاربری بپردازیم تا شما عزیزان با این محصول کاربردی یعنی رزین پرولایت آشنا شده و هرچه سریع تر برای سلامتی خود و خانواده تان اقدام کنید.

رزین چیست؟

شما عزیزان که به طورکلی در گوشه وکنار شهر، صحبت های اطرافیان و فضای مجازی و مکان های دیگر… با کلمه رزین پرولایت برخورد کرده و این کلمه به شدت جالب را شنیده اید و برای شما سؤال ایجاد شده است که معنی این کلمه چیست و برای چه کاری استفاده می شود برای همین در ابتدای این مقاله مهم، قبل از شروع هرگونه مطلبی تصمیم گرفتیم که به پاسخ اصلی شما عزیزان یعنی: رزین چیست بپردازیم تا سؤال عمده و اصلی درباره رزین پاسخ داده شود.

داستان آب، از لوله تا خانه…

در واقع آب شربی که از طریق لوله به خانه های ما می رسد دارای یون هایی از جمله کلسیم و منیزیم است که به صورت خیلی جالب و سریعی با املاح معدنی آب ترکیب شده و حل می شود. در نتیجه این ترکیب باعث به وجودآمدن مشکلات مختلف از جمله آسیب به پوست، مو، ریشه مو، مشکلات کلیوی، ایجاد رسوب و آسیب رسیدن به تجهیزات مختلف و غیره… مورداستفاده می شود.  به این آب، آب سخت گفته می شود.

آب مصرفی خانه های ما با گذرکردن از این مراحل سخت شده است و این آب می تواند به ما آسیب های زیادی برساند. برای همین تیم مهام پالایش برای رزین پرولایت پیش قدم شده و این محصول فوق العاده را از خود شرکت پرولایت وارد کشور می کند.

چگونه آب سخت را به آب نرم تبدیل کنیم؟

تا اینجای کار متوجه شدیم که مشکل اصلی آب مصرفی ما و اعضای خانواده مان چیست، حال این سؤال ذهن شمارا مشغول می کند که چگونه این آب پر از املاح و یون را به آب نرم که هیچ آسیبی به ما نمی رساند تبدیل کنیم.

در این لحظه است که مبحث مهم رزین ها جلو می آیند تا مشکل ما را حل کنند.
رزین ها در واقع کلسیم و منیزیم و املاح معلق در آب را به خود جذب می کنند. اگر بخواهیم ساده این موضوع را بیان کنیم در واقع خود کلسیم و منیزیم با جذب شدن به رزین به خود رزین می چسبند و از آب جدا می شوند، با جداشدن این املاح می توان گفت که آب به نرمی رسیده و دیگر سختی ندارد و به سالمت جان شما آسیبی نمی رساند.
رزین ها به همین سادگی می توانند جان ما را در مقابل آب سخت و آسیب رسان حفظ کنند.

مواد اولیه رزین چیست؟ آیا آسیبی برای سلامتی ندارد؟

در واقع رزین علاوه بر اینکه آسیبی به سلامت جان ما نمی زند؛ بلکه فوایدی هم دارد که در ادامه به این فواید می پردازیم.
رزین ها در واقع از ترکیباتی به نام…

  • پلی استایرین (polystyren) که یک هیدروکربن بلند زنجیر است و این ماده حاوی موله عنصرهای کربنی و هیدروژنی است.
  • دی وینیل بنزن (DVB) که این ماده ترکیبی از یک حلقه بنزن متصل شده با دو گروه وینیل تشکیل می شود و شکل آن مایعی بی رنگ است.

در واقع ترکیب و تقویت شدن این دو ماده با یکدیگر رزین ها را به وجود میاورد تا رزین از جان ما مراقبت کند.

رزین سختی گیر در چه صنایعی مورداستفاده قرار می گیرد؟

به طورکلی رزین در تمامی صنعت های مختلفی مورداستفاده قرار می گیرند و نحوه استفاده آنها باهم متفاوت است که از جمله این استفاده ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

  • کاهش سختی آب

همان طور که در مقاله اشاره کردیم رزین ها در کاهش سختی و نرم کردن آب سخت نقش به سزایی ایجاد کرده و کلسیم و منیزیم و آب را جدا می کند.

  • حذف و پاک سازی آلاینده های آب
    رزین ها همانند دیگر مواد آلاینده و پاک کننده آب همچون کلر مورداستفاده قرار می گیرند و باز هم تأثیر بیساری در پاک سازی آب دارند و بسیار مهم هستند.
  • تصفیه آب شهری و خانگی
    رزین ها همین طور در تصفیه آب شهری و خانگی برای حذف و تبادل یونی هم مورداستفاده قرار می گیرند.
  • رزین در صنایع غذایی
    از رزین ها در صنایع غذایی برای تصفیه  آب هم استفاده های بسیاری می شود.
  • رزین ها در صنایع شیمیایی
    رزین ها از جمله صنایع غذایی در صنایع شیمیایی هم استفاده بسیاری دارند.

بسیار باورنکردنی است که این ماده خدمت های بسیاری به سلامت جسم و جان بشر کرده و جان انسان های بسیاری را از مرگ نجات داده است.

اصل مطلب، رزین پرولایت

این محصول فوق العاده، موضوع اصلی مقاله ما است و ما برای اینکه شما عزیزان جان بهتر و بیشتر با این موضوع ارتباط بگیرید تصمیم به توضیحات اولیه این موضوع کردیم. حال به سراغ اصل مطب می رویم پس با ما همراه باشید.

ویژگی ها و نکات منحصربه فرد درمورد رزین پرولایت

همان طور که به در بخش بالایی اشاره کردیم این ماده منحصربه فرد ویژگی های منحصربه فرد و خاصی دارد و به خاطر همین دلایل است که باعث شده این محصول فوق العاده بازار فروش فوق العاده و مشتریان زیادی از سراسر دنیا دارد. در این بخش از مقاله به نکات منحصربه فرد این ماده مهم در تصفیه آب می پردازیم.

  • ثبات و استقامت فیزیکی و شیمیایی بالا در هنگام استفاده
    این رزین دارای پایداری بسیار بالا در شرایط مختلف و هنگام استفاده هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  • استانداردهای بین مللی سطح بالا
    سختی گیر پرولایت از جمله محصولاتی هستند که استانداردهای بسیار سطح بالایی همچون WQA و همچون NSF/ANSI-61 از ایالات متحده امریکا برخوردار هستند.
  • ظرفیت عملکردی بالا و حذف منیزیم و کلسیم در هنگام نرم کردن سختی آب
    این رزین قادر به حذف یون های منیزیم و کلسیم در ظرفیت بالا و حذف کردن آنها حتی در تعداد بالا آنها هستند.
  • قابلیت استفاده مجدد و استفاده طولانی مدت
    یکی از دلایلی که این رزین از نمونه محصولاتی است که همه به آن علاقه شدیدی دارند این است که این محصول فوق العاده از عمر بالایی برخوردار بوده است و حتی بعد از پایان عمر مفید آن قادر به بازسازی بوده تا دوباره از آن استفاده مجدد شود.
  • کیفیت بسیار بالا این محصول
    کیفیت این محصول به قدری بالا بوده که حتی در کشورهای غربی با سفارش حجم بالا، برای حذف آلاینده ها و پاک سازی فاضلاب شهری هم مورداستفاده قرار گرفته است.

نکته بسیار مهم درمورد رزین پرولایت

نکته بسیار مهم در مورد این محصول کاربردی و جذاب یعنی رزین پرولایت این است که این محصول توسط شرکت اصلی یعنی محصول یعنی پرولایت  (purolite)در انگلیس تولید می شوند و توسط شرکت های منتخب و نماینده این شرکت همانند شرکت مهام پالایش با آدرس نشانی (www.mahampalayesh.com) که یکی از اصلی ترین و پرافتخارترین شرکت های واردکننده و فروشنده سختی گیر پرولایت هستند، وارد کشور کرده و با قیمتی به صرفه اقدام به فروش این محصول می کنند و یکی دیگر از نکات مهم هم این است که به شرکت هایی که می گویند ما این محصول را تولید کرده ایم اعتماد نکنید؛ زیرا این یک نمونه از کلاه برداری و سو استفاده از محصول فوق العاده است.

فواید استفاده و مصرف سختی گیر پرولایت برای پاک سازی آب

  1. پاک سازی سیستم گوارشی و روغن کاری مفاصل
    همانند ماشین و موتور و یا وسایل درگیر حمل ونقل سیستم گوارشی و مفاصل هم به روغن کاری مفصلی نیاز دارند که می توان نام این روغن کاری را مصرف آب پاک سازی شده و نرم دانست.
  2. رفع غلظت خون
    آب نرم و پاک سازی شده توسط سختی گیر پرولایت این قدرت را دارد که خون غلیظ شما را رقیق سازی کند.
  3. تنظیم درجه حرارت بدن
    درواقع یکی دیگر از فواید آب نرم شده با رزین پرولایت این است که می تواند به تنظیم حرارت بدن افراد کمک زیادی بکند پیشنهاد می شود در تابستان حتماً آب نرم را امتحان کنید و از خنک شدن بدنتان لذت ببرید.

  1. کمترشدن مشکلات کلیوی و مثانه
    باتوجه به تحقیقات دانشمندان، آنها به این نتیجه رسیده اند که مصرف آب پاک سازی شده توسط این رزین کمک شایانی به کمترشدن مشکلات کلیوی و همین طور مثانه می کند و سلامت شما را تضمین می کند.
  2. افزایش ضریب هوشی کودکان
    حتی تحقیقات نشان داده که کودکانی که آب تصفیه شده و پاک شده مصرف می کند از ضریب هوشی بالاتری نسبت به دیگر کودکان برخوردار هستند.
  3. کاهش ابتلا به آلزایمر
    آب نرم می تواند کمک بسیار زیادی به سلامت مغز کند و شما و افراد خانواده شما را از این مشکل دور کند.
  4. بهبود طعم غذا و چای
    آب نرم می تواند طعم غذا و همین طور چای و یا نوشیدنی های دیگر را تا 90 درصد بهتر از قبل کنند پیشنهاد میشود امتحان کنید.

ختم کلام در رزین پرولایت

ما در این مقاله قصد داشتیم شما عزیزان را با مهم ترین مرحله تصفیه آب یعنی رزین پرولایت آشنا کنیم از اولین مرحله تصفیه شروع کردیم و آب سخت و نرم، مواد اولیه رزین و حتی خود رزین، مراحل رسیدن به خانه ما و فواید منحصربه فرد سختی گیر پرولایت را به شما عزیزان توضیح دادیم تا شما عزیزان به سرعت اقدام به خرید این ماده منحصربه فرد کرده تا سلامت عزیزان خود را با خرید این محصول فوق العاده تضمین کنید.
شما می توانید برای خرید رزین پرولایت از شرکت معتبر مهام پالایش اقدام به خرید از این شرکت معتبر و
پرافتخار کرده تا از خرید خود لذت کافی با طمع سلامتی را ببرید.
از شما بابت اینکه تا آخر مقاله با ما همراه بوده اید سپاس گذاریم.

مهام پالایش، تضمین سلامت خانواده.

دکمه بازگشت به بالا