عمومی

SEO Going کجاست؟! آینده سئو را پیش بینی کنید


اگر یک متخصص SEO هستید ، می دانید که SEO فراتر از تولید محتوا ، ایجاد پیوندها و سرعت بخشیدن و بهبود عملکرد سایت است. اما اگر شما تازه کار سئو هستید ، پس می دانید که چگونه در هر نوع محتوایی سئو بنویسید ، هر نوع پیوند ایجاد کنید ، همه تصاویر و بخش ها را حذف کنید تا سرعت سایت را افزایش دهید و غیره. با این حال ، به گفته بسیاری از متخصصان سئو (مهم نیست شما کی باشید) ، روش های زیادی برای رسیدن به نتایج بالای Google وجود دارد.

گوگل به عنوان قدرتمندترین موتور جستجوی جهان همیشه تلاش می کند نتایج جستجوی صحیحی را به کاربران خود نشان دهد. هر از گاهی به روزرسانی هایی انجام می دهید که به برخی سایت ها استناد می کنند و برخی دیگر را بارگذاری می کنند. در ضمن ، او اصولاً از انجام کار درست بهره مند می شود و هرکسی که این کار را انجام دهد ، به قول معروف ، ضرر می کند.

در این محتوا نمی خواهم بگویم چه کسی کار درست انجام داده و چه کسی کار اشتباهی انجام داده است. منظور من از این شروع این بود که اولاً متاسفم برای شما در بازار کار SEO ، اولاً ، و دوم اینکه شما را به Google Updates پیوند می دهم ، که کار SEO در سایت را دشوارتر می کند.

زمانی وجود داشت که جستجوها می خواستند بیشتر به صورت صوتی به Google ارائه شوند و قسمت جستجوی کلمه کاربر اتفاق افتاد ، اما دیدیم که این سبک جستجو در جوامع مختلف زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

اکنون گفته شده است که آینده محصولات فروشگاه جستجوی ویدئو است. از سال 2022 ، افراد بیشتری برای جستجوی محصولات به بخش فیلم ها می روند. یا محصولاتی را که ویدیو مشخص کرده خریداری کنید.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه گوگل قصد دارد نتایج را در سایت خود و نه در سایت دیگران به کاربر نشان دهد و در صورت انجام این کار ، سئو به طور کامل از بین می رود.

این اخبار همچنین از روبات های موضوعی ارائه می شود که بر اساس الگوریتم های Google می روند ، می نویسند و محتوای بی نظیری را جمع آوری می کنند و بهبود می یابند.

اما آنچه که اکنون چند سال با آن گیر افتاده ایم و فکر می کنم الگوی اصلی برای همه سرویس های Google این است که سایت وقتی از نظر مارک شناخته شده باشد در راس لیست قرار می گیرد. این همان چیزی است که من فکر می کنم اکنون تغییر نخواهد کرد.

بنابراین اگر به دنبال بهترین نتایج Google هستید ، باید مارک تجاری خود را درنظر بگیرید. به طوری که نام تجاری شما در Google بسیار جستجو می شود.

البته این بدان معنا نیست که گوگل عوامل دیگر را نادیده می گیرد. با تولید محتوا ، ایجاد پیوند و غیره همچنان می توانید به بالاترین امتیازات برسید. اما آنچه ما دریافتیم این است که ارزش مارک تجاری بسیار بالاتر از اصول SEO است.

بنابراین ، اگر یک سئو هوشمند هستید ، SEO را برای سایت هایی که با توجه به خود برند می بینید ، می پذیرید. زیرا با این سیاست که توسط گوگل اتخاذ شده است ، هر روز بهینه سازی موتورهای جستجو و رقابت برای کسب نتایج بالاتر دشوار می شود.

یا اگر می خواهید برای سایتی سئو کنید ، مارک آن را نیز در نظر می گیرید.

برخی از دوستان اکنون یک سری برنامه ها و ربات ها را شروع می کنند که شروع به جستجو برای یافتن نام تجاری در Google می کنند. این کار را نکنید زیرا او نان نمی خورد.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: SEO Going کجاست؟! آینده سئو را پیش بینی کنید

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا