بازاریابی اینترنتیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

اشتراک گذاشتن مطالب در شبکه های اجتماعی با لینک

بررسی لینک سازی در شبکه های اجتماعی فالو و نوفالو

محتوای این مطلب نمایش

بیشتر رسانه‌های اجتماعی پلتفرم‌های لینک‌های خود را نوفالو می‌کنند. با این حال، بخش سئو از این توسعه مختل نمی شود. سئوکارها به لینک سازی خود از طریق رسانه‌های اجتماعی ادامه می‌دهند. در این جا نقشه ای از لینک‌هایی که می‌توانید از شبکه های‌اصلی رسانه‌های اجتماعی به دست آورید، را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. آنها را به جهت استفاده از ویژگی‌ها و مزایای «دنبال کردن» می‌توانید استفاده کنید.

بک لینک ها بسیار برای سئو سایت مفید هستند به همین دلیل همه وب مستران یا سئوکاران اقدام به خرید بک لینک می کنند. بدون لینک سازی سایت هیچوقت نمی تواند در کلمات کلیدی در جایگاه خوبی قرار بگیرد. لینک سازی در شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل در این بخش از تسمینو اکثر شبکه های اجتماعی بزرگ را بررسی کرده ایم تا ببینم کدام یک از این لینک ها فالو و نوفالو هستند. تا در آن ها اقدام به ساخت بک لینک به سایت خود بکنیم.

فیس بوک

 وقتی صحبت از فیس‌بوک می‌شود، عملاً هیچ لینکی وجود ندارد، اما هنوز هم می‌توان فرصت‌های زیادی برای دیده شدن وب‌سایت خود به دست آورد. { برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رپورتاژ آگهی لطفا کلیک کنید}

لینک شماره 1: برگه درباره نمایه شخصی: نوفالو

لینک وب‌سایت خود را در حوزه وب‌سایت در «تماس و اطلاعات اولیه » اضافه کنید و آن را عمومی کنید. در این صورت، حتی افرادی که وارد فیس‌بوک نشده‌اند، لینک شما را خواهند دید. پس از ذخیره تغییرات، می‌توانید این اطلاعات را در نمای کلی مشاهده کنید.  همچنین ممکن است صفحه نمایه فیسبوک خود را به صفحه فیسبوک کارفرمای خود یا صفحه تجاری خود لینک دهید. اگرچه این لینک داخلی است، اما به شما دید بیشتری می دهد.

لینک شماره 2: پست های صفحه: نوفالو

در حال حاضر فیس بوک هر مرجعی را به domain.com متصل می کند. این بدان معنی است که وقتی چیزی را با یک لینک به یک وب سایت منتشر می کنید، قابل رویت خواهد بود. حتی اگر چیزی را بدون لینک به هر مقاله ای ارسال کنید، می توانید لینک وب سایت خود را به عنوان نوعی امضا اضافه کنید. تقریباً در همه جای فیس بوک کار می کند: پست ها، ویدیوها، نمایه ها، گروه ها و غیره.

لینک شماره 3: دکمه های پروفایل: نوفالو

 این امکان وجود دارد که دکمه های آبی بزرگ را در زیر تصویرزمینه خود در صفحه فیس بوک اضافه کنید. می‌توانید با قرار دادن لینکی که به وب‌سایت شما منتهی می‌شود، آن‌ها را برای خود به کار اندازید.

لینک شماره 4: صفحه کسب و کار: نوفالو

 پر کردن برگه صفحه نمایه‌ی کسب‌وکارتان فرصت‌های زیادی برای لینک به وب‌سایتتان دراختیارتان قرار می‌دهد. حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که وب سایت خود را اضافه کنید. سپس در صفحه اصلی ظاهر می شود. به علاوه، لینک ها را در توضیحات کوتاه درباره شرکت خود اضافه کنید.

لینک شماره 5: نمایه و عکس روی جلد: نوفالو

وقتی هم عکس نمایه و هم عکس روی جلد را آپلود می کنید، فرصتی برای اضافه کردن توضیحات وجود دارد. وقتی شخصی روی این عکس کلیک می کند، در کادری که این توضیحات قابل مشاهده است ظاهر می شود. بنابراین، لینکی را به صفحه وب سایت خود و یا هر صفحه ای که می خواهید بیشتر قابل مشاهده باشد، اضافه کنید.

اینستاگرام

 چندی پیش امکان دریافت فقط یک لینک از این پلتفرم وجود داشت. با این حال، تغییرات مثبتی در این زمینه رخ داده است.

لینک شماره 1: بایو: نوفالو

 این امکان وجود دارد که لینکی به وب سایت خود در بایو صفحه خود قرار دهید و آن را با خیال راحت رها کنید. به هر حال، دید زیادی خواهد داشت از جمله در نسخه دسکتاپ. یا می توانید یک ترفند کوچک انجام دهید. هنگامی که چیزی را پست می کنید که می تواند به راحتی با یک لینک خارجی همراه شود، می توانید نشان دهید که اطلاعات بیشتر را می توان از طریق لینک موجود در بایو پیدا کرد. و لینک ها را در بایو پروفایل خود با توجه به بروز رسانی ها تغییر دهید.

لینک شماره 2: لینک ها در استوری: نوفالو

تا همین اواخر هیچ راهی برای افزودن لینک در پست اینستاگرام وجود نداشت. ولی با امکان افزودن در استوری تغییر کرد. ابتدا فقط برای حساب‌های تأیید شده و سپس برای حساب‌های تجاری با بیش از 10 هزار نفر دنبال کننده در دسترس بود. اکنون چنین فرصتی وجود دارد. اگرچه ایده آل نیست زیرا لینک ها در استوری پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند. به علاوه، کلیک کردن چندان واضح نیست. برای دنبال کردن آن باید انگشت خود را به سمت بالا بکشید. بنابراین، با کمک بسیاری از ابزارهایی که برای داستان‌ها در دسترس هستند، یک فراخوان قوی برای اقدام اضافه کنید.

توییتر

 توییتر نیز وارد نوفالو شده است، با این حال، فرصت های کمی برای به دست آوردن ترافیک وب سایت شما می دهد.

 لینک شماره 1: حوزه وب سایت: نوفالو

 واضح است. زمانی که یک پلتفرم رسانه اجتماعی به شما مکانی می دهد تا در آدرس وب سایت قرار دهید، باید از آن استفاده کنید. وقتی وب سایتتان را در حساب توییتری خود وارد می کنید، قابل کلیک خواهد بود.

لینک شماره 2: بایو: نوفالو

 همچنین امکان افزودن یک لینک قابل کلیک در بایو وجود دارد، بنابراین همراه با یک وب سایت، دید دو چندان خواهید داشت. این مکان بایو واقعاً مهم است زیرا در نتایج جستجو نشان داده می شود.

لینک شماره 3: توییت های عکس و ویدیو: نوفالو

 وقتی عکس‌ها و ویدیوها را به اشتراک می‌گذارید، در جعبه‌هایی قرار می‌گیرند. هنگام اشتراک گذاری این نوع محتوا، لینکی به وب سایت خود اضافه میکنید. هنگامی که شخصی روی توییت/عکس شما کلیک می کند یا ریتوییت می کند، لینک شما همانجا خواهد بود.

لینکدین

 حتی قبل از در نظر گرفتن لینک هایی که ارائه می کند، باید بگویم که لینکدین از این نظر که وقتی کسی نام شما یا نام شرکت شما را جستجو می کند، شما را در نتایج جستجو قابل مشاهده می کند همچون طلا می ماند.

لینک شماره 1: اطلاعات تماس شخصی: فالو

این فیلد در لینکدین به شما امکان می دهد تا حداکثر سه لینک وب سایت را اضافه کنید که در نمایه شما نشان داده می شود. وقتی ویژگی‌های این لینک ها را در کد منبع بررسی می‌کنم، متوجه می شویم که این پیوندها مطمئناً فالو هستند:

لینک شماره 2: انتشارات پروفایل: فالو

وقتی چیزی را در لینکدین منتشر می‌کنید یا به اشتراک می‌گذارید و یا لایک می‌کنید، در فیلد نمایه شما دیده می‌شود. علاوه بر این، واقعیت بسیار خوشایند این است که همه این لینک ها در پست‌های شما فالو می‌شوند، این انتشارات احتمالاً به دلیل اختیارات خود لینکدین رتبه بالایی خواهند داشت.

لینک شماره 3: وب سایت گروه: نوفالو

در صورتی که صاحب یک گروه لینکدین هستید، می‌توانید لینکی به وب‌سایت خود اضافه کرده و اطلاعات گروه را در تنظیمات گروه بیافزایید. کادر اطلاعات «درباره این گروه» برای افرادی که هنوز به آن ملحق نشده‌اند نیز دیده می‌شود. می توانید وب سایت خود را به این توضیحات اضافه کنید، اما قابل لینک نخواهد بود. امتیاز داشتن یک گروه این است که می توانید از طریق ایمیل به همه اعضای گروه خود اطلاعیه های گروهی بدهید. یک بار در هفته، شما حق کامل دارید که در صندوق ورودی افرادی که در لیست پستی شما شرکت نکرده اند وارد شوید.

یوتیوب

اگر یوتیوب بخش مهمی از تجارت شماست، می توانید از چند فرصت برای هدایت ترافیک به وب سایت خود از این منبع استفاده کنید.

لینک شماره 1: برگه درباره:  نوفالو

 ممکن است لینکی به وب‌سایت خود در قسمت «توضیحات» قرار دهید، اما قابل پیوند نخواهد بود.  مکانی مناسب‌تر (و برجسته‌تر) برای لینک ها به سایت‌ها و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، قسمت لینک ها است.علاوه بر این، هنگامی که تمام منابع خود را به کانال یوتیوب مرتبط می کنید تصاویر کوچک قابل پیوند آنها نیز در تصویر سر صفحه قابل مشاهده خواهد بود (و در نزدیکی دکمه تایید توجه زیادی به لینک ها می دهد.(همه این لینک ها نوفالو هستند).

لینک شماره 2: توضیحات ویدیو: فالو

یوتیوب به شما این امکان را می دهد که لینک هایی را به توضیحات ویدیو اضافه کنید. وقتی به کد منبع می روم تا بررسی کنم که آیا این لینک ها فالو  یا نوفالو هستند، می بینم که قطعاً نوفالو نیست، زیرا چنین ویژگی در قطعه کد وجود ندارد. با این حال، از مسیری عبور می کند که توسط خزنده ها ی وب دیده نمی شود. بنابراین، سخت است که بگوییم که آیا از لینک جویس عبور می کند یا خیر. در هر صورت، یک لینک در توضیحات ویدیو راه ی آسان برای افزایش دید است. به علاوه، تمام لینک های داخلی در یوتیوب به صورت فالو هستند.

لینک شماره 3: نظرات ویدیو: فالو

 هنگام اظهارنظر در مورد هر ویدیویی، می توانید هر لینکی را به وب سایت خود اضافه کنید (البته اگر مرتبط باشد). در مورد ویژگی آن در کد منبع، نیز از طریق تغییر مسیر می رود.

گوگل پلاس

در حالی که تقریباً تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مسیر نوفالو را انتخاب کرده‌اند، ولی گوگل پلاس اینطور نیست.

لینک شماره 1: سایت های موجود در صفحه: فالو

 هنگامی که لینکی یا هر منبع مرتبطی را در وب‌سایت خود قرار می دهید، در قسمت «سایت‌ها» در برگه «درباره» در نمایه خود به صورت زیر عمل می کند.

لینک شماره 2: داستان در برگه درباره فالو/نوفالو

به راحتی می توانید لینک ها را در قسمت استوری قرار دهید و با ایجاد هایپرلینک، آنها را قابل کلیک کنید. و اینجاست که جالب می شود. به عنوان مثال، در نمایه گوگل پلاس شخصی، همه پیوندها به صورت فالو هستند. من این را برای پروفایل های شخصی و تجاری آزمایش کرده ام و یک چیز را برای شرح بایو مشاهده کرده ام. علاوه بر این، من سعی کردم یک لینک را بررسی کنم که فالوبود. بر اساس این تحقیق به جرات می توان گفت که با گذشت زمان لینک های موجود در شرح بیو برای پروفایل های کسب و کار نوفالو می شوند. اما، برای بایوهای شخصی، این لینک هاها به صورت فالو باقی می مانند.

لینک شماره 3: پست ها: نوفالو

چند سال پیش، تمام لینک های پست‌ها در گوگل پلاس نوفالو شدند. لینک‌های داخلی به سایر ویژگی‌های گوگل پلاس همچنان فالو می‌شوند. این نباید شما را بترساند:در پست‌های خود لینک هایی به وب‌سایت خود اضافه کنید تا بیشتر دیده شود و ترافیک به سمت آن هدایت شود.

پینترست

در صورتی که کسب و کار خود را با دسته های مختلف تصاویر همراه می کنید، پینترست یک راه حل بصری ایده آل است. این معدن طلا برای لینک ها نیست.

لینک شماره 1: لینک نمایه: فالو

تنها لینک فالو که می توانید از این پلتفرم دریافت کنید، لینکی است که می توانید هنگام ویرایش حساب خود در قسمت وب سایت قرار دهید. شما باید لینک خود را تأیید کنید تا در نمایه شما قابل مشاهده باشد.

لینک شماره 2: پین قوی: نوفالو

 می توانید لینک زنده قابل مشاهده را در پین خود قرار دهید، اما پیوند داخلی “پین شده از” خواهد بود. یک دکمه بززسی نیز وجود دارد که در واقع به یک منبع خارجی منتهی می شود، اما همانطور که حدس زدید، نوفالو است.

ردیت

 مکانی خاص برای به دست آوردن محبوبیت و بازگرداندن ترافیک به وب سایت شما است. با این حال، اگر موفق به انجام این کار شوید، باید توجه زیادی از جمله گوگل را به خود جلب کنید. تنها چیزی که در اینجا نوفالو است، لینک های تبلیغاتی است.

 لینک شماره 1: انتشارات: فالو

به نظر می رسد ردیت مانند سایر پلتفرم های اجتماعی از نگرانی های مربوط به اسپم آشفته نیست. بنابراین، اگر نشریه‌ای را در ردیت ایجاد کنید، در بیو به‌عنوان یک لینک نشان داده می‌شود و با کلیک بر روی آن  کاربران به منبع اصلی ارسال می‌شوند. این لینکها دارای ویژگی فالو هستند.

لینک شماره 2: نظرات:فالو/نوفالو

 اساسا، ردیت از نظرات تشکیل شده است. بنابراین نظرات در اینجا بیشتر به عنوان پست و اغلب لینک‌های مرتبط تلقی می شوند، زیرا بیشتر لینک ها فالو هستند. با این حال، تمام محتوا تعدیل می شود و اگر بخشی از آن با قوانین نظری در این یا آن انجمن مطابقت نداشته باشد، نظر می تواند حذف شود. به علاوه، گاهی اوقات یک ویژگی برای لینک های غیر آگهی) در نظرات می بینم) ولی نادر است.

امیدوارم این تحقیق من برای سئو و استراتژی اجتماعی شما مفید باشد. نتیجه‌گیری اصلی که می‌توانیم پس از تجزیه و تحلیل همه آن لینک‌ها بگیریم این است که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی رویکردهای متفاوتی برای لینک های فالو و نوفالو دارند. هر رویکردی که باشد، استراتژی ایجاد لینک از طریق رسانه های اجتماعی نباید فقط به این ویژگی محدود شود

مرجع مقاله: pro.regiondo.com

دکمه بازگشت به بالا