بازاریابی

SEO Vs PPC: کدام استراتژی برای تجارت من مناسب است؟

هشدار: استفاده بیش از حد از اختصارات زیر.

موفقیت یک تجارت اینترنتی بستگی زیادی به ترافیک ایجاد شده از وب سایت آن دارد. برای رشد ، مهم است که مشتری های خود را به صورت ارگانیک جذب کنید و همچنین از طریق کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی آنلاین برای جذب آنها گام بردارید. با استفاده از تکنیک های قدرتمندی مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و PPC می توانید به این اهداف برسید. هر دو جنبه مهم هر برنامه بازاریابی هستند ، اما استراتژی مناسب برای تجارت شما چیست؟

سئو

ممکن است قبلاً اصطلاح “بهینه سازی موتور جستجو” را شنیده باشید ، اما آیا واقعاً می دانید که معنی چیست و چگونه از آن به درستی استفاده کنید؟ اساساً ، SEO از کلمات کلیدی و استراتژی های هدفمند استفاده می کند تا صفحه (های) شما را در نتایج جستجو بالاتر قرار دهد. این مهم است زیرا تقریباً 80٪ از ترافیک اینترنتی شما برای موتورهای جستجو مانند Google جستجو می شود. جای تعجب نیست که مردم انتخاب می کنند کدام وب سایت ها در بالای صفحه نتایج ظاهر شوند. هر استراتژی مداوم بازاریابی وب که دارید باید شامل SEO باشد تا شما را همیشه در مقابل توده ها نگه دارد.

یکی از اصلی ترین مزایای سئو این است که از نظر آماری ثابت شده است که به طور متوسط ​​لیدهای بهتری را برای شما به ارمغان می آورد. بسیاری از مشتریان بالقوه ارگانیک که داوطلبانه به دنبال خدمات شما هستند ، مشتری طولانی مدت می شوند و می توانند در آینده این خبر را به مشتریان دیگر منتقل کنند. در واقع ، بسیاری از افراد به طور ناخودآگاه شروع به نادیده گرفتن “نتایج پرداخت شده” هنگام مرور وب یا جستجو در Google می کنند. به طور طبیعی ، یک رتبه بالا در موتورهای جستجو شما را به عنوان یک مارک معتبر و قابل احترام معرفی می کند که مصرف کنندگان می توانند به آن اعتماد کنند. فقط با استفاده موثر از کلمات کلیدی می توانید توجه طبیعی خود را به صفحه خود جلب کنید. به عنوان مثال ، اگر برای سرویس تمیزکاری در جکسونویل کار می کنید ، می خواهید “سرویس تمیز کردن جکسونویل” را در جایی از صفحه خود قرار دهید تا نتایج جستجو را به سمت بالا افزایش دهد.

قدرت خرید

نه تنها SEO بهینه شده است ، بلکه تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک نیز یکی از م componentلفه های ارزشمند حضور آنلاین شماست. PPC روشی برای تبلیغات است که در آن شما پیشنهاد می کنید تبلیغات خود را در نتایج “حمایت شده” نشان دهید وقتی کسی س quالی را نوشت که شامل کلمات کلیدی شما باشد. این اصطلاح “پرداخت به ازای هر کلیک” است زیرا شما باید هزینه هر کاربری را که روی تبلیغاتی که تبلیغ می کنید کلیک کند ، پرداخت کنید.

مزیت اصلی PPC ارائه نتایج فوری است. اگر سایتی جدید یا سایتی ناشناخته داشته باشید ، باید در موتورهای جستجو در رده های بالا قرار گیرد ، تاکتیک های جستجوگر SEO زمان می برد. با تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ، فقط با پرداخت هزینه می توانید نام و خدمات شرکت خود را در مقابل میلیون ها نفر قرار دهید. این استراتژی برای تبلیغ اطلاعات حساس به زمان مانند راه اندازی محصولات ، محصولات ویژه ، رویدادهای بزرگ و غیره ایده آل است. حتی می توانید مخاطبان خاصی را برای تبلیغات خود مانند درآمد ، جنسیت و گروه سنی هدف قرار دهید. PPC می تواند در افزایش قرار گرفتن در معرض در مدت زمان کوتاه و قرار دادن نام شما روی نقشه بسیار مثر باشد.

بنابراین بهترین گزینه برای من چیست؟

پاسخ به این سوال چندان ساده نیست. به زبان ساده ، شما به هر دو SEO و PPC نیاز دارید تا حضور آنلاین خود را به حداکثر برسانید. نه تنها شما باید از هر دو استراتژی استفاده کنید ، بلکه باید بدانید چه زمانی از آنها استفاده کنید. تاکتیکهای هدفمند SEO برای تولید با کیفیت در طول زمان و ایجاد ترافیک پایدار مهم هستند. در حالی که PPC برای شروع کمپین بازاریابی آنلاین و ترویج پیشنهادات ویژه عالی است.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه بازاریابی و مارکتینگ کلیک کنید 

این مقالات بصورت سیستمی از جدیدترین پایگاه های مقالات بازاریابی جمع آوری شده است .
مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و اینفوجاب مارکت هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا